Jump to content

Photo

4-AcO-DMThet officiele 4-AcO-DMT topic!

• Please log in to reply
166 replies to this topic

#161 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 12 May 2018 - 09:30 AM

Nou heb ik toch 1 van mijn mooiste trips in mijn leven meegemaakt met dit spul. Afgelopen woensdag avond besloten een goede maat en ik om eens een echte hoge dosis 4-AcO-DMT te nemen. (Dus een dosis wat niet voor iedereen is geschikt). We hadden de hele kamer met kleurig led verlichting, psychedelische posters versierd en psybient muziek opgezet. 

Normaal kwamen we nooit echt hoger dan 30mg maar dit keer besloten we voor +40mg te gaan in 1x. Rond 07:30uur namen we de eerste slok van +-30mg om vervolgens kwartiertje later het laatste slokje te nemen zodat we ieder op +40mg zaten. Maar mensen wat zich toen vanaf een half uur later begon af te spelen had ik nooit verwacht. Ik raakte er zelfs wat van in paniek. Ook mede omdat ik me behoorlijk misselijk begon te voelen terwijl overgeven geen nut had want ik had al zeker 4 a 5 uur niks gegeten. 

Shit!!! Bij het opkomen al zo hard gaan, me misselijk en ziek voelen. Ik moet nog uren!

Ik moest toen echt even naar buiten om even uit die veel te drukke kamer te zijn en omdat ik telkens moest kokhalzen van de misselijkheid. Ik heb toen ongeveer een half van buiten naar binnen gelopen want ik kon me maar niet goed voelen en bleef misselijk en paniekerig. Dit voelde tegelijkertijd erg stom van mezelf want ik vond 4-AcO-DMT altijd zo makkelijk vergeleken met paddo's en ik heb zo veel ervaring vind/vond ik zelf.  -_-

Uiteindelijk, rond 09:00uur, was de misselijkheid voldoende gezakt zodat ik kon gaan liggen op de bank. Op dat moment lukte het me om me over te geven en weg gezogen te worden in de grote mooie kristal achtige DMT wereld. Al snel voelde ik, door de overgave, 1 grote geluksgolf in me opkomen en begon het genieten van de mooiste closed eye visuals die ik ooit in mijn leven had gezien!

Dit was echt zo onbeschrijfelijk mooi dat mijn maat ik vaak momenten hadden dat we vanuit het niets hardop lachte van de schoonheid en geluk die we toen voelde. Samen met de wonderschone psybient muziek (sommige nummertjes zijn echt kunstwerken) lagen we heerlijk van alle kleuren, kristallen, patronen en gevoelens te genieten al hangend op de bank. Dit was echt extatisch mooi en niet meer te vergelijken met paddo's. 

Deze piek ervaring heeft ongeveer tot 22:45 geduurd toen we eigenlijk al behoorlijk vermindering merkte en besloten de al klaar gelegde bij dosering te gaan nemen. Nog eens 20mg ieder die we in de loop van een half uur opdronken. Dit was precies een mooie dosis om tot een uurtje of 02:00 lekker te trippen zonder helemaal van deze wereld te zijn en nog hier en daar te kunnen praten. Lekker gefilosofeerd over het leven en verder genoten van de muziek.

Wat een avond om nooit meer te vergeten en wat heb ik een respect voor dit wonderschone goedje gekregen. Het is inderdaad op lagere dosissen tot 30 mg vergelijkbaar met paddo's maar hoe hoger je komt hoe meer je in een DMT wereld terecht komt. Ik zou willen dat ik het beter kon beschrijven maar zoals velen van jullie weten, zijn er geen woorden voor hoe je je soms met deze middelen kan voelen en hoe erg het je soms kan verrijken met mooie inzichten en lessen. Ondanks ik me eigenlijk nog nooit zo paniekerig had gevoeld tijdens trippen was dit 1 van mijn mooiste trips in mijn leven waar ik lang op kan teren. 

"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#162 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 14 May 2018 - 11:35 AM

Klinkt als een boeiende avond. Ik heb zaterdag ongeveer 26 mg gehad. Alleen op het begin erg misselijk en verwarrend, toen op de bank gaan liggen en was na de come-up voorbij.

#163 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 14 May 2018 - 03:23 PM

Ja, die ervaring klinkt niet mis.

Maar je zegt dat deze ervaring niet meer te vergelijken was met stoeltjes, maar dan vergelijk je het met een normale dosis. Waarom zou een extreem hoge dosis stoeltjes niet hetzelfde effect kunnen bereiken?

En ben heel erg benieuwd welke artiesten/nummers in je playlist stonden. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#164 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 16 May 2018 - 11:46 PM

Ja Spekkie. Het ligt meestal ook alleen aan de come-up, de misselijkheid enz. Maar met deze dosis schrok er behoorlijk van.

Phlogiston - Dat komt meer omdat ik ook vaker hogere dosissen paddo's heb gehad en dat begon echt niet op een DMT trip te lijken zoals 4-AcO-DMT dat deed met deze dosis. Ik ga er van uit dat 5 gram gedroogde wel te vergelijken is met deze 40mg 4-AcO-DMT. Maar natuurlijk kan ik dat mis hebben. Misschien weet iemand anders beter de vergelijking met paddo's kwa dosis in beeld te brengen?? Voor mij gaf deze dosis 4-AcO echt een trip die meer met een een DMT trip valt te vergelijken dan paddo's. Maar wat een mooie ervaring zeg!!!!  :)

In de playlist stonden artiesten als Entheogenic!, Hinkstep, Flooting grooves, Chilling matenda, Sephira met Daniel Waples, Suduaya-nomad, Phaxe met Morten Granau, Asura, Jan Amit, Zero Cult, Ace ventura, Tribone, Hol bauman, Koan, Vibrasphere, Sphongle.......Zo zal ik er best wat vergeten zijn en niet eens de beste genoemd te hebben maar dit zijn wel namen die er in voor komen.

Psychil/psybient is meestal wat ik luister maar soms progressive goa/psytrance/goa. Al die genres en namen ook :wacko:

"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#165 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 16 October 2018 - 10:27 AM

4-AcO-DMT... hmmm... eigenlijk een van de weinig research chems waar ik nog serieus in geinteresseerd ben!

Hahaha. 9 jaar verder (fuck! to the day!) is er nog niets veranderd. Wel sinds kort wat in mijn bezit, dus wie weet of ik er ooit een keer aan toe ga komen... ben nog steeds wel nieuwsgierig.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#166 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 16 October 2018 - 11:20 AM

Kan deze al bijna geen RC meer noemen. :P

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#167 Immad