Mescaline (peruvianus) doseren
Posted 21 August 2012 - 11:26 AM

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 21 August 2012 - 12:16 PM
verder is die beschrijving van ayahuasquero wel ok. heb zelf laatst ook zo gewerkt en het resultaat rook (en smaakte) veelbelovend.
- cactus in de blender (evt harde kern eruit halen)
- pulp koken in aangezuurd water (zal even schuimen in het begin, gaat later over)
- na 2 uur afgieten en nieuw water bij het plantmateriaal en repeat
- plantmateriaal goed uitwringen
- inkoken van beide pannen kooksap
Posted 21 August 2012 - 01:16 PM

Binnenkort, echt waar. Ik beloof het!
Posted 22 August 2012 - 06:35 AM

Posted 22 August 2012 - 06:43 AM

Als het mogelijk is met foto's van elke handeling?

Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 27 September 2012 - 06:00 PM
Dus plaats ik de volgende link maar in dit topic;
Myth Debunking: A Look at the Mescaline Content of T. peruvianus and T. pachanoi
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 07 October 2012 - 02:02 PM
We halen de doorns van de cactussen af, snijden ze dan aan sterren van een centimeter dik en vriezen ze dan in. Als we willen trippen ontdooien we er een boel en dan gaan ze de blender in: een kilo sterren met een liter sinaasappelsap en dan tot fijne moes malen. Dan door een theedoek persen om de groffe stukjes te verwijderen en de snot dan koelkastkoud achterover slaan.
Een glas is bij ons 200ml (dus 100gr sterren) en wij doen 1 tot 6 glazen.
Wij doen niet aan urenlang koken, wij vinden "groenten moet je rauw eten" en we gaan er sodemietertjes hard op

Met sterke peruvianus zul je aan 1-2 glazen genoeg hebben maar als ie echt zwak is heb je aan 6 niet genoeg. Boosten pas 203 uur na inname zodat je weet hoe sterk het is.
Posted 31 December 2018 - 05:35 PM
Ik heb de Peruvian Torch toch maar weer een kans gegeven, aangezien mijn cactus bijna omviel en zwarte plekken kreeg.
Ik had de stekels verwijderd en de zwarte plekken weggesneden, en de cactus fijn gemalen met water in de blender. Dit vervolgens op een laag vuurtje en een theelepel citroenzuur (in kristalvorm) 4 a 5 uren gekookt, en regelmatig geroerd. Dit heb ik gefilterd door een kaasdoek en van de 850g wegende verse cactus (zonder stekels) 500ml thee gemaakt. Na 250ml had ik al een zeer aangenaam effect, met lichte visuals en bijzondere CEV's. Toen ik nog 50ml erbij nam, had dit geen effect verder, waarschijnlijk heb ik te lang gewacht met bij doseren.
De thee was nog wel wat troebel, dus ik vroeg mij af als ik dit weer door een koffiefilter gooi of het ook verschil in effect geeft? Of lossen echt alle werkzame (nodige) stoffen op in het water met citroenzuur? Ook vroeg ik mij af of de smaak minder intens smerig word na het filteren ervan door een koffiefilter?
En heeft iemand ervaring met en inkoken tot zeer kleine hoeveelheden thee hiervan? Het was namelijk nog niet erg super dik, dus ik vroeg mij af of ik bijvoorbeeld 100g gedroogde Peruvian Torch poeder tot 75ml thee kan inkoken zodat ik shotjes kan nemen. Want het lag als een blok beton op de maag, en de misselijkheid was ook zeker aanwezig.
Posted 24 January 2019 - 10:14 AM
Nou had ik nog wat verse cactus thee over in de vriezer, dit ging deels door een koffiefilter heen. Maar het stopte op een gegeven moment en na 12 uur was de 200ml nog steeds niet volledig er doorheen. Niet echt geslaagd dus. Wat er wel doorheen is gefilterd was in plaats van groen snotterig, dunner en geliger.
Toen heb ik thee getrokken van gedroogde poeder en gefilterd door een kaasdoek, dit heb ik aardig geconcentreerd gemaakt, en heb niet het risico gelopen dit ook nog te filteren door een koffiefilter aangezien dit behoorlijk dik was.
Binnenkort maar eens even proberen, potjes van 15ml wat overeen zou moeten komen met 15g cactus poeder per potje.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users