Jump to content

Photo

LSD en eteneen bodum leggen

• Please log in to reply
29 replies to this topic

#1 Snieky

Snieky

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 23 July 2007 - 10:10 AM

Woensdag is er voor mij een dag waar ik al lang naar uitkijk, eindelijk eens LSD nuttigen.
Aangezien ik naar mijn eigen gevoel in een geweldig hoogtepunt van mij leven zit zal lucy mij vast veel mooie dingen laten zien.

Wat ik mij echter af vroeg is of je gewoon een flinke maaltijd kan eten voor je trip. Voor Mdma bijvoorbeeld eet ik 1,5uur van te voren een goede maaltijd.
Is het verstandig om bij LSD ook een paar uur van te voren te eten, of kan ik ook meteen na het eten een zegeltje nemen, zonder dat dit invloed op de heftigheid van de trip heeft.

Vervolgens vroeg ik me nog af wat jullie voor drinken en eten aanraden voor tijdens de trip. Veel vers fruit, en vruchtensap vind ik ideaal tijdens mij paddotrips, dit lijkt me dus ook wel lekker bij LSD.

#2 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7690 posts

Posted 23 July 2007 - 10:19 AM

Vers fruit en gezonde dingen vind ik altijd een must. Vlees en chemische shit, zoals snoepjes enzo trek ik meestal een stuk minder goed. Noten en vruchten zijn de shit! Eventueel lekkere gezonde broodjes met goeie kaas, avocado, tomaat, whatever. Als het maar gezond is! :respect:

Ik zou eventueel vantevoren een lichte maaltijd nemen, ik zie het nut niet van veel eten. Ten eerste krijg je niet echt honger van lsd, maar wel energie en ten tweede kan een volle buik nogal van invloed zijn op je trip... In de zin dat je geen zin hebt om daar al je energie naar uit te laten gaan. Snaap je?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#3 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 23 July 2007 - 12:14 PM

Is het zoiezo niet bij de meeste drugs dat die het beste werken op een lege maag? vooral als je ze oraal neemt. Het kan met een volle maag ook langer duren voor het gaat werken.
Als ik MDMA neem heb ik meestal 4 uur van te voren niets gegeten en met dxm had ik 8 uur van te voren niets gegeten.

Ik denk dat je het voor je eigen gevoel zelf uit moet maken, maar voor de werking word bijna bij iedere drugs aangeraden op een pracktisch lege maag te nemen.
Ik kan me voorstellen dat het ook lekkerder is om na het innemen wat te eten, word dat meteen ook een aparte ervarng.

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#4 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 23 July 2007 - 12:37 PM

Bij de meeste drugs wel, acid echter wordt voor het grootste deel in je mond opgenomen, dus is een volle maag niet echt een factor.
Ikzelf vind het bij acid best fijn om wel een beetje een bodem te hebben. Niet te veel maar wel iets in de maag. En zoals snaap al zei; fruit is de shit dus laad die meloenen maar in!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#5 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 23 July 2007 - 12:49 PM

Is het zoiezo niet bij de meeste drugs dat die het beste werken op een lege maag?

Het werkt misschien intenser of sneller (bij oraal) maar beter zou ik niet durven zeggen.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#6 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 23 July 2007 - 12:58 PM

^ het hangt er denk ik van af hoe comfortabel je bent met een lege maag.

Ik zelf hou er wel van om een dag te vasten om mij mentaal te focussen op een goeie trip.
The mind is a jungle.

#7 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 23 July 2007 - 04:16 PM

koekjes zijn ook lekker tijdens de trip, mijn vriendin had een keer 'helemaal door' wat de ingredienten waren.

Ik denk dat veel eten niet erg invloed heeft op de trip, mogelijk is het wel prettig om gegeten te hebben om door honger niet afgeleid te raken. Tijdens wordt koken een hachelijke onderneming! Wel een reportje doen he?
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#8 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 23 July 2007 - 04:25 PM

^het lijkt mij trouwens geweldig om een keer een kooktrip te maken. Alles uit de kast op een lage dosis en koken maar.
The mind is a jungle.

#9 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 23 July 2007 - 05:11 PM

tot je brand krijgt :w00t:

#10 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 23 July 2007 - 06:31 PM

Boerenkool met worst.

#11 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 23 July 2007 - 08:22 PM

Vers fruit en gezonde dingen vind ik altijd een must. Vlees en chemische shit, zoals snoepjes enzo trek ik meestal een stuk minder slecht. Noten en vruchten zijn de shit! Eventueel lekkere gezonde broodjes met goeie kaas, avocado, tomaat, whatever. Als het maar gezond is! :vloeken:

Ik sluit me helemaal bij Snaap aan, ik heb het vooral met mescaline op. Eten kan dan zo goddelijk zijn, smaken die kleuren krijgen, gevoelens en emotie. Maar het moet wel natuurlijk zijn, gemaakt/chemisch eten trek ik dan ook erg slecht. En die uitgebreide smaakbeleving heeft LSD ook wel in zich... Dus Smakelijk eten!
They don't like my lifestyle..

#12 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 24 July 2007 - 01:41 PM

Inderdaad, fruit en noten zijn goddelijk tijdens de acid. Ik drink meestal alleen water, maar vruchtensap lijkt me ook een goeie. Dan moet je wel een zonder teveel toevoegingen nemen. Zuiver en natuurlijk is het codewoord! Uit dit topic blijkt dat bier blijkbaar ook een goeie is, maar als het je eerste keer is kan je dat misschien beter laten. Lijkt me beter om Lucy voor het eerst 'nuchter' te ontmoeten; maakt een betere indruk. :vloeken:
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#13 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 24 July 2007 - 02:57 PM

^Thee zou ik toch verkiezen boven water, zeker als het van die uitermate welriekende kruiden melanges betreft!
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#14 Snieky

Snieky

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 24 July 2007 - 04:41 PM

Als eerst bedankt voor alle snelle serieuze reacties :woej:

Zelf kan ik niet goed tegen een lege maag.
Ik ben van plan om smorgens stevig te ontbijten en overdag te vasten.
Een uur voor de trip wil ik een lekkere lichte salade te eten.
Tijdens de trip wordt het inderdaad meloen en verse ananas, misschien nog wat studentenhaver/noten. Ik ben altijd al een ongeloofelijke thee-freak geweest, dus ik zal alle lekkere thee smaken uit de kast halen.
Een absolute aanrader vind ik morrocan rooibos van de xenos.

#15 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9421 posts

Posted 24 July 2007 - 05:48 PM

^ goeie voornemens! :rolleyes:

Veel plezier/succes/inzichten gewenst met je trip :woej:

#16 Solipsys

Solipsys

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 23 posts

Posted 16 August 2007 - 11:47 AM

Zelf eet ik liever 2-3 uur van tevoren niks significants anders voel ik het daarna heel erg zitten en dat kan wel hinderlijk zijn. Maar echt lang vasten vind ik ook kut, ik wil wel energie hebben als ik aan een avontuur begin...
Tijdens de trip vind ik veel dingen als koekjes en chips vrij onbijzonder smaken - sinds ik fruit en olijven enzo heb geproefd tijdens trips eet ik alleen nog dat soort voer bij psychedelica.
Frambozen & 2C-B, OMFG nee.

#17 Le Connaisseur

Le Connaisseur

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 09 October 2007 - 01:35 PM

Festini waterijsjes.
Sate saus met gegrilde kipstukjes.
Verse milkshakes, aardbei jusd'orange.
Dim Sum
Verse koffie
Peche Lindemans.

:woej:

Ik krijg nu alweer izn om te trippen.

De groetjes van LC

#18 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9421 posts

Posted 09 October 2007 - 02:33 PM

Alleen de festini waterijsjes klinken mij goed in de oren, rest: no thnx!

#19 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2435 posts

Posted 09 October 2007 - 04:51 PM

Koffie lijkt me ook niet echt lekker tijdens een trip, ik heb de neiging van caffeine mentaal "trillerig" te worden. Maar misschien dat de smaak van verse koffie dat helemaal goed zou maken...

Eens proberen :laugh:

#20 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6388 posts

Posted 09 October 2007 - 06:03 PM

Ook al was de orginele vraag al tijdje terug, maar fruit blijft de bom (en ook al gaat het over eten, ik moet toch ff
kwijt dat een biertje ook altijd goddelijk smaakt bij acid ;))

Voor de rest vind ik een simpele boterham met kaas bij acid ook geweldig, juist omdat die botorham dan niet meer simpel smaakt :laugh:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users