Jump to content

Photo

Wat is je favoriete combo?

• Please log in to reply
112 replies to this topic

#41 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 01 October 2007 - 05:12 PM

^De hippieflip is zeker boeiend. Ik heb het eens op klassiek Alkmaars 'de Raad' (RIP) feestje gedaan: een kraakpand waar tijdens de feestjes van alle kroegen/subculturen wel een delegatie aanwezig was, onder het genot van gratis of ernstig goedkope drank. Kortom een emulsie van allerlei soorten mensen in alle staten van bewustzijn wat resulteerd in een waar pandemonium van verschillende gezichten en energieën. De hippieflip maakte me extreem empatisch. Ik kon me in elk gezich zo goed inleven, dat ik totaal stilviel. Ik kon geen woord uitbrengen als er iemand voor me stond en tegen me ging praten. De indruk van een gezicht bracht een stortvloed van associaties teweeg die een zekere analogie hadden met de aard van de persoon tegenover mij. Dus ik heb het hele feest in een hoekje gezeten, vol ontsteltenis de mensen in de ruimte bestuderen. Ik kon geen woord verstaan wat mensen tegen elkaar zeiden, maar ik begreep precies wat ze tegen elkaar wouden zeggen naar aanleiding van hun lichaamstaal. Ik kon precies zien wat iemand van een ander dacht: of ze elkaar oprecht mochten, of alleen maar met elkaar praatte uit sociale verplichting voortkomend uit het feit dat ze gemeenschappelijke vrienden hadden en even een plichtsmatig gesprekje moesten voeren. Of dat iemand ernstig uit was op seks, en zijn ware aard verborg om zo het vrouwtje te verleiden met hem/haar te gaan. Of juist iemand die erg verlegen is omdat 'ie hopeloos verliefd is op de ander.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#42 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 02 October 2007 - 02:25 PM

^klinkt alleen niet heel chill, maar misschien lag deze uitwerking ook aan de setting.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#43 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2398 posts

Posted 02 October 2007 - 10:03 PM

^Klinkt inderdaad niet echt chill, maar wel erg interessant imo.

#44 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 02 October 2007 - 10:08 PM

"Chill" is ook niet altijd waar je naar op zoek bent in een trip.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#45 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2398 posts

Posted 02 October 2007 - 10:25 PM

^QFT.

#46 Iorek Byrnison

Iorek Byrnison

draagt een waar DHP hart!

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1075 posts

Posted 02 October 2007 - 10:34 PM

Dat klinkt juist zeer fijn.
Ik zou zeer graag met deze stofjes ten tijde van de raad een feestje hebben meegemaakt.
wat dreadmanneke hier beschrijft, het bekijken van personen, was zeker de moeite waard daar.
moge zulk een fijn, nieuw feestpand ooit weer mijn pad kruisen

Aan mijn appel
Bungelt een boom

Okboter

#47 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 03 October 2007 - 10:38 AM

^klinkt alleen niet heel chill, maar misschien lag deze uitwerking ook aan de setting.

Het was ook zeker niet heel chill, maar ook zeker niet arelaxed. Ik voelde me prima, ontspannen, en was zeer fijn aan het trippen. Ik kon alleen niet zo goed deelnemen in gesprekken enzo, dat werd me allemaal even te veel. Door die gigantische turbulente stroom aan gedachten hadden ze geen tijd dusdanig concreet te worden dat ik in staat zou zijn ze uit te spreken. En in small-talk had ik nou echt totaal geen trek. :)
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#48 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 07 November 2007 - 12:22 PM

Klinkt als een bijzondere ervaring, wel mooi hoeveel we kunnen aflezen van elkaar maar dat je je daarvan vaak maar weinig bewust van bent!

OT: wiet + N2O blijft ook mijn favo :P

#49 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1753 posts

Posted 07 November 2007 - 03:01 PM

^Hippieflip (+wiet) was voor mij ook een geweldige ervaring. Verder heb ik niet zoveel ervaring met combo's, behalve MAO-I en paddo's (en wiet), en ayahuasca (telt dat wel of niet?).

Oh. En hasj en chocola.
The mind is a jungle.

#50 SpaceBoy

SpaceBoy

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 343 posts

Posted 07 November 2007 - 04:02 PM

En in small-talk had ik nou echt totaal geen trek. :hartje:

Haha heb jij uberhaupt ooit trek in small-talk? :hartje:

Anyway opdetopuc zal ik zeggen dat ik de eerstvolgende trip ga hippieflipperen :P
Nog tips voor het gebruik van de combo?

Oja tot nu toe is mijn favocombo biers met herbbbbb :hartje:
Psychedelic salon podcasts

Everyone join DHP, we will be great some day!

How are you above the structure?

#51 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 08 November 2007 - 03:04 PM

Ik weet in ieder geval sinds vrijdag dat LSD+2c-b (1 uur nadat de LSD goed begint te werken de 2c-B ) niet een hele vette combo is. Je raakt uit je LSD trip en visueel deed het niets extra's.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#52 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 08 November 2007 - 05:10 PM

^ idd, het was voornamelijk: veel praten en lachen en meer stimulatie. Het trippende en visuele was na de 2CB bij ons allebei een stuk minder.

Toch jammer ..

#53 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7675 posts

Posted 08 November 2007 - 05:59 PM

Ik weet in ieder geval sinds vrijdag dat LSD+2c-b (1 uur nadat de LSD goed begint te werken de 2c-B ) niet een hele vette combo is. Je raakt uit je LSD trip en visueel deed het niets extra's.

Speak for yourself, bitch.

I suggest you try again!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#54 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 09 November 2007 - 09:58 AM

"Een jointje erbij", is denk ik mijn favoriete combo. Feit blijft wel dat ik alleen met LSD en paddo's ervaring heb, hoewel ik beiden voor mijn gevoel behoorlijk vaak heb gedaan. Maar een jointje erbij maakt het altijd helemaal af.
Verder heb ik ook eigelijk helemaal geen combinaties gedaan omdat ik gewoon heel vaal dezelfde middelen nog een keer doe. Als ik iets leuks vind heb ik de neiging er een beetje bij te blijven, wat ik eerst met paddo's had en toen nog veel sterker met LSD.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#55 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 10 November 2007 - 05:41 PM

Speak for yourself, bitch.

I suggest you try again!

+1
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#56 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1039 posts

Posted 11 December 2007 - 05:27 AM

Dextropropoxyphene+Alprazolam+Phenobarbital+Pentazocine+Hydroxyzine+Cetrizine = :laugh:

niet mijn meest favoriete combo maar deze is zekers leuk :clown:

#57 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 11 December 2007 - 11:14 AM

Dextropropoxyphene+Alprazolam+Phenobarbital+Pentazocine+Hydroxyzine+Cetrizine = :laugh:

wtf?

#58 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 11 December 2007 - 11:16 AM

Was deze combo geplant, zo van dit bij elkaar moet wel een mooi effect opleveren? Of was het meer zo van ik gooi er wat in kijken wat het doet en het bleek een hele fijne combo te zijn?

#59 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 12 December 2007 - 01:49 PM

...of was het een poging aan gene zijde te geraken?
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#60 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 12 December 2007 - 03:39 PM

De poging veroorzaakte waarschijnlijk een NDE (Near Death Experience), waardoor het een full-blown experience werd.
Rust in vrede Toasted.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users