Jump to content

Photo

BZP/TFMPP en pFPP Powderpiperazines

• Please log in to reply
39 replies to this topic

#21 SnipedDragon

SnipedDragon

otiosist

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 17 November 2007 - 10:14 PM

Had laatst BZP en TFMPP capsules in een 50/50 mix.

2 X geprobeerd. 1e keer met 50 mg van beide stoffen geprobeerd, later nog eens 50 mg bijgedoseerd. Krijg er wel redelijk veel energie van, zonder strak te staan. Alleen die rotzooi voelt zo slecht aan. ik kreeg het ijs en IJSkoud ... mijn lichaam werd ook ijskoud. Mijn huid/spieren op bepaalde plekken gingen heel kut aanvoelen, echt geen prettig gevoel.

Opzich hadden de positieve effecten wel redelijk wat weg van speed, maar er zijn wel gigantisch veel negatieve bijwerkingen.

De 2e keer had ik overigens ook alcohol genomen .. ook al word het afgeraden in combinatie met BZP. Dat voelde al helemaal niet lekker aan en ik kreeg er ook niet super veel energie van in combinatie met alcohol, alleen een beetje euforie (en een waslijst negatieve effecten).

En dan praat ik nog niet eens over de dag erna. Ik werd er gigantisch benauwd, duizelig, misselijk, gruwelijk pijnlijke hoofdpijn (in combinatie met alcohol) en licht in mijn hoofd van.

Veel te veel bijwerkingen als je het mij vraagt.

#22 Bunzerr

Bunzerr

kweenie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1851 posts

Posted 28 November 2007 - 07:33 AM

Eigenlijk door al die negatieve reacties wil ik het BZP/TFMPP gebeuren nog eens gaan herhalen, zoals altijd zal ik de normaal aanbevolen hoeveelheid overschrijden.

Verder wat betreffende "pfpp" dat heb ik vorige week met wat andere drugs in de prullenbak gegooid. Ik zal maar niet vertellen wat ik allemaal weggeknikkerd heb, dan gaan jullie mij kielhalen :mf_party:

Zo nieuwe werkdag kan weer beginnen!
"Paradise is not a place..it's a state of mind"

Webshop blinkit >> kleding goodies woah

#23 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 28 November 2007 - 02:35 PM

toeval, ik smeet me pfpp ook in de vuilbak.

Of is het geen toeval :mf_party:

Maar kon je niet meer van je spul afblijven ofzo?

#24 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 28 November 2007 - 03:55 PM

Hmm ik heb nog 6 van die pillen liggen maar ik word hier niet echt enthousiast van... Wakker blijven terwijl je wilt slapen trek ik sowieso erg slecht dus ik ben benieuwd of het er ooit nog van komt. Is het ook leuk om overdags te doen? Maar wat moet je dan doen? Misschien wel handig voor op een festival ofzo...

#25 ladida

ladida

Unmistakably Apparent

• Donateurs '18
  • PipPipPip
  • 270 posts

Posted 28 November 2007 - 03:58 PM

sdragon, naar verhaal. Ik heb het wel eens genomen, totaal geen last van wat jij ervaren hebt, en ik had er genoeg roseetjes bij. Wel hoofdpijn de volgende dag, maar de avond zelf was leuk!
You can trust me, I'm dutch.

#26 gekke henkie

gekke henkie

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 509 posts

Posted 28 November 2007 - 04:05 PM

^Same here, 3 van die 50/50 caps uit de smartshop op in combi met een biertje of vijftien. Geen nare bijwerkingen, geen nare kater (water voor het slapen gaan is altijd aan te raden vwb. katers). Best geinig spul, geen xtc ofzo maar best wel lekker voor een avondje zuipen.

#27 SnipedDragon

SnipedDragon

otiosist

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 08 December 2007 - 11:17 PM

Ik had laatst pFPP .. het lijkt alsof al die piperazines dezelfde nare bijwerkingen geven. De 2 ervaring die ik op pFPP heb gehad hebben ervoor gezorgt dat ik nooit meer de fout ga nemen om dit nog een keer te gaan doen.

pFPP is goed te omschrijven als een licht psychedelische stimulant, het stimulerende effect lijkt ontzettend veel op dat van BZP alleen dan veel krachtiger. Het had op mij ook een ontzettend lange werkingsduur, te lang ... veel te lang (het begon pas heel langzaam af te bouwen na 14 uur). Dit goedje maakte mij ontzettend gevoelig voor licht, maar dat niet alleen ... alles wat ook maar het geringste licht gaf ... bleef letterlijk in mijn ogen staan (die vlek in je oog als je bijvoorbeeld in een felle lamp kijkt). Als ik naar de sterren keek, en vervolgens in het donker keek .. kon ik vrijwel alle sterren nog seconden lang in mijn ogen zien staan. Voor de rest wat lichte visuals met voornamelijk ontzettend strak staan. Het gevoel was heel moeilijk te omschrijven, meer als een combinatie van heel veel verschillende middelen door elkaar.

Makkelijker te omschrijven zijn de negatieve effecten. En dan heb ik het vooral over de kater ... die bij mij 5 uur na het innemen van dit middel al begon ver voordat het uitgewerkt was. Een hevige hoofdpijn, die alleen maar erger word. Misselijkheid, duizeligheid, moete met coordinatie tijdens het lopen, hardcore cottonmouth etc. Alsof dit nog niet erg genoeg was, kwam ik ook niet in slaap (wat wel te verwachten was). Na veel doorzettingsvermogen, drank en joints toch nog 1 a 2 uurtjes slaap kunnen vatten. Volgende dag nog flink nagespacet en erg ziek gevoelt. Voornamelijk erg vermoeid en nauwelijks eetlust, maar visueel was alles nog wel flink fucked (ook slecht geslapen die dag). De 3e dag nog steeds last van een kater met vermoeidheid en gevoeligheid voor licht. Pas vanaf de 4e dag begon ik me weer enigsinds normaal te voelen.

Nou heb ik hier niet alle negatieve effecten omschreven, maar alle negatieve effecten die ik bij BZP had, had ik ook bij dit middel.

Uiteraard zal het ook wel met mij te maken hebben, omdat ik een soortgelijke negatieve reactie heb gehad op alle piperazines die ik tot nu toe heb genomen (aldus niet zo erg). Alleen kon ik van BZP nog wel genieten ondanks de negatieve bijwerkingen ... dat kan ik van pFPP absoluut niet zeggen. De positieve effecten van dit middel zijn erg prettig, maar de negatieve effecten en extreem lange werkingsduur zorgen er al snel voor dat dit niet meer opvalt.

#28 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9414 posts

Posted 09 December 2007 - 12:43 AM

^ kun je misschien iets meer inzicht geven in je dosering? hoeveel mg had je genomen en wat voor gewicht heb je bijv.?

#29 SnipedDragon

SnipedDragon

otiosist

• Members
  • PipPip
  • 87 posts

Posted 11 December 2007 - 02:24 PM

De dosering die ik had genomen kwam neer op 37.5 mg. Dit had ik niet zelf afgewogen, maar zat zo in de kant en klare pil uit nieuw zeeland. Ook zat er nog galangal in die pil ofzo, of dat veel aan het effect heeft bijgedragen lijkt mij sterk als ik de beschrijving van galangal lees.

Ik weeg zelf wat aan de lichte kant, 70 kg.

#30 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 13 December 2007 - 03:52 AM

De dosering die ik had genomen kwam neer op 37.5 mg. Dit had ik niet zelf afgewogen, maar zat zo in de kant en klare pil uit nieuw zeeland. Ook zat er nog galangal in die pil ofzo, of dat veel aan het effect heeft bijgedragen lijkt mij sterk als ik de beschrijving van galangal lees.

Ik weeg zelf wat aan de lichte kant, 70 kg.

Dat spul noemt MASH. Maar hoe kom je erbij dat er galangal bijzit? PM me anders info als het hier niet mag. Dit wil ik wel weten.

#31 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 14 December 2007 - 10:11 AM

Ik heb even gekeken en je hebt waarschijnlijk de psytrance pillen gehad. Daar in zit 40 mg en galangal.

In mash zit 37.5 mg

#32 Volksweerbaarheid

Volksweerbaarheid

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 14 December 2007 - 10:39 AM

Heb aan het begin van de nacht de bekende zoo7 verpakking naar binnengekieperd, en ik moet zeggen, het effect is er wel, maar subtiel. Ik had geen overmatige euforie maar wel vrolijkheid. Geen ADHD acties maar wel zin om te dansen en te bewegen. Sommige mensen schijnen er ook licht van te hallucineren, dat had ik helaas niet. De vergelijking "2cb meets mdma" vind ik dus niet helemaal terecht. Ik ervaarde het meer als 3 bakken sterke koffie, en dan zonder de last die je daarvan krijgt.

Als je een lichte, niet drugsy high wil kun je zoo7 bij een aantal smartshops kopen, en anders zul je zelf met de dosissen gaan goochelen, zoals in dit topic al flink gedaan wordt.

#33 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 14 December 2007 - 02:58 PM

Ik ervaarde het meer als 3 bakken sterke koffie, en dan zonder de last die je daarvan krijgt.

Bedoel je het net niet andersom? Of lees ik het verkeerd?

#34 Volksweerbaarheid

Volksweerbaarheid

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 14 December 2007 - 03:28 PM

Ik heb een keer een helse nacht gehad na 4 bakken hele sterke koffie, hehe.

#35 Testcase

Testcase

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 21 posts

Posted 11 January 2008 - 07:29 PM

Of is het geen toeval :duimpje:

Dit is Bunzerr onder het testaccount > nee pFPP niet eens geprobeerd gewoon weggeknikkerd. BZP zal ik ooit wel weer eens in de zomer ofzo gaan proberen.

#36 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 16 January 2008 - 08:59 AM

Of is het geen toeval :(

Dit is Bunzerr onder het testaccount > nee pFPP niet eens geprobeerd gewoon weggeknikkerd. BZP zal ik ooit wel weer eens in de zomer ofzo gaan proberen.

Ow, jij haalt je drugs en gooit ze lekker weg zonder ze te proberen :P

#37 Bunzerr

Bunzerr

kweenie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1851 posts

Posted 16 January 2008 - 06:25 PM

pFPP was ooit een free sample, nooit de behoefte gehad om het te gebruiken en af en toe ga je opruimen.
"Paradise is not a place..it's a state of mind"

Webshop blinkit >> kleding goodies woah

#38 mullis

mullis

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 17 January 2008 - 10:11 PM

heb toch wel goeie ervaringen met 100mg bzp en 50mg pfpp, werd er lekker opgewerkt van en aan een stuk door lullen. wel een kater de volgende dag maar dat heb je met zoveel spul
put flowers in the mud baby

#39 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6353 posts

Posted 17 January 2008 - 11:08 PM

Met BZP viel mijn kater de volgende dag mee, maar met pFPP (lees: methyl-foxy, want dat blijkt gewoon pFPP te zijn) was die kater meer dan 24 uur aanwezig.

Kortom pFPP vind ik troep, BZP opzich prima upper, maar zeker niet mijn weapon of choice..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#40 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 18 January 2008 - 09:57 PM

^24 uur een kater, ik had nergens last van; niet de moeite als je 24 uur suffert. Ik ga het nog wel eens met bzp of andere upper doen, of een tryptamine.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users