Jump to content

Photo

Hoe weet ik hoeveel ik moet nemen (paddos)

• Please log in to reply
41 replies to this topic

#1 x-tac

x-tac

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 04 November 2006 - 11:23 AM

Heej,

Hoe weet ik nou hoeveel ik moet nemen van paddo's? Ik kan 5 kleine kopen voor ****...

Admin edit svenson: gelieve hier geen prijzen te noemen

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 04 November 2006 - 11:48 AM

Ten eerste welkom (misschien wel zo gezellig om je ff voortestellen)

Ten tweede waarom zou je alleen de koppen van de paddestoel willen eten, de steeltjes zijn net zo potent en persoonlijk vind ik die ook minder smerig dan de kopjes, omdat daar geen sporen in zitten.

En dan om je vraag te beantwoorden, als dit je eerst trip op stoeltjes gaat zijn zou ik zeker niet meer dan 15 gram (vers) of 1,5 gram (gedroogt) eten. Ik heb geen idee hoe groot die kopjes van jou dan zijn, dus ga ik ook niet zeggen hoeveel je er moet eten.

Mijn advies is dan ook, ga gewoon naar een smartshop haal daar een portie en eet de helft op (en de andere helft voor een vriend/vriendin) een portie bij de smart shop is meestal 30 gram (vers) of 3 gr (gedroogt), het is misschien wel wat duurder, maar dan weet je in ieder geval zeker dat je goede stoeltjes hebt en misschien kunnen zij jou nog wat info geven.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 x-tac

x-tac

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 04 November 2006 - 12:25 PM

Dus als mijn paddo dan 30 gr.. is moet ik de helft eten?

#4 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 04 November 2006 - 12:30 PM

Als jij een paddo van 30 gr hebt, maak er dan eerst ff een fototje van :D, maar voor een eerste paddo trip is 15 gram (vers) zeker meer dan voldoende. Zelfs nu ik toch redelijk bekend ben met stoeltje vind ik een hele portie veel. Ik eet dan meestal eerst een halve op en na 2/2,5 uur de andere helft, maar dat is wat ik relaxed vind, gewoon een hele avond een chille paddo trip met een uurtje of twee best intens. Zou ik jou dus nu nog niet aanraden.

* EDIT: lees anders ook een aantal paddo trip reports hier op het forum of op erowid.org als je engels een beetje beheerst, dat helpt je om een beter idee te krijgen van in wat voor een wonderlijke wereld jij je gaat storten :D

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 04 November 2006 - 03:55 PM

Ik kan 5 kleine kopen voor 5euro...

Hoeveel gram (vers/droog?) zijn "5 kleine" ?

btw: Over prijzen willen we hier niks weten.

#6 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 04 November 2006 - 07:14 PM

Trouwens is het ook handig om te weten welke soort je hebt, aangezien de een potenter is dan de ander.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 04 November 2006 - 09:49 PM

Misschien kun je beter eerst eens een portie bij de smartshop halen en die delen met een bekende :huh:

#8 x-tac

x-tac

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 06 November 2006 - 10:58 AM

Ik heb 15 gram gepakt.. We hebben het eerst opgegeten (in de chocoladevla) ik 15 gram en mijn vriend 15gram.. Na een uur merkten we nog niks.. anderhalf uur later hebben we weer 15 gram maar dan thee gezet.. Hier voelde we ook niks van.. snachts hebben we het nog een keer gedaan maar we hebben niks gezien ofzo.. Hoe kan dit?

edit: Het zijn verse.

#9 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 06 November 2006 - 12:30 PM

Je moet wel die uit de smartshop hebben. Die uit de koeling van de supermarkt werken niet. ;)

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#10 x-tac

x-tac

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 06 November 2006 - 01:14 PM

JOH ;)

#11 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7682 posts

Posted 06 November 2006 - 01:32 PM

Hoe groot/zwaar zijn jullie? Hadden jullie een volle maag toen jullie de paddestoelen naar binnen werkten? Als ze bij allebei niet werkten, zou ik eerst naar de smartshop teruggaan en je relaas doen. Als het een beetje okeeje lui zijn willen ze je als klant houden en krijg je een nieuwe portie. Soms zitten er ook gewoon zwakke batches tussen...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#12 x-tac

x-tac

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 06 November 2006 - 01:44 PM

uhmm.. mijn vriend is in de 170 / 180 en weegt 80kg
En ik ben in de 160 en weeg 45 / 50 kg

#13 Flut

Flut

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 449 posts

Posted 06 November 2006 - 03:37 PM

Heel appart dat jullie niks van 30 gram voelde. Waar had je die dingen gehaald/gekocht dan? wel uit de smartshop? Dan zou ik idd terug gaan..

#14 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6371 posts

Posted 06 November 2006 - 04:24 PM

Heb je toevallig de afgelopen week andere drugs gebruikt? waardoor er toleratie is opgebouwt en dat de paddestoelen daarom nu niet werkten? (lijkt me niet waarschijnlijk, maar denk vraag het toch even)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#15 x-tac

x-tac

Silent one

• Members
  • 8 posts

Posted 06 November 2006 - 10:21 PM

Nee ik heb geen andere drugs gebruikt en ik blow verder alleen maar maar zelfs dat heb ik de afgelopen weken niet gedaan..

#16 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 07 November 2006 - 11:53 AM

Nee ik heb geen andere drugs gebruikt en ik blow verder alleen maar maar zelfs dat heb ik de afgelopen weken niet gedaan..

Maar heb je die dingen nou uit de smartshop vandaan of niet?
The wisest mind has something yet to learn

#17 Spores

Spores

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 08 November 2006 - 01:13 AM

Vreemde zaak, misschien toch een hele zwakke batch.

Zou toch idd om voort eerst te proberen bij de smartshop een hele portie halen en nog es de helft te proberen.

Als je de paddestoelen te lang hebt gekookt dan snap ik wel dat je niets voelde van de thee... maar meestal moet je na 15 gram eten toch echt wel iets voelen.

#18 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 08 November 2006 - 03:44 PM

^Ik zet ook vaak thee van mijn paddestoelen, en merk geen enkele vermindering van de effecten, zelfs na drie kwartier laten trekken niet.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#19 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 08 November 2006 - 04:04 PM

Laten we even alles op een rijtje zetten:

*zoals dreadmanneke zei: welke soort heb je op, mexicaanse gaan per ong. 30 gram in de smartshop, andere soorten met andere gewichten.
* hoeveel gram hebben jullie in totaal op?: 2 keer of 15 of vaker 15?
*waar heb je die dingen vandaan gehaald?: smartshop, eigen kweek, iemand die ze wild geplukt heeft?
*hadden jullie vlak ervoor gegeten etc?

@poelie: ik heb 1 keer verse mexicaanse paddo's gehaald uit de smartshop en dat was 1 hele dikke vette joekel van een paddestoel, maar is al weer dik 4 jaar geleden dus toen geen foto van gemaakt. Was wel de heftigste trip tot nu toe op paddo's.(thee van gezet en de stukjes en thee met wit brood zonder korst opgegeten, zonder kotsen gelukkig)
Dit is dope!

#20 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1011 posts

Posted 08 November 2006 - 04:47 PM

^Ik zet ook vaak thee van mijn paddestoelen, en merk geen enkele vermindering van de effecten, zelfs na drie kwartier laten trekken niet.

Drie kwartier is het maximale wat ik ze ooit heb laten trekken, en ook toen had ik een goeie trip inderdaad :)
Maar de laatste tijd eet ik ze na 20 a 30 minuten laten trekken al op, heb niet echt het idee dat drie kwartier echt nodig is.
The wisest mind has something yet to learn

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users