Jump to content

Photo

PCPhet officiële PCP topic!

• Please log in to reply
31 replies to this topic

#1 [XL]

[XL]

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 203 posts

Posted 02 January 2007 - 05:00 PM

Ik ving laatst in de wandelgangen wat op over PCP. nu dacht ik, wat was dat ook nog maar? dus ik gebruik de search-engine van ons mooie drugs-gerelateerde forum en wat dacht je? niets! dus hier maar wat info om over te discussieren. wat zijn de ervaringen? hoe heb je het gebruikt? enz. enz.

bron; uit je bol

18- PCP (Angeldust)

PCP is een tranquilizer en verdovingsmiddel voor dieren. Het is in pilvorm op de markt als diermadicijn, maar werd in de jaren zestig populair als "angeldust", een drug voor mensen. Dit is een mengsel van marihuana en PCP, dat gerookt wordt.

De werking begint langzaam en duurt ongeveer vijf uur. Hoewel PCP eigenlijk geen entheogeen middel is, heeft het een licht psychedelisch effect, dat iets weg heeft van space-cake. PCP is niet goed voor de gezondheid. Als je er veel van gebruikt, krijg je acute paranoia en samen met alcohol is het ronduit riskant. De stof is betrekkelijk gemakkelijk te maken. Soms komt het middel voor als nep-mescaline. Wij beschouwen PCP of Angeldust niet als een aanrader. Er zijn veel betere middelen te vinden.

bron; http://www.drugabuse...ofacts/PCP.html

PCP (phencyclidine) was developed in the 1950s as an intravenous anesthetic. Its use in humans was discontinued in 1965, because patients often became agitated, delusional, and irrational while recovering from its anesthetic effects. PCP is illegally manufactured in laboratories and is sold on the street by such names as angel dust, ozone, wack, and rocket fuel. Killer joints and crystal supergrass are names that refer to PCP combined with marijuana. The variety of street names for PCP reflects its bizarre and volatile effects.

PCP is a "dissociative drug," meaning that it distorts perceptions of sight and sound and produces feelings of detachment (dissociation) from the environment and self. Dissociative drugs act by altering distribution of the neurotransmitter glutamate throughout the brain. Glutamate is involved in a person's perception of pain, responses to the environment, and memory.

PCP is a white crystalline powder that is readily soluble in water or alcohol. It has a distinctive bitter chemical taste. PCP can be mixed easily with dyes and turns up on the illicit drug market in a variety of tablets, capsules, and colored powders. It is normally abused in one of three ways: snorted, smoked, or ingested. For smoking, PCP is often applied to a leafy material such as mint, parsley, oregano, or marijuana.

Health Hazards
PCP is addictive—its repeated abuse can lead to craving and compulsive PCP-seeking behavior. First introduced as a street drug in the 1960s, PCP quickly gained a reputation as a drug that could cause bad reactions and was not worth the risk. After abusing PCP once, many people will not knowingly abuse it again. Others attribute their continued abuse to feelings of strength, power, invulnerability, and a numbing effect on the mind.

Many PCP abusers are brought to emergency rooms because of PCP overdose or because of the drug's unpleasant psychological effects. In a hospital or detention setting, these people often become violent or suicidal and are very dangerous to themselves and others. They should be kept in a calm setting and not be left alone.

At low to moderate doses, physiological effects of PCP include a slight increase in breathing rate and a pronounced rise in blood pressure and pulse rate. Breathing becomes shallow, and flushing and profuse sweating occur. Generalized numbness of the extremities and loss of muscular coordination also may occur.

At high doses of PCP, blood pressure, pulse rate, and respiration drop. This may be accompanied by nausea, vomiting, blurred vision, flicking up and down of the eyes, drooling, loss of balance, and dizziness. High doses of PCP can also cause seizures, coma, and death (though death more often results from accidental injury or suicide during PCP intoxication). High doses can cause symptoms that mimic schizophrenia, such as delusions, hallucinations, paranoia, disordered thinking, a sensation of distance from one's environment, and catatonia. Speech is often sparse and garbled.

People who abuse PCP for long periods report memory loss, difficulties with speech and thinking, depression, and weight loss. These symptoms can persist up to a year after stopping PCP abuse. Mood disorders also have been reported. PCP has sedative effects, and interactions with other central nervous system depressants, such as alcohol and benzodiazepines, can lead to coma

en natuurlijk hebben we erowid nog
Steek de draak met haat, dood de tijd met liefde.

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9408 posts

Posted 02 January 2007 - 05:45 PM

Een vriend van me omschrijft de voornaamste effecten als "ketamine maar dan langer en beter".

#3 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 02 January 2007 - 08:43 PM

Erm .. ik heb het twee maal gedaan en het was extreem en heb para jaar flashbacks gehad door dat spul. Ik raad het af.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#4 Flut

Flut

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 449 posts

Posted 02 January 2007 - 10:13 PM

Ik heb een tijd geleden op erowid wat ervaringen over dit middel gelezen. Klinkt niet als een fijn middel. De gebruikers van de reports hadden er een slechte ervaring mee.

Ik hoor graag een ervaring van iemand die et hier op PCP gebruikt heeft. Het middel heeft door zijn duistere kant toch wel mijn interesse gewerkt...

#5 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 03 January 2007 - 02:25 AM

kzou et graag es probere maar onmogelijk te vinde..

#6 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7677 posts

Posted 11 January 2007 - 02:24 PM

just a wild guess waar ik weinig waarde aan hecht, maar ik probeer het toch: iemand ooit van PUP gehoord?

Is ooit als PUP aan een vriend verkocht, die het snoof en 6 tot 8 uur een heftige visuele trip had. Hij zou gaan surfen, maar dat werd em toen niet meer, hehe. Verder niks over te vinden dus ik ging er van uit dat hem maar iets randoms was verteld en het een of andere phen. is, maar voor de zekerheid toch effe checken...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#7 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 14 January 2007 - 09:21 PM

ik zag toevallig gister op tv weer een verstrooide pcp junk agenten aanvallen. schijnt dat je er bijna altijd agressief van wordt, niet echt ketamine like, voor mij dan :bubbles:

#8 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 15 January 2007 - 11:08 PM

OMG VAN PCP GA JE MENSEN NEERKNALLEN EN PLEEG JE HOMOCIDE, TIS WEL G$NG4STER.

mod-edit svenson: nog niet helemaal over je breezah periode heen? dacht dat ze zo onderhand wel uitgestorven waren.

#9 Deleriant

Deleriant

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 23 July 2007 - 12:25 AM

Somehow hoor je relatief weinig over dit goedje, meestal krankzinnige verhalen van mensen die het onbewust hebben binnengekregen. Op Erowid liergen de tripreports ook niet qua duisterheid

Ik vroeg me af of hier mensen zitten die bewust ervaring hebben met PCP, Angel Dust dus.

#10 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 23 July 2007 - 12:55 AM

cool plaatje van de EN wiki entry van pcp;over de mogelijke analogen:
Posted Image

Geen ervaring met pcp, maar wil het graag proberen. Op BL zeggen veel users dat als je keta digt je dit ook vet vind.

Edited by mind, 23 July 2007 - 12:56 AM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#11 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 23 July 2007 - 01:32 AM

Zelfde als mind. Maar voorlopig houdt ik het bij ket, daar eerst wat meer ervaringen in op doen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#12 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 25 July 2007 - 04:24 PM

en dan moet je het ook nog zien te scoren, niet geheel makkelijk. Dat er allerlei resteffecten toegeschreven worden aan het goedje weerhoud mij in elk geval; er zijn genoeg goede middelen op aard.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#13 eye

eye

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 25 July 2007 - 04:32 PM

Welke resteffecten juist?

#14 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 25 July 2007 - 07:07 PM

Vriend van me heeft het niet zo lang geleden gedaan en vond het interessant en leuk. Hij gaf aan veel zelfverzekerder te zijn en op straat had hij het idee de hele wereld aan te kunnen, beetje alsof zijn grenzen verlegd werden door de pcp. Meer kan ik me er niet van herinneren wat ie zei. Heb het zelf nog niet geprobeerd, ben er een beetje huiverig voor. misschien in de toekomst een keer
Dit is dope!

#15 Deleriant

Deleriant

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 26 July 2007 - 06:26 PM

^ Dat kenmerkt zich inderdaad. Veel tripreports bevatten eveneens confrontaties die mensen willen aangaan met anderen vanwege het gevoel van grootsheid. Soms met geweld.

Die huiverigheid is het hem ook wel, heb uitsluitend positieve ervaring met Keta gehad, de k-hole, het bestaan in de wereld opbouwen, handen wrijvende spanning voor de volgende episiode van het verhaal, de eeuwige ruimtes, jezelf voorhouden dat er een afloop van alles is, hetgeen er niet is... de eeuwige rust en leegte. Het contact met anderen... en onderdanig kunnen zijn in vrede...

Maar PCP klinkt mij verre van in de oren als vertrouwd en het krijgen van vlagen van begrip en geluk.

#16 Deleriant

Deleriant

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 26 July 2007 - 06:34 PM

Wolvenkind,

Ik heb er een topic over geopend in overig, maar dit kan toch weinig in gemeen hebben met Ketamine?

#17 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 26 July 2007 - 08:20 PM

Ik heb op ket wel 2 keer gehad dat ik dr geen fuck meer van snapte, en ook niet wist dat ik onder invloed was... eenmaal toen ik bijkwam van een gazz + ket trip in mijn tentje op vuuv en ik opstond in de tent, en een keer in mn huis toen ik wakker werd en nog onder invloed was... herkende mijn huis niet meer, en er verschenen allerlei deuren en ik ging maar op een bed liggen. Het trok toen weer snel weg.
Maar goed, kan me iets van een beeld vormen van dissociatieve gekte, en zo stel ik me dan voor hoe pcp mogelijk aanvoelt. Ket is iig niet altijd leuk en wereldopbouwend zeg maar :xtc:

#18 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 27 July 2007 - 11:20 AM

Wolvenkind,

Ik heb er een topic over geopend in overig, maar dit kan toch weinig in gemeen hebben met Ketamine?

PCP is een dissociatief, dus heeft weldegelijk wat gemeen met ketamine, aangezien die ook doorgaans als dissociatief getypeerd worden.

Daarom heb ik het topic maar gemerged met het PCP topic in Dissociatief.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#19 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 28 July 2007 - 05:57 PM

oo wel bekend als : illy , philly en "wet",
en yup is in NL verkrijgbaar, maar in zeer keine kringen.
geloof dat er ook 3-oh-pcp was in de buurt van amsterdam.

2 leuk filmpjes er over :

-i am drugs , pcp

http://nl.youtube.co...h?v=i8Wf_GwHkHw

en "gallon of pcp" :

http://nl.youtube.co...h?v=Ah7ApyeyneY

gr. w.
"Circular logic works because circular logic works."

#20 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 29 July 2007 - 12:54 AM

Wolvenkind,

Nou ...

Ik was net zoals bij keta wel compleet het noorden kwijt en compleet geen besef qua tijdsduur enzo.

Maar ik zou de twee iig toch niet snel vergelijken idd
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users