Iemand ervaring met Thaise paddestoelen?
Heb er een nogal milde ervaring mee gehad een poosje terug. 1.5 portie en meer dan een
aangename high, plus heleboel lekkere hersenspinsels heb ik er niet van gemerkt. Totaal
geen hallucinaties in de zin van zien / horen / ruiken. Zelf dingen aanraken leek normaal.
Vaak heb ik in een trip dat alles anders aanvoelt, maar nu zelfs dat dus niet.
De setting was verder wel okee, gezellige / drukke groep van zo'n 10 mensen allemaal onder
invloed. Naar mijn mening heeft het daar ook niet aan gelegen.
Zijn het dus gewoon milde paddo's, of een hele slechte oogst?

Thaise Shrooms
Started by
Bitterbalist
, Apr 01 2004 09:02 AM
3 replies to this topic
Posted 01 April 2004 - 09:02 AM
Posted 01 April 2004 - 11:17 AM
volgens mij zijn dat wel redelijke sterke mushies..
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.
>> Regels DHP << (klikbaar)
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 06 April 2004 - 05:52 PM
Kheb deze shrooms een tijdje geleden gehad en gedroogd.
1 portie heeft me aardig ver gebracht die avond,kheb zelf moeite gehad om terug te komen die
avond
.
Met 10 man lijkt me dat je je er ook niet egt heel goed op kan concentreren ...
1 portie heeft me aardig ver gebracht die avond,kheb zelf moeite gehad om terug te komen die
avond

Met 10 man lijkt me dat je je er ook niet egt heel goed op kan concentreren ...
Posted 06 April 2004 - 09:33 PM
Mmmh, de Thaise shrooms die ik ooit had vond ik vrij licht. Ik
had dan wel anderhalf portie verse, maar... als ik die ervaring moet beschrijven zo ik 'm vrij
'open' noemen. Een erg zware mushroom trip beschrijf ik altijd met het Engelse woord
'dense', als een soort gordijn wat over je heen valt... en die Thaise zijn niet echt een zwaar
gordijn imo, maar eerder een laken of een klamboe .. heheh, maar smaken, ervaringen, set,
setting en shroom-oogsten verschillen 8-)
had dan wel anderhalf portie verse, maar... als ik die ervaring moet beschrijven zo ik 'm vrij
'open' noemen. Een erg zware mushroom trip beschrijf ik altijd met het Engelse woord
'dense', als een soort gordijn wat over je heen valt... en die Thaise zijn niet echt een zwaar
gordijn imo, maar eerder een laken of een klamboe .. heheh, maar smaken, ervaringen, set,
setting en shroom-oogsten verschillen 8-)
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users