Jump to content

Photo

Wat is je favoriete combo?

• Please log in to reply
112 replies to this topic

#101 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 15 January 2010 - 11:19 AM

Suiker is volgens mij niet echt psychoactief... of wel?

Vind trouwens ook dat de setting soms nog meer aan de drug kan veranderen dan een ander middel er bij...
Het verschil tussen mdma als ik alleen aan het programmeren ben of mdma als ik samen met iemand aan het praten ben is vaak groter dan mdma met psychedelicum er bij.
Zo ook paddo's binnen of buiten... etc.

Paddestoelen met lachgas is tot nu toe mijn favoriete tripmethode.
Verbing weirds language.

#102 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,398 posts

Posted 15 January 2010 - 03:47 PM

Banisteriopsis Caapi + gevapte DMT is een erg interessante combo. Eigenlijk past DMT goed bij alle tripmiddelen ime. N2O doet het voor mij vaak niet, dat heb ik het liefst nog puur, maar DMT past overal goed bij.

Een wat meer hedonistische combinatie: MDPV + tadalafil :lol2:

#103 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 15 January 2010 - 06:30 PM

....raakt aan de vraag wat je nou wel een geen drugs noemt (suiker?) en waarom dan wel of niet.

Die discussie kan worden gevoerd in het volgende topic;
Definitie van 'een drug', Wat is jouw definitie en waarom?

Maar mijn magische formule voor een succesvolle combo is = [psychedelicum uit de fenethylamine klasse met LSD als uitzondering] + [paar biertjes] + [wanneer de piek bijna over is een paar pijpjes DMT] :lol2:

eventueel voor de variatie op deze wonder formule is een hash-jointje of een puntje ketamine erbij..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#104 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 15 January 2010 - 07:00 PM

@lerez: duidelijk. daarbij wil ik nog zeggen dat voor mij (als verstokte blower) wiet tijdens een trip het hele gebeuren een andere wending kan geven, alcohol (NIET als verstokte drinker) echter ook, dit kan misschien ook zijn omdat ik niet genoeg ervaring heb met de verschillende psychedelica, kan zijn weet ik niet. dit was slechts ter informatie, niet om de discussie weer aan te wakkeren :lol2:
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#105 Tripmeister

Tripmeister

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 61 posts

Posted 04 March 2010 - 11:10 AM

Mdma en Geeezy (GHB) en Blowen = Ulti combo!!!!

#106 niels87

niels87

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 42 posts

Posted 11 March 2010 - 05:36 PM

mdma en pep! spacen en hard gaan tegelijk

#107 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 28 March 2010 - 07:17 PM

ayahuasca + Ghb

nu alleen nog wat aan de smaak doen.

:)
"Circular logic works because circular logic works."

#108 feyd

feyd

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 20 April 2010 - 09:09 AM

mdma en ghb, te fijn.
en alcohol en cocaine voor een heel schandalige avond.

ik wil nog wat experimenteren met lachgas ook

#109 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 17 November 2013 - 02:05 PM

Gisteren eindelijk een combinatie geprobeerd die al een tijdje op het verlanglijstje stond en ondanks dat ik het nu pas 1x heb gedaan weet ik nu al dat dit een favoriet is!

2C-B+Methoxetamine

Ik heb al meerdere ervaringen met de combo 2C-B+Ketamine, maar het nadeel daarvan was dat de ketamine te kort werkt en ik een hekel heb aan snuiven, al helemaal als in aan het trippen ben. Dit kan worden opgelost door de ketamine oraal te nemen, maar de werkingsduur is dan nog steeds aan de korte kant.

En aangezien ik zeer goede ervaringen heb met het oraal nemen van methoxetamine, was dit iets wat ik heel graag een keertje wou proberen met 2C-B.

Ik had nog een aantal (groene) 2C-B pillen, waarvan is gezegd dat ze ongeveer 15mg 2C-B moeten bevatten, maar van eerdere ervaringen met deze pillen weet ik zeker dat het het minder dan dat was. Begin van de avond had ik er eentje genomen, uurtje gewacht totdat het effect duidelijk was ontwikkeld. Omdat het effect aan de lage kant was besloten om er nog maar eentje te nemen en toen die begon te werken na een minuut of 20 heb ik een, eerder afgewogen, capsule met 80mg methoxetamine genomen. Op bed gaan liggen met alle lichten uit en muziek aan en wachten op de lancering.

Het fijne was dat de 2C-B al aan het werken was, dus dat heeft een kunnen voorbereiden op de explosie die volgde, maar niks had me echt kunnen voorbereiden op wat volgde. Ik ben op plekken geweest waar je maar zelden komt. Het enige dat ik kan bedenken dat qua beschrijving in de buurt komt is een 3 uur duurde DMT break-through. En aangezien 2C-B langer werkt dan de methoxetamine en ik de 2C-B verspreid had ingenomen, was de landing ook verrassend makkelijk.

Op de combo 2C-B/Ketamine heb ik ook geK-holed, maar dit was echt totaal niet vergelijkbaar, dit was veel warmer, veel meer tolerant en veel meer begeleidend, zou ik haast willen zeggen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#110 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 18 November 2013 - 12:43 PM

Was het, naast de verassend makkelijke comedown, verder niet slopend? In de zin van, zou je de volgende dag prima kunnen werken?

"3 uur durende DMT break-through" klinkt namelijk als iets dat gevolgd moet worden door 3 dagen uitrusten.

Psychedelica & dissociativa zijn altijd 1+1=4, heb het alleen nog nooit gecombineerd met een Phen, maar het klinkt dus wel als het proberen waard. :)

Verbing weirds language.

#111 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 18 November 2013 - 06:56 PM

Het was inderdaad behoorlijk zwaar, maar de dag erna heb ik ook bewust niks in de planning staan, omdat ik al verwacht had dat het zwaar zou worden, alleen zo heftig had ik niet zien aankomen. De tweede dag erna (vandaag) was vrij okay. Lichamelijk sowieso nergens last van, mentaal wellicht ietsje afwezig, maar niks hinderlijks. Uiteraard is het verwerken van deze ervaring nu pas begonnen en ongetwijfeld zullen velen van de inzichten op latere momenten terug komen, want het was absoluut teveel om in 1x volledig te beseffen.

Om even lachgas buitenbeschouwing te houden, vind ik dissociatieven en tryptamines eigenlijk helemaal niet fijn om te combineren. Fenethylamines vind ik daar veel geschikter voor en LSD zou ik daar graag als uitzondingen bij willen voegen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#112 Unfolder

Unfolder

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 183 posts

Posted 21 November 2013 - 02:58 PM

Mijn favoriete combi:

Paddo's & Lachgas

#113 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 27 November 2013 - 08:34 PM

100 mics LSD uurtje later 20mg 2C-E, en dan als het piekt N2O.

Thank me later

of de good old fashion candyflip, Wel goed timen! MDMA 3 a 4 uur na de LSD innemen. en daar dan N2O bij..

Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users