Jump to content

Photo

Virola Theiodora

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 Intoxicated

Intoxicated

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 27 July 2006 - 03:29 PM

Ik had een vraagje. Ik heb redelijk veel in de dmt topics gelezen. Maar vind jammer genoeg bijna niets over Virola resin. Is er iemand die ervaring met dit product heeft?

Ze zeggen dat deze resin tot 8 procent 5-MeO-DMT bevat. Dan neem ik aan dat er gemiddeld wel een procent of 6 in zal zitten. Dat betekent dus dat er ongeveer 60mg 5-MeO-DMT in zo'n gram zit. En dit kost omgerekend 4 euro, exclusief verzendkosten dan. In de resin zitten ook 2 andere alkaloiden, B-carbolines die als MAOI dienen, zodat je het in principe ook oraal kan gebruiken. maar origineel werd het gesnoven. Het zou als een gerookte 5-MeO-DMT ervaring moeten zijn, maar dan met een rustige comeup van een minuut of 20-30. Klinkt erg mooi.

Iemand met ervaring met dit middel?

Alvast bedankt

#2 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 27 July 2006 - 04:53 PM

Nee, ik heb nooit gehoord dat dit als resin verkocht werd, dit is wel 'n erg zwaar extract als je 't mij vraagt, dus wsch wel vet. 5-meo-dmt duurt vijf minuten ongeveer, bij mij is ongeveer 5 - 10 mg genoeg.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#3 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 27 July 2006 - 04:59 PM

Bij mij duurt 5-meo-dmt altijd wel langer dan 5 minuten, de piek is aardig snel voorbij, maar met na-effecten duurt het toch minstens een half uur. 5-10mg geeft mij overigens niet de mind-blowing effecten die een iets hogere dosis wel geven(is wel extreem spul)

#4 Intoxicated

Intoxicated

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 27 July 2006 - 05:14 PM

Ja het is dus een resin die ze uit de bast van de virola schrapen.
Ik ga wel eens een grammetje bestellen en kijken hoe het zit.
Ik kan wel naar het plaatje blijven kijken, maar daar kom ik ook niet verder mee.

Wat schatten jullie als een redelijke dosis om mee te beginnen?
Ik moet er wel even bijzeggen dat ik een goede 90 kilo weeg, en tot nu toe een behoorlijke hardhead met psychedelics ben geweest.

#5 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 27 July 2006 - 05:57 PM

Nou, met 5meo-dmt ben ik altijd op dosissen rond de 12 mg. blijven steken, stuk voor stuk meer dan genoeg voor een mindblowing out-of-this-world supersynesthesias to the max, om 't maar zo te stellen. :P

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#6 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 27 July 2006 - 06:25 PM

ik zou persoonlijk gewoon gelijk 15 mg roken en dan ongeveer hebben wat snaap omschreef. Ben zelf ook een redelijke hardhead, maar die dosis begint het voor mij toch wel erg intens te worden. Dosis boven de 20mg is het eigenlijk niet waard, veel intenser dan 20mg kan nauwelijks(en is ook niet echt gewenst eerlijk gezegd)

#7 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 28 July 2006 - 02:11 AM

Is dat gewoon bij de Smartshop te halen of heb je daar een stiekum adressie voor?

Anyway, lijkt me leuk om eens te proberen. :wacko:

#8 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 28 July 2006 - 04:37 AM

Nee, dat was niet zo heel stiekem, maar duidelijk niet uit de smartshop. Kost je ook wel een paar knaken...

#9 mrl_

mrl_

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 30 posts

Posted 28 July 2006 - 12:01 PM

Heb er zelf geen ervaring mee maar wat ik over virola resin gelezen heb is dat er twee soorten resin op de schors zitten en dat de goeie soort er vaak al in zuid amerika af wordt geschraapt, de potentie van het resin snel afneemt als het in contact komt met lucht en dat pogingen tot extractie (van schors geloof ik) om deze redenen vaak niets opleveren.

Maar ik ben benieuwd als je het gaat proberen..

#10 Intoxicated

Intoxicated

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 28 July 2006 - 01:14 PM

Ja, ik krijg de resin ook uit Zuid Amerika. Van een private farm.
Het is niet al te duur, dus haal wel eens een grammetje, kan me er niet echt een grote buil aan vallen.
Vooral de rustige opkomst van deze methode lijkt me perfect om toch redelijk rustig een hogere dosis 5-MeO-DMT op een fijne manier in te laten komen. Ik hoor dat het vaak nogal een schrik-effect geeft bij hoge doseringen. Ik zal wel beginnen met omgerekend 15mg, ik weet natuurlijk ook nooit het echt 5-MeO-DMT gehalte dat er inzit. Ik probeer er nu een beetje naar de vissen bij mijn supplier. Dan reken ik het wel om en begin klein. Het zal nog wel even duren voordat ik het in huis heb, maar als ik het heb geprobeerd laat ik jullie zeker weten of het bevallen is. En als mijn inspiratie het toegeeft komt er ook wel een TR :wacko:

#11 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 28 July 2006 - 01:21 PM

Ik kan je dit vertellen: ik had van alles en nog wat gelezen en was helemaal voorbereid op het schrikeffect en dacht dat het daarom niet zo heftig zou zijn, en toch schrok ik me de eerste keer de tering. Wel erg vet toen ik me er aan over gaf

#12 Intoxicated

Intoxicated

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 28 July 2006 - 02:45 PM

Ja, maar met dit spul gaat het dus niet zo snel, en vloei je gewoon in een 20 tal minuten die trip in.
Lijkt mij persoonlijk wel fijn. En ik vind het stiekem ook wel leuk om het op een 'oude' manier te gebruiken.

#13 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 28 July 2006 - 02:58 PM

Maar hoe gebruik je het dan? Als je het gaat roken dan is die 5-meo-dmt even snel hoor.

#14 Intoxicated

Intoxicated

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 29 July 2006 - 10:49 AM

Ja, dat bedoelde ik. Als je het rookt werkt het (naar wat ik heb gelezen en gehoord) eigenlijk onmiddelijk. En duurt het behoorlijk kort. Dit spul wordt langzamer in je systeem opgenomen omdat je het in je neus haalt. Dan schijnt het ongeveer 20 minuten tot een half uuur een redelijk geleidelijke opkomst is, en daarna pas echt volledig tot zijn recht komt. Ik heb ook net gelezen dat die resin waarschijnlijk ook N,N-dimethyltryptamine bevat. En als dit zo is, heb ik duidelijk een verkeerde vraag gesteld. Want dan is de ervaring vast meer te vergelijken met een normale ayahuasca trip dan met 1 van de werkzame stoffen als je hem los gebruikt. Het lijkt me ook wel erg likely dat het sowieso wat N,N-dimethyltryptamine zal bevatten, sinds het eigenlijk gewoon uit de natuur komt. Dan neem ik aan dat er geen plantensoorten zijn die alleen 5-MeO-DMT bevatten, als iemand een plant weet die wel deze eigenschappen heeft...

Onderwijs mij :hartje:

#15 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 29 July 2006 - 02:56 PM

vergeet niet dat aan ayahuasca ook een beta-carboline toegevoegd is (een maoi) die op zelf al een heel eigen effect heeft. ik zou het dan ook niet direct met ayahuasca vergelijken...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#16 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 29 July 2006 - 03:07 PM

omdat je het in je neus haalt.

Dat wilde ik dus weten.

En als dit zo is, heb ik duidelijk een verkeerde vraag gesteld. Want dan is de ervaring vast meer te vergelijken met een normale ayahuasca trip dan met 1 van de werkzame stoffen als je hem los gebruikt.

Dit snap ik niet.

Het lijkt me ook wel erg likely dat het sowieso wat N,N-dimethyltryptamine zal bevatten, sinds het eigenlijk gewoon uit de natuur komt. Dan neem ik aan dat er geen plantensoorten zijn die alleen 5-MeO-DMT bevatten, als iemand een plant weet die wel deze eigenschappen heeft...

Dit slaat nergens op, tuurlijk zijn er planten die alleen 5-meo-DMT bevatten.

#17 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 30 July 2006 - 12:00 AM

Mijn ervaring met gesnoven 5-meo-dmt is dat het in 5 minuten toch al bijna op zn piek zit, op 20 minuten is de piek toch zeker weten al bereikt. en rustig erin vloeien is er dus niet echt bij. Het gaat iets minder snel, maar is toch zeker bijna even intens...

#18 Intoxicated

Intoxicated

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 30 July 2006 - 01:05 AM

Ik kende dus blijkbaar alleen maar planten met beide stoffen.

Zoals ik in mijn eerste post al zei zitten er b-carbolines in de resin die ik heb.

En ik bedoel dat het dan meer te vergelijken is met een ayahuasca trip dan met het roken van 1 van de compounds. Het lijkt mij niet vreemd dat die 3 stoffen die samen de belangrijkst werkende stoffen van ayahuasca zijn een heel andere werking geven als je ze bij elkaar gebruikt, of los van elkaar. Dit is toch niet een heel vreemde gedachte? En ik heb volgens mij echt vaker gelezen dat mensen een verschil maken tussen 5-MeO-DMT en N,N,DMT. Please correct me if I'm wrong

@Toasted: Ik verwacht dat het bij het spul dat ik krijg langzamer opkomt omdat het gewoon niet de pure stoffen zijn. Ik geloof best dat het echt wel zo snel inslaat die kristallen. maar de stof die ik krijg bevat ook nog allemaal andere stoffen, en is het voor je slijmvlies dan niet een stuk lastiger werken als je de stof niet puur hebt? Ik gok echt maar wat hoor. Dit lijkt mij een logische verklaring ervoor. Dus waarschijnlijk moet je van die resin ook meer pakken omgerekend dan dat je bij een normale dosis DMT of 5-MeO zou doen. Ik neem aan dat als ik een behoorlijk aantal miligrammen van dat spul in mijn neus heb zitten echt lang niet alles zo snel opgenomen zou worden als dat dat bij pure DMT zou gebeuren.

#19 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 30 July 2006 - 01:14 PM

5meo en n'n zijn wel degelijk totaal andere stoffen. afgezien van de snelle opkomst en de extreme out-of-this-world rush vind ik ze eigenlijk niet te vergelijken.

desondanks denk ik toch niet dat je het moet vergelijken met ayahuasca. Is toch iets heel anders, in alle opzichten...

Thank you, the mdgt.

#20 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 30 July 2006 - 01:23 PM

Zoals ik in mijn eerste post al zei zitten er b-carbolines in de resin die ik heb.

Welke B-carbolines? want zeker neit al deze stoffen hebben een MAO-i werking in het lichaam.

die 3 stoffen die samen de belangrijkst werkende stoffen van ayahuasca zijn een heel andere werking geven als je ze bij elkaar gebruikt, of los van elkaar. Dit is toch niet een heel vreemde gedachte? En ik heb volgens mij echt vaker gelezen dat mensen een verschil maken tussen 5-MeO-DMT en N,N,DMT. Please correct me if I'm wrong

3-belangrijkste stoffen ??

En ja, er is een groot verschil tussen 5-meo-DMT en n,n-DMT.

Overigens hoor ik ook vaker verhalen dat MAO-i + 5-meo-DMT behoorlijk af te raden is.

En wat snaap idd zegt: dit is echt niet zomaar te vergelijken met ayahuasca.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users