Jump to content

Photo

DHPedia Meehelpen?mensen gezocht mensen gezocht

• Please log in to reply
125 replies to this topic

#21 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 15 May 2007 - 02:28 PM

Ik, als Content Admin ben er voor om, iig tijdens het opstarten van de Wiki, de boel eerst members-only te maken.
Dat wil zeggen: toevoegen van info, niet het lezen ervan, dit is natuurlijk publiek voor iedereen (en google) toegankelijk!

Als de boel een beetje draait en mods alle functies goed weten te beheren ben ik er opzich wel voor om alles compleet openbaar te maken, maar vóór die tijd is het toevoegen van content wat mij betreft DHP-only.

#22 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 15 May 2007 - 02:38 PM

Daar heb je misschien wel gelijk, maar dan is het denk ik zaak om een deadline te stellen waarop de wiki publiek editbaar wordt.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#23 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 15 May 2007 - 03:25 PM

Ik sluit me in deze aan bij mind.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#24 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 15 May 2007 - 04:06 PM

Ik vind wat dreamer zegt ook wel zinnig. Eerst ff een content maken door dhp-ers only, en als er dan wat is, dat dan iedereen kan editen.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#25 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 15 May 2007 - 04:27 PM

Ik vind alles goed, zolang mind maar met zn hippie-poten uit de content-pot blijft.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#26 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 15 May 2007 - 04:29 PM

jah ik zou hem ook niet gelijk op public gooien moet eerst wel beetje getest worden enzo, maar in de toekomst wel public.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#27 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 15 May 2007 - 05:40 PM

Hoe gaan we hem eigenlijk noemen? De DHPaedia?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#28 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 15 May 2007 - 05:44 PM

DHP-wiki, lijkt me toch logischer en makkelijker

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#29 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 15 May 2007 - 06:43 PM

^Aangezien 'wiki' het stukje woord is dat 'ency' vervangt in wikipedia wordt het dan DHP-ency... mwa ik kan eigenlijk met beiden wel leven. Ik zou het zelf ok vinden als 'wiki' er niet in voorkomt. Dat is ook maar een verzinselwoord, en voortborduren op verzinsels, daar komen ongelukken van;)

DHPaedia
DHP-wiki

DHPil ( als in 'een pil van een boek')
DHP-vault ( erowid gebruikt het woord ook, dat wel, maar dat heeft alleen maar een mooie connectie met hetgeen wat hierin komt te staan)
DHpages

weet je wat, ik ga nassen!
Ciao, iluminado

ps de content-pot is opgerookt :thumbsup:
ps2 ik kan maar beter niet nuchter posten want dan krijg je zoiets als dit....
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#30 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 15 May 2007 - 11:22 PM

DHPages ftw!!!
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#31 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 16 May 2007 - 09:19 AM

^Aangezien 'wiki' het stukje woord is dat 'ency' vervangt in wikipedia wordt het dan DHP-ency...

Ten eerste... encyclo-pedia > wikipedia > dhpedia. Hoe kwam je bij dhp-ency?

Ik zou het zelf ok vinden als 'wiki' er niet in voorkomt. Dat is ook maar een verzinselwoord, en voortborduren op verzinsels, daar komen ongelukken van;)

wiki is geen verzinsel ... laat wikipedia spreken!

ps2 ik kan maar beter niet nuchter posten want dan krijg je zoiets als dit....

Was je nuchter toen je dit postte? Mijn god.... post dan maar weer als je leip bent...

OnTopic:

DHPages vind ik wel weer erg sterk... en DHPedia ook. Maar anderzijds zou ik zeggen: het gaat niet om dhp, maar om informatie betreffende roesmiddelen. Right?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#32 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 16 May 2007 - 04:58 PM

Thanks for de analyse, mag ik nu weer van de sofa af?

:thumbsup:

dat eerste stukje sloeg op het gesuggereerde dhp-wiki, dat zou dan taalkundig dhp-encyclo betekenen, maar whatever.

Ik had gewoon effe zin om het onderwerp tegen het licht te houden.

dhp= the drugs handy pages/handbook pixelated.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#33 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 17 May 2007 - 12:42 PM

DHP is Nederlands, dus zullen we er dan gewoon Drugs Hulp Pagina's van maken?
Rust in vrede Toasted.

#34 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 17 May 2007 - 05:21 PM

afgekort "the DHPages" ?

Dat bekt gewoon zooooo lekker. DHPedia is ook wel leuk btw.

Thank you, the mdgt.

#35 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 18 May 2007 - 08:13 PM

^beide bekken goed en zijn beiden leuk, dus het is mij om het even. Maar Drugs Hulp Pagina's is zeker een goeie.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#36 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 19 May 2007 - 10:11 AM

DHPedia ftw! ;)

#37 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 30 May 2007 - 05:36 PM

psychowikinaut
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#38 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 30 May 2007 - 06:16 PM

wolvenkind moet het noemen
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#39 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 31 May 2007 - 08:58 AM

psychopedia?
Rust in vrede Toasted.

#40 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 31 May 2007 - 11:24 AM

wolvenkind?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users