DHPedia Meehelpen?mensen gezocht mensen gezocht
Posted 31 May 2007 - 11:26 AM
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Posted 31 May 2007 - 11:37 AM
^^ zo moet 't heten
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 31 May 2007 - 01:41 PM
psychopedia?
deze is eigenlijk ook erg sterk

dekt alleen de inhoud niet helemaal, maar misschien een leuk idee voor een andere wiki.

- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -
Posted 31 May 2007 - 09:34 PM
Maar serieus, DHPages is gewoon té sterk.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 26 June 2007 - 10:32 PM
Morgen begin ik aan een wiki over kratom.
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 26 June 2007 - 10:39 PM
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 26 June 2007 - 11:36 PM
Het hele punt van de wiki is juist dat we er samen aan werken.
Posted 27 June 2007 - 12:21 AM
Posted 27 June 2007 - 12:42 AM

Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 27 June 2007 - 04:50 AM
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Posted 27 June 2007 - 07:20 AM

Posted 27 June 2007 - 07:43 AM
Maar goed, Wolf is in zijn eentje in de meerderheid op het net nietwaar? mijn toetsenbord had uit het raam gesprongen als er zoveel op getikt werd!

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 27 June 2007 - 07:22 PM
http://nl.wikipedia....&action=history
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 27 June 2007 - 08:36 PM
Posted 28 June 2007 - 12:12 AM
Bang voor misbruik? of geen HD ruimte meer?
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 28 June 2007 - 12:24 AM
Posted 28 June 2007 - 01:38 PM
is het neit mogelijk om bv een on-editbaar deel en een editbaar deel bij elk artikel te hebben?
of gewoon comments eronder? of nee: dat iedereen noten aan een tekst kan toevoegen maar niet de tekst zelf kan veranderen. en dat dan iedereen kan stemmen op de waarde van een noot.
nouja mogelijkheden te over.

- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -
Posted 28 June 2007 - 01:56 PM
(Nu moet ik zelf nog afkicken van dat gesurf, dan heb ik tenminste recht van spreken........... )
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 28 June 2007 - 09:22 PM
Maar iemand moet mij als nog is uitleggen waarom er een aparte wiki moet komen voor drugs terwijl wikipedia al bestaat, als we daar nou met zijn alle artikelen voor gaan schrijven, wikipedia kent iedereen tenslotte al, toch??
of heb ik ergens iets gemist
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 28 June 2007 - 11:06 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users