Jump to content

Photo

Mooiste ervaring met lachgas

• Please log in to reply
86 replies to this topic

#21 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 25 August 2006 - 02:12 PM

Ik zweer lachgas volledig af. Mijn ervaringen werden steeds heftiger. Zaterdag zijn die lachgasgeluiden 8 uur ofzo non-stop blijven hangen en ik was beetje bang voor hersenschade of psychose. No way dat ik het nog es doe, het is leuk geweest.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#22 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 25 August 2006 - 02:16 PM

^Kan ik na zoiets wel begrijpen. Was dit met alleen lachgas, of waren er nog andere middeltjes in het spel?
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#23 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 25 August 2006 - 02:54 PM

Beetje sos
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#24 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 25 August 2006 - 03:24 PM

lachgas kan flink bizar worden. In driebergen bij de 3e kerstdag meeting had ik wat ketamine op voor we binnenkwamen en nam toen 2 ampullen lachgas, franscois zat naast me, en ik ging volledig out, keihard wasted, hij en ik hadden allebei zoiets van: that's being wasted

Edited by Svenson, 25 August 2006 - 03:29 PM.

Dit is dope!

#25 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 25 August 2006 - 07:14 PM

Man, ik reken een lachgas ervaring niet mee TENZIJ ik out ga. Dus of jullie zijn para, of ik ben gewoon een freak die graag hersencellen vernietigt(deels waar). ik adem wel tussen hijsen enzo, maar neem ballon na ballon tot ik out ga en de lachgas wereld in ga, en dan is het inderdaad geen minuut lange ervaring meer. Als ik aan het begin van een goede paddotrip veel lachgas neem blijft het effect de hele trip hangen.

Ik kan op 1 capsule out gaan, maar niet zo heftig als op 2 capsules(het woord DUH komt me hier te binnen schieten). lachgas is meesterlijk, en ik ben vereid het te gebruiken, zo zinnig mogelijk, ik hyperventileer voor ik het neem(overdaad zuurstof in je bloed) en dan ga ik los op een goede hoeveelheid lachgas. Ik dacht dat iedereen wel out ging op lachgas, de mensen die ik ken in ieder geval zonder uitzondering allemaal wel. En die vinden ook dat lachgas een geweldig middel is.

@ Wolf: ik had dat met pep ook een keer, dat ik mn hele pepspace een lachgas buzz had hangen en dat voelde echt gaar(met gedachten aan hersenschade), maar ik wijd de schuld aan de pep, niet de lachgas. En zo lang houd ik mn adem niet in, met zwemmen vroeger deed ik het veel langer, en dat vond iedereen prima, dus waarom met lachgas niet?

#26 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 25 August 2006 - 11:00 PM

Mijn mooiste lachgas ervaring ben ik nog niet uit, een van de ballonnen waarvan ik van m'n krukje viel van het lachen... er staat me er ook eentje bij waar ik in (naast het lachen) plaats van de rare wirwar van geluiden echt stemmen hoorden, soort van delen van woorden en dan achterstevoren, zo klonk het. Was wel interessant.

Veel ket met dubbel lachgas doe ik nooit meer, is me teveel van het goede.

#27 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 26 August 2006 - 09:00 AM

Een van de lachgastrips die me echt bijstaat is degene waar BM me vol gas omduwde net toen ik out aan het gaan was en ik vol tripte tot ik ineens de schaafwonden overal begon te voelen :|

#28 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 26 August 2006 - 09:32 AM

haha good one :P

#29 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7677 posts

Posted 26 August 2006 - 12:25 PM

Toasted: wat bedoel je met out gaan? Klinkt niet echt rielekst, zoals je dat zegt, moet ik zeggen. Ik weet wel dat als ik aan het trippen ben en ik flink dooradem in een ballon, ik op een gegeven moment echt TOTAAL niet meer in deze wereld ben en pas besef dat ik weg was op het moment dat ik weer terugkom. Is dat wat je met out gaan bedoelt?

En nog een vraagje: waar o.a. William James bekend om stond is zijn experimenten met lachgas. Hij dacht op een gegeven moment ook het raadsel van het universum, de wereld en alles te hebben opgelost. Dat heb ik ook een paar keer gehad, de eerste keer was echt echt echt leip. Ik had tegelijkertijd precies dezelfde ervaring met mn beste vriend en we konden elkaar nadien alleen nog maar met grote ogen aankijken. We hadden allebei een kijkje gekeken in het centrum van het alles, waar alle antwoorden en alle kennis ligt (en alle liefde en wat al niet meer). Maar op hetzelfde moment dat we het begrepen, waren we het weer kwijt. Frustrerend als ik weet niet wat! Leipheid ten top, dat was overigens in combinatie met lsd. De tweede beste ervaring was met diezelfde dude aan 2c-b. Ook een ballon met twee capsules lachgas... toen werden we op de piek met elkaar versmolten somehow, ik werd yin en hij yang, we werden elkaars tegendeel en soort van 1 persoon (en we hadden ook allebei dezelfde ervaring). Echt verschrikkelijk bizar, maar aangezien we die andere ervaring al gedeeld hadden, konden we hier wel weer snel overheen stappen (niet juiste benaming... maar we bleven iig niet een uur lang als domme schapen voor ons uit kijken, hehehe)

:P Conclusie: lachgas is leuk, maar je wordt er echt helemaal niets wijzer van. Waldo noemde het ooit de ultieme kosmische grap en ik ben het van harte met hem eens.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#30 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 26 August 2006 - 12:31 PM

Ja, dat vond hij ook, op de een of andere manier was ik t niet 100% met 'm eens.

Maar ik vond t wel grappig :P

#31 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 26 August 2006 - 06:34 PM

@Toasted, ik vind t leuk om out te gaan van lachgas, dan heb ik de meest bizarre intense trips, maar dat in drieberen was te bizar, omdat ik weinig ket op had, en maar 2 capsules lachgas en gewoon helemaal weg was
Dit is dope!

#32 BakBeest

BakBeest

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 22 posts

Posted 31 August 2006 - 09:22 PM

ik heb iedere keer dat ik lachgas neem echt een ervaring totdat ik van deze wereld af ben (soms zelfs met 1 patroon).
ik kom vaak tot toffe conclusies en herinner me tijdens het terugkomen het ook nog zinnig te stellen maar schrijf het nooit op ofzo, kan me de ervaringen ook niet echt meer herinneren ik weet alleen nog dat het vet was en dat ik altijd bepaalde fases herken
zoals de fase dat het opkomt dat je die prikkels voelt rushen, dan een fase waarin je die ballon hoort, dan een fase waarin je een bepaalde gesuis hoort en zo gaat t steeds verder en de fases na de piek zijn altijd heel erg intiem ofzo, alsof ik echt voor mezelf iets ontdekt heb en dat ik "het" weer ff "gedaan" heb zal wel door mn karakter komen ofzo :boek:

anyways ik zal het is op gaan schrijven ik denk dat die fases waar k t over heb wel herkenbaar zijn.

#33 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 31 August 2006 - 09:45 PM

Mijn coolste ervarin was met lachgas en een kleine hoeveelheid 2c-c. (ongeveer 20mg). Ik nam een ballon met twee patronen erin en begon te inhaleren. Eerst alle lucht uit de longen en bij de eerste hijs meteen een volle longinhoud aan gas. Na dit ongeveer 3x te herhalen begon ik mij bewust te worden van twee wezens in mijn kamer. (afgezien van mijzelf en een vriend), eentje zat op de ballon waarin ik aan het ademen was, de andere zweefde voor mijn gezicht en probeerde de ballon uit mijn mond te trekken. Ik haalde de ballon uit mijn mond en vrij snel losten de wezens op, waarna ik besefte dat ik zelf de ballon uit mijun mond had gehaald en echt heel erg ver weg was geweest. Echt, DE gaservaring die mij het meest is bijgebleven.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#34 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 01 September 2006 - 02:16 PM

ik heb iedere keer dat ik lachgas neem echt een ervaring totdat ik van deze wereld af ben (soms zelfs met 1 patroon).
ik kom vaak tot toffe conclusies en herinner me tijdens het terugkomen het ook nog zinnig te stellen maar schrijf het nooit op ofzo, kan me de ervaringen ook niet echt meer herinneren ik weet alleen nog dat het vet was en dat ik altijd bepaalde fases herken
zoals de fase dat het opkomt dat je die prikkels voelt rushen, dan een fase waarin je die ballon hoort, dan een fase waarin je een bepaalde gesuis hoort en zo gaat t steeds verder en de fases na de piek zijn altijd heel erg intiem ofzo, alsof ik echt voor mezelf iets ontdekt heb en dat ik "het" weer ff "gedaan" heb zal wel door mn karakter komen ofzo :hartje:

anyways ik zal het is op gaan schrijven ik denk dat die fases waar k t over heb wel herkenbaar zijn.

dat "intieme" of persoonlijke gedeelte ken ik ook. heb ik alleen niet elke keer. meestal voelt t dan aan alsof ik een nieuw puzzelstukje op de juiste plaats heb gelegd in de puzzel die ik zelf ben, maar zie ik tegelijk dat de puzzel nog gigantisch groot is en is er weinig tot geen overzicht. maar t voelt elke keer wel aan alsof ik iets heel belangrijks heb geleerd. maar de inhoud van datgeen ik geleerd heb kan ik nooit mee "naar buiten" nemen, dat weet ik alleen op zo'n moment of de volgende keer dat ik zo'n moment heb.

opzich ken ik die fases ook wel maar die zijn eigenlijk elke keer anders of anders van volgorde of ik besef dat het anders is maar tegelijk ervaar ik het als precies hetzelfde. vage dej? vu dingen.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#35 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 01 September 2006 - 07:42 PM

Mijn bizarste ervaringen zijn altijd met ket geweest.
Ik herinner me een keer toen we een weekend de beschikking hadden over een landhuis in de achterhoek. Het huis had een audio visuele ruimte met beamer. De kamer was volledig donker met zeer wrede winamp visualisations geprojecteerd op de muur en keiharde techno. Helaas hadden we toen de truuk met de dubbele capsule per balon nog niet ontdekt.

Laatst op lowlands toen we s'nachts nog even nazaten bij de tent met een paar lijntjes ket erbij had ik met een dubbele capsule mijn meest bizarste ervaring ooit. Meestal pass ik gewoon out met dubbel gas maar dit keer maakte ik de tijd van outgaan tot ik weer bij kwam bewust mee. Ik ga niet uitleggen wat er allemaal gebeurde maar het was erg vermakelijk en vreemd.

Het blijft wel leuk speelgoed want ik kom er niet mee tot diepere inzichten haha

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#36 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 01 September 2006 - 08:29 PM

Over het algemeen is het gewoon erg vreemd en erg cool. het is een extreem goede toevoeging bij elk tripmiddel en ook op zichzelf leuk om te doen. Maar soms heb je gewoon een ervaring die iets meer betekent. Niet zo vaak alleen. Meestal gooit het je trip in de zesde versnelling en is het gewoon bizar. Vet spul, ik ga die tandarts naast mn hotel morgen maar eens bezoeken, ik heb ineens zo'n last van mn tanden :|

#37 BakBeest

BakBeest

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 22 posts

Posted 15 September 2006 - 12:19 PM

zoals de fase dat het opkomt dat je die prikkels voelt rushen, dan een fase waarin je die ballon hoort, dan een fase waarin je een bepaalde gesuis hoort en zo gaat t steeds verder en de fases na de piek zijn altijd heel erg intiem ofzo, alsof ik echt voor mezelf iets ontdekt heb en dat ik "het" weer ff "gedaan" heb zal wel door mn karakter komen ofzo :)

dat "intieme" of persoonlijke gedeelte ken ik ook. heb ik alleen niet elke keer. meestal voelt t dan aan alsof ik een nieuw puzzelstukje op de juiste plaats heb gelegd in de puzzel die ik zelf ben, maar zie ik tegelijk dat de puzzel nog gigantisch groot is en is er weinig tot geen overzicht. maar t voelt elke keer wel aan alsof ik iets heel belangrijks heb geleerd. maar de inhoud van datgeen ik geleerd heb kan ik nooit mee "naar buiten" nemen, dat weet ik alleen op zo'n moment of de volgende keer dat ik zo'n moment heb.

opzich ken ik die fases ook wel maar die zijn eigenlijk elke keer anders of anders van volgorde of ik besef dat het anders is maar tegelijk ervaar ik het als precies hetzelfde. vage dej? vu dingen.

wow wat mooi verwoord, nou zou ik zelf nooit op puzzelstukje komen maar dat is het ongeveer wel ja, erg gaaf dat dit herkend wordt.
verder heb ik inderdaad ook wel dat het iedere keer wel weer anders is hoor.

#38 LSM

LSM

Silent one

• Donateurs
  • 17 posts

Posted 15 September 2006 - 07:19 PM

De combinatie met 2cb is fucking hemels. Mooiste wat ik met die combinatie gezien heb is dat alles wat ik zag opeens een groot schilderij werd met de meest prachtige kleuren. Mijn ervaring is dat je beter 1 patroon kan doen dan 2 als je 2cb op hebt. Met 2 patronen ben je zo ver heen dat je je er niets van herinnert, met 1 patroon krijg je de meest intense bizarre visuals terwijl je nog wel grotendeels bij bewustzijn bent.

Met lachgas alleen was mijn vetste trip dat ik opeens de tunnel van oneindigheid invloog terwijl er niets van mijn ego over was, ik 'was' gewoon. Gaf een zeer verlichtend gevoel.

Ik denk dat ik nu al gemakkelijk in totaal 500+ patronen gebruikt heb in een paar jaar tijd, in het begin was het veel leuker dan nu. Toen kreeg ik nog regelmatig allerlei droom-achtige inzichten (dingen die in je trip significant lijken maar eigenlijk vaak nergens op slaan en die je vaak ook niet onthoud), en het gevoel dat er zoveel meer was om te ontdekken. Dat gevoel heb ik nu niet meer.

#39 Strijder

Strijder

wonderlijk natuurproduct

• Banned
  • Pip
  • 32 posts

Posted 10 January 2008 - 07:50 PM

Ik begrijp al jaren niet waarom mensen het altijd hebben over ballonen..
Ik doe het altijd met een pedaalemmer zak namelijk en wel op deze manier:

Benodigdheden:

1 pedaalemmerzak
1 slagroomspuitfles
4 lachgas patronen
warm water

Vervolgens doe ik 1 patroon in de slagroomspuitfles. (Zo'n ding van metaal)
Vervolgens sluit ik de zak aan op de slagroomspuit en blaas er 1 capsule in leeg.
Vervolgens zak dicht houden

Vervolgens slagroomspuitfes even met warm water om de delen die door het koude gas bevriezen te ontdooien!
Vervolgens proces herhalen tot er 4 lachgaspatronen in een zak zitten :laugh:

Vervolgens longen goed leeg maken door uit te ademen.

INHALEREN EN UITADEMEN DOE JE IN DE ZAK

Dan.... OGEN DICHT EN INHALLEER je longen vol met n20 -de pedaalemmerzak. Even binnenhouden (hoe langer hoe heftiger) UITADEMEN IN DE ZAK
Dan mag je tussen door best even ademhalen, uitademen en de zak weer aan je mond om in te ademen zo lang en zo diep mogelijk. Ik doe meesteel zo lang mogelijk zonder adem, en dan uitademen in de zak. en dan weer effe zuurstof.
Je kan zo best wel een poosje doen met zo'n zak.. soms vergeet ik bijna te ademen...

4-5 patronen in een zak geeft bij mij werkelijk ZEER bijzondere effecten. Gewoon zonder psilo of mdma dus naturel N2O gaat echt knal hard in die zin dat ik ALTIJD diepgaande visuele avonturen beleef... :laugh:

JE MOET WEL JE OGEN DICHT DOEN NATUURLIJK dat scheelt 99% van de ervaring.. ;)

P.s

vergeet niet te ademen soms -
"De wereld is absoluut volmaakt, met inbegrip van jouw ontevredenheid ermee en alles wat je probeert te doen om haar te veranderen" ©RamDass

#40 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 10 January 2008 - 07:56 PM

Waarom dat gedoe met capsule in de fles, dan water, dan weer capsule etc.? In de meeste slagroom spuiten kun je ook makkelijk 3 patronen tegelijk stoppen (wel de laatste capsule laten zitten na indraaien).
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users