Jump to content

Photo

Ibuprofenis dit wat

• This topic is locked This topic is locked
12 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 27 August 2007 - 05:15 PM

heb ergend vernomen dat somigen dit recreationeel gebruiken. heeft dit enige waarde? lijkt me niet maar vond het toch de moeite waart om het even te vragen

#2 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 27 August 2007 - 05:31 PM

Dude, serieus. Hoeveel van dit soort vragen ga je deze week nog stellen?
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#3 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 27 August 2007 - 06:13 PM

wtf heb je het over

#4 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 27 August 2007 - 06:18 PM

ten eerste heeft ibuprofen als t goed is niet tot nauwelijks recreatieve waarde, en ten tweede ben je echt een sukkel als je het vaak gebruikt terwijl het niet hoeft, want je vraagt dan om een maagzweer

#5 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 27 August 2007 - 06:22 PM

Nou, dat je het eerst hebt over het innemen van volstrekt onverantwoorde hoeveelheden research chemicals, recent een tripreport schrijft waarin je beschrijft hoe lang je bent blijven hangen in een DXM trip van over een gram DXM, welke je vrolijk combineert met je eerste acid ervaring. Dat heeft geen flikker met psychonautisme te maken, dat is gewoon dom drugs naar binnen werken om maar zo verrot mogelijk te raken.
...en nee, ibuprofen is een nsaid, prima spul als je hoofdpijn hebt, of als de maandstonden je weer eens plagen. Niet om op te trippen. Ook niet als je een heel pakje opeet, krijg je alleen maar buikpijn van.
Hoe is het!

#6 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 27 August 2007 - 07:29 PM

had je dan liever gehad dat ik het zelf had uitgeprobeert in plaats van hier informatie te vragen??

er zijn geen domme vragen, onthou dat

en verder ben ik ook helemaal geen psychonaut maar gewoon een drugsgebruiker..zoals de meeste onder ons geloof ik

"Nou, dat je het eerst hebt over het innemen van volstrekt onverantwoorde hoeveelheden research chemicals, "

waar heb je het in godsnaam over??? ^^

nau, bedankt voor de informatie maar laat in het vervolg die toon maar..

en laat dat dxm met lsd ermaar buiten, dit heeft hier niks mee te maken..

#7 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 27 August 2007 - 07:43 PM

Voorbeelden:

maar ik geef het voorlopig op..ik ga nog es probere of 300mg me iets doet in 2009..en anders wacht ik tot 2010..

En dan heb je het dus over 2C-B. Dit wil je overdoen?

maar dan toon je echt wel al od verschijnselen en begeef je je echt op het randje..mss dat 2 gr fataal zou zijn..heb dit uit stommiteit mss nu zo'n 10 keer gedaan..

je kan ook heel duizilig beginnen to worden en bijna flauwvallen..(ik weet niet of je dan nog recht zou komen)..

verder als ik zoveel neemt bijt ik me tong kapot zonder dat ik het besef en kan ik niks eten voor de komende dagen en daarna heel moeilijk omdat het gewoon te veel pijn doet..

Dus je hebt ongeveer 10x veel te veel genomen ergens van? Niet echt een voorbeeld van leren van je acties.

Dit zijn gewoon even de twee snelst gevonden voorbeelden van je onverantwoordelijke gedrag. Die toestand met die DXM is ook gewoon een voorbeeld van hoe je te veel van een stof neemt en dat dit slecht uitpakt. Je voornemens laten niet bepaald blijken dat je van je daden leert.
Ik ben gewoon van mening dat uit je posts blijkt dat je beter een andere hobby kan zoeken dan drugs. That's all.
En die vraag over die Ibuprofen, prima hoor maar een halve seconde op Google had je ook een antwoord opgeleverd. Domme vraag, misschien niet. Misplaatste vraag, denk het wel.
Hoe is het!

#8 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 27 August 2007 - 08:46 PM

lees eens me posts wat beter door, het gaat niet over 2c-b maar mdma^^

en ik heb deze vraag eerst gegoogled en er kwam niets op

#9 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 27 August 2007 - 08:58 PM

Ach ja whatever. In dat geval schrijf je je posts onduidelijk.

heb ook eens zo een hoge dosis gedaan met 2c-b..

ik denk dat ik grote mazzel heb gehad..
maar ik geef het voorlopig op..ik ga nog es probere of 300mg me iets doet in 2009..en anders wacht ik tot 2010..

Dat schreef je, das best onduidelijk. :)

Maar goed, het maakt me ook allemaal niet uit en het valt of staat allemaal niet bij dit ene voorbeeld. Ik geef in reactie op jouw schrijven gewoon mijn mening. Helemaal als je je eigen gedrag in een discussie elders verslaving noemt, wordt het tijd om eens te bedenken waar je mee bezig bent.
Hoe is het!

#10 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 27 August 2007 - 09:22 PM

Ach ja whatever. In dat geval schrijf je je posts onduidelijk.

heb ook eens zo een hoge dosis gedaan samen met 2c-b..

ik denk dat ik grote mazzel heb gehad..

Dat schreef je, das best onduidelijk. :)

ja sorry, dat eene woordje maakt inderdaad het verschil

Maar goed, het maakt me ook allemaal niet uit en het valt of staat allemaal niet bij dit ene voorbeeld. Ik geef in reactie op jouw schrijven gewoon mijn mening. Helemaal als je je eigen gedrag in een discussie elders verslaving noemt, wordt het tijd om eens te bedenken waar je mee bezig bent.

mdma verslaafd ja..een psychologisch kreng is dat..maar gast, ik red me wel..en niet, wat dan nog :/

#11 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 27 August 2007 - 09:37 PM

Inderdaad, let Darwin sort 'em out.
Hoe is het!

#12 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 27 August 2007 - 10:20 PM

Ok, geen nuttige reacties verder?

Static, als je op een serieus forum over drugs post, mag je volgens mij ook verwachten dat je reacties krijgt op je drugsgebruik. We propageren hier verantwoordelijk en verstandig gebruik en aangezien jij zelf aangeeft dat je een schoolvoorbeeld bent van het tegendeel, moet je ook tegen kritiek kunnen.

Zo onterecht was het toch ook allemaal niet?

Goed, het is wel duidelijk dat ibuprofen niet recreatief in te schakelen valt/hoort/kan, dus een slotje!!!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#13 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 27 August 2007 - 10:26 PM

jongens jongens toch, ik snap dat francois (en meerdere leden van het forum met hem) zich regelmatig storen aan het type gebruik van andere leden, maar laten we in onze reacties en uitlatingen hierop wel rekening houden met elkaars situatie en gevoelens.

RSTCEP jwt

En nu slotje, want het is wel duidelijk dat ibuprofen geen 'recreationele waarde' heeft.

[e: lol, tegelijk met snaap :) ]

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users