Jump to content

Photo

Mooiste ervaring met lachgas

• Please log in to reply
86 replies to this topic

#1 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 15 August 2006 - 08:08 PM

Ik heb met lachgas alleen meestal de standaard lachgas geluidjes en draaiende patroontjes gehad. En in combo met psychedelica versterkt het de visuals behoorlijk. Ook heb ik nu twee keer de moeder aller lachkicks gehad, 1x met lsd en 1x met paddo's. Dit was allemaal heel leuk, maar (op de lachkicks na) niet heel heftig.

Maar laatst (op VooV :) ) had ik wat mdma op en een behoorlijke hoeveelheid ket er bij genakt (lopen was bijna niet meer mogelijk). Bosgeest en ik besloten om een balon mee te nemen (2 capsules) om naar de lasershow te kijken en hem daar te nemen. Toen had ik de voor mij heftigste ervaring ooit.

Ik nam de balon en liep in ene door een gallerij. Ik wist op dit moment al helemaal niet meer dat ik een ballon genomen had en op VooV was. Ik was er gewoon. Ik zag een schilderij of foto hangen aan de muur en herkende niet wat het voorstelde. Ik ging het van dichterbij bekijken en steeds dichterbij. Opeens zag ik dat het de lazershow was met de silhouetten van de mensen op de voorgrond.
Posted Image
Op dat moment bewoog het beeld ook weer en hoorde ik het geluid van de muziek. Toen pas besefte ik weer dat ik op VooV was en wat ik net had meegemaakt doordat ik een ballon had genomen. Ook hoorde ik toen pas Bosgeest die tegen mij aan het praten was.

Dit was voor mij de heftigste ervaring met lachgas tot nu toe. Het was ook de eerste keer met een goede hoeveelheid ketamine. Ik ben van plan om nog wel vaker lachgas te combineren met ketamine, het was me goed bevallen, omdat het de eerste keer was dat ik totaal van de wereld was door een ballonnetje.

Ik zou graag jullie vetste ervaring(en) met lachgas horen. En of dit dan met alleen lachgas was of in combo met een ander middel. En welke dan? Bij welk middel vind je lachgas het beste passen, of geeft de mooiste ervaringen?
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#2 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 16 August 2006 - 06:56 AM

hmmwah over mooie ervaringen kan ik nog niet echt spreken, meestal blijft het bij de lachgas geluidjes, en alles godse trilt door elkaar heen, kheb dit al wel meerdere keren gecombineerd, en met keta is het toch wel het leukste vind ik, maar mischien moet ik gewoon me dosering opkrikken :)

#3 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 16 August 2006 - 10:11 AM

Ik heb met lachgas echt de meest vette ervaringen, ook zonder andere psychedelics erbij, hele andere werelden, soms alsof ik in een droom stap, soms alsof ik uit een droom stap.

Jullie nemen niet genoeg lachgas, houden het niet lang genoeg in, nemen er niet veel genoeg na elkaar of iets in die richting, want lachgas is een van de meest spacende spullen die er te krijgen is en een van de meest geweldige ervaringen ooit.

Of misschien ben ik gewoon vatbaar voor dat naar andere werelden reizen op dissociatieven, heb het op dxm, ket en lachgas allemaal al gehad. Maar ik neem dan ook wel redelijke dosissen en blijf proberen tot ik de juiste dosis heb.

Dissociatieven ownen

#4 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 16 August 2006 - 10:44 AM

Ik ben zelf wel redelijk een hardhoofd, in de zin dat ik me soms moeilijk kan laten gaan. Ik blijf er altijd maar analyserend bij hangen en kan me dus vaak moeilijk in het moment verliezen en gewoon beleven wat ik beleef. Dissociatieven helpen mij wel heel erg goed om me te laten gaan. Beetje ket of lachgas en ik zink veel dieper de acid trip in (goh, vast de enig clappus). Maar voor ervaringen als die ik hier boven beschreven heb moet ik denk ik wel twee dissociatieven mixen....iets wat ik zekers vaker ga doen :)
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#5 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 16 August 2006 - 01:29 PM

kneem meestal 2 ballonetjes achter elkaar, die suck ik op, en dan wacht ik af, kom der meestal niet heel ver mee, njah behalve met keta was het wel de bom!, maar hoeveel ballonetjes raden jullie aan dan? :D

#6 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 16 August 2006 - 01:34 PM

Sinds ik ontmaagd ben door dmt space ik tegenwoordig keihard op gas. Het lukt me nu heel easy mezelf te triggeren en entiteiten te zien door dit op dmt te hebben kunnen oefenen. Gistren heb ik trouwens ook weer dat rare lachgasvolkje ontmoet, erg vreemd volk is dat. Kennen jullie ze ook ?

btw, toasted heeft gelijk, je moet een bepaalde techniek gebruiken en enkel gas is erg ghey, je moet voor dubbel gas gaan of zoals haplo, lerez, bosgeest en ik deden: quatro gas op mescaline, erg vet.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#7 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 16 August 2006 - 02:12 PM

Met een gasje is het erg moeilijk om m echt goed hard te spacen op lachgas. Het kan, maar dan moet je erg lang je adem in kunnen houden en dan nog is de space niet ultiem, je moet echt meerdere patronen tegelijk in je longen douwen en als het niet werkt nog meer doen. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

#8 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7675 posts

Posted 16 August 2006 - 02:54 PM

Mijn beste ervaringen met lachgas heb ik beide in een tripreport beschreven. Mijn laatste supa dupa fly experience was een mindmelt met mn beste vriend, we versmolten soort van tot 1 persoon. Veel dieper dan op een psychedelic met lachgas gaat het niet, voor mij. In de categorie fullblown dmt. :D

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#9 Bosgeest

Bosgeest

held op sokken

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1519 posts

Posted 16 August 2006 - 05:01 PM

Mijn heftigste was een dubbele ballon tijdens een k-hole in m'n tent op VOOV...

mijn hele leven kwam aan me voorbij en de conclusie was dat tijd niet bestond en de wereld nep was... ik kwam bij in m'n tent maar deze was heel kleurig en ik dacht dat ik in een psychedelische gevangenins gevangen zat (ik had op dat moment van voren niet meer door dat ik van achteren leefde). Ik stond op en beukte tegen de muren (zijkanten vd tent) en toen besefte ik me ineens dat ik de tent mogelijk gesloopt had.

Wel humor was dat m'n tripgenote (die ook in een k-hole zat) niets doorhad en pas erna heel droog zei "wat doe je?"

De tent was gelukkig ok, stond wel scheef maar was niet lek ofzo... maar goed, ik ga maar niet meer een ballon nemen in een k-hole en ook maar niet meer in een tent. Dit was te wazig.

#10 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 16 August 2006 - 05:10 PM

Het klonk wel zwaar hilarisch, ik lag op dat moment in mijn tent in een erg diepe introspectieve paddo trip en hoorde in ene geschud aan die tent, en jij die rare kreten uit slaakte waarna je tripgenote dat zo droog zei.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#11 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 16 August 2006 - 06:30 PM

Ik schrok me de teering toen jij dat deed. Ik tripte al aardig hard op anderhalf of toen net misschien 2 magische chocolaatjes van Dreamer ( :chef: clappus ), toen jij begon te krijsen. Je tent schoot in ene naar links en jij slaakte kreten uit van: "wow waaah.... nee, ....huuuh." Toen schoot het hele tentgevaarte in eens naar rechts, toen moet je echt over je tentgenote heen gestapt zijn. Toen zij ze zo droog: "wat doe je?" Je hele tent zat verdraait. Aan mijn paddo trip had die gebeurtenis wel een draai gegeven. Als je in eens vet schrikt in een trip blijf je daar naschokken van voelen.

Maar die geniale balon die mij d? lachkick der lachkicks gaf maakte alles goed. Er zat gewoon niet genoeg lucht in mijn longen, energie in mijn lijf en stemkracht in mijn strot om de lach eruit te persen die er uit moest op dat moment. Achteraf was ik helemaal buiten adem, ik hyperventileerde bijna. Het was ?cht een lach om U tegen te zeggen :D .

#12 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9403 posts

Posted 16 August 2006 - 06:37 PM

^ vooral omdat we op een gegeven moment met z'n 5en dik zaten te lachen :D

#13 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 16 August 2006 - 06:47 PM

Jah, het scheen nogal een aanstekelijk lachje te zijn clappus. Zoals ik op erg droge toon van mijn tentgenoot mocht vernemen, waardoor ik weer in een lachstuip schoot :D .

#14 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 16 August 2006 - 09:41 PM

dernet weeral elven gezien op lachgas met ket en ghb

dat lachgasvolk is een erg vreemd volk
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#15 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 16 August 2006 - 10:39 PM

Ik heb met lachgas echt de meest vette ervaringen, ook zonder andere psychedelics erbij, hele andere werelden, soms alsof ik in een droom stap, soms alsof ik uit een droom stap.

Jullie nemen niet genoeg lachgas, houden het niet lang genoeg in, nemen er niet veel genoeg na elkaar of iets in die richting, want lachgas is een van de meest spacende spullen die er te krijgen is en een van de meest geweldige ervaringen ooit.

Of misschien ben ik gewoon vatbaar voor dat naar andere werelden reizen op dissociatieven, heb het op dxm, ket en lachgas allemaal al gehad. Maar ik neem dan ook wel redelijke dosissen en blijf proberen tot ik de juiste dosis heb.

Dissociatieven ownen

ik heb ket nog niet geprobeerd, maar ben het verder helemaal met je eens.

vooral sinds ik 2x dxm gedaan heb begin ik ook steeds meer van lachgas te "begrijpen"

begrijpen zal het denk ik nooit worden, maar er zit iig ontwikking in :)
eerst leek het altijd soort van het zelfde maar nu kan ik steeds meer bevatten hoe bijvoorbeeld 1 gedachte of ervaring voor je gevoel uiteengesmeerd wordt gedurende de lachgastrip. daarom lijkt het steeds het zelfde als je er steeds met de zelfde gedachte in gaat en je er niet veel achter elkaar doet. dus vooral verschillende settings bij lachgas en verschillende hoeveelheden en verschillende muziek (of geen muziek) en je gaat vanzelf interessantere ervaringen krijgen.

:P

dxm ook trouwens :thumbsup:

ow en:

Met een gasje is het erg moeilijk om m echt goed hard te spacen op lachgas. Het kan, maar dan moet je erg lang je adem in kunnen houden en dan nog is de space niet ultiem, je moet echt meerdere patronen tegelijk in je longen douwen en als het niet werkt nog meer doen. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

idd lastige gebruiksaanwijzing bij nodig. lang adem in houden is ok maar je moet wel genoeg zuurstof binnen krijgen, is gezonder en beter effect. dus vooral meer en gedoseerd lachgassen.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#16 haplo

haplo

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 780 posts

Posted 16 August 2006 - 10:57 PM

Misschien niet de mooiste ervaring, maar ik moest er wel direct aan denken. Ook deze ervaring vond plaats op voov (ja, we waren goed bezig). Ik had eerder op de avond al lsd genomen en besloot te gaan liggen met een ballon op een luchtbed in de openlucht. Dreamer zat tegen over mij met een lampje wat te kutten. Ik nam de ballon en ik was echt totaal weg van alles. Ik voelde een eenheid met alles, echt een kosmisch gevoel. Ondertussen keek ik echter nog steeds naar het lampje van dreamer, voor mij was dit lampje de helderste ster aan het firmament. Voor mijn gevoel maakte mijn geest er een reis heen, dit in de letterlijke zin: het voelde alsof ik daadwerkelijk richting het licht bewoog. Ondertussen beschouwde ik met de lichtsnelheid mijn omgang met drugs en mijn omgang met andere mensen. Erg jammer dat dit allemaal zo snel overging. Hiervoor in de plaats zag ik geleidelijk aan weer dreamer die bezig was een tippie terug te proppen in een joint.

#17 Dr. Paddo!

Dr. Paddo!

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 127 posts

Posted 18 August 2006 - 12:30 AM

Ik heb enorm veel lachgas gehad...we hadden bij mij op mijn werk waar ook hardcorefeestjes gegeven worden een grote fles met lachgas staan. Die was niet helemaal leeg gekomen en zat ongeveer nog half vol...daar heb ik mij in ongeveer 10 weekenden erg mee vermaakt na werktijd en ook als ik vrij was en ging feesten ff stiekem een ballonnetje achter in de garderobe... :P
Mijn ervaring is dat je gewoon vet relaxed van voelt en zweeft en geluiden vibreren alles word anders maar ik nam het anders als anderen...ik nam een teug en hielt hem in tot ik bijna knock ging...niet goed voor je hersenen maar wel heel chill...ik kon dan nog amper lopen en was zwaar van de kaart...heel soms ook hoofdpijn na de tijd. De eerste keer dat ik het nam kreeg ik de grootste lachkick en dat was een hele grote!! haha

#18 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 18 August 2006 - 12:21 PM

^ je hebt het nu over het gebruik van lachgas opzichzelfstaand? kan me wel voorstelle dat het funny is, maar in combinatie met komt zijn potentie pas echt naar boven

#19 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 18 August 2006 - 12:40 PM

Lachgas opzichzelf kan ook erg gestoord zijn. Moet je misschien gevoeligheid of ervaring voor hebben denk ik? Het blijft wel zo dat het met een ander middel nog gestoorder is.

#20 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 25 August 2006 - 12:31 PM

maar dus niet alleen met andere middelen maar ook met andere staten van zijn die je van jezelf kan hebben.

heb het ook een keer geprobeerd op een nogal vage manier: eerst een paar honderd meter sprinten en dan snel een patroontje. maar had helaas geen ballon bij de hand en de neiging tot ademen was niet te onderdrukken dus kreeg veel te weinig lachgas en veel te veel zuurstof binnen. was evengoed nogsteeds vaag maar was alleen maar daar mee bezig.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users