- Vermelding van het profiel van de member als appart artikel in de wiki
- Mogelijkheid voor de auteur om nog eens te kijken naar layout/spelling e.d.
- meer?

Reports van de maandSuggestie voor de Wiki
Posted 16 May 2007 - 04:03 PM
Posted 16 May 2007 - 09:10 PM
Waarom een vermelding naar het profiel van het desbetreffende member? Een link naar de post lijkt me genoeg... en per drug een verwijzing naar een tripreport v/d maand doen ofzo?
Iets aan de layout doen lijkt me niet onverstandig... maar als beheerder van dat hele tripreport gedoe wil ik me daar wel op werpen. Is namelijk een niet al te grote inbreuk op mijn routine. Regelmaat is belangrijk maaan.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 16 May 2007 - 10:05 PM

welke dan weer makkelijk gelinked kan worden bij de desbetreffende drug etc.
Waarom de member vermelden in de wiki: dat deze ook als integraal onderdeel van onze community zal functioneren! Dat, als een member meerdere tripreports/faq's e.d. heeft, deze hier ook gelinked kunnen worden. Gewoon voor de fun dus, omdat het kan

Zou bijv. ook een lijstje met done/todo bij kunnen etc.
Posted 16 May 2007 - 10:22 PM
en done/todo lijstjes vind ik op de een of andere manier ook niet echt 'psychonautisch' overkomen. het gaat om de informatie en niet om de persoon, dat idee...
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 16 May 2007 - 10:24 PM
Ik vind het idee van Snaap dan beter, gewoon een link naar een desbetreffend trip report bij de drug die genomen is.
Zie het nut ook niet helemaal trip report in een wiki te zetten, dit zijn tenslotte geen feiten, maar ervaringen.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 16 May 2007 - 10:50 PM
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 17 May 2007 - 12:45 PM
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Posted 17 May 2007 - 06:07 PM
Posted 26 June 2007 - 10:28 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users