Jump to content

Photo

Wie breekt het ijs ??

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#21 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 06 August 2007 - 05:29 PM

:thundergod: daar zijn wiki's voor

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#22 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 06 August 2007 - 07:38 PM

Heel veel schrijffouten uitgehaald, probeer ff spellingcheck ofzo te doen :P
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#23 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 07 August 2007 - 10:03 PM

ps. superleuk concept de DHPwiki... ik zal deze maand nog voor iets wel tijd vinden :P

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

#24 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 17 October 2007 - 02:42 PM

^ ik heb wat kleine edit's gemaakt, zoals overal divinorum zonder hoofdletter (dit is de correcte schrijfwijze voor de benaming van soorten).

shit, dit lees ik nu pas. Ik had overal juist Salvia Divinorum van gemaakt. My bad.

Zullen we daar even een standaard iets voor maken? Want dan is het namelijk ook bijv. Psilocybe cubensis?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#25 theseBoetz

theseBoetz

Reƫle Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 17 October 2007 - 02:51 PM

^Het is inderdaad Psilocybe cubensis. ik vrees alleen dat daar niets standaards voor kan komen.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users