Jump to content

Photo

Speed gewassen met acetonEr lost helemaal niets op...

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 Spumpkin

Spumpkin

Silent one

• Members
  • 17 posts

Posted 18 April 2007 - 01:30 PM

Hey,

Ik heb zojuist een gram hele slechte speed gewassen met aceton en laten drogen.
Nu had ik verwacht dat er zo goed als niets van overbleef, aangezien deze speed niet bepaald sterk is.
Er is echter zo goed als niets opgelost. De aceton die door het filter gegaan is, is nu wel troebel, maar meer niet.

Iemand enig idee wat hier fout is gegaan?
Kunnen er stoffen inzitten die net als de amfetamine ook niet oplossen?

-edit-

Correctie:
Er is 500mg overgebleven van de gram.
Voor mijn gevoel was het nog steeds een gram, maar de weegschaal zegt wat anders.
Het is nu wel zo goed als reukloos.
Ik kan me echter niet voorstellen dat deze speed ook maar in de buurt kwam van 50% puurheid.

-edit-

Het is toch wel beter geworden.
Net ongeveer 50mg gepakt (leek wel erg veel, begin nu aan mijn weegschaal te twijfelen...)

#2 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 19 April 2007 - 05:41 PM

wat heb je precies gedaan?
er kunnen ook stoffen inzitten die niet opgelost worden door aceton.

Easier way is to make a saturated soln from the street speed using water at 80-90'C, then let it cool slowly. Amphetamine sulphate is vastly more soluble in hot water than cold (as in the 'fridge), so leaving the sat soln ther will cause the formation of rosettes of needle shaped translucent crystals. This is your amphetamine sulphate. Note though that there will still be some unrecovered amphetamine in soution, so don't throw away the remaining liwuid surroinding the crystals.

^dit heb ik van F&B van BL.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#3 Spumpkin

Spumpkin

Silent one

• Members
  • 17 posts

Posted 20 April 2007 - 12:03 AM

Speed in een glas gedaan.
Bodempje aceton er bij gegoten.
Geroerd tot dat er geen brokjes meer in zaten en de aceton een beetje troebel en wit van kleur was.

Koffie filter in een ander glas gezet.
Aceton en speed door het koffie filter laten lopen.
5 minuten later was het geheel droog en reukloos en was het 50% minder zwaar.

Uiteindelijk was het wel iets beter dan voorheen, maar nauwelijks de moeite waard.

#4 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 15 June 2007 - 10:42 PM

Het loont niet echt om speed te zuiveren denk ik,
weggooien en nieuwe eisen/vragen.
Of gewoon je geluk ergens anders beproeven.

En het uitkristalliseren is wel een goed idee,
bij voorkeur een paar maal herhalen.

#5 The_Imagizer

The_Imagizer

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 308 posts

Posted 25 August 2008 - 10:11 PM

Het loont niet echt om speed te zuiveren denk ik,
weggooien en nieuwe eisen/vragen.
Of gewoon je geluk ergens anders beproeven.

En het uitkristalliseren is wel een goed idee,
bij voorkeur een paar maal herhalen.

Waarom zou dat niet lonen? Als Amphetamine de enigste stof in het mengsel is dat oplost in aceton hou je toch pure amphetamine over als je het laat uitdampen? En zelfs al moesten er nog stoffen inzitten die oplossen, je bent toch mooi van 50% rotzooi vanaf!

#6 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 26 August 2008 - 08:14 AM

enigste

enige

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#7 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 26 August 2008 - 09:23 AM

Waarom zou dat niet lonen? Als Amphetamine de enigste stof in het mengsel is dat oplost in aceton hou je toch pure amphetamine over als je het laat uitdampen? En zelfs al moesten er nog stoffen inzitten die oplossen, je bent toch mooi van 50% rotzooi vanaf!

Amphetamine sulfaat lost juist niet op in aceton.
Goed mengen met warme watervrije IPA (isopropylalcohol) en dan met goed roeren ijskoude aceton (watervrij) erbij.
Filteren.

Herkristalliseren uit methanol.

Wanneer je een grotere hoeveelheid bagger hebt waar bovengenoemde methode niet goed werkt dan kun je altijd nog een base-acid zuivering doen.
Dit houd in dat je de amph sulfaat met rotzooi eerst wast met 10-20% Natrium hydroxide (amph sulfaat wordt nu amph freebase en is niet meer oplosbaar in water), extraheren met petroleum ether (coleman fuel, benzine etc).
Verdamp de benzine zoveel mogelijk. IPA erbij. Titreren met zwavelzuur-ipa (1:5) tot ph 7.
Verdunnen met ijskoude aceton en filteren.

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#8 dystopia

dystopia

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 07 November 2008 - 11:06 PM

Amphetamine sulfaat lost juist niet op in aceton.
Goed mengen met warme watervrije IPA (isopropylalcohol) en dan met goed roeren ijskoude aceton (watervrij) erbij.
Filteren.

Herkristalliseren uit methanol.

Hey Anjin,

Ik wil dit gaan proberen. Kan je me wat meer vertellen over de verhoudingen? Zeg maar 10 gram speed, hoeveel ml moet ik dan van bovengenoemde er bij gooien? Hoe gaat het herkristalliseren precies? Thanx, ik ben benieuwd of het werkt. De onzuivere speed die ik nu heb, heb ik voor een test weggebracht naar de Brijder. uitslag van het percentage amfetamine gehalte zal ik hier plaatsen. Na de filter methode breng ik het weer weg.

Als dat niet lukt, dan ga ik voor de base-acid zuivering methode
I'm everything Mr. T is not

#9 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 07 November 2008 - 11:11 PM

Voor uitleg over het herkristallisatie proces kan je hier te recht: Herkristallisatie

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#10 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 08 November 2008 - 10:12 PM

Wat een toeval...ik heb toevallig vandaag ook wat speed (nouja, 12%...) gewassen. Mijn verhaal, fwiw...

Eerst op zoek naar droge aceton. Bij de bouwmarkt (Hubo België) geen aceton. Ok, dan de apoteek (Belgische spelling!) "Nee meneer, maar misschien bij de Hubo". Ehm..ja, saluu..

Wacht, we hebben hier in de buurt nog een zgn. legerstock, die buiten adverteert met de slogan "wij hebben (bijna) alles!!". Nou, maar eens snuffelen in de oneindige rijen met de meest diverse spulletjes. En ja, wat vind ik daar tussen de Trichloorethyleen en lijnzaadolie? Aceton. Maar niets over droog of watervrij. Damn. Maar voor die € 2,90 neem ik toch maar een litertje mee, er staan immers wat nummers op het etiket die misschien via Google wat info opleveren. Thuis aangekomen dus zoeken op 200-662-2, en dan krijg je inderdaad allerhande informatie over, je raadt het al, Aceton! Maarja, niets over watervrij of niet. Ik zie alleen ergens een vermelding 99% zuiver of beter, dus besluit het toch maar te proberen.

Ik heb de simpele redenering dat als het geen watervrije is, alles oplost, en ik niets over houd. later bedenk ik me natuurlijk dat dit niet juist is, er kunnen mogelijk versnijdingsmiddelen in zitten die niet in water of aceton oplossen, en dus over blijven. Maar dat bedenk ik dus pas naderhand...

Mijn wasmethode is eigenlijk zo'n beetje als die van de topicstarter; 5 gram slechte speed (12% amfetamine, 70% cafeïne, rest rommel) maak ik zo fijn mogelijk. Het poeder gaat in een long-drink glas, en dat vul ik half met de aceton. Een aantal minuutjes goed roeren met een rvs lepel, en de aceton wordt duidelijk troebel, troebel wit/grijs, en nadat ik gestopt ben met roeren laat ik de boel bezinken. Ik zie dat er een laagje wit residu op de bodem ligt, dat veel minder is dan de 5 gram waar ik mee begon.

In eenzelfde glas plaats ik een koffiefilter. Ik giet hier de aceton heel langzaam, in een aantal keren, doorheen. De aceton die door het filter is geweest, ziet weer bijna glashelder, niet meer troebel, slechts een kleine verkleuring. Het bodempje residu in het glas begiet ik nogmaals met een beetje aceton, en schud dat nog eens goed. Ik giet dan alles in het filter, laat het uitlekken, en giet dan nog wat zuivere aceton eroverheen. Klaar.

Het koffiefilter met het nu helder witte residu, plaats ik tussen wat keukenpapier, en en druk zoveel mogelijk overtollige aceton eruit. Als ik dan het filter open doe, heb ik een behoorlijk droge brok wit poeder, wat makkelijk verkruimelt met een mesje. Ik maak het weer zo fijn mogelijk, en leg het een aantal uren op de cv ketel, die goed heet is. Het valt me overigens op dat het witte poeder nu zowat geurloos is. Geen idee of dat een goed teken is.

Nadat het zo een aantal uren heeft gedroogd, weeg ik het hoopje. Mijn gevoel zei een grammetje of twee, het blijkt 1,6 gram te zijn. Ik weeg 80 mg af, maak er twee lijntjes van, en stel me in dienst van de wetenschap door ze te snuiven. Hmm, vreemd, geen brandend gevoel. Voordat ik hem had gewassen, kon ik hem bijna niet snuiven, zo scherp was hij! Weer vraag ik me af of het een goed teken is.

Ik merk weinig, misschien een iets verhoogde hartslag, maar mijn darmen merken wel wat. Die draaien op volle toeren, dus een bezoek aan het toilet is onvermijdelijk.

Half uurtje verder besluit ik dat ik misschien te weinig heb genomen. Ik gebruik geregeld speed, ben erg verwend door zuivere Dextroamfetamine, en pak normaal heel wat meer dan 80mg. Ik leg twee normale lijnen, en omdat ik nog aanspreekbaar ben, durft mijn lief het ook wel aan.

En nu? Mijn lief heeft iig nu ook over-aktieve darmen, en ze werd net even heel onrustig. Ze voelde onrust in haar benen, kreeg het koud, kon niet stil zitten. Ik krijg kippenvel, voel energie in mijn benen, en voel "iets" in mijn hoofd. Het doet dus duidelijk iets, en iets heel anders dan voorheen. De cafeïne gaf vooral hartkloppingen. Maar hebben we nu een lekkere speed-rush? Nee, dat toch ook niet echt...

Conclusie; de cafeïne zal er zo te voelen wel voor een groot deel uit zijn. Dat is gunstig. Maar aangezien ik dus niet weet of het droge aceton was, kan de aanwezige amfetamine misschien ook met de aceton zijn weggegooid. Maar wat bleef er dan over, dat ons dit gevoel geeft? Ik weet het (nog) niet, woensdag kan ik weer naar de testservice in Eindhoven, daar mijn verhaal maar eens vertellen en laten testen. Hopelijk heb ik een beter product dan voor het wassen.

Hemi

P.S. Ik heb er weinig verstand van, maar ik maakte een simpel rekensommetje, doe ik dit goed:
5 gram bevat 70% cafeïne, dus 3,5 gram. Als ik alle cafeïne er uit heb gespoeld, zou ik in theorie 1,5 gram speed over moeten hebben? Dan zit ik er met mijn 1,6 gram namelijk niet zover vanaf...

P.P.S. Ik zal ook zeker eens de base-acid zuivering eens gaan proberen, heb nog wel wat van die slechte zooi over :D

#11 dystopia

dystopia

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 11 November 2008 - 04:17 PM

Daar heb ik dus geen zin in. Ik had het al een x eerder gehoord dat er een reukloos goedje over blijft waar je niet het speedy effect van krijgt. Ritje bouwmarkt haal ik van de planning.

[Admin: onnuttige quote van post hierboven verwijdert uit je post.]

#12 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 12 November 2008 - 11:15 AM

Redelijk zuivere amphetamine sulfaat gewassen met aceton heeft practisch geen geur, dus dit is juist prima.
Het is droog, zeer fijn poeder dat niet meer 'rubberig' of veerkrachtig is maar 'stoffig' en knarst.
De geur die veel mensen associeren met 'speed' is voor het grootste deel ongereageerde precursor, de freebase en/of degradatie en afbraak producten. Het is dus geen amphetamine dat je ruikt!!

Ook vraag ik me af of de meeste mensen uberhaubt wel het gevoel herkennen dat zuivere amphetamine geeft.
Het is een rustige en heldere 'feel good' high zonder gejaagde hartslag en of zweten enzovoort. Je voelt je voornamelijk gewoon 'in control' , goed geluimd en wakker.

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#13 Spec87

Spec87

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 461 posts

Posted 12 November 2008 - 02:21 PM

Dat zweten komt vaak door het hoge percentage caffeïne wat erdoor wordt versneden.

Life starts at the edge of your comfort zone

#14 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 12 November 2008 - 05:31 PM

Kleine update; vandaag wat van de gewassen speed naar de testservice gebracht. De dames aldaar hadden nog nooit gehoord van speed wassen met aceton, dus waren ook wel benieuwd naar de Marquis test. Eerst even aan het helder witte poeder ruiken, omdat ik vertelde dat de typische speed geur weg was. En ja, ze kwamen ook tot de conclusie dat het bijna geurloos was. Niets mis met mijn reukorgaan dus...

Dan een schepje op het schaaltje, en een druppel erop. Bam, binnen enkele seconde een oranje-bruine kleur! Dat was een hele andere reactie dan voor het wassen, toen kwam er na 10-20 seconden een lichte geel-oranje kleur opzetten, erg zwak. Na een 30 tot 40 seconden was de kleur nog donkerder geworden, eigenlijk helemaal bruin. Dat luchtte me op, omdat ik toch schrik had dat er geen amfetamine overgebleven zou zijn na het wassen, omdat ik niet 100% zeker wist of de aceton watervrij was. Maar er is dus wel degelijk iets amfetamine-achtigs overgebleven.

Het sample ligt nu daar, hoop dat ik volgende week de uitslag krijg, dan laat ik het hier ook even weten.

#15 dystopia

dystopia

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 12 November 2008 - 11:12 PM

Het sample ligt nu daar, hoop dat ik volgende week de uitslag krijg, dan laat ik het hier ook even weten.

Graag, ik ben ook erg benieuwd. Ervaarde je met gewassen speed dat je ook net zolang wakker blijft of meer kan drinken dan met de gebruikelijke versneden variant?

#16 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 13 November 2008 - 10:19 AM

Dat luchtte me op, omdat ik toch schrik had dat er geen amfetamine overgebleven zou zijn na het wassen, omdat ik niet 100% zeker wist of de aceton watervrij was. Maar er is dus wel degelijk iets amfetamine-achtigs overgebleven.

Gooi nooit iets weg voor je weet waar de 'goods' zich bevinden!

If I was scared, I would

Now I'm Ready to start

#17 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 13 November 2008 - 12:41 PM

of meer kan drinken

bedoel je hier alcohol mee?

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#18 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 13 November 2008 - 03:41 PM

Graag, ik ben ook erg benieuwd. Ervaarde je met gewassen speed dat je ook net zolang wakker blijft of meer kan drinken dan met de gebruikelijke versneden variant?

Ik bleef er zeker net zolang wakker van, absoluut...en meer drinken; ik drink geen alcohol. Don't mix drugs & alcohol....

Gooi nooit iets weg voor je weet waar de 'goods' zich bevinden!

Euh ja, dat besefte ik later ook :duimpje: Maar goed, aan de verkleuring te zien, was het in ieder geval wel iets dat de moeite waard was....

#19 Mango

Mango

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 12 March 2009 - 07:35 PM

En was het nu een goede methode?

Ik wil dit binnenkort anders ook wel eens proberen moest het iets uithalen :huh:

#20 3970

3970

kinky kelly

• Members
  • PipPip
  • 132 posts

Posted 12 March 2009 - 08:01 PM

En was het nu een goede methode?

Ik wil dit binnenkort anders ook wel eens proberen moest het iets uithalen :huh:

Ik heb er tot op heden nog niet veel succes mee gehad, wat waarschijnlijk aan de aceton lag. Maar op een ander forum over drugs zijn mensen die er wel succes mee hebben. Ik heb nu de juiste aceton, misschien dat ik vanavond nog wat probeer te wassen.(Dextroamfetamine 40%)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users