Jump to content

Photo

aMTOp zoek naar ervaringen...

AMT

• Please log in to reply
80 replies to this topic

#21 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 09 February 2012 - 12:28 AM

heeft iemand het hier al gerookt? Gaat namelijk veel sneller. Hoe zit het trouwens met roken ervan, mijn is een poedertje, kan dat zomaar als het niet freebase is?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#22 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 09 February 2012 - 08:38 AM

De vrije base van aMT is ook een vaste stof, dus misschien heb je al de vrije base. ;)
Ik vermoed in ieder geval dat dit de reden was waarom mijn aET niet goed werkte toen dr tijd, want dit bleek achteraf de vrije base te zijn.
(Maar hoogstwaarschijnlijk zal het wel gewoon een zout zijn)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#23 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 09 February 2012 - 09:12 AM

De reden waarom zoveel mensen kotsen, zou kunnen liggen aan het feit dat amt een mao-remmende functie heeft, las ik op erowid.
Toch lijkt 't me straf dat mensen dan wsch kotsen omdat ze eerder die dag een banaan, wijn, koffie, ... hadden.

Beetje jammer van dat kotsen, is dat enkel in de come-up? Zou nl. heel graag es amt doen.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#24 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 09 February 2012 - 11:08 AM

^ je moet gewoon geen belachelijke doseringen nemen.

Een beetje misselijkheid bij de coming-up van een dergelijk middel vind ik vrij normaal en leer je mee omgaan.

#25 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 12 February 2012 - 09:09 PM

Is amt iets wat je in je uppie zou kunnen nemen? Ik lees dat 't ook beetje mdma/acid achtig is en dat is altijd wel leuk met andere mensen.

#26 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 13 February 2012 - 10:00 PM

Ik ken niemand die het alleen heeft gedaan. Maar dat is puur uit toeval denk ik.
En dit weekend had ik weer een paar vrienden die moesten kotsen, misschien hoort dat er gewoon bij.
En bedenk wel dat freebase ongeveer 20% potenter is dan de zoutvorm.
Na 10 jaar ervaring weet ik nu wat de lompste drug is: NICOTINE!

#27 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 13 February 2012 - 11:03 PM

drinken ze er alcohol bij, als het maoi eigenschappen heeft kan dat ook de oorzaak zijn...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#28 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 20 February 2012 - 11:28 PM

Vriend van mij moest weer dit weekend enorm kotsen van deze substantie. Hij drinkt geen alcohol.
Het lijkt er op dat je gewoon van dit goedje moet kotsen ongeacht je drinkt of een banaan hebt gegeten.
Maar zeker weten doe ik niet...

#29 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 21 February 2012 - 12:04 AM

^ iets meer over de dosering?

Wij werden wel wat misselijk, maar volgens mij moest er niemand kotsen (5-meo-amt daarentegen ..)

#30 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 21 February 2012 - 11:24 AM

90 mg was zijn dosering :-)

#31 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 21 February 2012 - 12:50 PM

Juist .. "als ik 3-4x de normale dosering neem gaat het niet zo goed, waardoor zou dat komen denk je?"

#32 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 05 March 2012 - 12:08 PM

Dit weekend iets van een 50 mg van dit spul genomen, een half uur later een zegel lsd erbij. Was echt een unieke ervaring. Geen last van misselijkheid, een heel vrolijk gevoel en algemene blijheid. En op visueel gebied was het ook wel orgastisch. Echt een aanrader die combo.
omgekeerd gaat ook

#33 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 05 March 2012 - 05:52 PM

heb je nog op een speciaal dieet gelet? alcohol erbij gedronken?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#34 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 05 March 2012 - 06:45 PM

ik had een halve dag niets gegeten, wel redelijk wat pintjes erbij maar niet ziek of misselijk geworden.
omgekeerd gaat ook

#35 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 13 March 2012 - 09:01 PM

laatste keer dat ik amt ophad had het een enorm stimulerende werking. Stond hier in mijn kamer te dansen en ik kon het echt niet stoppen. Which is nice.
Heeft er eigenlijk iemand ervaring met het roken van dit spul? Ben ik best benieuwd naar.
omgekeerd gaat ook

#36 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 30 May 2012 - 12:26 AM

Al heel de dag heb ik last van allergie. En ik loop nu stage in het stadhuis dus de hele tijd niezen is irritant.
Kom ik thuis helemaal brak, en ff snel pak ik een anti-allergie pilletje. Ik stop dat ding in me mond en denk kut snel wegspoelen die hap.

Dus Hannah Kellermann komt thuis ik lekker pizza in de oven gedaan lekker eten hmmmmmmmmmmmmmm.
En opeens voel ik me misselijk dus ik kotsen.
Dus ik check me anti-allergiepillen maar tussen me alergiepillen had ik ook nog een capsule AMT.

En na een paar keer kotsen toch maar ff gecheckt en het blijkt dus dat ik een volle capsule AMT heb genuttigd.

En ik moet morgen gewoon stage lopen :-(

Maargoed Hannah is nu gaan slapen en ik gooi er zo maar wat slaappilletjes in ofzo...

Is trouwens wel een leuke ervaring omdat ik nu heel nuchter me trip kan beschrijven maar toch ik mag er niet te veel van genieten want ik moet morgen werken ARGHHHHHHH!
True story

#37 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 30 May 2012 - 12:36 AM

Met zonnebril achter DHP forum!

#38 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 30 May 2012 - 07:48 AM

Dus nu zit je aan de functionele uppers?

#39 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 30 May 2012 - 07:54 AM

wie is hannah kellerman

#40 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 30 May 2012 - 09:21 AM

Wat voor dosering is een "volle capsule AMT"?

Wel raar dat je anti-allergie pillen zo moeilijk uit elkaar te houden zijn van capsules met drugs.
Waarom bewaar je die überhaupt in hetzelfde potje?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users