Jump to content

Photo

aMTOp zoek naar ervaringen...

AMT

• Please log in to reply
80 replies to this topic

#1 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 05 August 2007 - 07:49 PM

Ik ga binnenkort eens AMT samplen maar weet er verder niet zo veel vanaf, ken geen first hand ervaringen zegmaar. Zit er aan te denken om het op Lowlands eens te nemen. Waar iks het mee te vergelijken, hoe lang werkte het bij mensen, was het leuk, bodyload, op een festival aan te raden?

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#2 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 05 August 2007 - 08:38 PM

een tryptamine. Ik weet niet of jij de laatste tijd nog in de categorie tryptaminen gesnoept hebt, ik vermoed dat kruistolerantie er bij mij voor gezorgd heeft dat ik er geen superharde ervaring mee had. Voor mij heeft het niet veel visuele ervaringen opgeleverd en het werkte iets korter dan ik gedacht had. ong 50 mg)Dat vond ik overigens wel positief, een lange duur komt toch meestal helaas neer op een stimulatie aan het eind waar ik niet op zit te wachten. Ik denk dat je het goed kan combineren met een feestomgeving, alleen qua praten, dat wordt wat moeilijker omdat er nogal wat afleiding is. Mentaal dan :thundergod:

Ik heb het ook een keer genomen bij het uitpakken en opbergen van 4hodipt en amt, van beiden een paar mg die aan het zakje bleven zitten. Een milde maar interessante combi!
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#3 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 05 August 2007 - 09:39 PM

Tryptamine is alweer een week of 6 geleden voor mij dus das no problem. Hoeveel uur was je er ongeveer mee bezig bij 50mg? Was er sprake van euforie?
Deze drug zag er zo leuk uit in die ene aflevering van 6 feet under, dat hij wel leuk moet zijn! :thundergod:
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#4 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 06 August 2007 - 08:08 AM

Er is ook kruistolerantie met andere 5ht-x receptor agonisten he. (alle 2c-x en 2c-t-x)

#5 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 594 posts

Posted 06 August 2007 - 01:53 PM

ah , Alpha-Methyl-T , leuk stofje , weet niet meer precies welke dosis ik had
(dit was ongeveer 8 jaar geleden)
maar ik weet nog wel dat we ongeveer 4 uur moesten wachten voordat het goed begon te werken , dan 4 uur redelijk trippy was (a 2c-x) en dan nog een paar uur lekker blij wakker.

5meo-amt was toch heel anders , kickt sneller in en heeft veel hogere body load.

gr.
W
"Circular logic works because circular logic works."

#6 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 07 August 2007 - 03:26 PM

Ik hoop het binnenkort ook (eindelijk) te gaan samplen, ben erg benieuwd. Vooral eigenlijk qua misselijkheid, is die enigzins te handlen in een omgeving waar je eigenlijk niet over je nek mag gaan? Of wordt het afwachten wat betreft feesten tot na de come-up?

#7 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 09 August 2007 - 11:24 PM

^^die misselijkheid hangt af van je dosis..

ik vind het leuk spul..

"Waar iks het mee te vergelijken, hoe lang werkte het bij mensen, was het leuk, bodyload, op een festival aan te raden"

het heeft een sterk upper karakter met een onderliggende psychedelische aard..knarsetanden enz, milde visuals, niks overwelmend..het werkt heel lang in mijn ervaring 12uur+ maar het is al zo lang geleden dat ik het niet precies kan zeggen..het is wel tof ja..tis maar wat je nou precies zoekt in een drug..bodyload? is er wel maar kweet nooit goed wat daarmee bedoeld wordt :/ hoeveel last je van je lichaam hebt? is goed op een festival te doen imo

Tryptamine is alweer een week of 6 geleden voor mij dus das no problem. Hoeveel uur was je er ongeveer mee bezig bij 50mg? Was er sprake van euforie?

er is wel euforie maar lang niet zoals bij mdma..

#8 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 10 August 2007 - 06:03 PM

Ja bodyload zijn de effecten van de drug die niets te maken hebben met de geestveruimende (vernauwende) effecten.
Bij psychedelica leiden ze meestal alleen maar af en zijn meestal niet prettig.

(trillen, suizen, strak staan etc)

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#9 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 12 August 2007 - 12:03 AM

Mijn buurman heeft een zakje liggen. Hij wil het later es testen, hij vindt dat het erg stinkt !
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#10 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 13 December 2011 - 08:31 PM

dit weekend heb ik deze stof eens geproefd. Ik had rond middernacht een lichte dosis 2-cb en 1 1/2 zegel lsd binnen. Rond 4u kwam daar dan 10mg aMT bij (oraal), en een uur later had ik het gevoel dat mijn trip diepzinniger werd alhoewel het tegelijkertijd ook luchtiger en lacheriger werd. Het voelde ook alsof het allemaal wat meer gestuurd werd, op dezelfde manier dat ook paddestoelen dat doen. Heel leuk stofje dit.
omgekeerd gaat ook

#11 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 13 December 2011 - 09:21 PM

ik wil 't ook es proberen, maar las op erowid dat sommigen 10 nodig hebben, sommigen 50 en sommigen 200. What's up with that???
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#12 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 December 2011 - 10:39 PM

Mijn aMT bleek volgens de testservice voor het merendeel uit 5-MeO-DMT te bestaan, dus ik heb het nooit goed geprobeerd. Weet er iemand meer over de neurotoxiciteit hiervan?

#13 Guest_Mindgamer_*

Guest_Mindgamer_*
  • Guests

Posted 14 December 2011 - 12:39 AM

aMT heb ik op dezelfde manier gebruikt, als wat sommige alcoholisten deden in Rusland, ergens in de idyllische jaren '60<3
Maarre, dagelijks dropte ik 7,5mg aMT om zijn anti-depressieve en ADHD-minimaliserende werking. Het werkte, alleen op ten duur begon ik overdag te trippen, terwijl ik aan het werk was. Vanaf het moment dat ik me ziek melde, had ik dit goedje uiteraard niet meer gebruikt. Mijn hersens voelde ook behoorlijk gestesst/out-of-balans aan. Een dieet op tryptamines, is vragen om problemen. Het kan jou zo in de verwardheid van een psychose trekken. Iets wat je wilt vermijden in tijden van recessie. Je moet toch die succesvolle individu zijn?? Die de economie stimuleert, als een welpje dat de tepels van haar moeder leeuwin stimuleert..

Maarre, in hogere dosissen heb ik dit echter nooit gebruikt. Het schijnt LSD, mescaline en MDMA-achtig te zijn. Lekker kleuren zien, en opgaan in de wolken. Trippy man! Met zo'n paarse bril op, en een grasspriet tussen je lippen.

#14 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 14 December 2011 - 04:14 PM

Mijn aMT bleek volgens de testservice voor het merendeel uit 5-MeO-DMT te bestaan, dus ik heb het nooit goed geprobeerd. Weet er iemand meer over de neurotoxiciteit hiervan?

Serieus? Zat er zowel aMT als 5-MeO-DMT in je sample? Freaky.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#15 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 14 December 2011 - 10:59 PM

^Yup, volgens de testservice was het zelfs voornamelijk 5-MeO-DMT.

#16 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 08 February 2012 - 11:47 AM

Ik heb dit goedje vorige week vrijdag binnen gekregen en meteen meegenomen naar wat vrienden. Daar heb ik geprobeerd uit te leggen wat de bijwerkingen kunnen zijn en dat het lang duurt 12+ uur.
Iedereen wilde het toch proberen dus ik heb iedereen een dosis van 30 mg gegeven. Iedereen was enthousiast en 1 iemand had in totaal 60 mg genomen en hij moest wel kotsen. Grappig genoeg kreeg iedereen er honger van dus we hebben lekker pizza's gebakken.
De volgende dag heb ik iedereen gebeld en bij iedereen duurde het iets van 8 uur behalve bij degene die 60 mg had gesnoept die voelde het stofje 13,5 uur in totaal.
Omdat iedereen het leuk vond het ik het zondag meteen weer besteld maar deze keer van een andere source dus ik hoop dat de kwaliteit even goed zal zijn.

De effecten lijken op een beetje MDMA met een beetje speed en een vleugje LSD. Misschien lijkt het meer op mescaline maar dat heeft niemand in de groep nog gedaan.
Al met al hebben we een gezellige avond gehad en bizarre dingen meegemaakt.
Ik had ergens in een tripreport gelezen dat je diphenhydramine (slaapmiddel) kan gebruiken als je geen zin hebt in plafonddienst of als je te hard gaat.
Dit slaapmiddel had ik ook besteld en kwam toevallig ook vrijdag binnen. Iedereen heb ik 2 slaappillen meegegeven in geval van nood.
Zelf heb ik er 2 genomen omdat ik wilde slapen omdat ik nog andere dingen wilde doen die zaterdag. En ik moet zeggen dat deze slaappillen best goed werken.
Na 10 jaar ervaring weet ik nu wat de lompste drug is: NICOTINE!

#17 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 08 February 2012 - 04:40 PM

Hoeveel moet je nou nemen?

#18 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 08 February 2012 - 10:21 PM

Bij 30 mg voel je de effecten duidelijk aanwezig. Maar een iemand in de vriendengroep had 60 mg gedaan en vond het helemaal geweldig wel had die gekotst.
Dus begin met 30 mg en neem anders nog 30 mg bij...
Na 10 jaar ervaring weet ik nu wat de lompste drug is: NICOTINE!

#19 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 08 February 2012 - 11:21 PM

waarom niet minder bijnemen, zoals 15 mg?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#20 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 08 February 2012 - 11:21 PM

60 mg is wel vrij straf denk ik.

Ik vond 40 mg (als ik mij goed herinner) echt wel meer dan genoeg, werkte overigens zeker zo'n 14 uur bij mij.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users