Jump to content

Photo

MDPVhet officiële MDPV topic!

• Please log in to reply
100 replies to this topic

#21 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 08 September 2007 - 12:26 AM

Francois, heb je je vriendin in nabijheid voor research naar de seksuele component?
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#22 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 08 September 2007 - 01:16 PM

Helaas niet!
Wel kan ik zeggen dat het best werkt, die MDPV. Ik had het op blottertjes gepropt van 2.5mg per stuk. Vier stuks gegeten dus, rond de klok van 21:30.

De effecten werden duidelijk na ongeveer een uurtje, we werden een stuk minder moe. Hierna was er een erg geleidelijke come up die in totaal 2 uur duurde waarbij we beiden steeds sneller begonnen te praten. Enorm spraakzaam word je van dat spul zeg!
Hierna gingen we de stad in rond 12 uur en bleef ik nog een uurtje of de piek ven het spul. Rond 02:00 werden de effectie langzaamaan minder aanwezig op een prettige manier. Ik werd rustig aan moe zegmaar. Rond de klok van 04:00 in bed gaan liggen en viel ik bijna gelijk in slaap.

Nou werd ik vanochtend met een enorme houten kop wakker, maar dat komt denk ik meer door de enorme hoeveelheid wodkajus die we gedronken hebben.....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#23 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 08 September 2007 - 05:20 PM

hmm tkan ook een combinatie zijn van die 2, volges mij is mdpv niet erg geschikt om telkens te re-dosen, anders volgt gaarheid :P

#24 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 08 September 2007 - 05:29 PM

Heb de MDPV ook in een keer gegeten. Het enige wat ik flink het geredosed waren toch die biertjes....
Hoe is het!

#25 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 10 September 2007 - 01:32 PM

biertjes veelvuldig redosen kan hersenschade, leverschade en een hele hoop andere narigheid zoals extreme brakheid opleveren. De effecten worden echter wel een stuk sterker.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#26 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 10 September 2007 - 02:18 PM

^Ook kan je in toiletten wakker worden, gewekt door de schoonmakers, heb ik gehoord. :gathering:
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#27 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 05 October 2007 - 05:50 PM

Ik heb hier een oplossing van 100mg/ml MDPV in isopropanol 95%. Had deze een tijdje -koud- bewaard maar ik denk niet dat het nog echt de moeite waard is. Had het in eerste instantie in water opgelost, deze oplossing kreeg een donkere neerslag en een onplezante geur. Nu dit ingedampt en isopropanol toegevoegd et voila.
Een betere bewaar en doseermethode is om het op blotters te doen, zo blijkt. :woej:

Ik denk niet dat ik deze in ieder geval nog ga samplen.... :) :P
Hoe is het!

#28 Darkice

Darkice

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 21 October 2007 - 04:09 PM

In water werkt bij mij prima. Lost langzaam op maar wel vrij stabiel. Heb het in een plastic neusspraycontainer. Super makkelijk doseren. Geeft trouwens wel een bruine aanslag in wand van container

#29 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 30 October 2007 - 04:28 PM

Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik van MDPV niet veel verwachte, maar uiteindelijk toch een beetje heb onderschat. Van het weekend 10 mg genomen en toch zeker 20 uur stimulatie van gevoeld. Was naar een feest geweest was beetje moe van het harde demonstreren dus toen 's middags genomen, die avond een 3-tal uurtjes geslapen ofzo en de volgende dag rond 6 uur ofzo werd ik toch opeens heel erg moe, wat mij aangaf dat de MDPV eindelijk was uitgewerkt.

Het effect zelf is opzich niet heel bijzonder, meer gewoon rauwe stimulatie met een vleugje euforie. Echter in combinatie met alcohol zeer prettig. Ook wordt het analytische denken verbeterd, je wordt redelijk scherp en kritisch, dat is dus ook waarom de alcohol er goed bij past, die onderdrukt dat een beetje.

Ik heb ook een vermoeden dat een dosis van 5 mg prima is voor een dagje goed blokken, zolang je maar vroeg in de ochtend die MDPV neemt. Verder merk ik ook wel iets van zijn verslavingspotentiaal..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#30 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 06 February 2008 - 12:25 PM

In hoe erge mate uit dat verslavingspotentieel dan? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik blijf maar horen dat het erg verslavend is en dat als je er eenmaal aan begint je het dan ook allemaal opmaakt. Of is dit overdreven en valt het wel mee?

#31 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 06 February 2008 - 07:36 PM

^Ik maak hieruit op dat het nog niet op je 'done' lijstje staat? : SHOCK : Verslavend zou ik het niet noemen, maar voor sommigen geldt dat ze er een flinke rush en euforie van krijgen. Volgens mij zijn dat vooral spuiters.
You can trust me, I'm dutch.

#32 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 06 February 2008 - 08:25 PM

MDPV vond ik vooral heel erg subtiel en ik denk dat daar het verslavingsrisico ook ligt. Het maakt het dan erg makkelijk om te nemen. Voor mij was er nauwelijks een rush bij deze stof, ook vond ik het niet echt eufoor makend.
Hoe is het!

#33 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 11 September 2008 - 12:25 PM

Is dit spulletje enigsinds te vergelijken met desoxypipradol? De in dit draadje te lezen effecten doen mij er wel aan denken.
Nu hebben uppers een ander effect op mij dan op de gemiddelde tripper en als het dus ritalin-achtige effecten heeft, heeft dit spul voor mij weinig interesants. Val ik er (net zoals van desoxi) alleen maar in slaap van.

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#34 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 11 September 2008 - 01:10 PM

hey dreadska, hoe zit het bij jou met mdma,mda,m1 etc (serotonine releasers) val je daar ook van in slaap of wordt je daar juist actief van?

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#35 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 12 September 2008 - 09:01 PM

desoxypipadrl heeft wel een heel ander effect, al was het maar de come-up duur. als uppers als Ritalin werken bij jou zoals ze dat bij Adhd-ers doen zou dit ook anders werken voor jou dan voor de gemiddelde oude-tijd mens.
Op zich kan ik van desoxy ook best suf worden in bepaalde omstandigheden, mogelijk is een niet excessieve dosis ( 10mg max) van desoxy te sturen na een aantal keren gebruik. terwijl ik zelf met mdpv merk dat bij vaker gebruik niet ik maar de mdpv grip krijgt. Intensere euforie enzo.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#36 dreadska

dreadska

woeste heldin

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 356 posts

Posted 13 September 2008 - 12:33 AM

Van speed en fluor word ik gewoon lekker chill, zo chill zelfs dat ik gewoonweg in slaap val als ik te veel neem. Een iets te grote lijn of bommetje en ik lig met een half uur te pitten. Best vervelend eigenlijk want ik word dan na 30m minuten/uurtje vreemde dromen heel wazig wakker, knetterheet en draaierig, bijna koortsig gevoel, wat gelukkig na 15 minuutjes weer wegtrekt. En ik gewoon weer verderga waar ik mee bezig was.
Een stel heren hier heeft me op ruim 5 mg desoxi gezien, en ook meegemaakt hoe ik vooral wat tam op de bank zat te klagen dat ik zo suf was. Bij dingen als desoxi en ritalin-achtige goedjes zit er ook niet echt een euforie bij, waardoor ik enkel maar wat tam word. Het voelt dus ook niet als fijn voor recreatief, maar echt als medicijn aan.
Mdma vind ik eigenlijk ook niet echt lekker meer, want ik word er echt heel erg moe van. Heb wel de "moet overal aanzitten en iedereen aaien en knuffelen en iedereen moet lief zijn" neiging, maar bij kristallen lig ik binnen 45 minuten in vreemde houding om een stoel/tafel/lantaarnpaal/stoeprand heen gevouwen omdat ik zo moe ben. (en op mdma iedere positie comfortabel is)
Maar bij deze substanties (mdma, speed, fluor, methylone) heb je nog de euforie die je stimuleert gesprekken aan te gaan en de saaiste dingen interesant maken. Ik word er nog wel flink sociaal en enthousiast op.
Ritalin staat er om bekend dat ze veel mensen in een robot veranderen, en dat gebeurd er met mij ook. De gedachtes verminderen en ik kan met moeite gesprekken aangaan, omdat ik niets meer weet te zeggen. Ik kan luisteren, maar niet goed reageren, want er komt niets meer in me op, mn hoofd voelt leeg. Geen fijn goedje voor sociaal gebruik dus.

Als Mdvp een fijn euforisch gevoel erbij geeft ben ik er nog wel geïnteresseerd in, als het alleen maar om stimulatie en wat extra energie gaat neem ik net zo lief een kop koffie met wat extra suiker.

“It's not denial. I'm just selective about the reality I accept.”
-Bill Waterson-

*veni vidi vomui*

#37 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 14 September 2008 - 07:50 PM

ain't nothing to it but to do it { rush, 1991} :P
nuchter & wakker is wel het eerste effect wat ik merkte, net als alcohol, wiet etc groeiden de gewenste effecten ( bij mij dan) .
Vreemd eigenlijk hoe er twee soorten effectveranderingen lijken te zijn. een waarbij verveling optreedt en de eerste topervaring nooit meer geevenaard wordt ( mdma, meth schijnt, crack, sommige breakthoughs) en andere ervaringen die pas na doorzettingsvermogen optreden in de 'kennismakingstijd' met het middel.

#38 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 14 September 2008 - 08:54 PM

MDPV is in een lage dosis niet super euphorisch (imo), maar het voelt wel erg kalm aan. Ik gok dat het wel een prettige stimulant is om te combineren met opiaten, gezien deze rust. Volgens Fastandbulbous @ bluelight wordt je er manisch van als je het combineert met een dopaminereleaser; misschien toch nog maar eens m'n laatste restje speed opmaken wat al een jaar ligt te rotten hier. Of combineren met methylone, maar ik gok dat dat de neurotoxiciteit onevenredig verhoogt, aangezien er dan meer dopamine is dat door de serotonine transporter opgenomen kan worden, om vervolgens door MAO-B gedeanimeerd te worden, wat resulteert in peroxides = bad.

#39 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 16 September 2008 - 02:20 PM

modafinil ( iets tegen last van slaperigheid overdag) versterkt caffeine, en ook mdpv wordt er speedy van; ik hoorde van iemand dat hij stramheid in zijn kaken kreeg. wat niet gebeurde bij een van de twee solo.
You can trust me, I'm dutch.

#40 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 24 September 2009 - 07:43 PM

Even een vraagje over MDPV. Heeft iemand toevallig al iets van een artikel oid gelezen over toxiciteit van deze stof?
Hoe is het!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users