Maar laatst (op VooV

Ik nam de balon en liep in ene door een gallerij. Ik wist op dit moment al helemaal niet meer dat ik een ballon genomen had en op VooV was. Ik was er gewoon. Ik zag een schilderij of foto hangen aan de muur en herkende niet wat het voorstelde. Ik ging het van dichterbij bekijken en steeds dichterbij. Opeens zag ik dat het de lazershow was met de silhouetten van de mensen op de voorgrond.

Op dat moment bewoog het beeld ook weer en hoorde ik het geluid van de muziek. Toen pas besefte ik weer dat ik op VooV was en wat ik net had meegemaakt doordat ik een ballon had genomen. Ook hoorde ik toen pas Bosgeest die tegen mij aan het praten was.
Dit was voor mij de heftigste ervaring met lachgas tot nu toe. Het was ook de eerste keer met een goede hoeveelheid ketamine. Ik ben van plan om nog wel vaker lachgas te combineren met ketamine, het was me goed bevallen, omdat het de eerste keer was dat ik totaal van de wereld was door een ballonnetje.
Ik zou graag jullie vetste ervaring(en) met lachgas horen. En of dit dan met alleen lachgas was of in combo met een ander middel. En welke dan? Bij welk middel vind je lachgas het beste passen, of geeft de mooiste ervaringen?