Jump to content

Photo

keta op een feestjeaanrader, tips?

• Please log in to reply
43 replies to this topic

#1 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 12 September 2007 - 09:01 PM

Ik heb in mijn drugsperiode tot twee keer toe keta gebruikt. Beide keren thuis. 1x was na een feest en ben toen na een behoorlijke hoeveelheid (enkele lijnen) in een ontzettend fijne k-hole terecht gekomen. Ik was het universum, het universum was mij en ik leek alles te omvatten. Echt super!

De keer er na was echter stukken minder plezierig. Wederom een aardige hoeveelheid en toen ben ik op een vrij vervelende manier contact met de werkelijkheid verloren. Tijd leek zich in allerlei dimensies te verschuiven en zich af en toe zelfs te vormen tot materie zodat ik het vast kon pakken. Werd er vrij para van.

Nou hoor ik meer en meer van mensen die het wel eens op een feest gebruiken en aangezien ik binnenkort (voor het eerst in tijden!) weer eens de bloemetjes buiten ga zetten staat dit middeltje ook op de optie-(nee niet opium)lijst.

Enige wat ik weet is dat je kleine hoeveelheden moet nemen..

- Is het leuk?
- Wat kan ik precies verwachten
- combo met andere middelen
- kater the day after..

Alle info is welkom (verdiep me er uiteraard ook nog verder in)
Aleyhup

#2 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 12 September 2007 - 09:29 PM

Is het leuk? Ja!

Maar inderdaad kleinere hoeveelheden, je wilt niet in een k-hole terecht komen. Steeds sleutelpuntjes nemen werkt altijd goed. Steeds bijnemen tot je op een niveau zit waar je je prettig bij voelt, dan net zoveel bijnemen dat je daar blijft.

Wat je kan verwachten. Tja. Wazigheid. Wat ik altijd erg fijn vind is dansen op ket (als dat nog gaat B)). Je lichaam danst maar jij bent niet degen die het doet. Het gaat vanzelf. Dat heb ik teminste. Ket geeft in lage dosis mij ook wel energie. Als je wat meer op hebt (soms kan ik dan niet zo heel stylisch meer dansen, voor zover ik dat uberhaupt kan natuurlijk :P) dan kan je goed wegspacen op de muziek terwijl je danst.

Combo's! De combo met mdma is mijn zeker mijn favoriet. Heeft een hele fijne synergie. Je herkent beide stoffen bijna niet meer terug. Dansen gaat vaak nog erg goed, terwijl ik helemaal opga in de muziek. Vaak hele heldere cev's. Niet zoals normaal bij ket, mentale beelden die je tegelijk wel en niet echt ziet, maar die meer er gewoon zijn, maar echt duidelijk zichtbare cez's (wederom: bij mij is dat iig zo). Ik heb ook heel vaak gehad dat ik zo een met de muziek werd dat het leek alsof ik het bestuurde als ik met mijn lichaam bewoog, ipv dat de muziek mijn lichaam bewoog, maar dan had ik 'm ook wel goed zitten.
Andere combo die ik gedaan heb is met pep. Ook erg leuk. Beste omschrijving is: een energiek bewegelijk lichaam waar je niet de gehele controle meer over hebt. :D
Ook met acid is het me goed bevallen (niet elke keer, maar meeste wel). Maar das wel redelijk hardcore wazigheid, niet aan te raden met zo weinig ket ervaring. (sowieso zou ik niet gaan combineren als je maar 2x ket hebt gebruikt eerder, houdt het maar bij alleen ket, kijken hoe dat valt) De extreemste combo met ket voor mij was toch wel acid, mdma en ket op VooV (psytrance festival), maar zoiets kan ook alleen maar op dergelijke feestjes is mijn idee.
Ik heb ook wel ket en 2c-b op de zelfde avond gehad, maar niet echt tegelijk. In de comming down van 2c-b wat ket genomen,. Toen had ik vooral minder ket nodig, en zat er een 2c-b-erig randje aan (kan het ook niet anders beschrijven).
Ook nog acid, 2c-b en ket samen gehad, daar moet ik nog steeds een reportje van schrijven. Maar in die combo had ik liever de ket weg gelaten (had het overgens ook pas laat er bij genomen).
Verder is smoken en bier ook altijd wel lekker met ket, maar je moet met bier wel oppassen, niet als je al heel aangeschoten bent een dikke nak ket nemen. Het is dan vrij snel teveel. Ook hardcore smoken is niet aan te bevelen.

Day after is bij mij nooit erg geweest. Uitzonderlijk goed zelfs. Maar ik ben sowieso niet zo katerig, ook omdat ik altijd veel water drink, bij dergelijke combo's eigenlijk alleen maar.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#3 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 12 September 2007 - 10:43 PM

je kan ook gewoon ergens in een hoek zitten wegspacen op een grote dosis, moet het natuurlijk wel een beetje het feest voor zijn.. http://www.hetgrotekinderfeest.nl/ bijvoorbeeld :P :D

ik heb trouwens een keertje een lijn ket gelegd in zo'n apres ski-hut B)

Edited by mind, 12 September 2007 - 10:45 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#4 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 12 September 2007 - 11:05 PM

Nope dat is echt geen optie, daarvoor ken ik teveel mensen op het betreffende feest. Hoe zit het verder met de day after en heb ik aan een halve gram genoeg?
Aleyhup

#5 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 13 September 2007 - 12:46 AM

ket kan je wel uitdrogen maar een kater heb je niet als je een beetje normaal gebruikt. ik voel me als de ket uitwerkt wel gaar, soort wollen hoofd en een "drained" lichaam.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#6 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9425 posts

Posted 13 September 2007 - 06:45 AM

Met een halve gram kan ik 3x k-holen. Lijkt me dus meer dan genoeg.

Denk eerder aan 5x 20mg ofzo.

#7 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 13 September 2007 - 08:36 AM

tnx voor de replies, vooral mbt hoeveelheid heb ik er veel aan, want 20mg zijn echt sleutelpuntjes! Iemand enig idee hoeveel er er keer exact uit ene bullet komt?
Aleyhup

#8 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7692 posts

Posted 13 September 2007 - 09:29 AM

Ligt aan de bullet, lijkt me. :duimpje:

Maar persoonlijk vind ik ket op feestjes echt helemaal niets (maar zoals je ziet zijn veel mensen - en nog meer Engelsen - het met mij oneens). Ik vind het vaag en niet-sociaal... en niet boeiend genoeg.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#9 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 13 September 2007 - 09:36 AM

echt kleine puntjes zijn goed, het voegde voor mij iets toe aan een bierroes zeg maar. Alleen niet te vaak redosen anders kom je toch in de vaagheidszone terecht.l mensen het met een beetje niet en ben je gewoon lekker los. Dansen is wel vreeemd, maar als het een electrofeestje of beakdansfeestje is sta je op de goeie plek. :duimpje:
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#10 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 13 September 2007 - 10:52 AM

Jaren geleden wel gedaan maar vind het ook te vaag voor (de meeste) feestjes.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#11 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 13 September 2007 - 02:22 PM

Feestjes waar ik het doorgaans doe (deed), zijn tekno en breakcore feestjes en voor dergelijke fuifjes is het wel geschikt. Op anders soortige aangelegenheden zou ik het ook niet zo snel kiezen.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#12 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 13 September 2007 - 02:24 PM

Tekno.....dat doen ze hier volgens mij nergens meer :blah:

Maar een leuk technofeestje moet dus ook wel lukken :)
Aleyhup

#13 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7692 posts

Posted 13 September 2007 - 02:58 PM

moet je teKno eens omdraaien... je weet niet wat je ziet.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#14 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 13 September 2007 - 02:59 PM

:blah:

#15 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 13 September 2007 - 03:01 PM

fuck zeg wist ik geeneens..... :blah: ken Tekno trouwens ook al weer een jaartje of 7, ket daarentegen 'maar' 4.
Aleyhup

#16 eye

eye

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 13 September 2007 - 03:22 PM

Ik heb de indruk dat tekno en hardtek in België weer populairder aan't worden zijn. Mijn eerste freetekno feestje was in elk geval fantastisch =)

#17 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 13 September 2007 - 03:43 PM

moet je teKno eens omdraaien... je weet niet wat je ziet.

Haha briljant

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#18 haplo

haplo

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 780 posts

Posted 13 September 2007 - 10:18 PM

Het ligt eraan wat je wilt. Als je wilt dansen en wegspacen, dan kan ketamine wel op een feestje. Als je hoopt op uitgebreide gesprekken e.d. dan zou ik het niet aanraden. Ik wil hier niet mee zeggen dat keta en een normaal gesprek voeren onmogelijk is. Maar mijn ervaring met (onervaren) mensen op keta is dat het meestal voor de nuchtere persoon echt nergens over gaat. Dus bedenk van te voren wat voor avond je wilt en neem niet gelijk veel, want naar alle waarschijnlijkheid ga je het dan niet heel relaxt vinden.

Daarnaast zou ik je aanraden om de eerste paar keer alleen keta te doen en daarna pas voor comibanties gaan. Zelf vind ik LSD en ketamine altijd wel een geschikt combi evenals 2-cb. Maar nogmaals, doe rustig aan en spring niet gelijk in het diepe.

@kevf: Er is nog steeds genoeg tekno hoor en ik zie er nog steeds genoeg mensen on ket. :)

Edit: Ik heb de dag na keta nooit last van een kater.

#19 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 13 September 2007 - 10:44 PM

Ik houd persoonlijk niet van ket op feestjes. Houd sws niet zo van ket als standalone druq. Werkt te kort voor op feestjes, gevolgd door een te hoge piek. Not my thingie.
@kevf: Waar kom jij ergens vandaan? Zat vandaag eens in het fototopic te loeren en je hoofd komt me vaag bekend voor...
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#20 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 14 September 2007 - 12:05 AM

ik kan met ket vaak goed integregeren met dronken mensen. zoals al gezegdt, het was dolle fun toen ik een lijn ket aan de bar nam van dat apre-ski-paradijs, 1 iemand zag het en keek vreemd maar voor de rest was de love toch zeker aanwezig daar.Posted Image

:)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users