Jump to content

Photo

Wie breekt het ijs ??

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 30 June 2007 - 11:59 PM

Wsch ik !

Vandaag al paar uurtjes rusitg gewerkt aan een wiki over kratom. Met beetje mazzel is die morgen af als ik zin heb.

Er zijn veel mogelijkheden voor deeplinking, dus hopelijk springen er wat op.

:) :crazypilot: :crazypilot: :crazypilot: :crazypilot: :crazypilot: :crazypilot: :crazypilot:
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 01 July 2007 - 12:13 AM

Eindelijk doet die belg iets zinvols achter zijn computertje, :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 02 July 2007 - 09:45 AM

Ik had ook al een pagina over psychonautisme op de oude wiki gemaakt, maar die is verloren gegaan.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#4 Bunzerr

Bunzerr

kweenie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1851 posts

Posted 03 July 2007 - 09:00 AM

[08:26] <Bunzerr> homo
[08:26] <Bunzerr> 's
[08:51] <Bunzerr> we
[08:51] <Bunzerr> kunnen
[08:51] <Bunzerr> dhp
[08:51] <Bunzerr> ook in dlp veranderen'
[08:51] <Bunzerr> ongelovelijk luie psychonauten
[08:51] <Bunzerr> ongekend
[09:08] <dreamer> hehe
[09:08] <dreamer> da's olp Bunzerr
"Paradise is not a place..it's a state of mind"

Webshop blinkit >> kleding goodies woah

#5 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 04 July 2007 - 07:01 PM

Stuk over mescaline staat online:

http://www.dhpforum....ere_substanties.

Twee deeplinks hebbn ook al een stukje:

http://www.dhpforum....php?title=LD-50

http://www.dhpforum....p?title=Setting
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#6 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 04 July 2007 - 07:15 PM

http://www.dhpforum....?title=Zoethout en dit

#7 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 July 2007 - 07:27 PM

is dat nou gewoon gekopieerd van http://wiki.fok.nl/i...n_en_Antwoorden ?
niet de bedoeling dat content gekopieerd word.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#8 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 04 July 2007 - 07:39 PM

Khat: http://www.dhpforum.....php?title=Khat

is dat nou gewoon gekopieerd van http://wiki.fok.nl/i...n_en_Antwoorden ?
niet de bedoeling dat content gekopieerd word.

Waaaaaaaaaaaaaa, wat een klootzakken, ik heb dat op fsre gezet vorig jaar ofzo, ik ga die rotzakken mailen.

#9 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 04 July 2007 - 08:11 PM

Bovendien is het stuk over mescaline bevooroordeeld. Er staat onder het kopje chemie "Mescaline (3,4,5 – trimethoxyphenethylamine) is een van de meest bestudeerde hallucinogenen en spijtig genoeg een van de zwakste (qua volume)." en dat komt niet heel serieus over als je een wiki maakt die onbevooroordeeld zou moeten zijn.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#10 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 04 July 2007 - 08:30 PM

Bovendien is het stuk over mescaline bevooroordeeld. Er staat onder het kopje chemie "Mescaline (3,4,5 – trimethoxyphenethylamine) is een van de meest bestudeerde hallucinogenen en spijtig genoeg een van de zwakste (qua volume)." en dat komt niet heel serieus over als je een wiki maakt die onbevooroordeeld zou moeten zijn.

Je mag dat editten :bubbles:. Ik ga het niet doen, want zo werkt wikipedia niet :unsure:

#11 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 04 July 2007 - 08:40 PM

Ik heb net die over mescaline gelezen en... goed werk, erg leesbaar :bubbles:

ik neuk mieren, maar wil je toch nog even attenderen op spelling: chromosomen ipv chromosones, en chromosomale ipv chromozonale

edit: ah ik mag editten, ff kijken hoor... ok ge-edit

#12 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 04 July 2007 - 08:54 PM

Een stukje waar ik mijn vraagtekens over heb:

"Er gaan verschillende geruchten rond dat de inname van hallucinogenen schizofrenische aanvallen zou stimuleren, dit klopt echter niet. Het is belangrijk om te weten dat gediagnoseerde patiënten gerust peyote kunnen nemen. Dit suggereert dat psychedelica op zichzelf geen psychotische episodes triggeren, maar ze mogelijk een soort van stress kunnen veroorzaken hiervoor"

niet dat ik meteen wil editten ofzo, maar wat is je bron hiervoor? afwezigheid van bewijs voor het triggeren van psychoses is nog geen bewijs voor het niet triggeren van psychoses, en je lijkt erg zeker van je zaak.

Ik dacht toch dat psychedelica wel degelijk een luxerend moment kunnen geven voor het ontstaan van psychoses.

Hoe het gebeurt: een ingrijpende gebeurtenis (de stress die je noemt) of anderszins (als direct effect van het middel) is dan weer een andere discussie.

#13 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 04 July 2007 - 09:05 PM

De volgende keer als jullie iets willen kopieren, vraag het dan eerst. Dit is ongehoord !

www.fsre.nl

-grin-
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#14 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 04 July 2007 - 09:10 PM

Is het ook mogelijk te deeplinken naar pagina's op wikipedia?

#15 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 04 July 2007 - 10:05 PM

^ dan is het geen "deeplinken" meer.

#16 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 05 July 2007 - 12:02 AM

Ik heb mijn ip er achter gelaten wel :s. Hopelijk gaan ze me nu niet kloten of hacken :s

#17 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 05 July 2007 - 06:48 AM

^ dude, het is fok, waar maak je je druk om :bubbles:

#18 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 04 August 2007 - 05:49 PM

Zo, vandaag ook weer wat dingen toegevoegd. :thundergod::D

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#19 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 06 August 2007 - 05:08 PM

vandaag entery over 2c-b gemaakt

2C-B op DHP-Wiki

en ook deze dus eergister afgemaakt:

Salvia Divinorum op DHP-Wiki

als iemand ze ff door kan lezen, want zelf lees ik snel over mijn eigen fouten heen. Thnx

En ik vind dat meer mensen wiki's moet aanmaken, schiet niet echt op, op deze manier natuurlijk he

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#20 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 06 August 2007 - 05:24 PM

^ ik heb wat kleine edit's gemaakt, zoals overal divinorum zonder hoofdletter (dit is de correcte schrijfwijze voor de benaming van soorten).

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users