Jump to content

Photo

Speed gewassen met acetonEr lost helemaal niets op...

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#21 Mango

Mango

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 13 March 2009 - 07:30 AM

En was het nu een goede methode?

Ik wil dit binnenkort anders ook wel eens proberen moest het iets uithalen :huh:

Ik heb er tot op heden nog niet veel succes mee gehad, wat waarschijnlijk aan de aceton lag. Maar op een ander forum over drugs zijn mensen die er wel succes mee hebben. Ik heb nu de juiste aceton, misschien dat ik vanavond nog wat probeer te wassen.(Dextroamfetamine 40%)

Lijkt me wel intressant als ik zo in het weekend 50% rommel uit men neus kan houden :-)

#22 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 13 March 2009 - 07:53 AM

En was het nu een goede methode?

Ik wil dit binnenkort anders ook wel eens proberen moest het iets uithalen :huh:

Ik heb er tot op heden nog niet veel succes mee gehad, wat waarschijnlijk aan de aceton lag. Maar op een ander forum over drugs zijn mensen die er wel succes mee hebben. Ik heb nu de juiste aceton, misschien dat ik vanavond nog wat probeer te wassen.(Dextroamfetamine 40%)

Als ik vragen mag, wat versta jij onder verkeerde en juiste aceton??
Het enige dat ik kan bedenken voor verkeerde aceton is nagellak remover en de enige aceton die ik kan bedenken als zijnde juiste aceton is die je bij de gemiddelde verfwinkel haalt.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#23 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 13 March 2009 - 11:56 AM

Ik denk dat hij technical grade bedoelt waar wat water in kan zitten. (die je trouwens wel met wat gebakken epsom zout kan drogen)

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#24 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 13 March 2009 - 02:00 PM

Ik denk dat hij technical grade bedoelt waar wat water in kan zitten. (die je trouwens wel met wat gebakken epsom zout kan drogen)

Inderdaad, blijkbaar heb je voor het wassen zgn. "droge" of "watervrije" aceton nodig, welke absoluut geen water zou bevatten. Het nadeel van "Kruidvat" acteon is dat er wel een deel water in zit, waar je amfetamine dus ook in op lost. En dat wil je natuurlijk niet, je wilt alleen de cafeïne oplossen in de aceton...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users