Jump to content

Photo

Mooiste ervaring met lachgas

• Please log in to reply
86 replies to this topic

#41 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 10 January 2008 - 08:33 PM

Je hebt bij de groothandel (en vast bij de speelgoedwinkel ook wel) echt geniaal grote ballonnen. Tijdje terug zakje van gehaald, konden echt zo 6 patronen in ofzo. Te geniaal gewoon, lachgas XL!
Een plastic zak lijkt me eigenlijk helemaal niet zo fijn eigenlijk, kan niet zo goed uitleggen waarom niet hoor maar is niet iets wat me lekker lijkt inhaleren. Maargoed, nooit geprobeerd, dus wie weet! :P
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#42 Strijder

Strijder

wonderlijk natuurproduct

• Banned
  • Pip
  • 32 posts

Posted 10 January 2008 - 10:03 PM

Waarom dat gedoe met capsule in de fles, dan water, dan weer capsule etc.? In de meeste slagroom spuiten kun je ook makkelijk 3 patronen tegelijk stoppen (wel de laatste capsule laten zitten na indraaien).

Ja, wellicht dat ik toe ben aan een nieuwe afsluitring. Afsluitring bevriest na 1-2 patronen waardoor het gas verloren gaat..
vandaar dat warme water..

Je hebt bij de groothandel (en vast bij de speelgoedwinkel ook wel) echt geniaal grote ballonnen. Tijdje terug zakje van gehaald, konden echt zo 6 patronen in ofzo. Te geniaal gewoon, lachgas XL!
Een plastic zak lijkt me eigenlijk helemaal niet zo fijn eigenlijk, kan niet zo goed uitleggen waarom niet hoor maar is niet iets wat me lekker lijkt inhaleren. Maargoed, nooit geprobeerd, dus wie weet! :P

Ja bij *****zijn ook de slagroom patronen erg goedkoop. Het voordeel van een pedaalemmer zak is zowel het inhaleren als het uithaleren makkelijker gaat. Gewoon keertje proberen, 6 in zak is ook goed -_-

Een pedaalemmer zak is toch veel makkelijker dan een ballon? Of hoe wil je anders het gas wat in je longen zit zonder moeite terug in de ballon blazen?????????
"De wereld is absoluut volmaakt, met inbegrip van jouw ontevredenheid ermee en alles wat je probeert te doen om haar te veranderen" ©RamDass

#43 Strijder

Strijder

wonderlijk natuurproduct

• Banned
  • Pip
  • 32 posts

Posted 10 January 2008 - 10:47 PM

ik heb iedere keer dat ik lachgas neem echt een ervaring totdat ik van deze wereld af ben (soms zelfs met 1 patroon).
ik kom vaak tot toffe conclusies en herinner me tijdens het terugkomen het ook nog zinnig te stellen maar schrijf het nooit op ofzo, kan me de ervaringen ook niet echt meer herinneren ik weet alleen nog dat het vet was en dat ik altijd bepaalde fases herken
zoals de fase dat het opkomt dat je die prikkels voelt rushen, dan een fase waarin je die ballon hoort, dan een fase waarin je een bepaalde gesuis hoort en zo gaat t steeds verder en de fases na de piek zijn altijd heel erg intiem ofzo, alsof ik echt voor mezelf iets ontdekt heb en dat ik "het" weer ff "gedaan" heb zal wel door mn karakter komen ofzo :P

anyways ik zal het is op gaan schrijven ik denk dat die fases waar k t over heb wel herkenbaar zijn.

dat "intieme" of persoonlijke gedeelte ken ik ook. heb ik alleen niet elke keer. meestal voelt t dan aan alsof ik een nieuw puzzelstukje op de juiste plaats heb gelegd in de puzzel die ik zelf ben, maar zie ik tegelijk dat de puzzel nog gigantisch groot is en is er weinig tot geen overzicht. maar t voelt elke keer wel aan alsof ik iets heel belangrijks heb geleerd. maar de inhoud van datgeen ik geleerd heb kan ik nooit mee "naar buiten" nemen, dat weet ik alleen op zo'n moment of de volgende keer dat ik zo'n moment heb.

opzich ken ik die fases ook wel maar die zijn eigenlijk elke keer anders of anders van volgorde of ik besef dat het anders is maar tegelijk ervaar ik het als precies hetzelfde. vage dej? vu dingen.

wow wat mooi verwoord, nou zou ik zelf nooit op puzzelstukje komen maar dat is het ongeveer wel ja, erg gaaf dat dit herkend wordt.
verder heb ik inderdaad ook wel dat het iedere keer wel weer anders is hoor.

Twee uur geleden vroeg ik me af of er misschien meer mensen zijn die zulke indrukwekkende ervaringen hebben met lachgas als ik, maar wat hierboven staat dat herken ik. Het lijkt alsof ik het zelf ben die het geschreven heeft...

Het lijkt voor mij inderdaad ook alsof je steeds weer iets anders 'belangrijks' ontdekt, tot je tot het inzicht komt dat niets belangrijk is. tegelijkertijd lijkt het alsof vorige ervaringen met lachgas terugkomen en samengebracht worden om tegelijkertijd weer iets nieuws te vormen.

iedere volgende keer, 'kom je een stapje verder' en ontdek je meer... totdat je alles ontdekt hebt en weer opnieuw begint..

klinkt vaag, is het ook ik ben dan ook niet zo goed in beschrijven hahahahahahahahahahahahahaha
"De wereld is absoluut volmaakt, met inbegrip van jouw ontevredenheid ermee en alles wat je probeert te doen om haar te veranderen" ©RamDass

#44 Aloysius

Aloysius

Silent one

• Members
  • 12 posts

Posted 21 January 2009 - 11:46 AM

Hehe, toffe verhalen, eindelijk mensen die niet alleen maar roepen 'hhmm jaahh voelde me egt vet space en toen was ut weer over hahaha'.

Ik ga enorm hard op N2O, ook van 1 patroon al, zover dat het mijn vrienden soms bang maakt. Als ik trip op N2O schijnt mijn gezicht er ineens 20 jaar ouder uit te zien, ik kijk heel moeilijk, dat soort dingen. Het lijkt ook alsof er zich een verhaal ontvouwd elke keer dat ik trip. Het is alsof ik asymptotisch ergens naartoe ga, de analogie van leipe wimpie met een puzzel die er steeds meer stukjes bij krijgt en toch opgelost raakt is wel een mooie. Ik kan het 'verhaal' in lachgas ook prima drie dagen of drie maanden parkeren, als ik weer lachgas neem is het verhaal daar waar ik het achtergelaten had.

Anyway, een paar weken terug heb ik voor het laatst lachgas gedaan, wat een ervaring was dat. Ik was bij mijn ouders, had de spuit meegenomen om mijn ma een ballonnetje te geven. Ze hoort mijn verhalen graag aan maar is nogal angstig om zelf iets te gebruiken, lachgas is dan een mooie introductie. Dit leidde ertoe dat ik 'savonds nog een paar patronen in mijn tas had. Omdat het kerstavond was en ik lekker had zitten drinken en een blokje hasj opgesabbeld had leek het ineens een heel goed idee voor het slapen gaan nog even een patroon weg te werken.

Ik was he-le-maal van de kaart. Ik bewoog me met grote snelheid door de plekken heen die ik al zoveel eerder bezocht had op N2O trips en brak als het ware door de plek heen waar de gedachte of intentie waarmee je de trip ingaat uitgesmeerd wordt, ik raakte voorbij het gevoel dat ik een stukje verder was in het grote 'lachgas-verhaal'... Opeens was ik een grote zee van kleur/beweging/trilling, een rooster met oneindig veel punten dat in veelkleurige tinten vibreerde. Toch was er op de plek waar ik was geen activiteit, het was er volmaakt sereen en warm. Voorzover 'ik' nog was, was ik perfect gelukkig. Dit leek wel een uur te duren, tot ik me bedacht dat ik ook nog een lichaam had, dat adem nodig had. De gewaarwording van mijn lichaam begon bij mijn longen, die zich vol zogen met verse lucht. Razendsnel kwakte ik terug mijn lichaam in, gelukkig had ik direct weer de beschikking over herinneringen aan wie ik was en wat ik aan het doen was.

Ik was bang dat ik mijzelf door zuurstofgebrek simpelweg een bijna-dood-ervaring had getript, dus spoedde ik me direct naar de spiegel zonder een tweede teug adem te nemen. Klinkt als een dom idee, maar ik moest voor mijzelf bewijzen dat mijn diepgaande lachgastrips niet voortkomen uit zuurstofgebrek, zoals een vriend beweerde. Ik zag er in de spiegel niet blauw uit, mijn nagels waren rozig en mijn lippen hadden een rode kleur.

Ik viel gerustgesteld in slaap, nadat ik eventjes iemand had gebeld om te vertellen dat ik dacht de god in mij ontmoet te hebben, intiemer dan ooit tevoren. Zo voelde het in ieder geval wel! Heel toevallig had hij ook in zijn eigen woorden een bijna religieuze ervaring gehad bij een concert waar ie naartoe was, wat de gevaarlijke denkbeelden over synchroniciteit die ik de laatste tijd ontwikkel natuurlijk lekker aanwakkerde :D

Snel maar weer een doosje patronen scoren :D Shit wat een lange post is dit geworden, studie-ontwijkend-gedrag...

#45 Strijder

Strijder

wonderlijk natuurproduct

• Banned
  • Pip
  • 32 posts

Posted 24 January 2009 - 10:45 PM

Hehe, toffe verhalen, eindelijk mensen die niet alleen maar roepen 'hhmm jaahh voelde me egt vet space en toen was ut weer over hahaha'.

Ik ga enorm hard op N2O, ook van 1 patroon al, zover dat het mijn vrienden soms bang maakt. Als ik trip op N2O schijnt mijn gezicht er ineens 20 jaar ouder uit te zien, ik kijk heel moeilijk, dat soort dingen. Het lijkt ook alsof er zich een verhaal ontvouwd elke keer dat ik trip. Het is alsof ik asymptotisch ergens naartoe ga, de analogie van leipe wimpie met een puzzel die er steeds meer stukjes bij krijgt en toch opgelost raakt is wel een mooie. Ik kan het 'verhaal' in lachgas ook prima drie dagen of drie maanden parkeren, als ik weer lachgas neem is het verhaal daar waar ik het achtergelaten had.

:P voor het delen! :thumbsup: Fijn om te lezen dat < 1: een heleboel > toch diepgaande ervaringen blijkt te hebben met lachgas.

Omdat het kerstavond was en ik lekker had zitten drinken en een blokje hasj opgesabbeld had leek het ineens een heel goed idee voor het slapen gaan nog even een patroon weg te werken.

Een entheogeen gecombineerd met lachgas geeft bij mij altijd spectaculaire ervaringen. Zeker met bv 3 gram gedroogde Psilo geeft dat wel een zekere doorbraak :respect:

Lachgas neem ik meestal solo. Ik ben gaan experimenteren door bijvoorbeeld ipv een CD de radio [live muziek/gebabbel] aan te zetten. Dit geeft bij mij namelijk mooie synchronische effecten bemerkte ik. In plaats van dat je alleen muziek hebt waar je op weg kan dromen, je dan ineens te maken met het gegeven dat de DJ of presentator een babbeltje kan gaan houden. En dat dat verband heeft met de intentie waarmee ik de n2o sessie ben ingegaan, alsof er toeval niet bestaat, alsof alles synchroon lijkt te lopen met mijn innerlijke belevingswereld. Zo binnen - zo buiten.

Ik heb ook een 3 tal experimenten gedaan waarbij ik lachgas nam en een andere persoon er nuchter bij was. Daarbij leek het alsof er ergens een grens werd overschreden, dat de ander woordelijk reageerde/antwoordde op 'mijn' gedachten wereld. Een soort telepathie veld. Dat heb ik ook weleens ervaren in een min. 3 gram psilo sessie - dat we communiceerden middels gedachten. aan elkaar vroegen [in gedachten] om bepaalde voorwerpen te verplaatsen. Dat ik ze afzonderlijk kon herkennen aan hun eigen gedachten frequentie, zoals ik in een gesprek iedereen kan herkennen aan zijn eigen stem.

Dat zijn voor mij nog steeds bijzonder ervaringen die mij leren dat er, heel cliche, meer is tussen hemel en aarde dan we denken te weten.

Herken je hier misschien ook het een en ander in? Ben niet zo goed om in het een en ander te verwerken in woorden namelijk.

Dat ik dacht de god in mij ontmoet te hebben, intiemer dan ooit tevoren. Zo voelde het in ieder geval wel!

Welkom thuis.

wat de gevaarlijke denkbeelden over synchroniciteit die ik de laatste tijd ontwikkel natuurlijk lekker aanwakkerde :P

Ben ik wel benieuw naar eigenlijk ;)

#46 Stupide

Stupide

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 389 posts

Posted 26 January 2009 - 05:31 PM

Het vaagste moment met lachgas was tijdens een paddotrip. De tv stond aan en een of andere Belgisch weerman was bezig met zijn praatje (vraag me niet waarom we dat keken :) ). We namen met z'n tweeën allebei een tweetal ballonnen. Toen ik eenmaal weggeschoten was, hoorde ik die weerman een deel van een zin steeds weer herhalen, alsof het van een plaat werd afgespeeld en de naald steeds een stukje terugsprong en dan weer verder ging met afspelen. Toen ik dat door kreeg, hervatte hij snel weer zijn werk en ging door met de rest van het bericht. :(

Of een andere keer, ook tijdens een paddotrip. Ik was opgelost in het heelal of iets dergelijks. Toen ik me weer bewust werd van mijn lichaam, merkte ik vrijwel meteen dat het bewustzijn dat het hele universum had omvat, met een soort trechter weer in mijn hoofd werd gegoten. Ik deed mijn ogen open en was weer op de plek waar ik de ballonnen had genomen. Het gebeurde zo snel dat het nauwelijks te bevatten was.

#47 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 08 October 2010 - 04:26 PM

Shit. Ik had net 200 + ballonnen gehaalt. Kom ik erachter dat het witte poeder( of welke kleur dan ook) zwaar giftig is in de ballon.
Giftig in de zin van, kankerverwekkend, en dus niet dat je meteen ziek wordt.

tijdens het trippen het idee krijgen dat je jezelf vergiftigt met een onnodig kankerverwekend poedertje, lijkt me egt een totaal foute gedachte, wat bijv een bad trip zou kunnen veroorzaken.

Mijn ballonnen komen van de bart smit, en dekamarkt. 3 verschillende soorte, ballonnen, allemaal gepoedert.

Weet iemand veilige ballonnen te vinden? Of heb je tips om de schadelijke feestballonnen te ontlopen? De naam van dit poedertje, of de naam van veilige ballonnen? Dan zou ik je tip heel erg waarderen;)

Khoop dat iedereen er wat aan heeft natuurlijk, aangezien er duizenden mensen lachgas gebruiken in de niet daarvoor geschikte ballonnen. Je hoeft et alleen maar te weten natuurlijk;)

#48 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 08 October 2010 - 05:41 PM

Ik vind lachgas met stip de vreemdste stof die ik ken; ik vind het hoofdzakelijk een goede combinatie stof trouwens; vooral de combinatie met LSD en met ketamine bevallen me altijd geweldig goed, overigens is ook de combinatie van die drie tegelijk ook erg vermakelijk. Lachgas nuchter vind ik meestal wat zonde van het lachgas, en met de vitamine b12 risico's van lachgas is het op nuchtere basis gebruiken er van voor mij enig sinds overbodig. Het heeft dan nog steeds een raar sfeertje, maar op zichzelf is het toch niet de interessante overweldigende beyond rare ervaring die het in een trip is. Ik heb een hele, hele extensieve ervaring met lachgas, er was een fase in mijn trips dat bijna elke LSD trip automatisch ook een lachgas binge was. Nu heb ik ook regelmatig liever een trip zónder lachgas er bij en is het gebruik in trips als het er wel is minder frequent. Echter ik heb nog steeds het idee dat lachgas mij nog steeds kan verbazen in hoe raar het is door nóg een stap verder te gaan want dat gebeurt nu ook nog heel regelmatig.

Bij mij is lachgas significant verschillend afhankelijk van de dosis. Een patroon is haast altijd enorm recreatief, vooral in trips doe ik vaak één patroon en dat verzorgd hoofdzakelijk voor een enórme versterking van de visuals op een bizarre, scheve niet kloppende manier. Meestal is dit effect hoofdzakelijk euforisch en ontstaat er een diep gevoel van 'raar'. Om maar wat effecten van één patroon (in een trip) te noemen bij mij; onder andere volledig 2 dimensionaal worden, dat gebeurt vaker en is enorm bizar maar ook wel heel boeiend. Een andere frequente is uit de realiteit gedrukt worden en er een tijdje vlak buiten begeven. De visuals worden meestal enorm scheef getrokken en vooral op LSD valt me altijd op wat een hardhandig grof dissociatief lachgas eigenlijk is. Die verstoring is héél abrubt en zelfs bij één patroon al behoorlijk intens. Bij het uitwerken schuiven de visuals dan weer recht en doen ze weer hun normale lsd ding. Op één patroon heb ik niet het gevoel dat ik de plek waar ik ben verlaat en blijf ik me bewust van mijn omgeving; dus eventueel nog in staat op te staan en een stukje te gaan lopen, en is mijn lachgas-trip ook vaak nog enigsinds gericht op de directe omgeving. Soms er de ervaring van heel hard naar voren vliegen, soms is het enorm gefocussed op het geluid en één patroon is voor mij flink intens maar gezien ik nog enig besef heb wat wie, wat, waar ik ben en een vaag concept heb van de normale realiteit is de ervaring vooral enorm recreatief.

Twee patronen is een totáál ander verhaal bij mij, in trips is het nu grofweg de helft van de keren mild bad, en ik krijg dan fenomenen als valse herinneringen (die zijn betrekkelijk raar), het 'multi-zintuig', volledig verlies van zintuigelijk contact, het waarnemen van een bepaald .. centraal.. kenmerkend punt in de realiteit wat volgens mij helemaal geen banden heeft met iets dat lijkt op de realiteit en andere vage dingen, door mij en mijn vriendengroepje ook wel de 'n-hole' genoemd, omdat je gewoon geen enkel contact meer hebt met de buitenwereld en het vooral een dissociatieve waas is die je feitelijk ervaart. Soms ben ik dan ook op hele andere plekken en kan ik me achteraf niet meer goed herinneren met welk zintuig ik dat nou eigenlijk ervaarde. Concreet denken is namelijk niet iets wat ik kan in die staat, en proberen te begrijpen wat er nou eigenlijk gebeurt is dan ook iets voor achteraf. De ervaring is véél minder vriendelijk van bij één patroon en in de praktijk bij mijn 50% van de gevallen oprecht 'bad' te noemen. Dan wordt ik overvallen door het gevoel dat er net iets vréselijk mis is gegaan, maar geen concrete gedachte, alleen het gevoel. Bijvoorbeeld het gevoel dat je krijgt als je realiseert dat je net een doodgeboren kitten geboren hebt zien worden, en het gevoel dat blijft hangen als je de moederpoes wanhopig het slappe koude dode dier ziet likken, of het gevoel dat je zou kunnen krijgen als je net wakker wordt uit een wazig moment en ineens realiseert dat de mensen met wie je chillt al uren dood zijn, of dat je iets vreselijks gaat doen als je naar de CEV's die je er van kan krijgen ziet, en dat je ze niet mag zien ofzo, maar geen gedachten, echt gevoel. Dit is echt beyond disturbing en in de verste verte niet leuk, en men ogen dicht doen bij twee patronen durf ik ook nog maar de helft van de tijd, in de meeste gevallen is het ook niet nodig en is door het verlies van zintuigen de ervaring net zo raar met ogen open in een goed verlichte omgeving. De bad lachgassen zijn soms ook het vinden van false herinneringen hoewel die vaker neutraal zijn. Vaak hebben die herinneringen ook beeld er bij, dat ik dan op een of andere manier ook echt zie. Vaak is er ook enórme verwarring, zoals dat ik ineens realiseer dat aan één kant van mij een muur is terwijl ik heilig overtuigd was dat daar een hele ruimte was zonder die persé gezien te hoeven hebben.

In de begin tijd was lachgas altijd leuk en voelde het vinden van die absurde plekken met het zintuigelijk verlies en de meest onomschrijfbare onmogelijk vreemde dingen die ik heb
gezien als een heerlijk avontuur, een schitterende ervaring en meer van dat soort positieve omschrijvingen. Bad lachgas begon voor het eerst vanaf dat al mijn kittens dood waren gegaan (beetje een trauma met het zien van sterven), het hield in het begin vooral simpele dingen in zoals het zien van een afbeelding met ogen open én dicht die vooral voor mij uitgesproken onprettig was om naar te kijken, later werden ze complex en brachten ze het gevoel van zien sterven terug, die diep rakende mengeling van shock, walging en angst en werden twee patronen steeds minder recreatief. Daarna is er een hele tijd uberhaubt geen n2o geweest omdat ik geen zin meer had in mijn trips het gevoel te krijgen dat iedereen al dood was en ik er op dat moment pas achter kwam, en na de n2o pauze en een aantal lachgas vrije trips kwam het weer eens voor en vanaf toen is het veel vaker leuk gebleven. Ook twee patronen zijn tegenwoordig in de regel weer leuk, mijn laatste LSD trip had ik ook weer 2 patronen gedaan (op ketamine nog wel) en toen kwam ik weer op een nieuw punt van raar. Eerst werd de realiteit op een héle vreemde manier in plakjes gesneden, en dat ging toen heel snel ronddraaien waar door ik in de verschillend gekleurde gevormde banen ergens inviel waar een soort slideshow van elementen van mijn leven als een werfelwind rondgingen, en daarna kon ik ineens uit het niets weer zien en bleek de tijd vollédig stil te staan, en stond mijn hele blikveld perfect stil (en klopte voor geen kut) terwijl ik gewoon van de ene naar de andere kant kon bewegen, dat duurde voor mijn gevoel best lang en ineens konden mensen ook weer bewegen en liep de tijd weer synchroon. Een deel van deze diepte schrijf ik ook toe aan de op dat moment niet lichte dosis ketamine die er bij was.

Ik vind lachgas een vreemd, diepgaand, hardhandig en soms gemeen dissociatief met een duister randje dat ook de meest heerlijke euforie kan brengen. Wat ik helemaal apart vind is dat de binge neiging óók na een bad lachgas gewoon aanwezig blijft waardoor ik mezelf vrijwillig een keer of 30-50 totale shock, angst en walging voor 2 minuten heb laten ervaren, ook vóór de periode van 'bad lachgas' (die dus nu weer voorbij is, nu is misschien 10% van de 2 patroon momenten niet leuk) vond ik het soms een beetje voelen als een bewustzijn-verkrachter, maar wel eentje waar je direct daarna vrijwillig naar terug gaat.

Ik had trouwens ook één trip, op 300-350 ug LSD waar ik lachgas (en ketamine) gebruikte om bewust prikkels van buiten af af te weren (omdat die vervelend waren, ik was op een kut locatie die ík ook niet gekozen had) wat ook tot een beyond raar punt is gekomen, waarbij er een kar was, met tafel-zaag-blad wielen die de realiteit op brute wijze doorsneed, een ultem anti-mij statement maakte en ik heb ook iedereen dood en opgehangen gezien die daar binnen was en in de piek van de trip was het scherp als staal, en naarmate de LSD íets van zijn heldere kracht verloor werd de kar steeds botter en werden de zagen hout, alleen was ik niet de kar, of mezelf, of gewoon omliggende materie, maar zeer precies de moleculen tussen de grond en de wielen in, wat ook een fysieke ervaring was. Ik ben al bíjna een jaar bezig aan een poging een report te maken van deze nacht maar het was gewoon te bizar om op te kunnen schrijven, hopelijk lukt het eens op een dag, wat het zou zeker een van mijn interessantere reports kunnen worden.

Wat overigens wat hele leuke, gewoon lollige en niet inzichtvolle acties met lachgas waren was o.a. lopen op lachgas. Ik kwam ooit op het idee toen we ergens buiten zaten, ik LSD en ketamine op had en ineens realiseerde dat ik benen had, en dacht 'oke, volgende ballon doen we lopend'. Het lukte.. ja soort van net een klein beetje, maar het was vooral heel boeiend omdat er normaal van alles gebeurt tijdens een ballon op de plek waar je zit, maar nu gebeurde dat alles en waren we voor ons gevoel in ééns een heel stuk verderop. Vrij apart dus ook.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#49 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 08 October 2010 - 05:58 PM

Shit. Ik had net 200 + ballonnen gehaalt. Kom ik erachter dat het witte poeder( of welke kleur dan ook) zwaar giftig is in de ballon.
Giftig in de zin van, kankerverwekkend, en dus niet dat je meteen ziek wordt.

tijdens het trippen het idee krijgen dat je jezelf vergiftigt met een onnodig kankerverwekend poedertje, lijkt me egt een totaal foute gedachte, wat bijv een bad trip zou kunnen veroorzaken.

Mijn ballonnen komen van de bart smit, en dekamarkt. 3 verschillende soorte, ballonnen, allemaal gepoedert.

Weet iemand veilige ballonnen te vinden? Of heb je tips om de schadelijke feestballonnen te ontlopen? De naam van dit poedertje, of de naam van veilige ballonnen? Dan zou ik je tip heel erg waarderen;)

Khoop dat iedereen er wat aan heeft natuurlijk, aangezien er duizenden mensen lachgas gebruiken in de niet daarvoor geschikte ballonnen. Je hoeft et alleen maar te weten natuurlijk;)

Een link waarin vermeld word dat ballonnen (van Onder Andere Bartsmit) giftig poeder bevat. Dit poeder zie je in heel veel ballonnen terug.
Kheb net de oplossing gehoort: De ballonnen omdraaien.

Ook bestaan er wel ballonnen die geen gevaarlijke en giftige stoffen bevatten, maar die zijn helaas zeer moeilijk te vinden(dit vind ik dan persoonlijk).

Dus mensen, niet vergeten. DRAAI JE BALLON BINNENSTEBUITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fblogger.xs4all.nl%2Fkrooshof%2Farchive%2F2005%2F08%2F16%2F55557.aspx&ei=5UyvTJi7HJGcOqfgjMsF&usg=AFQjCNGcA1Kygt5SEXnb12tVyd1KW202HQ

#50 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 08 October 2010 - 06:13 PM

Heeft iemand toevallig die comic dat die gast lachgas neemt en dan in star trek scene terechtkomt? Heb hem volgens mij zelf een keer gepost @ dhp
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#51 Dopejoo

Dopejoo

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 26 posts

Posted 11 October 2010 - 05:51 PM

emm de mooiste lachgas ervaring, was een supergeluidshallicunatie, dat et geluid vanuit de geest leek te komen. Tegelijkertijd een enorme rush, en langzamerhand begon ik het geluid te herkennen als muziek en kwam weer in de realiteit terecht...

#52 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 21 October 2010 - 02:36 PM

Ik heb met lachgas nooit dat ik moet lachen of dat geluiden vervormen.

Wat al eerder gepost is wel dat ik het verhaal verder kan zien. Ook heb ik altijd na een ballon heel sterk het idee dat ik even ergens gekeken heb waar ik niet kijken mag/kan qua input in mijn geest.

Het is vaak heel erg overweldigend en ik merk ook dat je plateau's opbouwt in bijv. een LSD trip. De eerste ballon brengt je niet zo ver als de verdere.

Lachgas vind ik veruit een van de heftigste en een van de vreemste ervarigen tot nu toe. Zeker icm met andere middelen zoals MDMA, 2cb of ketamine.
Van het Pad.

#53 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 21 October 2010 - 04:34 PM

Ik heb met lachgas nooit dat ik moet lachen of dat geluiden vervormen.

Wat al eerder gepost is wel dat ik het verhaal verder kan zien. Ook heb ik altijd na een ballon heel sterk het idee dat ik even ergens gekeken heb waar ik niet kijken mag/kan qua input in mijn geest.

Het is vaak heel erg overweldigend en ik merk ook dat je plateau's opbouwt in bijv. een LSD trip. De eerste ballon brengt je niet zo ver als de verdere.

Lachgas vind ik veruit een van de heftigste en een van de vreemste ervarigen tot nu toe. Zeker icm met andere middelen zoals MDMA, 2cb of ketamine.

Vet gedrukt heb ik ook enorm, vrijwel elke keer als ik in een trip lachgas doe. Dat van plateau's herken ik ook wel trouwens, lachgas op nuchtere basis heeft dat aanzienlijk minder dan in trips, vanaf 2 patronen is het bij mij nog maar zelden echt recreatief terwijl ééntje altijd nog erg leuk is. Lachgas komt wel het beste tot zijn recht op combinaties ook inderdaad.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#54 Strijder

Strijder

wonderlijk natuurproduct

• Banned
  • Pip
  • 32 posts

Posted 21 October 2010 - 04:41 PM

Wat al eerder gepost is wel dat ik het verhaal verder kan zien.

leuk om te lezen dat jij dat dus ook ervaart :)

heb jij specifieke onderwerpen in het verhaal? Ik heb het idee dat het enerzijds wat met m'n geheugen / herinneringen doet maar soms heb ik totaal geen idee waar het vandaan komt.

soms ervaar ik ook dat wanneer er iemand in dezelfde ruimte aanwezig is als waar ik lachgas doe, dat die persoon als het ware participant word en op een bepaalde manier lijkt te zijn geintegreerd in mijn lachgas ervaring. Dus wat de persoon in kwestie zegt, of muziek/tekst die op de achtergrond staat radio - direct verbonden is met wat er bij mij innerlijk gebeurt.

Binnen de alternatieve therapieen heb je zoiets als 'familie opstellingen' daarbij word ook gebruik gemaakt van een soort van 'wetend veld' dat heeft hier, zoals ik het zie raakvlakken mee.

Tis nogal overweldigend meestal, bij mij ook. Ik heb ook altijd mijn ogen gesloten dat trekt me meer naar binnen.
Maar ik heb soms ook wel dat ik van 1 patroon, net zo ver kom, dan van bijvoorbeeld 3 patronen in een zak. terwijl ik andere keren van 3 patronen in een zak weer veel verder kom dan met 1. Voor mij lijkt er geen vastigheid in te zitten.

Nog geen Salvia geprobeerd dus?

#55 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 18 November 2010 - 09:27 AM

Nee ik heb nog nooit Salvia geprobeerd. Mocht het een keer op mijn pad komen dan zal ik niet aarzelen het een keer te proberen.
Van het Pad.

#56 Strijder

Strijder

wonderlijk natuurproduct

• Banned
  • Pip
  • 32 posts

Posted 18 November 2010 - 05:05 PM

Lachgas komt wel het beste tot zijn recht op combinaties ook inderdaad.

Dat is inderdaad NOGAL een wereld van verschil. Maar dan ook een hele wereld :XD

Nee ik heb nog nooit Salvia geprobeerd. Mocht het een keer op mijn pad komen dan zal ik niet aarzelen het een keer te proberen.

Het is de meest bizarre drug die ik ken.

Laat je wel heel goed voorlichten en doe het -- nooit alleen -- Zorg altijd voor een sitter / waker.
Tip> http://www.salvia-di...orum-trips.html :duimpje:

#57 Libelle

Libelle

homo agnitio agnitius

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1349 posts

Posted 19 November 2010 - 08:07 AM

Ik heb ondertussen genoeg ervaring met middelen om te weten dat ik nooit iets nieuws probeer zonder mijzelf volldig in te lezen en mijzelf te beschermen tijdens een trip.

Maar evengoed bedankt voor je tip!
Van het Pad.

#58 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 27 January 2011 - 03:22 PM

We waren naar Eargasm gegaan die avond en daar diende het veld waar alle auto's stonden gewoon als tweede camping. Er was namelijk een "officiële" camping, maar op een goa trekken ze zich daar niet echt veel van aan...
Vandaar dat we onze auto gedegradeerd hadden tot tent. B)

Ergens op de avond, toen we in de auto zaten en bezig waren met lachgas, heb ik mijn mooiste ervaring ermee gehad. Ik had op dat moment al een bescheiden hoeveelheid LSD en ketamine gebruikt.
Ik zat rechts van voor, met uitzicht op een grote kale vlakte en een licht rode avond lucht begon ik aan mijn ballon N2O.
De bekende effecten van lachgas treden al snel op, uiteindelijk zie ik allemaal mini laserstralen, LSD-gekleurd, door het licht rode wolkendek schieten. Een van de wolken begint te vervormen en ik zie een shiva-achtig figuur erin.

Adembenemend ! :hartje:

Dat was het laatste wat ik mij kon herinneren totdat ik ineens weer wakker word en merk dat ik in een auto zit, de dissociatie neemt geleidelijk aan af en ik krijg weer alles op een rijtje. Ik besef me dan dat ik niet meer wist dat ik in die auto zat, ik was echt verbaasd toen ik weer wakker werd.

Mijn geest is denk ik totaal gescheiden geweest van mijn lichaam, zo ver was ik nog nooit geweest. Normaal hou ik altijd nog gevoel in mijn lichaam en blijf ik bij bewustzijn waardoor ik altijd weet waar ik ben.

Ik heb wel eventjes moeten bijkomen erna, maar het was ontzettend gaaf ! :w00t:

#59 JJJ

JJJ

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 11 July 2011 - 06:44 AM

Ik ben benieuwd of hier ook mensen zijn die niet-mooie ervaringen hebben gehad met lachgas. Want zo is het bij mij tot nu toe eigenlijk meestal geweest. Zelfs de vorige keer, ongeveer op de piek van 4-fmp+mdma, liet het een nogal vervelend gevoel achter. De kern bij mij is dan telkens dat ik 'iets' te zien krijg, een perspectief op de werkelijkheid, dat me totáál niet bevalt. Waarvan ik denk: dit hoort een mens eigenlijk niet te zien te krijgen, het is niet voor niks dat dit in het dagelijkse leven voor ons verborgen blijft want het zou ons álle moed ontnemen. De laatste keer hield het (geloof ik, met alle moeite die het kost om zo'n abstracte ervaring concreet te maken) in dat de wereld en het leven eigenlijk behoorlijk zinloos is en véél 'leger' dan ik normaal geloof, zonder iets van een echte bedoeling of zin of een verlossing, alleen maar dat wat je er zelf van maakt. Dat was best pijnlijk voor me om te zien. Wat er bij kwam was die ongelofelijke dissociatie van het normale gevoel voor werkelijkheid en, vooral, tijd. Ik snapte daar echt niks meer van en alle tijdschalen waarin ik leef en die ik normaal prima van elkaar kan onderscheiden, buitelden over elkaar heen. Hiervan schrok ik best wel omdat ik bang werd dat ik er nooit meer wijs uit zou kunnen worden.

Kortom, lachgas is echt heel erg sterk spul voor mij, en het gaat heel erg diep maar wat ik daar zie bevalt me totaal niet. Maar ik ben er niet uit of dat perspectief nou echt en totaal is, of toch maar een deelwaarheid waarvan ik zo schrik alleen maar doordat ik nog iets anders mis (en dat laatste blijf ik voorlopig maar hopen ;) ).
Sometimes we live
no particular way
but our own

#60 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 11 July 2011 - 12:57 PM

Het lijkt voor mij wel het tegenovergestelde van DMT. Volop multidimensionaliteit en tijdsloosheid, maar zonder spirituele gevoelens. Van DMT krijg ik het idee dat "het alles" eindeloos complex is, mooi en onderzoekbaar, dat er "méér" is, en dat dat onzichtbare dan ook "goed" is.
Ik ben atheïst, maar het voelt als een begeleidend bewustzijn die je een rondleiding geeft door "ALLES".

Op lachgas lijkt "het alles" ook eindeloos complex maar duidelijk uitgerold voor je te liggen, maar zonder de spirituele aanwezigheid. Het wordt voor me neergegooid, zo van: Dit is het dan. Er valt niets meer te onderzoeken, dit is alles, punt. Vooral de tijd die in circeltjes lijkt te lopen kan voor mij wel oncomfortabele gevoelens geven, alsof alles één doelloze voorspelbare herhaling is.

Maar dan is het in een paar minuutjes weer uitgewerkt, en terug in de acid trip geeft het vooral de nasmaak van "WHOA dat was raar, maar leuk".
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users