Jump to content

Photo

Mescaline (peruvianus) doseren

• Please log in to reply
49 replies to this topic

#1 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 08 December 2006 - 12:19 PM

hoeveel keer kan je trippen van een 20cm stuk peruvian torch?

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 08 December 2006 - 12:36 PM

1-2 keer ofzo?

Wolvenkind weet het vast veel beter te vertellen.

#3 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 08 December 2006 - 03:06 PM

Valt te zien hoeveel het weegt en wat de potency is. Er zijn veel potente cacti op de markt, maar ook veel niet zo potente. Een cactus van 20 cm is niet zo best groot en niet zo oud en vermodelijk kleine doorsnede, lijkt me niet geschikt.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#4 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 10 December 2006 - 06:26 PM

Wat is de doorsnee static?
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#5 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 December 2006 - 10:12 PM

geen idee, moet het nog krijge..wss niet te breed..zijn deze soort echt 8 x zo potent als san pedro? dan zou'k daar ook best rekening mee houden..

#6 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 11 December 2006 - 02:40 AM

bullshit verhaal. Is eigenlijk soort variatie op de pachanoi.

Dose is 15 tot 100 gr droog schilvlees. 15 gr is enkel bij fucking potente cactus. Het binnenste vlees moet je niet hebben trouwens.

Mijn tip: (en nee ik ga geen sources geven en jij gaat er geen vragen) zoek een online vendor die gedroogde schil verkoopt. 15 tot 30 gr als het een goede, reputabele verkoper is.

grtz
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#7 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 11 December 2006 - 12:08 PM

Mijn huisstofmijten hebben de beschikking over zeer potente gedroogde en gemalen cactus, 12 gram is meer dan genoeg voor een 12 uur durende trip. Schijnt uit Peru te komen, maar is dus 'gewoon' San Pedro.
female life form hiking the galaxy

#8 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 11 December 2006 - 06:36 PM

Dat schillenverhaal is toch alleen belangrijk voor verzending? Zodat ze alleen het meest potentiele deel hoeven drogen en versturen, minder gewicht=goedkoper. In het vlees zitten toch ook alkaloiden? Als er ergens een bereidingswijze van verse cactus staat wordt gezegd dat alleen de houten kern- voor zover aanwezig- verwijderd moet worden.

Die huisstofmijten toch, ik wist niet dat ze nog zoveel moesten consumeren van dat spul om een beetje te trippen! :P :( :D

Ik heb dat poeder ook 'gezien' in Peru, het wordt legaal verkocht op bepaalde markten voor een schijntje.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#9 Darkice

Darkice

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 11 December 2006 - 07:06 PM

Aim high.
Hoe dik is je cactus?
Ik zou zelf 20 cm en 6 cm dik echt als minimum zien voor 1 persoon.
Ik heb nog nooit iemand gesproken die het te intens vond en teveel mensen gesproken/gelezen die niks merkten.

#10 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 12 December 2006 - 12:36 AM

Mesc en zijn andere alkaloide vriendjes zitten vooral in schil en stuk eronder. Middenste gedeelte bevat niet veel, is allemala verspilling als je toegang tot veel hebt vind ik. Je moet er meer door kotsen.

Mijn bakker zijn hond zweert bij schillen uit de Peruviaanse Andes.

#11 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 12 December 2006 - 03:08 PM

Dus de schil zelf ook opeten? ik dacht dat ik die moest verwijderen..

#12 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 12 December 2006 - 03:17 PM

Er wordt gezegd van San Pedro dat de buitenlaag wasachtige stoffen bevat die niet goed voor je zijn. De groene cellen eronder zijn wél goed.
Dat verhaal van de opperhuid zou kunnen, bij een agave achtige plant als aloe vera zitten er in de schil terpene die je aan de schijerij helpen, terwijl het vlees juist goed is voor je. Wel een long shot van de san pedro, maar ja.
Als je toch een hele cactus tot je beschikking krijgt eet hem dan helemaal op inclusief vlees en al, als je nog moet bestellen probeer dan maar die schillen te regelen.
Wel flink sparen, per kilo toch al rond de 200 euro!! Kan je misschien beter zelf naar Peru gaan en ter plekke regelen, dan heb je door de setting gelijk een bijzondere ervaring.

Die Wolvenkind, de hond van zijn bakker eet cactusschillen, zijn slager heeft een huicholschilderij, zijn konijn rookt salviakristallen en zijn goudvis gebruikt alles, de grote junk! Als je in zo'n beestenbende opgroeit kan het maar een kant op gaan met je :) . :gaap:

#13 ego_suicide

ego_suicide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 12 December 2006 - 04:35 PM

Er wordt gezegd van San Pedro dat de buitenlaag wasachtige stoffen bevat die niet goed voor je zijn. De groene cellen eronder zijn wél goed.

Ik kan verkeerd zijn hoor maar liggen die wasachtige stoffen niet bovenop de schil. 'k Zou niet weten hoe het in zijn werk gaat hoor maar 'k heb ier een redelijk grote cactus staan (weet niet welke soort maar denk niet dat het Tricho is) en die maakt zo'n stofje denk ik. Is zo'n laagje boven op de schil dat je'r makkelijk kan afwrijven met je vingers bv.
Maar anyway ik zou de schil zelf ook niet opeten maar een infuus van maken of uitkoken ofzo.
De keren dat ik SP's klaarmaakte maakte ik er een soort soepje van. De hele cactus mixen in water, afkoken, filteren en de pulp nadien nog 2 a 3x uitkoken. Niet echt aangenaam om te drinken maar t.o.v. van aya best wel te doen.

#14 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 12 December 2006 - 05:49 PM

ik vin aya wel nog te drinken maar mescalinesoepzooi maken lijkt me te veel moeite..ik doe em wel gewoon in kleine stukskes en spoel et weg me cola zoals ik me paddos doe..

uitkoken wat bedoel je daar precies mee? en wat is een infuus?

#15 ego_suicide

ego_suicide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 12 December 2006 - 05:59 PM

ik vin aya wel nog te drinken...

Meen je dat nu echt, aya is de goorste troep die ik ooit al geproefd heb... Zo zie je maar hé, smaken verschillen.

Een infuus maken is eigenlijk 't zelfde als thee zetten (eigenlijk slaat thee op de thee-plant). Maar ik vrees dat je op die manier niet al de stoffen eruit zal krijgen dus ben je beter dat je't uitkookt. Gewoon in een pot kokend water en een paar minuutjes laten suderen en dan opdrinken.

#16 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 12 December 2006 - 07:17 PM

aya was beetje bitter maar niet zo erg, moet je eens wormwoodthee probere :)

#17 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 13 December 2006 - 10:58 PM

Sp is goed te drinken hoor zodra je de stroperige rotzooi maar ingekookt hebt. Evt. neusje dicht en doordrinken. 100x beter dan peyote opeten! Uiteraard, als je je cactus gaat comsumeren wel even een paar uur van tevoren stoppen met eten. en wat ik zelf alweer vergeten was, een blowtje werkt tegen misselijkheid :P
Have fun!

#18 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 18 December 2006 - 08:30 PM

het stuk is 25cm lang n 7cm breed ;)

heeft mescaline enige interacties met antibiotica?

#19 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 19 December 2006 - 02:56 PM

en wat ik zelf alweer vergeten was, een blowtje werkt tegen misselijkheid :crazypilot:

tja, dat zal nogal verschillen van persoon tot persoon.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#20 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 19 December 2006 - 03:53 PM

hoeveel keer kan je trippen van een 20cm stuk peruvian torch?

het stuk is 25cm lang n 7cm breed :P

Zo, dat ding groeit snel, 5 cm in tien dagen! :crazypilot:

:kneus:
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users