Jump to content

Photo

MDPVhet officiële MDPV topic!

• Please log in to reply
100 replies to this topic

#41 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 25 September 2009 - 12:25 PM

Fastandbulbous op bluelight beweert dat MDPV de hoogste therapeutische index heeft van de pyrovalones, iirc. Niet dat dit heel veel zegt, maar het is iig iets.

#42 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 25 September 2009 - 04:31 PM

Waar baseert hij dat dan op??

En even als aanvulling;
De betekenis van therapeutische index

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#43 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 10 October 2009 - 04:16 PM

Zien er hier al mensen die MDPV al in de combotron gegooid hebben?

Wat zijn interessante stoffen om mee te combineren?
Ik dacht in eerste instantie dat het wel interessant kon zijn bij langwerkende tryptamines (AMT bvb), maar dat is slechts een idee.

#44 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 10 October 2009 - 05:36 PM

Zien er hier al mensen die MDPV al in de combotron gegooid hebben?

Wat zijn interessante stoffen om mee te combineren?
Ik dacht in eerste instantie dat het wel interessant kon zijn bij langwerkende tryptamines (AMT bvb), maar dat is slechts een idee.

Persoonlijk vind ik mdpv niet echt een fijne combodrug, erg kortdurende rush, vrij dominant spulletje. Hoewel een keer in de combi met wat Meth wel erg leuk was. Is wel errug langdurig, slapen is een opgave daarna. Wel des te meer euforie.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#45 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 11 October 2009 - 09:52 PM

^uuuhhh?? was dat voor of na die snurksessie? Dat was niet heel betrouwbaar labratting, stacking mdpv op 'meth' met korte werkingstijd (n beste espresso?).

mdpv is mn personal no.1- als upper, downer, all arounder. polydrugsgebruik op één stof :). basen ontraadt ik, het versuft na een aanmatigend piekje van voornamelijk racende gedachten, en ( hierin verschillen de ervaringen- your mileage may vary) de volgende dag schijnt het leven opeens redelijk uitzichtloos toe. Nasaal heb ik zelf in 1,5 jaar nooit een bloedneus of andere symptomen gehad die me bang maken voor neusverrotting, bekend van coke/speed. Tricky is het ontbreken van een kater bij nasaal gebruik, want zonder neg. aspecten geen weerstand nietwaar?

Het ontbreken van een mdpv kater is niet algemeen schijnt. Passief de dag erop, ok, maar dat is geen kater. Persoonlijk vind ik het een lifestyledrug, zonder drang tot compulsief redosen heb ik nl. geen nadelen gemerkt.

off-topic...
Ik ben benieuwd wat larocaine de scene oplevert, daar dat weinig negatiefs meebrengt als ik de eerste testers mag geloven.

zo! dat was lang geleden dat ik dhp-de, leuk de usual suspects te zien!
x

edit; combi met thc-producten en alcohol is onvermijdelijk wat mij betreft. pas op: ketamine is niet zo best, met geen enkele upper, qua hart.
You can trust me, I'm dutch.

#46 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 16 October 2009 - 10:19 AM

Pas ook weer wat van dit spul gekregen.. dit keer was het een wit poeder tewijl het andere keren beetje bruinig was, toen had ik zo'n 25-30mg nodig voor een relax effect, best veel volgens de meeste reports, ben benieuwd of deze zuiverder is...
put flowers in the mud baby

#47 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 16 October 2009 - 11:17 AM

25-30mg? Dat is best hoog, imo. Ik zelf ben niet hoger gegaan dan 10mg tot nu toe.
Krijg je dan geen last van vervelende bij-effecten?
"I sometimes worry about my short attention span, but not for very long."

#48 CrazyMeD

CrazyMeD

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 80 posts

Posted 29 October 2009 - 09:33 PM

MDPV was een van de ergste drug ervaringen die ik al heb meegemaakt haha, nog nooit zo paranoia geweest, paranoia van speed is er nix tegen. :duimpje:

#49 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 29 October 2009 - 11:18 PM

Hoeveel had je genomen? Ik heb daar zelf nog nooit last van gehad.

#50 CrazyMeD

CrazyMeD

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 80 posts

Posted 29 October 2009 - 11:19 PM

Hoeveel had je genomen? Ik heb daar zelf nog nooit last van gehad.

Lage dosissen hoge doseringen, bij een lage dosering voelde ik me altijd paranoia zonder enige meerwaarde, en een hoge dosis was dan weer pure horror. En de vendor vanwaar ik het had is betrouwbaar.

#51 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 29 October 2009 - 11:24 PM

Ik weet natuurlijk niet wat voor jou een lage dosering is :duimpje:. Voor mij is dat zeker onder de 10mg. Maar wel jammer dat je er zo paranoia van wordt, ik kan MDPV best waarderen ;). Heb je verder nog nare bij-effecten?

#52 CrazyMeD

CrazyMeD

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 80 posts

Posted 29 October 2009 - 11:26 PM

Ik weet natuurlijk niet wat voor jou een lage dosering is :duimpje:. Voor mij is dat zeker onder de 10mg. Maar wel jammer dat je er zo paranoia van wordt, ik kan MDPV best waarderen ;). Heb je verder nog nare bij-effecten?

De juist doseringen weet ik niet meer, was al van een jaar terug, maar ben zeker dat ik ook laag genoeg gegaan was (en ook extreem hoog...). Pure horror was dat voor mij haha, maar ik reageer er wss gwn slecht op want bijna alle reports opt net zijn positief :P

#53 dietjuh

dietjuh

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 30 posts

Posted 22 March 2010 - 05:53 PM

Minstens een van mijn research chemical suppliers uit de UK shipped dit spul al niet meer naar Nederland, volgens hun dankzij nieuwe wetgeving. Weet iemand hier iets meer over??

#54 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 22 March 2010 - 10:49 PM

Kan er niks over vinden.. Lijkt me ook erg onwaarschijnlijk om eerlijk te zijn.
Staat verder ook niet tussen de lijsten in de opiumwet, voor zo ver ik kon vinden. Enige wat ik kan bedenken is dat het als een medicijn wordt gezien en je strafbaar bent omdat je er geen recept voor hebt. Maar dat kan je voor alles wel stellen dan.

#55 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 24 March 2010 - 03:29 PM

Alleen als de inspectie voor de gezondheidszorg iets een medicijn vindt is het een medicijn. Sommige RC suppliers zijn gewoon voorzichtig en als ze onzeker zijn over de precieze regels zeggen ze liever nee dan ja; en dat is maar goed ook.
Verbing weirds language.

#56 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 14 April 2010 - 08:01 PM

^en waarom is dat maar goed ook? Wat een loze opmerking die je post ontsiert.

Aangezien geen enkele vendor mdpv aanbood als bedoeld zijnde voor consumptie of mdpv hier bekend staat als medicijn is het lame van zo'n vendor om uit onzekerheid iemand zijn mdpv te onthouden. Geen vuiltje aan de lucht tot nu toe, zolang je het maar buiten bereik van kinderen/infantielen bewaart en het niet consumeert.
'not for human consumption'

#57 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 14 April 2010 - 10:10 PM

"Dat is maar goed ook" sloeg op het grijze gebied waarin veel suppliers zich bevinden, als een vendor zich niet continue informeert over wetgeving lopen ze grote kans zichzelf of hun klanten juridisch in gevaar te brengen.

Ik had het geenszins over de morele discussie of iemand wel of niet mdpv zou moeten consumeren, wel of niet importeren, wel of niet legaal zou moeten zijn, ik begrijp enkel de voorzichtigheid van de vendor uit praktisch oogpunt :duimpje:

Als je een drug koopt (waar dan ook) is het altijd van belang om goed van wetgeving op de hoogte te zijn, en in te schatten welk risico je loopt (zowel juridisch als welke stof je inneemt), en te bepalen of dat risico voor jou acceptabel is.

is het lame van zo'n vendor om uit onzekerheid iemand zijn mdpv te onthouden.

Vind ik allesbehalve lame. In een markt waar de politiek elk moment op je nek kan zitten met een verbods-hype is het alleen maar goed om een beetje voorzichtig te zijn. In principe ben ik extreem vóór keuzevrijheid van mensen, maar hoe de zaken er voorstaan in de meeste landen moet je je helaas een beetje aanpassen aan wetten, en zelfs als die wetten er nog niet zijn kun je soms beter kiezen voor aandacht vermijden dan voor het principiële recht je lichaam zelf te beheren.
Verbing weirds language.

#58 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 16 August 2010 - 04:01 AM

algemeen:
je hebt gelijk, voorzichtigheid is 1.
Op één situatie na -denk ik dan- is het de bezitter die zijn verhaal op orde heeft die iets hoeft te vrezen.
slecht scenario:
Agenten zijn hufters die alles kunnen afpakken dat er verdacht uitziet, van een zak meel tot losse theabladeren. Iedereen kan door toeval en willekeur geript worden, is te voorkomen door niets bij je te hebben op feesten, niets doen dat huiszoeking legitimeert. en niets op je hebben op fouilleerzones dat de bruine arm der wet op verkeerde gedachten brengt....

in de hand te houden:
-Aankopen verlopen goed, nooit en route gezeik gehad.. - Zolang er geen eervolle vermelding van een stof op de opiumlijsten prijkt is het geen (verboden) geotmiddel. - Tweede aanleiding tot inbeslagname is import van medicijnen zonder licentie, maar als het gaat om iets dat geen medicijn is en ook niet als zodanig verkocht en aangekocht is vervalt dit risico. Dat laatste heeft de koper in eigen hand, een zakje met label ( not for consumption) op het schap bij de pokon is cool, schijn van gebruik ( lijnen op spiegel, verpakt in een bullet, etc) is een issue. Als de bezitter zichzelf niet verdacht maakt is gebruik niet aantoonbaar en dan geldt:onschuldig totdat schuld bewezen is.

een vriend gaf het voorbeeld van hoe het niet moet door bij een blaastest te zeggen dat hi wel geblowd had. Die onnodige openbaring kostte hem 600 euro, een verplichte cursus en tijdelijke inbeslagname van zijn rijbewijs. dumb ass.

#59 Brakobama

Brakobama

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 74 posts

Posted 02 September 2010 - 08:10 PM

Ik ben heel benieuwd naar MDPV, is het nog steeds 'legaal' ?
Ik heb een neus voor dat soort dingen !

#60 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 02 September 2010 - 08:12 PM

In Nederland nog wel, voor zover ik weet.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users