Jump to content

Photo

PCPhet officiële PCP topic!

• Please log in to reply
31 replies to this topic

#21 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 09 August 2007 - 10:21 PM

http://nl.youtube.co...related&search=

Hier een filmpie over een gast die een, in Amerika, beruchtte `pcp rage` heeft.
Daar wordt PCP veel gerookt. Op erowid staat alleen de oral dosage, terwijl het plaatje hier een sigaret gedoopt in liquid laat zien, beetje vaag..

#22 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 09 August 2007 - 10:31 PM

klopt wel hoor dat het liquid is en een siggie daarin gedoopt wordt, check de gangfilmpjes van Ross Kemp maar eens. Met name deze dan http://www.mininova.org/tor/486389 stonede bubba die even voordoet hoe hij als pimp-ass dealer een pcp sigaret maakt. Thug Laif for riel
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#23 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 18 August 2007 - 12:31 AM

wrm staat dit eig niet bij dissociatief?

#24 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 18 August 2007 - 04:23 AM

^ good point!

#25 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 05 October 2011 - 05:58 PM

Ik heb binnenkort dus wat PCP in huis; Nou heb ik ervaring met Ketamine, MXE en lachgas in lage en narcose dosissen (en alles daartussen al een paar jaar) en ik vraag me nu af hoe PCP zal zijn. Heeft iemand hier ooit PCP gedaan? Wat kan ik verwachten, en wat is de beste manier om het in te nemen? Ik zat te denken aan 2-5 mg te snuiven en een uur minimaal te wachten. Iemand ervaringen? Ik heb veel reports gelezen op erowid maar die zeggen zelden de dosis; Meestal zit het dan in een joint of sigaret verwerkt.

[Poelster: Merged met bestaande topic]

#26 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 05 October 2011 - 07:59 PM

Zie hier een reportje over Ketamine & 4-MeO-PCP.
Niet dat je daarom vroeg, maar het is volgens mij het enige dat DHP te bieden heeft qua PCP ervaringen, of iets dat daar in de buurt komt. :laugh:

https://www.dhpforum...?showtopic=6822

Take care!
Verbing weirds language.

#27 Lµserg Diethel

Lµserg Diethel

zonder (roet)filter

• Members
  • PipPipPip
  • 424 posts

Posted 05 October 2011 - 09:07 PM

Awhh :(. En sorry, ik zag het eerste berichtje niet! Ik zal er zeker een report van schrijven :o

#28 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 05 October 2011 - 09:24 PM

^ hoe ben je eigenlijk van plan om 2-5 mg af te wegen?

Volgens mij zit PCP meestal op plantenmateriaal. Murple vertelde dat hij het op peterselie had zitten.

Gewogen hoeveelheid oplossen in bijvoorbeeld aceton, dan vermengen met een afgewogen hoeveelheid gedroogde en verkruimeld rookmateriaal, flink doorzwenken en na goed drogen een hoeveelheid in een pijpje roken lijkt mij een van de beter methoden in dit geval.

#29 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 16 April 2013 - 05:35 PM

Ik vond het onderstaande diagram in het volgende artikel:

http://onlinelibrary....20561/abstract

154w1uu.png

Ik ben er zelf nog niet van overtuigd of dit enige meerwaarde heeft, maar desalniettemin vond ik het toch een coole diagram!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#30 Claviceps

Claviceps

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 166 posts

Posted 19 April 2013 - 12:03 AM

PCP is volgens mij vrij elusive in Nederland. Ik heb het zelfs nog nooit gezien op een bekende online underground market. 

Als ik jouw was zou ik het eerst laten testen voordat je over gaat tot het proberen ervan.

Ik acht de kans groter dat je een analoog of iets compleet anders te pakken hebt.

EDIT: nvm ik zag pas later dat de post waar ik op reageerde van 2011 was. Ik kan zelf de reply niet meer deleten?

“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”

#31 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 19 April 2013 - 07:20 AM

Waarom je post deleten? Ik denk namelijk dat je een goed punt maakt, wat van waarde kan zijn voor andere gebruikers die PCP overwegen..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#32 Claviceps

Claviceps

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 166 posts

Posted 19 April 2013 - 10:46 PM

Waarom je post deleten? Ik denk namelijk dat je een goed punt maakt, wat van waarde kan zijn voor andere gebruikers die PCP overwegen..

Om dreamer niet op mijn dak te krijgen  :kidd0: Maar je hebt gelijk het is nog steeds een valid point.

“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users