Mooiste ervaring met lachgas
Posted 25 August 2006 - 02:12 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 25 August 2006 - 02:16 PM
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 25 August 2006 - 02:54 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 25 August 2006 - 03:24 PM
Edited by Svenson, 25 August 2006 - 03:29 PM.
Posted 25 August 2006 - 07:14 PM
Ik kan op 1 capsule out gaan, maar niet zo heftig als op 2 capsules(het woord DUH komt me hier te binnen schieten). lachgas is meesterlijk, en ik ben vereid het te gebruiken, zo zinnig mogelijk, ik hyperventileer voor ik het neem(overdaad zuurstof in je bloed) en dan ga ik los op een goede hoeveelheid lachgas. Ik dacht dat iedereen wel out ging op lachgas, de mensen die ik ken in ieder geval zonder uitzondering allemaal wel. En die vinden ook dat lachgas een geweldig middel is.
@ Wolf: ik had dat met pep ook een keer, dat ik mn hele pepspace een lachgas buzz had hangen en dat voelde echt gaar(met gedachten aan hersenschade), maar ik wijd de schuld aan de pep, niet de lachgas. En zo lang houd ik mn adem niet in, met zwemmen vroeger deed ik het veel langer, en dat vond iedereen prima, dus waarom met lachgas niet?
Posted 25 August 2006 - 11:00 PM
Veel ket met dubbel lachgas doe ik nooit meer, is me teveel van het goede.
Posted 26 August 2006 - 09:00 AM
Posted 26 August 2006 - 09:32 AM

Posted 26 August 2006 - 12:25 PM
En nog een vraagje: waar o.a. William James bekend om stond is zijn experimenten met lachgas. Hij dacht op een gegeven moment ook het raadsel van het universum, de wereld en alles te hebben opgelost. Dat heb ik ook een paar keer gehad, de eerste keer was echt echt echt leip. Ik had tegelijkertijd precies dezelfde ervaring met mn beste vriend en we konden elkaar nadien alleen nog maar met grote ogen aankijken. We hadden allebei een kijkje gekeken in het centrum van het alles, waar alle antwoorden en alle kennis ligt (en alle liefde en wat al niet meer). Maar op hetzelfde moment dat we het begrepen, waren we het weer kwijt. Frustrerend als ik weet niet wat! Leipheid ten top, dat was overigens in combinatie met lsd. De tweede beste ervaring was met diezelfde dude aan 2c-b. Ook een ballon met twee capsules lachgas... toen werden we op de piek met elkaar versmolten somehow, ik werd yin en hij yang, we werden elkaars tegendeel en soort van 1 persoon (en we hadden ook allebei dezelfde ervaring). Echt verschrikkelijk bizar, maar aangezien we die andere ervaring al gedeeld hadden, konden we hier wel weer snel overheen stappen (niet juiste benaming... maar we bleven iig niet een uur lang als domme schapen voor ons uit kijken, hehehe)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 26 August 2006 - 12:31 PM
Maar ik vond t wel grappig

Posted 26 August 2006 - 06:34 PM
Posted 31 August 2006 - 09:22 PM
ik kom vaak tot toffe conclusies en herinner me tijdens het terugkomen het ook nog zinnig te stellen maar schrijf het nooit op ofzo, kan me de ervaringen ook niet echt meer herinneren ik weet alleen nog dat het vet was en dat ik altijd bepaalde fases herken
zoals de fase dat het opkomt dat je die prikkels voelt rushen, dan een fase waarin je die ballon hoort, dan een fase waarin je een bepaalde gesuis hoort en zo gaat t steeds verder en de fases na de piek zijn altijd heel erg intiem ofzo, alsof ik echt voor mezelf iets ontdekt heb en dat ik "het" weer ff "gedaan" heb zal wel door mn karakter komen ofzo

anyways ik zal het is op gaan schrijven ik denk dat die fases waar k t over heb wel herkenbaar zijn.
Posted 31 August 2006 - 09:45 PM
Helemaal waus van de saus!
Posted 01 September 2006 - 02:16 PM
ik heb iedere keer dat ik lachgas neem echt een ervaring totdat ik van deze wereld af ben (soms zelfs met 1 patroon).
ik kom vaak tot toffe conclusies en herinner me tijdens het terugkomen het ook nog zinnig te stellen maar schrijf het nooit op ofzo, kan me de ervaringen ook niet echt meer herinneren ik weet alleen nog dat het vet was en dat ik altijd bepaalde fases herken
zoals de fase dat het opkomt dat je die prikkels voelt rushen, dan een fase waarin je die ballon hoort, dan een fase waarin je een bepaalde gesuis hoort en zo gaat t steeds verder en de fases na de piek zijn altijd heel erg intiem ofzo, alsof ik echt voor mezelf iets ontdekt heb en dat ik "het" weer ff "gedaan" heb zal wel door mn karakter komen ofzo
anyways ik zal het is op gaan schrijven ik denk dat die fases waar k t over heb wel herkenbaar zijn.
dat "intieme" of persoonlijke gedeelte ken ik ook. heb ik alleen niet elke keer. meestal voelt t dan aan alsof ik een nieuw puzzelstukje op de juiste plaats heb gelegd in de puzzel die ik zelf ben, maar zie ik tegelijk dat de puzzel nog gigantisch groot is en is er weinig tot geen overzicht. maar t voelt elke keer wel aan alsof ik iets heel belangrijks heb geleerd. maar de inhoud van datgeen ik geleerd heb kan ik nooit mee "naar buiten" nemen, dat weet ik alleen op zo'n moment of de volgende keer dat ik zo'n moment heb.
opzich ken ik die fases ook wel maar die zijn eigenlijk elke keer anders of anders van volgorde of ik besef dat het anders is maar tegelijk ervaar ik het als precies hetzelfde. vage dej? vu dingen.

- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -
Posted 01 September 2006 - 07:42 PM
Ik herinner me een keer toen we een weekend de beschikking hadden over een landhuis in de achterhoek. Het huis had een audio visuele ruimte met beamer. De kamer was volledig donker met zeer wrede winamp visualisations geprojecteerd op de muur en keiharde techno. Helaas hadden we toen de truuk met de dubbele capsule per balon nog niet ontdekt.
Laatst op lowlands toen we s'nachts nog even nazaten bij de tent met een paar lijntjes ket erbij had ik met een dubbele capsule mijn meest bizarste ervaring ooit. Meestal pass ik gewoon out met dubbel gas maar dit keer maakte ik de tijd van outgaan tot ik weer bij kwam bewust mee. Ik ga niet uitleggen wat er allemaal gebeurde maar het was erg vermakelijk en vreemd.
Het blijft wel leuk speelgoed want ik kom er niet mee tot diepere inzichten haha
If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not
Now I'm Ready to start
Posted 01 September 2006 - 08:29 PM
Posted 15 September 2006 - 12:19 PM
ik heb iedere keer dat ik lachgas neem echt een ervaring totdat ik van deze wereld af ben (soms zelfs met 1 patroon).
dat "intieme" of persoonlijke gedeelte ken ik ook. heb ik alleen niet elke keer. meestal voelt t dan aan alsof ik een nieuw puzzelstukje op de juiste plaats heb gelegd in de puzzel die ik zelf ben, maar zie ik tegelijk dat de puzzel nog gigantisch groot is en is er weinig tot geen overzicht. maar t voelt elke keer wel aan alsof ik iets heel belangrijks heb geleerd. maar de inhoud van datgeen ik geleerd heb kan ik nooit mee "naar buiten" nemen, dat weet ik alleen op zo'n moment of de volgende keer dat ik zo'n moment heb.
opzich ken ik die fases ook wel maar die zijn eigenlijk elke keer anders of anders van volgorde of ik besef dat het anders is maar tegelijk ervaar ik het als precies hetzelfde. vage dej? vu dingen.
wow wat mooi verwoord, nou zou ik zelf nooit op puzzelstukje komen maar dat is het ongeveer wel ja, erg gaaf dat dit herkend wordt.
verder heb ik inderdaad ook wel dat het iedere keer wel weer anders is hoor.
Posted 15 September 2006 - 07:19 PM
Met lachgas alleen was mijn vetste trip dat ik opeens de tunnel van oneindigheid invloog terwijl er niets van mijn ego over was, ik 'was' gewoon. Gaf een zeer verlichtend gevoel.
Ik denk dat ik nu al gemakkelijk in totaal 500+ patronen gebruikt heb in een paar jaar tijd, in het begin was het veel leuker dan nu. Toen kreeg ik nog regelmatig allerlei droom-achtige inzichten (dingen die in je trip significant lijken maar eigenlijk vaak nergens op slaan en die je vaak ook niet onthoud), en het gevoel dat er zoveel meer was om te ontdekken. Dat gevoel heb ik nu niet meer.
Posted 10 January 2008 - 07:50 PM
Ik doe het altijd met een pedaalemmer zak namelijk en wel op deze manier:
Benodigdheden:
1 pedaalemmerzak
1 slagroomspuitfles
4 lachgas patronen
warm water
Vervolgens doe ik 1 patroon in de slagroomspuitfles. (Zo'n ding van metaal)
Vervolgens sluit ik de zak aan op de slagroomspuit en blaas er 1 capsule in leeg.
Vervolgens zak dicht houden
Vervolgens slagroomspuitfes even met warm water om de delen die door het koude gas bevriezen te ontdooien!
Vervolgens proces herhalen tot er 4 lachgaspatronen in een zak zitten

Vervolgens longen goed leeg maken door uit te ademen.
INHALEREN EN UITADEMEN DOE JE IN DE ZAK
Dan.... OGEN DICHT EN INHALLEER je longen vol met n20 -de pedaalemmerzak. Even binnenhouden (hoe langer hoe heftiger) UITADEMEN IN DE ZAK
Dan mag je tussen door best even ademhalen, uitademen en de zak weer aan je mond om in te ademen zo lang en zo diep mogelijk. Ik doe meesteel zo lang mogelijk zonder adem, en dan uitademen in de zak. en dan weer effe zuurstof.
Je kan zo best wel een poosje doen met zo'n zak.. soms vergeet ik bijna te ademen...
4-5 patronen in een zak geeft bij mij werkelijk ZEER bijzondere effecten. Gewoon zonder psilo of mdma dus naturel N2O gaat echt knal hard in die zin dat ik ALTIJD diepgaande visuele avonturen beleef...

JE MOET WEL JE OGEN DICHT DOEN NATUURLIJK dat scheelt 99% van de ervaring..

P.s
vergeet niet te ademen soms -
Posted 10 January 2008 - 07:56 PM
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users