Mescaline (peruvianus) doseren
Posted 20 December 2006 - 09:37 PM

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
Ä®ā¹Ć¤Ā½āAll order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 16 August 2012 - 05:58 PM
1e X: 25gr in de blender met ananassap, in 1,5 uur weg gewerkt, wat een hel was dat

2e X: 35gr in tig dikke capsules verspreid genomen over 1,5 uur, je proeft het niet, maar werd tijdens het slikken halverwege ergens goed misselijk, en dan word het slikken er niet makkelijker op. Resultaat een lichte trip met aangename lichamelijk effecten, en hele lichte visuals. De trip was van korte duur en zeker niet genoeg.
3e X: 45gr in 54 dikke 00 capsules weg geslikt. Ik had geen zin om weer het "misselijk door slikken van de capsules" fase door te staan, dus nam ik ze zo snel mogelijk in 40 minuten. Resultaat 1 uur na eerste inname kon ik het never nooit meer inhouden, ook niet met een dik stuk gember en 20mg domperidon. Dus had ik een hoop verspild, en nog lichtere effecten als de vorige keer.
Ik had nog 25gr over, wetende dat dat te weinig was om nog van te kunnen trippen heb ik het nog geprobeerd bij te doseren, maar na 2 caps slikken begon ik al zo te kokhalzen dat ik 't op had gegeven.
Met veel pijn en moeite en teleurstelling heb ik de overige 25gr weg gegooid, aangezien ik nu makkelijk aan synth mesc kan komen

Ik was altijd wel nieuwschierig hoe de andere alkaloĆÆden een synergie zouden vormen in het effect, en hoe de indianen het duizenden jaren geleden al ervaarden.
Maar ik denk niet dat ik het gauw weer ga proberen, heb veel pech met cactus gehad, San Pedro na 2 jaar in de vensterbank overleden, San Pedro extract weg gewerkt met weinig effect, mescaline extract gehad zonder effect en nu dus 3 rampzalige misselijke pogingen met Peruvian Torch gehad. En jaren lang zoeken naar mescaline in pure vorm. Nee, voor mijn geen cactus weer.
Posted 16 August 2012 - 06:47 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 17 August 2012 - 09:53 AM
Had je gedroogd poeder gekocht of had je dit zelf van een cactus genomen?
Ik had het in gedroogde schil vorm gekocht (chips), met ananassap vermalen in de blender.
Later heb ik de rest in een koffiemolen vermalen en dit in capsules gedaan.
Posted 17 August 2012 - 11:42 AM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 17 August 2012 - 11:44 AM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 17 August 2012 - 12:17 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 17 August 2012 - 12:44 PM
Ik had de schil verpoedert in een blender en vervolgens is capsules gedaan en verspreid over een uur met ruim water ingenomen. Totaal geen misselijkheid, wel een zwaar blok in mijn maag, maar dat trok vanzelf weer weg (na 2,5 uur ofzo). Ik had toen al wel een ruime tijd niks gegeten, dus mijn maag was compleet leeg, denk dat dit wel belangrijk is, wanneer je zoveel capsules naar binnen duwt.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 18 August 2012 - 07:47 AM
Posted 18 August 2012 - 07:30 PM
Posted 18 August 2012 - 08:11 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 18 August 2012 - 11:21 PM
Posted 19 August 2012 - 01:11 AM
En die 60-70 gram is dan voor twee personen? Of verliest de cactus wat potentie door het lange (in)koken?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 19 August 2012 - 01:21 PM
Maak vaak voor meerdere keren in een keer. Als je het netjes doet kan je van 200g droog poeder
een 0,5L zeer potent extract maken. Welke je jaren lang (ervaring tot 3 jaar) in de vriezer kan bewaren.
Posted 19 August 2012 - 02:53 PM
Posted 19 August 2012 - 07:25 PM
Dit lukt alleen als je alleen het heldere groene water afgiet zonder plantenmateriaal en zachtjes inkookt, zeker op het laatst.
Hier mee krijg je de meest complete ervaring met het minst misselijkheid en makkelijk te nemen.
Heb ook zeer zuiver A/B cactus extract (naald kristal) geprobeerd, maar dit gaat echt een stuk dieper.
Na een hoop geƫxperimenteer is dit voor mij the way to go voor cactus.
Is even wat werk maar je krijgt er ooit een prachtige dag voor terug, die je nog lang zou heugen

Posted 20 August 2012 - 01:21 PM
Thank you, the mdgt.
Posted 21 August 2012 - 07:02 AM
Als het plantenmateriaal niet bezinkt nog iets langer koken en evt wat meer citroenzuur toevoegen
Ik doe de extractie 2 keer, de 2de keer kan met wat minder water.
In een 5l pan kan je 100-150 gram per keer maken.
Je kan het in koken tot het te dik wordt een gaat aanbranden, zelf opletten

Posted 21 August 2012 - 07:33 AM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 21 August 2012 - 11:08 AM

Thank you, the mdgt.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users