Jump to content

Photo

METMethylEthylTryptamine

MET Tryptamine

• Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 30 October 2006 - 10:21 AM

Wie heeft er ervaring met MET? Heeft er iemand een mooie suggestie voor inname en dose voor m'n goudvis?

grtz :kneus:

'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#2 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 30 October 2006 - 10:36 AM

Je goudvis is de laatste tijd wel erg druk bezig

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#3 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 06 November 2006 - 02:15 PM

Wie heeft er ervaring met MET? Heeft er iemand een mooie suggestie voor inname en dose voor m'n goudvis?

grtz ;)

Ik heb hier ook 50 mg van gekregen van een maatje van me en heb eigenlijk dezelfdde vraag.
Kan maar 1 report vinden op erowid en helemaal geen informatie. Is dit dan echt zo'n nieuwe RC?
Het is een tryptamine toch?

http://www.erowid.or...xp.php?ID=54930

#4 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 06 November 2006 - 02:52 PM

Is idd nieuw. Er is wel een tread op op bluelight, moet die nog es opzoeken, nu te lui en Spaans aan het leren.

grtz
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#5 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 06 November 2006 - 04:17 PM

De structuur voor de mensen die niet weten wat het is:

2a7vfo2.gif

(Nog even om misverstanden uit de wereld te helpen, MET is heel wat anders dan Meth)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#6 Spores

Spores

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 06 November 2006 - 05:27 PM

Met is echt geweldig, alleen met pindasaus is ook lekker.
Jammer dat het zo vet is.

Ok ok, sorry, kon het niet laten.
Maareh ben wel benieuwd wat het nou eigenlijk is.
Nieuwe dingen ben ik nog vaak een btje huiverig voor, omdat er nog geen onderzoek naar is gepleegd naar de werking cq mogelijke schadelijke bijwerkingen, dus ben qua dat soort dingen best terughoudend.

Maar tis dus wel ergens verwant aan DMT/AMT en dat soort stoffen?

Tot nu toe heb ik alleen ervaring met DMT en 5-MEO-DMT en ben zeker meer geinteresseerd in aanverwanten

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 06 November 2006 - 05:49 PM

Als je daarmee Tryptamines bedoelt: ja.

#8 Spores

Spores

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 07 November 2006 - 05:26 AM

Kon alleen vinden dat het dicht verwant is aan DMT en DET, maar weinig over bekend... behalve dat het tussen de 80 en 100 mg actief zou zijn.

#9 haplo

haplo

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 780 posts

Posted 28 November 2006 - 06:27 PM

Kon alleen vinden dat het dicht verwant is aan DMT en DET, maar weinig over bekend... behalve dat het tussen de 80 en 100 mg actief zou zijn.

Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst MET geprobeerd. Ik heb 35 mg genomen (basen) en ik had nauwelijks effect. Ik had eerder op de avond al een halve blotter LSD gedaan. Het enige effect van de MET was dat mijn trip er waziger (normaal heb ik met een lage dosis LSD altijd een gevoel van helderheid, door de MET ging dit gevoel grotendeels verloren) door werd. Binnenkort maar eens voor een hogere dosis, update volgt nog.

#10 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 29 November 2006 - 10:46 AM

^ dan eens niet in combo met iets anders?

#11 theseBoetz

theseBoetz

Reƫle Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 29 November 2006 - 03:47 PM

of gewoon niet combineren en die shite puur testen
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#12 haplo

haplo

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 780 posts

Posted 29 November 2006 - 10:15 PM

Waarschijnlijk dan niet in combinatie met iets anders nee.

#13 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 05 December 2006 - 01:19 PM

Waarschijnlijk dan niet in combinatie met iets anders nee.

ik ben ook nieuwsgieriger geworden :D eerdaags maar weer eens wat zien te regelen haplo! :crazypilot:

#14 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 26 July 2013 - 02:01 PM

Kwam dit topic tegen in de donkere kelder van DHP. En aangezien er nu toch al wat jaren voorbij zijn gegaan sinds er voor het laatst in dit topic is gepost, vroeg ik me af of er nu mensen zijn die hier inmiddels wel ervaring mee hebben opgedaan?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#15 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 02 November 2014 - 10:55 AM

Gisteren 100mg van het fumaraat zout oraal geprobeerd (op een lege maag), want op Erowid staat dat een common dosis ergens tussen de 80-150mg zou moeten liggen. Het effect zou ik inderdaad als een common dosis omschrijven, maar dan wel eerder aan de hoge kant van een normale dosis. Spot on dus. ;)

Wat me opviel is hoe snel dit spul kwam opzetten. Binnen 15 minuten had ik al een sterk effect en binnen half uur volledig op te piek. De piek duurde een uurtje of 2 (maar voelde aanzienlijke langer, eerder het dubbele). Na 3 uur waren voor mij wel alle psychedelische effect zo'n beetje verdwenen. Het enige dat bleef was een soort nastimulatie, die me als eerste deed denken aan die van LSD, maar was toch niet helemaal vergelijkbaar, want bij LSD is er ook nog wat lichamelijke stimulatie, hier was het puur mentaal. Wat me uiteindelijk ook hinderde om in slaap te vallen (6 uur na inname).

Het effect kwam dichter in de buurt van DMT dan van paddestoelen of LSD, maar minder overweldigend. Wel bracht het hetzelfde kalme gevoel. Visueel was het heel intens, zowel met ogen open als gesloten. Maar het meeste van de tijd heb ik mijn ogen gesloten gehouden en eigenlijk weinig aandacht besteed aan het visuele aspect, want er gebeurden zoveel andere dingen ter gelijkertijd in mijn hoofd. ;)

Twee minpuntjes wellicht, ook al heb ik ze beide niet als dusdanig ervaren. Tijdens de piek had ik het ontzettend koud, maar verwarming op volle toeren laten draaien en een dikke deken over me heen getrokken maakte het allemaal een stuk aangenamer en tegen het einde van de piek moest ik rennen naar het toilet en had ik vrij intense diarree, natuurlijk kan dit toeval zijn, maar het voelde echt als mijn lichaam iets kwijt moest, zoals je dat tijdens ayahuasca ook kan hebben. Maar ben geen seconde ziek of misselijk geweest en het hele toilet avontuur voelde ook meer als een opluchting dan iets anders, dus niet hinderlijk, maar volgende keer zorg ik wel dat er wederom een toilet dichtbij gaat zijn, just in case. ;)

Voor een volgende dosis zou ik weer 100mg nemen, dat was precies goed. Maar ben ook heel erg benieuwd wat dit doet met een beetje MAO-remmer, om het effect wat de rekken, maar dan wil ik dit middel wel eerst beter kennen. Wat me ook interessant lijkt is om tijdens de piek een beetje DMT te doen, aangezien de effecten zo dichtbij elkaar liggen vermoed ik dat het vrij gemakkelijk zou zijn om door te breken. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users