Jump to content

Photo

Wat is je favoriete combo?

• Please log in to reply
112 replies to this topic

#61 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 12 December 2007 - 03:46 PM

Ik gok op een kwestie van zoveel mogelijk slikken om zo ver mogelijk heen te raken. Maar goed, dat zijn we zo inmiddels wel een beetje gewend....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#62 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 12 December 2007 - 06:28 PM

1 minuut gratis winkelen in de apotheek? :P

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#63 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 13 December 2007 - 04:14 AM

Was deze combo geplant, zo van dit bij elkaar moet wel een mooi effect opleveren? Of was het meer zo van ik gooi er wat in kijken wat het doet en het bleek een hele fijne combo te zijn?

Gepland? Neeh, ik had al twee dagen lang serieuze pijn in me borst en rug en ik kon me bijna niet meer bewegen door de pijn dus vond ik het persoonlijk noodzakelijk om wat opiaten te nemen als zelfmedicatie. (en dan heb ik wat overdreven)

Alprazolam neem ik al elke dag dusja. En dan begin je bij het eene. Dan denk je van...Jah, daar kan nog wel wat bij zo sterk is dit niet. Neem je nog een beetje van dit. Lijkt me wel interessant. Ow yes, dat is het ook :laugh: ...Nog beetje later dan. Heej, wat zou het geven als ik dit er nu nog bij doe *denk* *denk* OK, nemen maar. Good times good times..

Maar het principe van die combinatie is dat benzos, barbituraten, opiaten en antihistamines mekaar versterken.

En ik heb op me dosissen gelet zodat het niet te gevaarlijk werd.

#64 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 13 December 2007 - 04:15 AM

...of was het een poging aan gene zijde te geraken?

Kan je dit even vertalen?

#65 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1042 posts

Posted 13 December 2007 - 04:16 AM

1 minuut gratis winkelen in de apotheek? :laugh:

ja, was het maar gratis. :)

#66 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 19 December 2007 - 01:56 PM

...of was het een poging aan gene zijde te geraken?

Kan je dit even vertalen?

"...poging om dood te gaan". was niet te serieus bedoeld, don't get offended :)
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#67 ErnstJ├╝nger

ErnstJ├╝nger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 20 August 2009 - 05:31 PM

Mijn favoriete combo is eigenlijk vlot inwisselbaar, maar steeds beginnend met een tripmiddel en op de piek een empathogene upper en in de coming-down een downer.

Dus beginnend met LSD, DOM, 2C-I, BDF,... overgaand op MDMA, Methylone, 4-FMP,... en afsluitend met GHB of hashjoints.

Dat is mijn generische samenstelling. Steeds hetzelfde concept, maar inwisselbaar met andere substanties.

#68 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 23 August 2009 - 03:54 AM

Ketamine, n,n DMT en n2o is anders wel fijn. Vergt wel veel coordinatietechnieken ::)
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#69 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 24 August 2009 - 10:12 AM

op dit moment geniet de voorkeur:

coke + Opium roken (beide)

pep + MDMA (mixen en snuiven :) ) + Hash

2CB (nasaal) + pep(nasaal) + Hash

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#70 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 28 August 2009 - 06:31 PM

Een paar combo's die het bij mij nogal goed deden ;)

2C-B + Ketamine
Mescaline + Ketamine (nog niet voluit gedaan maar zeer goede test resultaten)
2C-E + Truffels
DOI + LSD + MDMA

En natuurlijk op NR. 1 Ayahuasca :P
..maar Aya met een beetje truffels is ook :o
They don't like my lifestyle..

#71 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 31 August 2009 - 02:49 AM

wat ik vorig jaar een tijdje had gerookt was pharmaceutische opium gemengd in hasholie met blauwe lotus essentiele olie erdoor, dat was echt ultieme serenity.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#72 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 02 September 2009 - 11:57 AM

All time favourite:

Qualudes en DMT.

Runner up:

Pep en GHB

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#73 Stije

Stije

teknobarbie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1052 posts

Posted 02 September 2009 - 12:11 PM

wat ik vorig jaar een tijdje had gerookt was pharmaceutische opium gemengd in hasholie met blauwe lotus essentiele olie erdoor, dat was echt ultieme serenity.

klinkt supernice :vloeken:

Vandaag is mijn Lievelingsdag!!

THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message

#74 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 02 September 2009 - 05:32 PM

All time favourite:

Qualudes en DMT.

Wat is de toevoeging van de qualudes aan de DMT? Wegnemen van spanning ofzo?
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#75 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6362 posts

Posted 02 September 2009 - 06:09 PM

Of vertel het ons in een trip en/of samenvattingsreport over deze ervaring(en)?? :vloeken:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#76 myx0r

myx0r

ben ik in beeld?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2449 posts

Posted 02 September 2009 - 08:16 PM

nieuwe favo combo: 4fluor met lsd! <3
don't look at the finger that points to the moon, or you will miss all the heavenly glory...

#77 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 02 September 2009 - 08:29 PM

Of vertel het ons in een trip en/of samenvattingsreport over deze ervaring(en)?? :vloeken:

Okee. Door de ludes wordt de dmt ervaring verlengt en begrijpbaar.

Je kunt het (in McKenna termen) zo zien:

Je wordt naar een bewoonde planeet gelanceerd waar wezens zijn waar je niet echt je vinger op kunt leggen en die je duidelijk het gevoel geven dat het belangrijk is op te letten.

Hoe ga je liever, stijf van de adrenaline of chill? ;-)

Zo heb ik met ludes meer het gevoel erbij te horen. Normaal wekt het gevoel niet alleen te zijn daar erg diepe angst, met ludes krijgt het een erotische component en heb ik heel sterk het gevoel thuis te komen. De vraag, waarom loop je zo te klooien met dat lichaam dat je nu eindelijk kwijt bent en kom je er gewoon niet bijzitten, knalt altijd mijn hoofd in en op het einde moet ik overtuigd worden om weer terug te gaan ipv blij zijn weer terug te zijn. Het eerst dat ik voel erna is: Fuck, Ik WIL TERUG! Nuchter dmt overheerst meer, holy crap what the shit was dat!!!!

1 de angst verdwijnt
2 de ervaring langer duurt
3 er een zwaar erotische component bijkomt
4 Het buiten mindboggeling indrukwekkend ook lichamelijk fijn wordt

Enige nadeel, nadat ik terug ben ben ik ook geheel nuchter. 100%. Alsof ik een lijn pep gehad heb zo scherp, en het is niet psychologisch, voor dmt: wallbangen. Erna (kwartier later) kan ik over een rechte krijtlijn rennen.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#78 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 02 September 2009 - 09:46 PM

Mijn favo combi is LSD-Ketamine-n2o. Sowieso past n2o bij elke psychedlica maar bij LSD is het echt hyperspace.

Verder vroeg ik me af welke combinatie ik kan maken nu ik 2cb, mecaline, amfetamine, DMT en LSD in huis heb. Al heb ik de 2cb en de mescaline nog niet geprobeerd.
En wat doet n2o bij mescaline?

Tijd om te experimenteren!
Van het Pad.

#79 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 03 September 2009 - 04:31 PM

2 dissociatieven?

Ik zou wel voorzichtig zijn met de dosis ;)

Al kan je opzich niet snel te veel n2o nemen als je balonnen gebruikt.
Verbing weirds language.

#80 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 03 September 2009 - 05:37 PM

^ idd voorzichtig met de dosis, uit eigen ervaring... een dubbele ballon gas tijdens een K-hole is niet een heel goed idee

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users