Jump to content

Photo

Wat is je favoriete combo?

• Please log in to reply
112 replies to this topic

#1 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 28 September 2006 - 01:34 PM

Ik dacht zal ik er een poll van maken, maar dan komen er wel heel veel opties in te staan, dus dan maar deze open vraag: Wat zijn jullie favoriete combo's?

Ik ben zelf nogal fan van het combineren van drugs, dus vroeg me af wat jullie er van vinden. Welke combo's vind je chill en waarom? Of houd je helemaal niet van combineren en ga je voor het pure effect. Ben benieuwd.

Ik heb zelf een top vier van combo's:

1. LSD, MDMA en ketamine (waziger kan bijna niet)
2. Ketamine en MDMA (vormt een hele mooie synergie)
3. Tripmiddelen met lachgas (je wordt even in spouter ace geschoten en weer terug)
4. MDMA met GHB (heerlijke bodyrusch)

(edit: eigenlijk is N2O leuk bij elke drug en elke combo :o :duimpje: )
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#2 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 28 September 2006 - 01:53 PM

Zelf neem ik geen drugs, maar een groentenverkoper had een droom over een goudvis.

Die goudvis vertelde dat hij hield van volgende combo's:

- Methylone met 2c-i
- GHB met Ketamine en n2o
- Mescaline met n2o
- Alcohol met cocaine
- n,n dmt + 5-meo-dmt + nmt + harmine + harmaline + blauwe lotus isolates
- Methadon met bella donna en ephedrine
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#3 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 28 September 2006 - 02:46 PM

@ Wolvenkind: Ver gevorderd lijstje....... ik heb helaas de situatie niet meer om dusdanig te experimenteren.

Mijn favocombo: GHB met amfetamine.
Dit zorgt bij mij elke keer weer voor een gevoel wat ik bij mijn eerste xtc-pillen had. Euforie ten top.

Combo die ik slechts twee keer heb gehad maar wel leuk: Poppers met mdma..... erg maf. MDMA voor een minuutje x10.

Verder veel combo's gehad, maar de bovenste twee zijn vooral noemenswaardig.
Aleyhup

#4 koraks

koraks

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 69 posts

Posted 28 September 2006 - 07:57 PM

Uhm, eigenlijk gewoon paddo's met wiet hierzo, maar dat mag eigenlijk nauwelijks geen combo heten omdat wiet zo'n beetje baseline is geloof ik :duimpje:

Then again, de meer synthetische middelen zoals GHB, 2-CB, DXM, (M)DMA etc. gebruik ik niet en ik heb het niet zo op dissociatieve en stimulerende middelen, dus dan blijft er niet zo bizar veel over :o

#5 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9408 posts

Posted 28 September 2006 - 08:24 PM

Enkele machtige combi's tronen mijn lijstje, hoewel Paddo's met lachgas toch wel het vetste blijft, verder:

LSD, Ketamine, blowen en lachgas (laatste 3 een beetje door elkaar)
LSA (Ipomoeia), 5meodmt, blowen, lachgas (laatste 2 beetje door elkaar)
Verder blijft de combinatie van Paddestoelen met Peganum harmala (Mao-remmer), met een jointje tussendoor, ook erg heftig.

Edited by dreamer, 29 September 2006 - 01:30 PM.

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 29 September 2006 - 01:03 PM

Ketamine LSD en lachgas!!!

en ghb met mdma vind ik zelfs heel erg naar.

En voor zover ik weet was een van de favo combi's van Toasted: DXM en paddo's

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9408 posts

Posted 29 September 2006 - 01:31 PM

^ duidelijk ook heel erg vet! vergeet het jointje op de comedown niet :P

#8 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 29 September 2006 - 01:35 PM

^Een jointje is eigenlijk lekker op de comedown van wat dan ook. Vooral na een stevige trip doet een relaxerend jointje wonderen (puurpijpje kan natuurlijk ook) :P. Mijn voorkeur gaat dan meestal naar hash uit.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#9 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 29 September 2006 - 01:39 PM

Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar pure wiet in een goede pijp, dat smaakt echt te goed na een stevige trip :P

(ik rook liever geen tabak in of na een trip, en hasj vind ik niet heel lekker roken puur)
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#10 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7677 posts

Posted 29 September 2006 - 02:51 PM

Doe mij maar seks en daarna slapen. Of andersom natuurlijk. :kidd0: Maar seks met goeie muziek aan en slapen: jammie! :) Drie van mijn meest geliefde bezigheden gecombineerd: yeah baby!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#11 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 29 September 2006 - 02:57 PM

^Niet nog een drug (of twee, of drie) er bij, om meer pit aan de al reeds stomige cocktail te geven? :kidd0:

#12 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 29 September 2006 - 04:02 PM

De come-down van mdma met 2c-b
Lsd met een beetje mdma
Dit alles samen met een lekker jointje...

Ayahuasca met mescaline vond ik tot nu toe de allermooiste combinatie, in meerdere opzichten...
female life form hiking the galaxy

#13 Floodgear

Floodgear

floodnoob

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 29 September 2006 - 04:25 PM

Ik heb toevallig 2 weken geleden in de come down van mdma 2c-b gedaan en dit beviel mij ook zeker! Stoeptegels kwamen omhoog en men gehele gezichtveld leek net een zee..als ik er teveel op concentreerde werd ik zelfs soort van zeeziek. Maar voor de rest erg leuk!!

#14 Le Maniaque

Le Maniaque

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 71 posts

Posted 03 October 2006 - 10:08 AM

paddo's met mdma is :boek: best of both worlds zeg maar

en 2-cb met pep standaard op teknofeesten

#15 JD86

JD86

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 364 posts

Posted 03 October 2006 - 11:59 AM

doe mij maar paddo's/lsd/2c-i (ik denk dat het eigenlijk met bijna alle psychedelica goed samen gaat maar deze heb ik uitgetest) in combinatie met LACHGAS!

wat een uitvinding!

#16 Khandi

Khandi

de off-topic slet

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1060 posts

Posted 03 October 2006 - 06:24 PM

Ayahuasca met mescaline vond ik tot nu toe de allermooiste combinatie, in meerdere opzichten...

grappig dat je daar nu mee komt... is er al een soort van consensus over het al dan niet nemen van maoi's icm mescaline? je leest ergens dat je het niet moet doen, elders lees je weer dat het wel kan... hoe zit dit eigenlijk? iemand enig idee?

#17 Autsider

Autsider

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 65 posts

Posted 06 October 2006 - 02:23 PM

Paddestoelen met Yohimbe is heerlijk

Pan Cyan met Xylometazoline

#18 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9408 posts

Posted 06 October 2006 - 02:43 PM

met Xylometazoline

hahahahaha

#19 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 06 October 2006 - 08:31 PM

Paddestoelen met Yohimbe is heerlijk

Pan Cyan met Xylometazoline

Voor mij ook bij iedere trip een stevige hit Xylo hoor :P Heb echt het euvel dat ik bij een hele hoop
compounds als een van de eerste tekenen een enorm verstopte neus krijg. Serieus! Vandaar dus.

Back on topic:

Vanaf vorige week:

2C-E met N2O, echt ongeloveloos!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#20 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7677 posts

Posted 06 October 2006 - 10:17 PM

2C-E met N2O, echt ongeloveloos!

zoals JD al zei: alles met n2o is ongeloofbaar. alle psychedelics!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users