Jump to content

Photo

hippieflippen

• Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 nememphis

nememphis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 275 posts

Posted 28 September 2006 - 12:28 PM

hoe doe je dit het beste. mijn plan was om een portie columbians voor de helft op te eten, een pilletje in de mik te gooien en dan de andere helft erdoor heen. wat voor effecten kan ik verwachten? ben je de dag erna net zo brak als met xtc? krijg je de mindtwist van paddo's nog steed? heb het een keer gedaan maar toen was mij ritalin verkocht als zijnde mdma :duimpje: toen dat dus niet zo goed werkte en ik er dus eigenlijk niks van voelde een portie mckennail opgegeten na 2 uur had ik een lang last van hallucinaties en toen was het uitgewerkt.

#2 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 28 September 2006 - 01:07 PM

Het ligt er aan wat je wilt. Als je vanaf het begin meteen het gecombineerde effect wilt moet je het zo timen dat ze tegelijk gaan werken, dus ongeveer gelijk nemen (erowid: onset paddo's=15-60 min. xtc=20-90 min). Als je wilt dat de mdma pas gaat werken als je al aardig aan het tripprn bent, moet je het pilletje half uurtje later droppen. En als je wilt dat de paddo's in de peak van de xtc gaat werken, een half uurtje eerder. Helemaal exact te timen is het natuurlijk nooit, de ene keer neemt een middel meer de tijd dan de andere keer.

Ik heb het zelf nooit gedaan, dus qua effect kan ik je niet verder helpen. Wel vermoed ik (mede uit ervaring met het candy flippen (mdma + lsd)) dat je in zo een opgewekte en gemoedelijk toestant bent, dat ik een nare mindset/mindloop niet zo snel zou verwachten. Maar misschien kunnen anderen je verder helpen.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#3 nememphis

nememphis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 275 posts

Posted 28 September 2006 - 01:13 PM

mischien is het ook wel verstandig om eerst een halfe portie te nemen, een half uur daarna de pil en een half uur daarna (als de eerst halve portie begint op te komen) de rest van de shroom snaar binnen te wekrne?

#4 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 28 September 2006 - 01:19 PM

Kan natuurlijk ook, het is maar net wat je wilt. Het is natuurlijk altijd verstandig, zeker bij een eerste keer, om te kijken hoe alles valt. Hoeveel mdma (hoe sterk zijn je pillen en zijn ze puur) ben je van plan er bij te nemen?
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#5 nememphis

nememphis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 275 posts

Posted 28 September 2006 - 01:21 PM

120mg mdma 60mg mda of 239mg mdma.
ik heb de keuze maar ik ga denk voor 120mg mdma, vond ik van alles toch echt het fijnst

#6 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 28 September 2006 - 03:23 PM

ze zullen elkaar wel versterken, dus als je het voor het eerst doet is rustig aan altijd beter lijkt mij.

#7 spiritmolecule

spiritmolecule

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 155 posts

Posted 05 October 2006 - 09:35 PM

ik heb is een keer ongeveer een half portie paddo's gegetene en daarna na een half uur ofzo 1 hele xtc pil geslikt. ik vond het een behoorlijk heftig effect.

het visuele van de paddo leek wel te worden versterkt door de xtc.

heb de rest van de paddo's ook maar bewaard kwam mij een beetje te hard aan.

maar ja experimenten het beste rustig opvoeren

#8 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 06 October 2006 - 01:36 PM

Een tijdje geleden heb ik het omgekeerde gedaan, dus eerst wat mdma kristal, een paar uren gewacht tot de piek voorbij was en daarna wat lsd, een combo die me wel beviel eigenlijk.

Maar ik heb het dan ook redelijk rustig aan gedan met de hoeveelheden, denk zo'n 140 mg kristal en later een halve Tribute, heb me laten vertellen dat ze 200mcg zijn. De rest uiteindelijk ook opgegeten, omdat ik me zo relaxed voelde.

Rustig beginnen geeft toch wat meer controle...
female life form hiking the galaxy

#9 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 06 October 2006 - 02:28 PM

^ da's een candy-flip en dus totaal offtopic :P

#10 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 06 October 2006 - 03:24 PM

oh, dacht dat dat hetzelfde was, niet dus...:P
female life form hiking the galaxy

#11 JD86

JD86

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 364 posts

Posted 06 October 2006 - 09:36 PM

ik ben een stuk lekkerder dan jullie denken ondanks dat mn drugsgebruik de spuigaten uitloopt

#12 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 07 October 2006 - 09:31 AM

^:P Waar komt die opmerking nou zo in ene vandaan? :dots:
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#13 GodelEscherBach

GodelEscherBach

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 170 posts

Posted 11 October 2006 - 09:03 PM

Ik ga morgen hippieflippen, de verwachtingen zijn hoog inmiddels :)

Wordt hawaiiaanse shrooms, met 70mg mdma ofzo. Lijkt me genoeg om een aardig effect te voelen.

#14 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 11 October 2006 - 09:39 PM

^Laat maar weten hoe het bevallen is.

#15 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 12 October 2006 - 10:04 AM

wat lijkt er het meest op een hippieflip?

2c-i + paddos of bzp & tfmpp + paddos

#16 Rossz

Rossz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 119 posts

Posted 18 October 2006 - 02:35 PM

^Laat maar weten hoe het bevallen is.

Ik zou idd samen met GodelEsherBach (en nog een andere vriend) gaan hippie flippen alleen er kwam iets tussen... de eerste keer acid :thumbsup:

dus het hippieflip-experiment hebben we bewaard voor een andere keer.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users