Jump to content

Photo

MDPVhet officiële MDPV topic!

• Please log in to reply
100 replies to this topic

#1 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6395 posts

Posted 01 July 2007 - 08:27 PM

Ik kwam deze nieuwe upper tijdje geleden tegen.

Alleen er is bar weinig over bekend.

Behalve een wiki en een thread op Bluelight is er niks over te vinden.

De dosering schijnt tussen de 5-10 mg te liggen (oraal)
als gesnoven en gerookt nog iets lager zelfs.

Binnekort zal ik me persoonlijk is wagen aan 5 mg en zal de bevindingen dan hier zeker rapporteren.

Mijn vraag is nu eigenlijk heeft iemand anders hier al ervaringen mee? Zoja, welke?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#2 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 01 July 2007 - 09:29 PM

Ik zou de eerste keer maar een 3-tal mg nemen.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#3 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 01 July 2007 - 09:31 PM

hmm MDPV, ik heb het nu een aantal keren getest, kan er niet echt een goed stempel op drukken, kheb een aantal keren +- 5mg, en een keer +-10mg genomen,
btje vreemde stimulant, kvoelde me wel lichtelijk gestimuleerd om wat dingen te gaan doen,maar verder niet super intressant, het is mischien wel handig als tool fzo, voor wat werk/opruim bezigheden fzo.
tschijnt long lasting te zijn, maar kan me zelf herinneren dat het niet bijzonder lang werke,het waren iig geen uitputtende ervaringen, en khad na een paar uur toch wel het gevoel redelijk "normaal" te zijn, kdacht wel minder twitches en trekjes te voelen dan bij bv amfetamine, en het voelde dacht ik iets milder aan,
dit is alles wat ik er over kan vertellen, overall niet heel erg intressant dus

#4 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 01 July 2007 - 09:34 PM

Ik hoor van veel mensen dat het geweldig middel is voor op te neuken :)
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#5 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 01 July 2007 - 09:36 PM

Maar ja, dan moet je wel een slachtoffer hebben anders zit je daar maar je toetsenbord te glazuren :)
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#6 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 01 July 2007 - 10:20 PM

Een tijdje terug heb ik die hele MDPV-thread op bluelight gelezen en ik kwam deze waarschuwing tegen:

"X3DFX and all reading,

WARNING:

anectdotal: prolonged high dose use of MDPV without proper supplementation (choline, l-phenylalanine, magnesium, ultra high dose antioxidants) will lead to peripheral symptoms reminiscent of onset of PD.

ie there is some heavy shit (free radical and AFO formation from MAO incompletely breaking down the free-floating DA, causing damage from lipid peroxidation byproducts - common triggers and markers of onset of neurodegenrative disorders like PD and AD) happening to the dopaminergic neurons in the substantia nigra / hypothalamic regions.

memories of MDPP spring to mind.

EXTREME CAUTION IS ADVISED"

( http://www.bluelight...4&postcount=131 )

Ik weet niet meer in hoeverre er nog verder op ingegaan werd en in hoeverre het waar is (tijdje geleden dat ik het las), maar het lijkt me wel verstandig om extra voorzichtig te zijn met deze substantie.

#7 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 01 July 2007 - 11:45 PM

Cola light, red bull, paar vitamine b-complex pillen en wat magnesium dus

#8 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2444 posts

Posted 01 July 2007 - 11:56 PM

Plain vitamine C schijnt ook erg goed te werken tegen oxidatieve stress ( http://www.erowid.or..._article3.shtml )

#9 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 02 July 2007 - 01:49 AM

in de batch die het laatst rondging van een i-net supplier die er nu mee is gestopt zat een vervuiling van 2 % Pyridine (even uit me hoofd kan het percentage of de chemical mis hebben).
Iig is dat niet echt healthy zeker niet als je het rookt. Als je al tabak rookt krijg je die zooi zowieso al binnen dus maak je dan niet druk :)
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#10 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 02 July 2007 - 09:57 AM

zit je daar maar je toetsenbord te glazuren

Frusty wolf-style
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#11 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 02 July 2007 - 12:32 PM

O dat was niet perse aan Wolf gericht hoor, meer een toepasselijke quote uit Haagse Harry.
Zo'n quote waar je al naar van wordt als je visualiseert..

EDIT: voor het geval dit spul ooit eens met het Saharazand overwaait, waar is het in op te lossen? mn scale gaat per 50 mg en dat zijn irrelevante doses.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#12 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 03 July 2007 - 07:28 PM

aja..Ik wou dit kope maar ben toen gestopt en me leverancier ook..het enige dat ik er over gehoord heb v andere mense die het geprobeerd hebbe is dat het lekker neuke is..tja..

#13 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 03 July 2007 - 08:04 PM

^Als je niks te neuken hebt, is er weinig aan natuurlijk. :D :humping:
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#14 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 10 July 2007 - 10:49 PM

Dat report op erowid tjezus. Wat een nutcase, gewoon even 80 mg op een avondje. Hopelijk zal die het eerst vaker hebben geprobeerd, want handig lijkt het me toch zeker niet.

Leuke medicatie voor cocaine verslavende of drukke kinderen dacht ik zo :wacko:
Beetje jammer dat het niet meer te patenteren is en dat het onderzoek vooral uit ervaringen moet komen ipv wetenschappelijk onderzoek. Wel grappig hoe z'n medicijn/stof uit de jaren 60 weer in de circulatie komt (waar hebben we dat eerder gezien?).

#15 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 12 July 2007 - 11:41 PM

Ik was weer in die disco waar ze bij de garderobe al eerder drugs in mn jas hadden gestopt. Deze keer had ik een cocktail waar 5 mg mdpv in zat, een cuba-mdpv-libre oid.
In elk geval, het was voor mij een ondergrens van stimulatie. Ik voelde me vooral te snel voor mijn gedachten zoiets als ik ervaar als ik teveel koffie op heb. Misschien dat ik een dubble cocktail neem de volgende keer. Ik vond het niet bijzonder (on)plezierig, maar nog te vroeg om het helemaal af te schrijven als geen nut hebbend. Jammer dat mijn vriendin dit weekend niet aanwezig is, anders kon ik kijken of de seksuele kant van dit middel iets oplevert....

to be continued,
the end-inado

#16 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 13 July 2007 - 10:02 AM

Er gaan dus 2 batchen hiervan rond, waarvan er een een kleffe beige substantie is. Lastig te hanteren, lastig te doseren. Goed idee om er een ethanoloplossing van te maken dus.
Iemand al wat meer info gevonden over hoe dit spul precies zijn werk doet? Ben zelf nog wat te druk/lui geweest om info op te zoeken.
Ilu: Had je die dag er nog een kater van?
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#17 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 13 July 2007 - 07:45 PM

^de hele dag wreed moe, extra geslapen overdag etc. Maar ik had ook redelijk gedronken dus de combo....

ik heb net 3 mdpv-breezertjes gedronken, 15 mg dus. Het effect is voor mij niet heel interessant om het een vaste plaats te geven in mijn wishlist. Moeilijk te doseren voor mijzelf ( 1 mg weegschaal nodig), duur en geen euforie of synergie gemerkt met andere dingen. Als het chemisch op Ritalin lijkt ( wiki verwijst hiernaar) dan kan dat voor mij kloppen, daar vind ik niets aan.
Fysieke kenmerken; wat duizelig, zweten ( altijd met die uppers), geen grote pupillen of verhoogde hartslag, een beetje gelaatsontspanning. Rustig, wat onverschillig wakker gevoel.
Als ik naar een middel zou grijpen milder dan de standaard der standaards-upper, Speed, dan ga ik nog steeds voor bzp ( + evt tmfpp voor extra leuk.)
Maar dat is mijn mening uiteraard, ik lees ook hele goede berichten over MDPV.

Ik hoop dat men er iets aan heeft of dat ik nog goeie cocktailtips krijg,
ilu :duimpje:

#18 Darkice

Darkice

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 14 July 2007 - 05:54 PM

Vind het geen party drug ofzo... geen euphorie ect...
Wel ideaal voor een dag hard werken.
Moeilijk wakker worden? MDPV in neusspray flacon met wat water oplossen. 1 pufje en je werkt hele dag door. Maar als party, duurt te lang en zijn andere middelen beter.

#19 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 16 July 2007 - 06:09 PM

Heeft iemand hier het al eens in combinatie met seks gedaan, of een paar nachten getweakt erop? Zo te horen is het niet erg bijzonder bevonden, maar vanwaar dan toch berichten over verslavende kanten van MDPV? Ik kan me er zelf zo weinig bij voorstellen.

#20 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 07 September 2007 - 09:34 PM

Hiero net 10mg genomen. Ben erg benieuwd naar de effecten, heb niet al te hoge verwachtingen ervan.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users