Effexordot dot dot
Posted 30 August 2007 - 12:02 AM
anders wil ik dit binnekort wel eens proberen, en moet je dit op lange termijn gebruiken voor een effect of is dit wanneer je het op de gebruikelijke manier neemt?
Posted 30 August 2007 - 01:28 AM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 30 August 2007 - 03:57 AM

wat heb ik daar nu aan^^^
enige zinnige replies van mensen die iets nuttig te zeggen hebben?
Posted 30 August 2007 - 05:28 AM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 30 August 2007 - 07:40 AM
ilu
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 30 August 2007 - 10:21 AM
Static, sorry om Off Topic te gaan, maar mag ik je vragen waar je naar op zoek bent?
![]()
wat heb ik daar nu aan^^^
enige zinnige replies van mensen die iets nuttig te zeggen hebben?
Nalbuphine, Ibuprofen, Efexxor ... zoek je iets dat je niet in andere middelen kunt vinden? Zou je hierover kunnen uitwijden, want het is volgens mij (en velen met mij) niet echt verstandig om dit soort middelen recreatief te gaan gebruiken.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 30 August 2007 - 03:35 PM

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Posted 30 August 2007 - 03:38 PM
ibuprofen, tja, ik hoor en zie mensen dit misbruiken en vroeg het me af waarom..heb zelf geen interesse om het te gebruiken als je er niks aanhebt
venlafaxine(sp?) is een antidepressant en heeft volgens mij wel enige recreationele waarde..en het is een selective serotinine reuptake inhibitor, dat klinkt alsof het me misschien kan helpen met men "lege" receptortjes..en ik wil gewoon informatie eigenlijk..en het helpt ook tegen angst dus daarvoor zou ik het best kunnen gebruiken
Static, we willen je echt niet verneuken ofzo hier, of de les lezen. Er zijn alleen veel mensen die zich zorgen maken om elkaars gezondheid hier. En zo hoort het!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat kan ik best appreciëren

maar een beetje info ga ik toch niet dood van?
Posted 30 August 2007 - 03:50 PM
Search, maar niet Static naar alleen drugs!
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 08 March 2010 - 07:51 PM
Is dat veilig te doen?
Posted 08 March 2010 - 10:36 PM
The development of a potentially life-threatening serotonin syndrome (also more recently classified as "serotonin toxicity")[29] may occur with Venlafaxine treatment, particularly with concomitant use of serotonergic drugs (including SSRIs, SNRIs, dextromethorphan, tramadol, meperidine/pethidine and triptans) and with drugs that impair metabolism of serotonin (including MAOIs).
Interacties:
Gelijktijdig gebruik met en gebruik binnen twee weken na behandeling met SSRI's en/of MAO-remmers moet worden vermeden om het risico van het serotoninesyndroom met ernstige, soms fatale verschijnselen als tremor, myoclonus, zweten, misselijkheid, braken, hyperthermie met kenmerken lijkend op het maligne antipsychoticasyndroom en insulten te vermijden. Tevens dient men niet binnen zeven dagen na staken van een behandeling met venlafaxine te starten met een MAO-remmer. Bij gelijktijdig gebruik met andere serotonerge middelen als tramadol is het risico van serotoninesyndroom vergroot. De maximale plasmaconcentratie van haloperidol en metoprolol kan toenemen. Venlafaxine is een relatief zwakke remmer van CYP2D6. Het kan de spiegel van clozapine verhogen. Bij gebruik van bloedverdunnende middelen dient men rekening te houden met een mogelijk verlengde bloedingstijd.
Lijkt me dus redelijk onverstandig, bovendien slikt 'die persoon' met een reden venlafaxine, dus dan lijken me psychedelica per definitie niet het beste plan..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 09 March 2010 - 07:52 AM
maar dat doet het dus wel aardig, maak ik hier uit op.
Het was ook niet het plan om zwaar van trippenstein te gaan, dat is idd geen goed plan.Lijkt me dus redelijk onverstandig, bovendien slikt 'die persoon' met een reden venlafaxine, dus dan lijken me psychedelica per definitie niet het beste plan..
Maar wel een lichte dosering en dan lijkt mij mescaline juist wel een goede keuze.
Want zeker in lage doses vind ik het echt een "happy-happy joy-joy" drug, maar als je meer neemt,
dan is het wel aan te raden om door de wol gewassen te zijn.
Posted 09 March 2010 - 08:12 AM
A substance is serotonergic if it is capable of producing, altering, or releasing serotonin.
A serotonergic, or serotonergic agent, is any chemical which functions to enhance the effects mediated by serotonin in the central nervous system, and they include the following classes of chemicals:
* Serotonin precursors (such as tryptophan and 5-HTP)
* Cofactors required in the body's production of serotonin
* Serotonergic enzymes
* Selective serotonin reuptake inhibitor - A common class of serotonergic antidepressants
* Noradrenergic and specific serotonergic antidepressant - Another class of serotonergic antidepressants
* serotonergic psychedelics - The serotonergic psychedelic drugs
Mescaline is dus een serotonerge drug!!
En echt beter dat je mescaline niet gelijktijdig gaat gebruiken met venlafaxine, tenzij die persoon minimaal een week van te voren met de medicatie stopt (twee weken zou veiliger zijn) en ook niet gelijk weer begint, maar eerst nog een paar dagen wacht, wat er op neer komt dat deze persoon dus al snel drie weken zonder medicatie komt te zitten..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 09 March 2010 - 10:42 AM
Die info komt uit het grote Anti Depressiva FAQ topic die mind ooit vertaald heeft.
Overigens deel ik de mening niet dat serieus trippen en het gebruik van anti-depressiva elkaar elkaar uitsluiten.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 09 March 2010 - 01:13 PM
DXM
MAOI
Verder verminderde werking van psychedelica, versterkte werking van downers als alcohol & slaappillen. Over het algemeen ook alle andere middelen vermijden die door CYP2D6 verwerkt worden, zoals codeïne, coke, mdma etc; niet echt gezond om je lever zo overuren te laten draaien.
Ik heb een keer mdma, een keer DMT en een keer mescaline genomen zonder de (destijds dagelijkse) dosis citalopram over te slaan. Meer spul nodig, en de trip voelde niet echt lekker.
Dat je nooit zou moeten trippen als je antidepressiva neemt is iets wat je helemaal zelf uit moet zoeken, maar als je met problemen zit kan een trip wel zeer duister worden en je tot stomme dingen drijven. Voorzichtigheid is geboden!
Posted 09 March 2010 - 02:41 PM
Thank you, the mdgt.
Posted 09 March 2010 - 06:16 PM
Dat komt denk ik vooral omdat psychedelica doorgaans niet als medicijnen worden gezien en niet zo gangbaar zijn als alcohol (en de bekendste psychedelica zijn haast overal bij wet verboden, dus heeft het geen zin om dat in de bijsluiter te zetten), maar het Farmaco zegt specifiek dat je moet oppassen met serotonerge middelen en mescaline is een serotonerge drug.Voor psychedelica staat nergens een waarschuwing.
Bij gelijktijdig gebruik met andere serotonerge middelen als tramadol is het risico van serotoninesyndroom vergroot.
Een 1+1=2 situatie lijkt me..
Disclaimer:
Om misverstanden en/of gevaarlijke situaties te voorkomen, ik ben geen arts of apotheker, dus als je het zeker wilt weten, vraag het aan een gecertificeerd persoon!
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 09 March 2010 - 06:51 PM
Effexor is een SNRI en een SSRI. Dus is niet echt de meest briljante keuze icm een serotonerg werkend psychedlicum....Tramadol wordt meestal ook specifiek genoemd; schijnt erg gevaarlijk te zijn ivm serotonine-syndroom, in ieder geval in combinatie met venlafaxine (wat een SNRI is).
Helemaal waus van de saus!
Posted 09 March 2010 - 09:18 PM
Selective serotonin reuptake inhibitors / serotonin-specific reuptake inhibitor
Edited by mind, 09 March 2010 - 09:18 PM.
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 09 March 2010 - 09:38 PM
Eigenschappen:
Wordt vanwege zijn bijwerkingenprofiel ingedeeld bij de specifieke serotonineheropnameremmers (SSRI's). Venlafaxine en zijn actieve metaboliet o-desmethylvenlafaxine remmen sterk de heropname van serotonine en norepinefrine. Venlafaxine remt ook zwak de heropname van dopamine. Zowel na chronische als na acute toediening verminderen venlafaxine en zijn actieve metaboliet de gevoeligheid van de noradrenerge β-receptoren. Bij de rat heeft het in vitro nagenoeg geen affiniteit tot muscarine-, histamine- of α1-receptoren.
Dus wel degelijk een SSRI..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users