Mescaline (peruvianus) doseren
Posted 08 December 2006 - 12:19 PM
Posted 08 December 2006 - 12:36 PM
Wolvenkind weet het vast veel beter te vertellen.
Posted 08 December 2006 - 03:06 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 10 December 2006 - 06:26 PM
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 10 December 2006 - 10:12 PM
Posted 11 December 2006 - 02:40 AM
Dose is 15 tot 100 gr droog schilvlees. 15 gr is enkel bij fucking potente cactus. Het binnenste vlees moet je niet hebben trouwens.
Mijn tip: (en nee ik ga geen sources geven en jij gaat er geen vragen) zoek een online vendor die gedroogde schil verkoopt. 15 tot 30 gr als het een goede, reputabele verkoper is.
grtz
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 11 December 2006 - 12:08 PM
Posted 11 December 2006 - 06:36 PM
Die huisstofmijten toch, ik wist niet dat ze nog zoveel moesten consumeren van dat spul om een beetje te trippen!

Ik heb dat poeder ook 'gezien' in Peru, het wordt legaal verkocht op bepaalde markten voor een schijntje.
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 11 December 2006 - 07:06 PM
Hoe dik is je cactus?
Ik zou zelf 20 cm en 6 cm dik echt als minimum zien voor 1 persoon.
Ik heb nog nooit iemand gesproken die het te intens vond en teveel mensen gesproken/gelezen die niks merkten.
Posted 12 December 2006 - 12:36 AM
Mijn bakker zijn hond zweert bij schillen uit de Peruviaanse Andes.
Posted 12 December 2006 - 03:08 PM
Posted 12 December 2006 - 03:17 PM
Dat verhaal van de opperhuid zou kunnen, bij een agave achtige plant als aloe vera zitten er in de schil terpene die je aan de schijerij helpen, terwijl het vlees juist goed is voor je. Wel een long shot van de san pedro, maar ja.
Als je toch een hele cactus tot je beschikking krijgt eet hem dan helemaal op inclusief vlees en al, als je nog moet bestellen probeer dan maar die schillen te regelen.
Wel flink sparen, per kilo toch al rond de 200 euro!! Kan je misschien beter zelf naar Peru gaan en ter plekke regelen, dan heb je door de setting gelijk een bijzondere ervaring.
Die Wolvenkind, de hond van zijn bakker eet cactusschillen, zijn slager heeft een huicholschilderij, zijn konijn rookt salviakristallen en zijn goudvis gebruikt alles, de grote junk! Als je in zo'n beestenbende opgroeit kan het maar een kant op gaan met je

Posted 12 December 2006 - 04:35 PM
Ik kan verkeerd zijn hoor maar liggen die wasachtige stoffen niet bovenop de schil. 'k Zou niet weten hoe het in zijn werk gaat hoor maar 'k heb ier een redelijk grote cactus staan (weet niet welke soort maar denk niet dat het Tricho is) en die maakt zo'n stofje denk ik. Is zo'n laagje boven op de schil dat je'r makkelijk kan afwrijven met je vingers bv.Er wordt gezegd van San Pedro dat de buitenlaag wasachtige stoffen bevat die niet goed voor je zijn. De groene cellen eronder zijn wél goed.
Maar anyway ik zou de schil zelf ook niet opeten maar een infuus van maken of uitkoken ofzo.
De keren dat ik SP's klaarmaakte maakte ik er een soort soepje van. De hele cactus mixen in water, afkoken, filteren en de pulp nadien nog 2 a 3x uitkoken. Niet echt aangenaam om te drinken maar t.o.v. van aya best wel te doen.
Posted 12 December 2006 - 05:49 PM
uitkoken wat bedoel je daar precies mee? en wat is een infuus?
Posted 12 December 2006 - 05:59 PM
Meen je dat nu echt, aya is de goorste troep die ik ooit al geproefd heb... Zo zie je maar hé, smaken verschillen.ik vin aya wel nog te drinken...
Een infuus maken is eigenlijk 't zelfde als thee zetten (eigenlijk slaat thee op de thee-plant). Maar ik vrees dat je op die manier niet al de stoffen eruit zal krijgen dus ben je beter dat je't uitkookt. Gewoon in een pot kokend water en een paar minuutjes laten suderen en dan opdrinken.
Posted 12 December 2006 - 07:17 PM

Posted 13 December 2006 - 10:58 PM

Have fun!
Posted 18 December 2006 - 08:30 PM

heeft mescaline enige interacties met antibiotica?
Posted 19 December 2006 - 02:56 PM
tja, dat zal nogal verschillen van persoon tot persoon.en wat ik zelf alweer vergeten was, een blowtje werkt tegen misselijkheid
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Posted 19 December 2006 - 03:53 PM
hoeveel keer kan je trippen van een 20cm stuk peruvian torch?
het stuk is 25cm lang n 7cm breed
Zo, dat ding groeit snel, 5 cm in tien dagen!

0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users