Jump to content

Photo

Wat is je favoriete combo?

• Please log in to reply
112 replies to this topic

#81 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9410 posts

Posted 03 September 2009 - 07:51 PM

DMT en LSD

Aanrader ;)

Nooit eerder zo'n kleurrijke lsd-trip gehad!

#82 gNuxx

gNuxx

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 32 posts

Posted 13 September 2009 - 09:43 PM

2cb (16mg)+ veel keta

#83 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 14 September 2009 - 06:18 PM

Van het weekend voor een tweede maal (en eerste maal op een festival) LSD + N2O + ketamine gedaan.
Verdomd visueel & fascinerend. Waande me in een compleet andere wereld, al was dat natuurlijk vooral dankzij de LSD. De ketamine (dik sleutelpunt) en N2O boosten natuurlijk wel.

Wat is jullie ervaring met LSD met MDMA? Boosten ze beiden elkaar, of de ene de andere meer? LSD bv meer visueel? Mentaal niet te(veel) intens?

Ik heb zin om op een volgende trip (allicht ook op een goa) eens LSD + MDMA te proberen, langs de andere kant wou ik m'n MDMA 'gebruik' nog wat langer uitstellen voor een fellere (solo) MDMA ervaring, waar mijn laatste keer maar "best oke" was.

Ook vond ik LSD + Ket zo boeiend, dus twijfel ik wat :P

Wat een wereld...

#84 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 14 September 2009 - 06:24 PM

Een Candyflip is hemels. Godennektar zonder vergelijking.
De synergie tussen beide is fantastisch. De MDMA beïnvloedt de LSD zeer positief: helderheid, lichtere visuals, persoonlijk initiatief.

Als je vorige MDMA-trip maar zus en zo was, kan je zeker een candyflip inplannen: die zijn immers hemelsbestormend knap.

Na al deze reclame te typen, begint het langs deze kant van de kabel ook te jeuken :P

#85 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 14 September 2009 - 06:28 PM

Nice :P

Hoe zit dat wat met de dosering?
Anders heb ik solo op MDMA toch goed tussen de 180 en 250 mg nodig om mij heftig goed en blij te voelen ^_^
In combinatie met LSD neem ik aan een lagere dosering, maar hoeveel zouden jullie schatten?

Wat een wereld...

#86 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 15 September 2009 - 12:37 PM

Zelf geen ervaring dus ga niet op mijn advies af, maar heb wel meerdere mensen meegemaakt die candyflips deden, waarbij bijna altijd een volledige dosis LSD genomen werd, en 4 uur later een volledige dosis MDMA. Sommigen deden het ook andersom, waarbij de LSD wel iets eerder genomen werd, rond 3,5 uur na de MDMA.

Geen idee of een volledige dosis van beide normaal is bij een candyflip, of dat je dan een veel te sterke synergie krijgt, dus nogmaals, vertrouw niet alleen op mij :)
Verbing weirds language.

#87 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 15 September 2009 - 04:58 PM

Uit mijn ervaring blijkt dat je gerust een 'normale' dosis van beide kunt nemen. Maar liever iets minder mdma dan normaal, anders is het een beetje te aanwezig.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#88 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 02 October 2009 - 01:01 PM

favo combi:

wiet en sterke drank (eerst wiet en daarna pas de drank anders gaat het verkeerd) geeft een relaxte buzz
bier en hasj (voor de avonden dat ik wat meer wil drinken)
MAO remmer en truffels/paddo's (voor de extra boost)

Ik ben niet egt van het mixen (wiet wordt wel overal doorheen gemixed) dus vandaar dat het geen spetterende combo's zijn. wat me wel leuk lijkt is candyflippen, deze wil ik dan zeker nog wel een keer doen, eerst ff wat lsd bemachtigen, wat schijnbaar opeens vrij lastig is hier in de buurt, behalve als je een hele fles haalt... :duimpje: en daarna een mooie datum plannen.

hierbij heb ik nog een vraagje:
als ik bij lsd blow wordt ik er dieper in gezogen (blow dan zn 2 joints op een avond), bij MDMA kan ik juist weer als een beer blowen (2 a 3 gram makkelijk), weet iemand wat voor effect blowen bij de combi van lsd en mdma heeft?
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#89 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7679 posts

Posted 02 October 2009 - 02:14 PM

^ Ik heb het sterke vermoeden dat het net zo werkt - zo niet sterker - dan wanneer je het gebruikt bij lsd. Persoonlijk vind ik cannabis nogal onvoorspelbaar; soms is het vooral lekker en heeft het niet zoveel effect, soms word ik er heel erg wazig van, soms maakt het de trip extra diep en psychedelisch, soms word ik er ontspannen van. Maar zou voor het effect uitgaan van wat het voor jou bij acid doet, en minder hoe je erop reageert wanneer je mdma op hebt.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#90 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 13 October 2009 - 02:11 PM

duidelijk, tnx, nu nog de acid regelen ;)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#91 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 31 December 2009 - 01:26 PM

nog een combo erbij:

2c-b met bier en wiet, gewoon de hele avond doorgaan:

beginnen met de 2c-b (ongeveer 15 mg) en terwijl de 2c opkomt al beginnen met drinken en blowen kan er ten aller tijden bij wat mij betreft, na een paar uur nog ongeveer 10 mg 2c bijnemen zodat je nog net die paar uur verder gaat. have fun :rolleyes:, heb er zelf geen body load bij of nare bijwerkingen. misschien nog een tip voor mensen voor vanavond ;)

succes

#92 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 31 December 2009 - 03:56 PM

Een van mijn favoriete combinaties is de welbekende LSD + n2o, geweldige effecten, ipv gewoon trippen een groot massief onbegrijpelijk zintuig worden waarbij alle banden met de realiteit zo ontzettend ver weg lijken. LSD + ketamine werkt ook altijd goed om de trip een absurde draai te geven en gewoon ketamine + n2o bevalt me ook wel.
Verder vind ik wiet met vrijwel alles combineren maar ik denk dat dat voor veel 'regematige blowers' wel op gaat.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#93 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 13 January 2010 - 05:00 PM

nog een combo erbij:

2c-b met bier en wiet, gewoon de hele avond doorgaan:

Hoewel het natuurlijk wel een combo is, zou ik het niet zo snel een combo noemen, omdat wiet een alcohol toch vrij gebruikelijk zijn om in de mix te gooien. Niet dat het een aanbevelenwaardige praktijk is, maar ik denk vrij gebruikelijk toch.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#94 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 13 January 2010 - 07:18 PM

om even ongegeneerd tegen de gebruikelijke lsd,2cb en ketamine hippie combinaties in te gaan:

speed en benzo's. :mr-t:
niet perse mijn allergrootste favoriet maar het effect doet me veelal denken aan een stevige opiaten buzz

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#95 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 14 January 2010 - 01:48 PM

@lerez: misschien had ik er dan nog even bij moeten vermelden dat ik zelden bier drink en het nog minder vaak combineer met andere drugs, wiet combineer ik nog wel eens met andere drugs, maar het voelt dan niet zo fijn als met de 2c-b. aangezien alcohol drugs is en wiet ook en dit het "wat is JE favoriete combo" topic is, en dit dus één van MIJN favoriete combo's is vind ik het zeker wel het vermelden waard.

je opmerking zou anders ook uit moeten gaan naar lachgas en keta (aangezien dat hier op het forum ook vaak in de mix gegooid word en ook zo een beetje standaard blijkt te zijn als je goed leest) en daar hoor ik je ook niet over... standaard of niet dit is voor mij een hele goede en dus vind ik dat jouw mening de plank mis slaat.

#96 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7679 posts

Posted 14 January 2010 - 02:10 PM

^Ha, dat wilde ik gisteren al zeggen, maar had er toen geen zin. Inderdaad, datzelfde zou dan - afhankelijk van de persoon - ook kunnen gelden voor amfetamine, cannabis, ketamine, lachgas... etc. etc.

Persoonlijke geslaagde combi: hasj met chocola. Die smaken complementeren elkaar perfect, vind ik. :mr-t:

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#97 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 14 January 2010 - 04:43 PM

@lerez: misschien had ik er dan nog even bij moeten vermelden dat ik zelden bier drink en het nog minder vaak combineer met andere drugs, wiet combineer ik nog wel eens met andere drugs, maar het voelt dan niet zo fijn als met de 2c-b. aangezien alcohol drugs is en wiet ook en dit het "wat is JE favoriete combo" topic is, en dit dus één van MIJN favoriete combo's is vind ik het zeker wel het vermelden waard.

je opmerking zou anders ook uit moeten gaan naar lachgas en keta (aangezien dat hier op het forum ook vaak in de mix gegooid word en ook zo een beetje standaard blijkt te zijn als je goed leest) en daar hoor ik je ook niet over... standaard of niet dit is voor mij een hele goede en dus vind ik dat jouw mening de plank mis slaat.

Nou mijn opmerking slaat de plank niet mis, want hij is juist spot on en in de roos.....mijn mening. Nou ja eigenlijk ook niet eens zozeer mijn mening, maar meer een observatie. Soms lijken alcohol + wiet meer baseline waaruit velen vertrekken (voor mij overigens niet, blow en drink helemaal niet zo veel).

Verder was het ook niet om iets af te doen aan de chillheid die jij ervoer bij die combo, of om te zeggen dat het een combo van niks is ofzo en dat het niet het vermelden waard zou zijn......ik weet eigenlijk niet precies wat ik er mee wilde zeggen. Eigenlijk niet zo veel en was meer een loze opmerking/observatie tussendoor, waar derhalve vooral niet te zwaar aan getild dient te worden.

Ook was het geen afkeuring van het genoemde gedrag overigens. Anders krijgen we dat weer. Je moet hier soms wel uitkijken met je opmerkingen.....lange tenen af en toe.

Dus ja..... :P

edit @ snaap: is dat chocola met hasj er in, of hasj-jointje en dan chocola eten. Waarschijnlijk het laatste en in dat geval: I concure. :mr-t:

#98 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7679 posts

Posted 14 January 2010 - 05:16 PM

edit @ snaap: is dat chocola met hasj er in, of hasj-jointje en dan chocola eten. Waarschijnlijk het laatste en in dat geval: I concure. :mr-t:

Dat laatste. Al heb ik een onwaarschijnlijk heftige trip overgehouden aan zelfgemaakte chocolate-chip cookies met hasj erin, maar da's een heel ander verhaal.

Thank you, the mdgt.

#99 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6352 posts

Posted 14 January 2010 - 06:24 PM

Ik vind ook zeker dat wanneer je alcohol mixt met welke drug dan ook het een combo is, zelfde geldt voor het rijtje wiet, lachgas keta, dmt etc..

Maar ik snap Lerez's punt ook zeker, ben het er alleen niet mee eens.

Maar dan zouden denk ik voor velen de combo cafeïne en nicotine hier ook genoteerd moeten worden, is immers ook een combo en denk door velen ook de meest gebruikte combo.. :mr-t:

En dat een hash-joint roken opzich zelf al een combo is, want de meeste zullen dat gewoon met tabak doen

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#100 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 14 January 2010 - 11:53 PM

^Inderdaad. Een joint met of zonder tabak verschilt heel erg van elkaar, maar wordt toch niet snel als combo bestempeld. Zelfde geldt ook wel een beetje voor wiet en alcohol heb ik het idee. Ik zeg niet dat dit terecht is, want het is inderdaad wel degelijk een combo en de invloed van de verschillende onderdelen zeker aanwezig (alcohol en wiet kunnen de bodyload van 2c-b bijvoorbeeld aardig verminderen). In die zin ben ik het dus eigenlijk niet met mijn eigen constatering eens. Maar toch blijft het zo dat ik het niet zo snel een combo zou noemen (maar ben het daar dus eigenlijk niet mee eens) en ik sta daar niet alleen in, want blader dit topic maar eens door en zult zien dat de toevoeging van alcohol of wiet niet vaak als combo wordt genoemd (misschien alcohol nog minder dan wiet, ik heb zelf niet de moeite genomen om ook echt het topic door te bladeren, dus ik gok maar even wat), terwijl ik haast wel zeker weet dat die stofjes vaak in de mix gegooid zijn. Ze worden in trip-report zelfs vaak niet eens vermeld bij de genomen middeltjes, maar dan blijkt uit het verhaal dit wel het geval geweest te zijn.

Het was dus meer een constatering dat ik het zelf (eigenlijk ten onrechte) niet zo snel als combo zou bestempelen en dit ook bij anderen constateer. Heeft misschien met impact op de ervaring te maken. Ket en lachgas bijvoorbeeld worden misschien sneller als combo gezien, omdat die een niet te missen draai aan het geheel geven. Alcohol duidelijk minder. Blowen in mijn geval wel duidelijk meer, maar bij een verstokte smoker waarschijnlijk veel minder (ik zie het zelf ook wel meer als een echte combo, omdat wiet bij mij de hele ervaring flink kan veranderen en het soms als erg onprettige, maar soms ook als erg prettige toevoeging kan zien. Ik constateer alleen wel dat het bij velen vaak erg standaard is).

Verder moet er zoals gezegd vooral niet te zwaar aan de opmerking getild worden en heb ik er eigenlijk al weer teveel woorden aan vuil gemaakt (kan het vaak toch niet laten om er toch weer wat dieper op in te gaan). Maar opzich is de vraag ook wel interessant, waarom sommige stoffen niet snel als combo bestempeld worden....raakt aan de vraag wat je nou wel een geen drugs noemt (suiker?) en waarom dan wel of niet.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users