Jump to content

Photo

Reports van de maandSuggestie voor de Wiki

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 16 May 2007 - 04:03 PM

Reports van de maand krijgen een vermelding in de wiki, met aanvullend:
  • Vermelding van het profiel van de member als appart artikel in de wiki
  • Mogelijkheid voor de auteur om nog eens te kijken naar layout/spelling e.d.
  • meer?

#2 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 16 May 2007 - 09:10 PM

Ik snaap niet.

Waarom een vermelding naar het profiel van het desbetreffende member? Een link naar de post lijkt me genoeg... en per drug een verwijzing naar een tripreport v/d maand doen ofzo?

Iets aan de layout doen lijkt me niet onverstandig... maar als beheerder van dat hele tripreport gedoe wil ik me daar wel op werpen. Is namelijk een niet al te grote inbreuk op mijn routine. Regelmaat is belangrijk maaan.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 16 May 2007 - 10:05 PM

Ik dacht er dus niet aan om de post alleen te linken, maar te integreren in de wiki als vooraanstaand voorbeeld van Psychonautisch Drug-gebruik :schijnheilig:

welke dan weer makkelijk gelinked kan worden bij de desbetreffende drug etc.

Waarom de member vermelden in de wiki: dat deze ook als integraal onderdeel van onze community zal functioneren! Dat, als een member meerdere tripreports/faq's e.d. heeft, deze hier ook gelinked kunnen worden. Gewoon voor de fun dus, omdat het kan ;)
Zou bijv. ook een lijstje met done/todo bij kunnen etc.

#4 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 16 May 2007 - 10:22 PM

hmmm... ik zou mezelf daar echt niet tussen willen zien staan. gewoon omdat ik het niet echt nodig vind, maar op zich trek ik zelf de aandacht ook niet zo ofzo.

en done/todo lijstjes vind ik op de een of andere manier ook niet echt 'psychonautisch' overkomen. het gaat om de informatie en niet om de persoon, dat idee...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 16 May 2007 - 10:24 PM

Ik weet niet of dat door de meeste members gewaardeerd zal worden.

Ik vind het idee van Snaap dan beter, gewoon een link naar een desbetreffend trip report bij de drug die genomen is.

Zie het nut ook niet helemaal trip report in een wiki te zetten, dit zijn tenslotte geen feiten, maar ervaringen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 16 May 2007 - 10:50 PM

je zou gewoon een tabelletje kunnen maken met het jaar en de datum en dan een linkje naar het topic.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#7 theseBoetz

theseBoetz

Reƫle Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 17 May 2007 - 12:45 PM

mee eens. Het gaat puur om de trip zelf en de persoon heeft er niet zoveel mee te maken. Je zou wel een verwijspagina met andere tripreports van de betreffende persoon kunnen maken.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#8 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 17 May 2007 - 06:07 PM

^ zoiets lijkt me idd wel tof.

#9 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 26 June 2007 - 10:28 PM

Ik zat er net ook aan te denken dat bij elke besproken stof een passend tripreport kan als afsluiter. Linkje is wel goed dan ipv copypasten.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users