Jump to content

Photo

Mooiste ervaring met lachgas

• Please log in to reply
86 replies to this topic

#61 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 11 July 2011 - 06:14 PM

Ik ben benieuwd of hier ook mensen zijn die niet-mooie ervaringen hebben gehad met lachgas.

Ja ik dus een hele periode lang; ik heb al op meerdere plekken het hele of halve verhaal uitgetypt maar door trauma kreeg ik een periode lang bijna uitsluitend pijnlijk negatieve ervaringen met lachgas. De laatste maanden of bijna jaren al weer is het bijna altijd weer positief; slechts van tijd tot tijd (voor het laatst dit weekend zelfs) weer erg morbide, en dan vraag ik me af waarom er zo veel duister en walgelijks in mijn bewustzijn zit, waar dat allemaal vandaan komt, maar in vergelijking met hoe een half jaar bijna elke ervaring was is een korte trip gericht op gemutileerde lijken etc. zo erg nog niet. Ik zíe liever iets walgelijks dan dat ik het tijdelijk denk. Zie het bad trip topic, de lange post van mij, voor een beschrijving van die nare ervaringen want ik ben helaas te lui ze nog een keertje te willen omschrijven.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#62 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 31 July 2011 - 07:26 PM

Onlans wel de mooiste ervaring op N2O.
Al wel meerdere keren alleen N20 gedaan, dit leverde mij persoonlijk niet heel veel op.
Ook twee patronen leveren bij mij een soort ruis en een echo in het geluid op. Geestelijk eigenlijk nihil tot niks.

Dit keer was echter in combinatie met LSD.
Toen ik de ballon nam leek het net alsof ik in de kern van mezelf keek tot op moleculair niveau, deze zag ik ook duidelijk voor me (met ogen dicht). En daarna ontvouwde het zich weer en dit begon van onder totdat het bij mijn mond aan kwam waar ik een glimlach en een soort van 'oer-kreet' niet kon onderdrukken.

Echt héél bizar. Heb er wel even van moeten bijkomen, maar heb het als zeer positief ervaren.

Was overigens mijn eerste keer N20 icm andere middelen.

#63 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 01 August 2011 - 02:10 PM

Ben ik de enige die geen auditieve vervormingen meemaakt?

Het is bij mij altijd vreselijk visueel.
Van het Pad.

#64 koko

koko

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 28 August 2011 - 11:19 PM

Mijn eerste ervaring met lachgas was meteen ook de mooiste.
Jaren geleden in combinatie met mdma voelde ik me zelf uit me lichaam treden en zweefde naar een rood licht toe (wat niet geheel toevallig boven mij hing in de vorm van een theaterlamp)Voelde mijn lichaam totaal niet meer. Waardoor toen ik 'terug kwam' meteen ook dacht dat ik in mijn broek had geplast. Zo ontspannen was ik geweest. Gelukkig was dit niet het geval.
Heb nog vaak lachgas gebruikt. Vooral in combinatie met paddenstoelen erg plezierig en heftig ervaren.

Echter ervaar ik het gebruik de laatste tijd vaak als negatief of in ieder geval verontrustend. Ik gebruik het dan enkel in combinatie met alcohol en hasj/weed toch ervaar ik het veel intenser dan enkele jaren terug. Zo als eerder mijn ervaringen los van elkaar stonden word nu elke 'trip' onderdeel van een geheel. Het gevoel blijft lekker maar de zo te noemen mind fuck krijgt veelal een slepende duister tint.
Het idee steeds beter te begrijpen hoe weinig ik er eigenlijk allemaal van begrijp. In combinatie met je omgeving/gezelschap waarin je deze 'feiten' kunt lezen. Dit klinkt niet meteen negatief maar op het moment van beleven word ik er niet vrolijk van.

Prettig om te lezen dat (zo als je ook kunt verwachten) mijn mini psychosen met lachgas veel al de zelfde kenmerken hebben als het gros van de ervaring deskundigen hier.
Enkel geeft ieder zijn eigen persoonlijke invulling aan het fenomeen. Hoop dat die van mij in de loop der tijd ook weer positief word.
Anders word het toch hoe spijtig ook een definitief afscheid. Laat me niet gek maken :w00t:
la la la hopjes vla

#65 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 29 August 2011 - 02:10 PM

Ben ik de enige die geen auditieve vervormingen meemaakt?

Het is bij mij altijd vreselijk visueel.

lachgas verhoogt hier ook altijd de visualiteit, tis te zeggen in combinatie met andere zaken, gaande van weed, LSD, ketamine, ... ik vind enkel lachgas doen dan ook maar dikke verspilling.

qua auditieve vervormingen, soms, maar zeker niet altijd. vaak ook pas als ik echt fel aan het trippen ben op bv. LSD. op Ozora een paar keer lachgas gedaan toen ik twee trips LSD op had en dus zwaar aan het gaan was. wonderlijke ervaringen. op een geven moment voelde ik me een peuter die net had leren lopen, tegen iets was gebotst, verward rondkeek alles zwart - kleurenmengeling - en terug alles normaal en kon verder lopen. dit allemaal terwijl ik gewoon op de grond zat :)
een andere maal leek het alsof ik was opgeslorpt in een enorm realistische droom(?).

moet ik ook nog bijzeggen dat het zijn bijnaam "hippy crack" echt wel niet gestolen heeft. dat geluid horen en meteen beginnen rondkijken, waar is er hier lachgas? en opmerken dat je lang niet de enige bent die rondkijkt. sta je daar wat als addict (onder invloed van de lsd) of een enorm ongeduldig kind, tis maar hoe je het bekijkt, te wachten op je ballon.

Wat een wereld...

#66 -Ed-

-Ed-

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 06 September 2011 - 09:49 PM

Ik gebruik meestal de combinatie pure wiet in een pijpje en lachgas. Ik sluit me dan af van de wereld, ga relaxed liggen, koptelefoontje en ben helemaal in mezelf.Dit werkt altijd prima bij mij.

Oke, de ene keer wat heftiger en dieper visueel dan de andere keer, maar het klopt altijd wel met hoe ik me dan voel.

Het valt me de laatste tijd op dat de effecten duidelijk minder worden, kreeg al een paar keer het gevoel dat er iets aan het gas veranderd was. Slagroomspuit laatst eens inwendig gereinigd, was iets donker aangeslagen, maar geen verschil. Ik gebruik altijd hetzelfde merk patronen, die blauwe dozen.

Iemand dezelfde ervaring ?
.
Open your openings
.

#67 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 07 September 2011 - 07:12 PM

Exact zelfde setting verder wel? licht / muziekstijl / plaats / hoeveelheid eten in je buik?

Voor mij werkt het het beste in een donkere/schemerige kamer, met muziek aan en het liefst veel rumoerigheid om me heen (pratende mensen enzo), rechtop zittend, en als ik een flinke tijd niets gegeten heb.

...Als ik me dan concentreer op iemand die spreekt, me mee laat voeren met de dansende haperingen in het geluid van die stem, mn hart voel kloppen op de ritmische cadans van het universum, en de beelden om me heen die lijken te bevriezen in een eeuwigdurend maar toch traag ontwikkelend fragment... :rolleyes: :love:
Verbing weirds language.

#68 Unfolder

Unfolder

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 183 posts

Posted 04 October 2011 - 08:34 PM

Dag, medereizigers :)

Ik heb ook prachtige ervaringen gehad met lachgas. Dat spul is fantastisch. Zeker tijdens paddo's of ketamine kan het echt mystieke ervaringen opleveren die doen denken aan verslagen van bijna-dood ervaringen.

Wat wij altijd doen is het volgende: er bestaan lintjes met een soort plastic schijfje eraan die speciaal bedoeld zijn om de ballon af te sluiten zonder een knoop te gebruiken, zodat je hem gemakkelijk weer kan openen. Na het eten van de paddo's, terwijl we wachten op de effecten, maken we een flinke berg ballonnen klaar die we met deze lintjes afsluiten. Als we dan later heftig aan het trippen zijn, hoeven we ons niet meer bezig te houden met de slagroomspuit. De ballonnen liggen gewoon voor het oprapen, en je trekt ze zo open (zelfs als je uit je plaat bent). Ideaal! Dit hebben we ook met wasknijpers geprobeerd, maar die sloten niet zo goed af.

Goed, wij nemen altijd twee patronen per ballon, en dan in en uitademen in de ballon, eventueel met een teugje zuurstof na drie ademteugen N2O.

Voor mij gaat het altijd zo: ik voel eerst een heftige electrische impuls door mijn hele lichaam gaan, alsof al mijn zenuwen op een heerlijke manier geprikkeld worden. Geluiden worden blikkerig en klinken alsof ze langgerekt zijn en een enorme galm hebben. Intussen hoor ik ook een soort lage pulserende buzz en zachte belletjes in een bepaald ritme. Visueel krijgt alles eerst een soort ruis over zich, en al snel loopt alles in elkaar over. Als ik mijn ogen openhoudt krijg ik een soort tunnelvisie en kan ik volledig opgeslokt worden door een poster ofzo. Dan bestaat alleen dat nog. Dit is het begin.

Liever doe ik mijn ogen dicht. Na een paar extra teugen krijg ik prachtige geometrische vormen te zien, een soort wiskundig lijnenspel dat zich steeds ontvouwt. Dan kunnen alle grenzen vervagen. Alsof er door synesthesie een soort superperceptie ontstaan waardoor alle modaliteiten samensmelten, en ik m'n derde oog open en door mijn gesloten oogleden de wereld toch kan 'zien'. Ik neem dan ook een soort energielichaam waar, alsof er een extra dimensie zichtbaar wordt.

Vaak overheerst ook een gevoel dat er een soort spelletje gaande is van een constant overtreffende trap, wat wij het "AHA-effect" noemen. Een soort spel dat heen en weer gaat tussen twee uitersten, waarbij je steeds denkt dat je de uiterste uithoek van het universum hebt bereikt, maar dan wordt overtroffen door de net iets grotere tegenovergestelde. Alsof er steeds weer een schil om het geheel gelegd kan worden dat alles omvat.

Ik heb vaak ook het besef dat de tegengestelden elkaar definieren. Zoals "belangrijk" en "onbelangrijk". Deze twee concepten kunnen niet zonder elkaar bestaan, want ze definiëren elkaar. In die zin is "onbelangrijk" minstens even belangrijk als "belangrijk" omdat het dit definieert. Betekenissen vallen weg.

Iets verderop in de lachgastrip verdwijnen vaak de concepten van tijd en ruimte. Alsof ik deze concepten overstijg en puur bewustzijn ben. Mijn trip-partner en ik hebben vaak dezelfde ervaring, en krijgen dan een soort gezamenlijk besef waarbij we weten dat ons bewustzijn hetzelfde is, als een soort versmelting. Alsof we twee aspecten van hetzelfde zijn, die het kosmische spel samen spelen. Alsof wij de laatste twee entiteiten zijn die uiteindelijk aan het einde der tijden het licht in het universum zullen doven en weer zullen versmelten tot één. Een soort yin yang principe.

Ik ervaar vaak dat de kern, de essentie van wie ik ben, gelijk is aan het grote Zelf, het pure bewustzijn waaruit alles ontsprongen is. Een samensmelting van alle tegenovergestelden. Een soort onveranderlijke bron, dat altijd was en altijd zal zijn. De laatste waarnemer die zelf nooit waargenomen kan worden. Non-dualiteit, pure eenheid die alle categorieën overstijgt en niet in taal kan worden gevangen (maar het is leuk om het te proberen :)). "Het AL".

De eerste keer dat ik dit ervaarde was samen met mijn trip-partner. Hij had al eerder glimpsen opgevangen van het absolute, maar voor mij was het allemaal nog nieuw. Ik was altijd kritisch, rationeel en analytisch ingesteld. Toen wij samen deze mystieke ervaring hadden gehad, gold voor ons allebei dat dit de heftigste en mooiste ervaring uit ons leven was geweest, en dit is ook het eerste wat we zeiden toen we uit de ballon kwamen. We hadden allebei het stralende, gelukzalige, pure bewustzijn ervaren. Deze realisatie kwam pas toen we allebei weer terugkwamen en net één stapje 'lager' waren dan de tijdloze piek van eenheid. Ik wist dat ik nooit meer terug kon naar wie ik hiervoor was geweest. Wat welke nobelprijswinnaar of wetenschapper uit welk tijdsperk dan ook hierover zou zeggen, dit was een ervaring van de ultieme waarheid geweest. Dit was de definitie van "the good, the true and the beautiful". Een volledig besef dat alles perfect is zoals het is.

Het mooie was dat de ballon die we direct hierna namen het grootste, meest ultieme "AHA-effect" denkbaar was: we ervaarden allebei de eindeloze leegte waarin het AL bestond. Dit was echt AL-omvattend, zeg maar. Toen we bijkwamen konden we allebei niets anders zeggen dan "Nee DIT was ECHT de heftigste ervaring ooit!!!" Ik zal het nooit meer vergeten.

Anyhooo, tijdens lachgas ervaar ik vaak dit kosmische spel dat het AL met zichzelf speelt. Om zichzelf te kunnen ervaren moet het zich splitsen, in de waarnemer en de waargenomene. Deze tweedeling is illusoir, maar voor de 'afsplitsingen' levensecht. Als een ouroboros (de slang die zichzelf in de staart bijt).

Alsof het AL oogkleppen op moet doen om zijn ware aard te vergeten. En dat is tevens de kosmische grap: er is geen ander, er bestaan geen grenzen. Alleen het Zelf is echt. Het is allemaal een spel, dat begon toen de eerste grens werd gecreëerd, van waaruit dit zefde spelletje zich oneindig herhaalt op elk niveau, zodanig dat alles in essentie puur bewustzijn is. Het allergrootste is het allerkleinste. Datgene wat je zoekt is hetgene wat aan het zoeken is.

Ik heb hier een keer iets over geschreven:

The Light casts a shadow on itself
Now a self-reflecting mirror
Life beholds its own projection
Always keeping mind in mind

The One stares itself right in the eye
A beginning of the Endless
Spawning of polarities
So leaving solitude behind

The Self starts a game of drawing lines
It's the first manifestation
Simple fractals complicating
An existence to behold

The Source longs to realize itself
It's the first manifestation
"I AM" always resonating
as the Universe unfolds

Zoals jullie snappen heeft dit wel een klein beetje indruk op me gemaakt ;)

Ik had trouwens ook een keer dat ik tijdens een lachgasballon opeens tegenover een Zuid-Amerikaanse Indiaan zat, op de grond. Levensecht. Hij had een grote bruine hoed op en vroeg me hoe de lachgasballon was. Ik had de ballon in mijn rechterhand en was flabbergasted. Ik zei dat dit fantastisch was!! Hij knikte nog even, en voordat ik het wist merkte ik dat ik op mijn rug lag, fanatiek in en uit de ballon te ademen!!

Hoe dan ook, ik hoop dat ik jullie niet heb verveeld met dit verhaal. Lachgas zal altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben!!

Namaste,
Unfolder

#69 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 05 October 2011 - 12:41 PM

Heb jij dan hele grote ballonnen? Of hele kleine patronen? Bij mijn ballonnen passen er echt geen 2 patronen in :o

Mijn leukste ervaring was na Q-base, had die nacht rond de 600mg 4fa op en op de terugreis bood iemand me een ballonnetje aan, al na een paar keer in & uit ademen kwam ik in een space, en ik ging elke keer een soort lijn over, een soort heuvel, en verder en verder, elke heuvel was een dimensie! En een fijn euforisch gevoel dat ik had! Ik ben ongeveer 2 minuten weggeweest volgens me maatje, 't was dus ook nog es erg lang! Aanrader! Ik kwam weer bij en laag tegen de stoel aan van me voorbuurman. (zat in een bus)
Erg tof! :D

#70 Unfolder

Unfolder

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 183 posts

Posted 06 October 2011 - 07:21 AM

Nee hoor, wij gebruiken de gangbare patronen en een normale slagroomspuit. Nothing fancy. En de balonnen zijn ook niet extra groot hoor. Gewoon twee patronen in de spuit laden (de laatste laten zitten), de ballon vullen en bellen blazen maar :) Er passen zelfs drie in, op dezelfde manier.

Die lijnenspel dat je beschreef doet me denken aan dat AHA-effect, die constant overtreffende trap, waarbij iets zich steeds ontvouwt in nieuwe dimensies.

Zijn er anderen die een soort glimps van het absolute hebben opgevangen? Of zich hebben bescheurd om de ernst van de kosmische grap? I'd love to hear it!

Dank!! :)

Namaste,
Unfolder

#71 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9410 posts

Posted 06 October 2011 - 07:55 AM

had die nacht rond de 600mg 4fa op

OffTopic maar: HOLLY SHIT DUDE. Ik hoop voor je dat je gewoon een hele slechte dealer hebt die je zwaar versneden troep geeft. Dit soort doseringen zitten imho echt in 'darwin award'-gebied.
Ik ben er maar weinig tegen gekomen die meer dan 150mg nodig hebben voor een fullblown 4flava-ervaring. En zelfs met een weekend lang redosen ben ik nog nooit boven de 200mg uit gekomen.

@ Unfolder: toffe beschrijving en best een leuk idee om voor-geprepareerde balonnen te hebben. Kun je misschien een plaatje vinden van die lintjes? Ik heb namelijk niet echt een idee wat het is.

#72 Unfolder

Unfolder

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 183 posts

Posted 06 October 2011 - 08:21 AM

Thanks dreamer!!

Check hier die lintjes. Ik kan het je zeker aanraden!! Je hoeft tijdens het trippen niet meer met de slagroomspuit in de weer, en je kunt als je uit een ballon terugkomt meteen de volgende pakken als je wilt. Ook het openen gaat simpel: je pakt de ballon gewoon net boven de sluiting en net onder de sluiting vast en trekt de ballon vervolgens strak. Dan floept dat plastic sluitinkje eraf.

Het werkt eigenlijk zo: stel je een klein plastic rond schijfje voor met een gaatje erin. Neem een lintje, steek hem door het gaatje heen en ook weer door het gaatje terug, zodanig dat je aan de ene kant van het schijfje een lusje hebt en aan de andere kant twee uiteinden. Neem de gevulde ballon, doe het lusje om het tuutje van de ballon (waar je normaal gesproken een knoop legt), en trek het lusje dan strak door aan de twee uiteinden te trekken, waardoor de ballon al dichter komt te zitten. Als je dan doortrekt, trek je een deel van het tuutje in een soort bochtje door het gaatje heen (het lintje zit dan weer volledig aan 1 kant zoals op de afbeelding te zien is).

Die dingen kosten geen reet en zijn te koop in feestwinkels.

Doen!

Namaste,
Unfolder

#73 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 06 October 2011 - 11:14 AM

Die dingen lijken mij ook handig! Ga het ook eens proberen met 2 patronenen 1 ballon, lijkt me dat die kapot knap.

Off-topic @dreamer, ik heb denk ik al klein beetje tolerantie, en ik begin altijd met 150mg en dan voel ik hem ook wel full-blown, uurtje of 2 later pak er meestal 50 a 100mg bij. We hebben het trouwens over een tijdsbestek van 18 uur gok ik. Dus valt wel mee.

#74 Unfolder

Unfolder

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 183 posts

Posted 12 October 2011 - 10:19 AM

Absoluut doen!

Liggend, mindfold op, baar balonnetjes op je buik en 3,2,1.... :snorkle:

#75 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 04 November 2011 - 10:11 PM

heb tot nu toe niet veel ervaring, ben er de laatste paar weken op 2 dagen mee bezig geweest, beide keren met wat wiet en drank en de laatste keer was er ook een beetje ket bij...

op zichzelf zijn de ervaringen lijp en rete vaag... daarbij kwam gisteren een extreme ervaring... ik werd een soort van tunnel van vierkanten in geschoten, deze tunnel werd 2 vlakken waar opeens mijn hele wereld uit bestond, ik kan het ook niet anders uitleggen dan dat: mijn wereld was op dat moment een rode en een zwarte vlak die knipperden... toen het minder werd ging het over in audiotieve vervormingen waarin geluid niet alleen trillde maar de pitch ook van laag naar hoog ging en muziek op een moment heel eventjes achteruit speelde om daarna weer vervolgens gesegmenteerd door te gaan. het eindigde allemaal met een dikke klap op me lichaam, ik voelde alles tintelen alsof je je stroombotje in je elleboog stoot, maar dan in mijn hele lichaam (herkennen meer mensen dit), dit was een zodanige opdonder dat ik bijna meteen weer nuchter was, echter had ik een uur later nog een lichte buzz die soms een btje meer werd aangewakkerd, was redelijk heftig :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#76 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 08 November 2011 - 12:35 AM

Lachgas! Zo langzamerhand een haat/liefde verhouding mee aan het krijgen. Ik heb het idee dat hoe vaker je het doet, hoe vaker lachgas z'n negatieve kant laat zien. In combinatie met wiet ben ik vorig weekend voor m'n gevoel heel lang weggeweest, en heel diep gegaan. Ik had het idee dat ik keihard aan het trippen was, tegelijkertijd had ik het idee dat ik niet op die manier zou moeten kunnen trippen van lachgas, dus schreeude m'n hoofd heel hard "PSYCHOSE" waarvan ik best wel schrok. Het duurde ook veelste lang voordat ik weer helemaal helder was en een negatief gevoel van me af kon schudden.

Afgelopen weekend, setting was een paar biertjes, wat muziek en wat lachgas. Erg genieten maar toch bij een 2e ballonetje kwam de negativiteit weer te voorschijn, een afkeurende blik van een maat van me, een hele intense afkeurende blik zelfs. Misschien is dat een stukje schuldgevoel, van het in me eentje drinken/lachgas doen. (Ene kant heb ik zoiets, zaterdag avond, paar biertjes in me eentje is toch niet erg? andere kant voel ik me toch beetje schuldig over het alleen-drinken, ligt een stigma op ofzo)

Eigenwijs als ik ben heb ik het niet bij die 2 ballonetjes gelaten, in totaal 10 door heen gegaan, de laatste 3 ballonetjes... ik had 5 biertjes op en er kwam een misselijkheid opzetten, een niet lekker voelen maar toch met me stomme kop nog een paar ballonetjes willen doen, nog 3 dan had ik er precies 10 opgemaakt. Dus ik ga met 2 ballonetjes, allemaal prima, ik zet de 3e aan me mond, en BAM -ik zat in een stoel- ik voel me nek best hard achterover vallen en me handen vallen slap langs me lichaam, de ballon vliegt weg en ik denk even niet meer, ik kom bij en ik schrik ervan: ik ben out gegaan!

Of het relevant is weet ik niet, maar ik ben direct naar bed gegaan (normaal drink ik altijd paar glazen water voor bed na drank) en de volgende ochtend werd ik wakker met een super vreselijke kater zo'n kater die je bedlegerig maakt voor de dag :P Denk dus dat lachgas de kater wel verergert.

#77 -Ed-

-Ed-

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 17 November 2011 - 04:32 PM

Je hoeft geen speciale dingen te kopen om ballonnen dicht te houden die je alvast klaar wilt leggen....

Gewoon die simpele witte plastic "clips" gebruiken waar ze in sommige supermarkten broodzakken mee dicht doen. Het eindje van de ballon er even een slag omheen doen en hij drukt zichzelf dicht. En net zo makkelijk weer losgemaakt...

Zelf getest, werkt uitstekend !

Succes, groeten, Ed.
.
Open your openings
.

#78 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 18 November 2011 - 02:12 AM

@Elentherelien: ik denk niet dat het de duistere kant van lachgas is, maar dat het je eigen interpretatie is van wat goed of fout is. in dit geval (zo komt het in ieder geval op mij over) ging je te ver over je eigen grenzen heen, waardoor je jouw eigen leermeester bent. dat heeft denk ik weinig met ges te maken...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#79 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 528 posts

Posted 18 November 2011 - 07:11 PM

Je hoeft geen speciale dingen te kopen om ballonnen dicht te houden die je alvast klaar wilt leggen....

Gewoon die simpele witte plastic "clips" gebruiken waar ze in sommige supermarkten broodzakken mee dicht doen. Het eindje van de ballon er even een slag omheen doen en hij drukt zichzelf dicht. En net zo makkelijk weer losgemaakt...

Zelf getest, werkt uitstekend !

Succes, groeten, Ed.

aha, bedankt voor de tip! geen idee of je nu hetzelfde bedoelt als wat ik hier nu in mijn handen heb, maar ik heb dankzij jouw bericht ingezien dat het alvast ook zeer goed lukt met van die clippers om plastiek zakken/ zakken chips/ .... te sluiten :)

Wat een wereld...

#80 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7679 posts

Posted 05 December 2011 - 11:39 PM

Afgelopen weekend, setting was een paar biertjes, wat muziek en wat lachgas. Erg genieten maar toch bij een 2e ballonetje kwam de negativiteit weer te voorschijn, een afkeurende blik van een maat van me, een hele intense afkeurende blik zelfs. Misschien is dat een stukje schuldgevoel, van het in me eentje drinken/lachgas doen. (Ene kant heb ik zoiets, zaterdag avond, paar biertjes in me eentje is toch niet erg? andere kant voel ik me toch beetje schuldig over het alleen-drinken, ligt een stigma op ofzo)

Bedoel je dat je in je eentje was en dat het leek alsof een vriend je beschuldigend aankeek? Dat heb ik echt zó vaak me lachgas. Altijd als ik 't in m'n eentje doe ook. Had zelfs een keer dat mijn kat me echt onwijs verwijtend aankeek. It's all in the mind dude. The Great Cosmic Mindfuck Swindle.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users