Wat is je favoriete combo?
Posted 01 October 2007 - 05:12 PM
Posted 02 October 2007 - 02:25 PM
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Posted 02 October 2007 - 10:03 PM
Posted 02 October 2007 - 10:08 PM
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 02 October 2007 - 10:25 PM
Posted 02 October 2007 - 10:34 PM
Ik zou zeer graag met deze stofjes ten tijde van de raad een feestje hebben meegemaakt.
wat dreadmanneke hier beschrijft, het bekijken van personen, was zeker de moeite waard daar.
moge zulk een fijn, nieuw feestpand ooit weer mijn pad kruisen
Aan mijn appel
Bungelt een boom
Okboter
Posted 03 October 2007 - 10:38 AM
Het was ook zeker niet heel chill, maar ook zeker niet arelaxed. Ik voelde me prima, ontspannen, en was zeer fijn aan het trippen. Ik kon alleen niet zo goed deelnemen in gesprekken enzo, dat werd me allemaal even te veel. Door die gigantische turbulente stroom aan gedachten hadden ze geen tijd dusdanig concreet te worden dat ik in staat zou zijn ze uit te spreken. En in small-talk had ik nou echt totaal geen trek.^klinkt alleen niet heel chill, maar misschien lag deze uitwerking ook aan de setting.

Posted 07 November 2007 - 12:22 PM
OT: wiet + N2O blijft ook mijn favo

Posted 07 November 2007 - 03:01 PM
Oh. En hasj en chocola.
Posted 07 November 2007 - 04:02 PM
Haha heb jij uberhaupt ooit trek in small-talk?En in small-talk had ik nou echt totaal geen trek.

Anyway opdetopuc zal ik zeggen dat ik de eerstvolgende trip ga hippieflipperen

Nog tips voor het gebruik van de combo?
Oja tot nu toe is mijn favocombo biers met herbbbbb

Everyone join DHP, we will be great some day!
How are you above the structure?
Posted 08 November 2007 - 03:04 PM
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Posted 08 November 2007 - 05:10 PM
Toch jammer ..
Posted 08 November 2007 - 05:59 PM
Speak for yourself, bitch.Ik weet in ieder geval sinds vrijdag dat LSD+2c-b (1 uur nadat de LSD goed begint te werken de 2c-B ) niet een hele vette combo is. Je raakt uit je LSD trip en visueel deed het niets extra's.
I suggest you try again!
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 09 November 2007 - 09:58 AM
Verder heb ik ook eigelijk helemaal geen combinaties gedaan omdat ik gewoon heel vaal dezelfde middelen nog een keer doe. Als ik iets leuks vind heb ik de neiging er een beetje bij te blijven, wat ik eerst met paddo's had en toen nog veel sterker met LSD.
Tune up, turn around, drop in.
Posted 10 November 2007 - 05:41 PM
+1Speak for yourself, bitch.
Ik weet in ieder geval sinds vrijdag dat LSD+2c-b (1 uur nadat de LSD goed begint te werken de 2c-B ) niet een hele vette combo is. Je raakt uit je LSD trip en visueel deed het niets extra's.
I suggest you try again!
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Posted 11 December 2007 - 05:27 AM

niet mijn meest favoriete combo maar deze is zekers leuk

Posted 11 December 2007 - 11:14 AM
Dextropropoxyphene+Alprazolam+Phenobarbital+Pentazocine+Hydroxyzine+Cetrizine =
wtf?
Posted 11 December 2007 - 11:16 AM
Posted 12 December 2007 - 01:49 PM

- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -
Posted 12 December 2007 - 03:39 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users