Jump to content

Photo

BZP/TFMPP en pFPP Powderpiperazines

• Please log in to reply
39 replies to this topic

#1 Bunzerr

Bunzerr

kweenie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1851 posts

Posted 18 March 2007 - 08:02 PM

Ik ga zelf even kijken wat voor ellende het dus is of niet.
Na wat leeswerk op verschillende fora ben ik er achter gekomen dat voor mij (voor veel mensen) de beste combi BZP/TFMPP is (ik heb pillen met 100mg BZP en 50mg TFMPP erin). Later meer hierover in tripreports, of gewoon in dit topic met mijn persoonlijke bevindingen hierover.

Verder pFPP powder heb ik ook maar ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken, ik zal het ook gewoon gaan uitproberen. Maar ik vind het wel vreemd dat er niet zoveel op internet over te vinden is. Naja hieronder aan de topic staat een stuk tekst van Alpha (drugsforum.co.uk) en op erowid is niks te vinden en voor de rest een paar trip reports op bluelight. Dus naja we zullen zien, misschien meer mensen hier ervaring mee? Search functie op dit forum werkt niet ecvht mee! ADMIN! fix et is!

PFPP. (p-Fluorophenylpiperazine. Aka Flipiperazine).

Works mainly on the serotonine system and creates changes in sensory perceptions. Effective dose is 20 mg and effects last for around 3 hours. A significant portion of users experience migraines and naussea. Especially when taking over the reccomended dose.

The research done on this compound seems to be very limited:

Prog Neuropsychopharmacol Biol Psychiatry. 1988;12(6):989-1001.
http://z.about.com/6...ipt/b/index.rdf

Molecular pharmacology of niaprazine.

Institut de Biologie Physico-Chimique, Paris, France.

1. The pharmacological profile of niaprazine was investigated using in vitro ligand binding techniques. 2. Niaprazine exhibits a low affinity for the vesicular monoamine transporter and for D2, alpha 2, beta, H1 and muscarinic cholinergic receptors. Niaprazine, particularly the (+)stereoisomer, has a higher affinity for alpha 1 (Ki = 77 nM) and 5-HT2 (Ki = 25 nM) binding sites, but is poorly recognized by 5-HT1A and 5-HT1B binding sites (Ki sigma mciroM). In contrast, p-fluoro-phenylpiperazine, a major metabolite of niaprazine, exhibits a higher affinity for the 5-HT1 subclasses than for the 5HT2 class. 3. These results suggest that the pharmacological properties of niaprazine reflect both its non-reserpinic catecholamine depletor effect and its action on alpha 1 and 5-HT2 receptors. A role of p-fluoro-phenylpiperazine via 5-HT1 sites cannot be excluded.
Neuropharmacology. 1982 Feb;21(2):163-9.

The effect of niaprazine on the turnover of 5-hydroxytryptamine in the rat brain.

Niaprazine (60 mg/kg i.p.) increased rat brain 5-hydroxyindole acetic acid (5-HIAA) concentrations 30 min after treatment, and reduced them at 3-8 hr after treatment. Rat brain 5-hydroxytryptamine (5-HT) levels were unchanged. Niaprazine also produced a short-lasting depletion of rat brain noradrenaline (NA) and dopamine (DA). Pretreatment with alpha-phenyl-alpha-propyl-benzeneacetic acid, 2-(diethylamino) ethyl ester hydrochloride (SKF 525A) (75 mg/kg i.p.) potentiated the increase in 5-HIAA and depletion of catecholamines produced 1 hr after niaprazine, but abolished the reduction in 5-HIAA produced 8 hr after the drug. This suggested that a metabolite might be responsible for the delayed reduction in 5-HIAA levels. A potential metabolite, p-fluoro-phenylpiperazine (FPP) (5-40 mg/kg i.p.) reduced rat brain 5-HIAA and 3,4-dihydroxyphenyl acetic acid (DOPAC), and inhibited 5-HT and NA uptake in vitro. Unlike niaprazine, FPP produced no behavioural sedation, but in large doses produced a behavioural syndrome indicative of serotonergic stimulation. Studies of the metabolism of 14C-niaprazine in rats indicated the presence of a urinary metabolite with the same chromatographic characteristics as FPP. These results suggest that niaprazine itself depletes brain catecholamines and increases 5-HT turnover, while a metabolite, FPP, subsequently reduces the turnover of 5-HT and DA.

"Paradise is not a place..it's a state of mind"

Webshop blinkit >> kleding goodies woah

#2 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 21 March 2007 - 02:06 AM

Ik vind er niet veel aan. 2c-b-bzp vind ik dan wel weer interessanter.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#3 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 21 April 2007 - 05:06 PM

ik heb me laatst bezondigd aan het gebruik van tmfpp met bzp. Leuke combi! In combinatie met uitgaan en (veel bier) zeker een extra schepje op het feest, meer push dan bzp alleen. ik denk zelf aan een 50-50 mix, bv 100-100 mg, of ietsjes meer.
Ik heb ook wel eens tmfpp los gedaan, dat was versuffend en space, ik had zin om te liggen spacen. bzp er na en hop, alle spaceheid werd omgezet in meer sociale energie..

2cb-bzp ben ik helaas niet gevoelig voor gebleken..
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#4 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 25 June 2007 - 05:40 PM

Afgelopen weekend heb ik op een feest eens een capsule met 50mg BZP en 50mg TFMPP genomen in combinatie met ongeveer een kwart portie truffels. Leek me wel een leuke combi. Nou was het op het feest zelf echt super, milde space, superveel energie, heel erg sociaal en eufoor en niet strak whatsoever. ;)
Het enige nadeel was dat ik het echt enorm warm ervan kreeg, ik stond echt als een mongool te zweten op het feestje....
Tijd van inname van de hele combi was 12:00 en om 04:00 liep ik naar huis, had niet zin meer in feest en was het zweten een beetje zat, hoopte het in een rustigere situatie wat minder warm te hebben. Eenmaal thuis ging ik maar eens in mijn bedje liggen, was ergens moe, ergens niet moe. Ook daar bleef ik het maar warm hebben en zweten, terwijl ik volgens mijn vriendin echt ijskoud aanvoelde. Slapen was ook echt geen optie trouwens, veel te druk in het hoofd en lichaam.... Om ongeveer 6 a 7 uur kon ik pas slapen, wat op zich niet zo gek is, das ongeveer de duratie die je van bzp en tfmpp mag verwachten, maar de heftigheid was wel echt onverwacht, helemaal gezien de lage dosering...
Afgezien van het zweten en de koortsige sensatie dus, was het echt een meesterlijke partydrug, echt heel erg leuk. Too bad dat ik door het verrotte koortsige gevoel behoefte had om op bed te gaan liggen en daar mij dus echt behoorlijk rot heb gevoeld.
Zijn er meer mensen die een dergelijke reactie hebben gehad op piperazines?
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#5 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 25 June 2007 - 07:58 PM

Dat je er iets van voelde verbaast me, wel goed om te weten dat het ook kan. Vergeet trouwens niet dat je van paddo's ook nog alert kan blijven, mogelijk dat die twee elkaars up-werking versterken? Moeilijk te zeggen zo lijkt me of het alleen de pip's waren, wie weet zat er een andere fungus op je zwammen ;)
Wel ok dat jij het ook een leuk middel vond op zich, berichten zijn gemengd. Heeft mogelijk met een verwachting te maken dat je er strak van staat. Ik had ook wel zweet trouwens met die keer boven beschreven, maar vond dat allemaal niet zo erg. Ik had er zeker geen last van, dacht ook eigenlijk dat het aan de ruimte lag want buiten had ik het juist koud ( dat was het ook)
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#6 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 25 June 2007 - 08:32 PM

Hmm, de dosering van die shrooms was best laag eigenlijk, ze waren wel gedroogd, ik denk dat het best lang duurde om ze te verteren wat de werking erg uitsmeert over de avond... Maar toch, het was echt koortsig, ik was op een feestje waar het idd warm was, maar daarna was ik thuis, had het warm, zweette als een mofo en voelde toch heel erg koud aan. En thuis stond de verwarming echt niet aan... Hoe hard ik er ook van heb genoten op het feestje, weet niet of ik het in deze combi nog eens ga doen, pure bzp zou kunnen, anders weet ik het niet zo hoor ;)
Hoe is het!

#7 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 25 June 2007 - 10:29 PM

Ik vond de combo beter dan de som der delen.

tfmpp is me wat te vertragend, terwijl het wel meer emotionele warmte geeft aan de bzp. Ik had een keer eerst tfmpp gedaan en toen toch maar bzp erbij omdat ik suf werd, wel een lekkere space maar ik had zin om onder de mensen te zijn.
En bzp los tilt me op een avond met alcohol niet boven de drank uit terwijl de combo daar juist uitstekend mee mixte. Zweet misschien ook wel als gevolg.... Maar ja verder onderzoek is nodig! Maar weer eens naar de dierenwinkel, mijn tripkonijn heeft na de kerst zijn beste tijd wel gehad.

ps ik ben er nu een half jaar geleden voor het eerst mee in aanraking gekomen, totaal geen behoefte ernaar nu. terwijl opwekkende middelen ( bijna) zonder uitzondering verslavend zijn.

#8 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 26 June 2007 - 07:59 AM

Ik had ook heel erg dat zweten, maar dan met alleen bzp. Toen ik 's ochtends wakker werd was mijn bed helemaal doorweekt en mijn huid rimpelig alsof ik te lang in bad had gezeten. Mijn mond gort droog. Dat was bestwel vervelend, de bzp was verder wel oke spul. Beetje up, veel lullen en niet strak. Ben wel benieuwd naar de combo, maar heb niet zo'n zin in weer zo'n zweetfestijn.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#9 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 26 June 2007 - 09:14 AM

^En een irritante bijwerking was de idiote hoeveelheid die ik moest pissen op BZP. Echt niet te min, elk half uur moest ik echt liters lozen! Had dus ook dorst als een droge put.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#10 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 26 June 2007 - 09:41 AM

klinkt haast als speed joh, krijg je auk zaun dors vahn.

#11 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 26 June 2007 - 10:06 AM

Ja dat pissen was ik nog vergeten te melden. Leek net of ik waterafstotend was geworden, het liep uit elke porie en gat van me lijf. :crazypilot:
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#12 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 26 June 2007 - 12:57 PM

pharm grade dextro amfetamine vs piperazines
Chivas Regal Royal Salute (50) vs spiritus.
Bugatti Type 41 Royale vs Lada

Edited by mind, 26 June 2007 - 01:02 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#13 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7681 posts

Posted 26 June 2007 - 04:43 PM

^mweheheh, plus een extra hehe voor de nieuwe avatar!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#14 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 26 June 2007 - 05:04 PM

Hahaha, vette lol om die avatar!
Hoe is het!

#15 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 26 June 2007 - 05:11 PM

pharm grade dextro amfetamine vs piperazines
Chivas Regal Royal Salute (50) vs spiritus.
Bugatti Type 41 Royale vs Lada

Boetz vs Mind
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#16 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 26 June 2007 - 06:11 PM

dikke vuist vs mind zijn oog/avatar

:crazypilot: :thumbsup:

#17 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 27 June 2007 - 07:14 PM

dikke vuist vs mind zijn oog/avatar

:thumbsup: :woej:

uh dat was mijn oog dus niet.

was joke voor de dhp elite, check de bovenste reacties maar.

Edited by mind, 27 June 2007 - 07:19 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#18 Bunzerr

Bunzerr

kweenie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1851 posts

Posted 19 August 2007 - 12:43 PM

[13:38] <Bunzerr> kheb hier nog 40-50 caps liggen met 50mg TFMPP en 100 mg BZP + Kava en Ginger

Ik moet er toch wat mee doen.
Eerste 2 ervaringen waren prima, 2e keer veel te veel genomen en zegmaar 48 uur wakker geweest maar voor de rest niet echt negatieve effecten.

Droge bek, ik snoep toch al harstikke veel dus jah weinig van gemerkt, en dat pissen heb ik zowieso bij veel drugs als ik veel drink.

Ik vind dat BZP/TFMPP wel een relaxede combo. Maar then again 5 kennisen van mij die hebben een super saaie avond gehad ook ieder 2 caps + wat alcohol.
"Paradise is not a place..it's a state of mind"

Webshop blinkit >> kleding goodies woah

#19 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 25 September 2007 - 08:27 PM

en heb je je pfpp ondertussen al geprobeerd?

#20 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 30 September 2007 - 09:29 AM

ugh, wat een rommel al die piperazines. het kan aan me totaal lege serotonine level liggen dat ik ze zo slecht ervaren heb maar ik hoef ze iig nooit meer. vooral te veel pfpp nemen maakte me volledig ziek.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users