Jump to content

Photo

4-AcO-DMThet officiele 4-AcO-DMT topic!

• Please log in to reply
166 replies to this topic

#141 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 23 January 2013 - 10:02 PM

Ik vond ~5 mg 2C-E en ~16 mg 4-AcO-DMT wel een leuke combinatie, alhoewel de come-up niet prettig was. Mocht ik het herhalen, dan zou ik denk ik voor een paar mg 2C-E meer gaan en misschien de 4-AcO dosering ook wel verhogen naar ~20 mg.

Al met al was het een leuke en vrij heldere trip, alhoewel ik hoofdpijn krijg toen het allemaal al een tijdje uitgewerkt was. Dit kan aan dehydratatie gelegen hebben.

Pas heb ik ~10 - 11 mg 2C-E gecombineerd met ~19 - 20 mg 4-AcO-DMT. De trip was fantastisch, zeker een combinatie die ik vaker ga doen. Ook geen last van hoofdpijn dit keer :)

#142 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 24 January 2013 - 07:10 AM

Laatst, kort geleden had ik een hele hoge dosis 4-aco-dmt genomen; nasaal iets tussen de 50 en 100 mg ik zou niet weten hoeveel maar als ik na ga wat ik allemaal neer heb gelegd zal het daar wel op neer komen, ingenomen over +- 2 uur. Ik kan wel stellen dat dit echt een van m'n favoriete psychedelica is geworden door die ervaring.

Ik heb zelden ooit zulke mooie closed eye visuals gehad. Het was gewoon precies zoals een breakthrough op DMT visueel gezien met men ogen dicht alleen dan in slow motion met een soort paddo vibe dr aan; kleuren net iets meer pastel dan bij DMT en dus heel traag veranderende patronen en verhalen (ik zag niet zo zeer meer gezichten als hele personen en entiteiten gebouwd van visuals net als met DMT die hele verhalen uit m'n bewustzijn die me bezig hielden overbrachten allemaal overladen met een saus van patronen en fractals van precies DMT kwaliteit en stijl. Met men ogen open was er een overlay van dezelfde type patronen en visuals maar in tegenstelling tot paddo's niet die wazigheid ofzo, dingen bewogen ook minder maar patronen waren er juist veel meer. Met ogen dicht ging het zelfs zo hard dat toen ik een goede dosis DMT rookte in de piek het ongeveer helemaal geen verschil meer maakte; ja het tempo waarin de beelden zich ontwikkelden en afwisselden nam toe en de boel werd NOG wat euforischer maar het WAS al op die intensiteit, maar dan met de rust, sereniteit en vooral TIJD om alles uitgebreid in me op te nemen.

Mentaal was het pure euforie; ondanks de hoge dosis was communicatie nog goed mogelijk (en meer dan enkel communicatie haha..), een soort heldere lucide euforie maar ook wel een mind trip waar in ik me weer heel erg levend voelde; onderdeel van de aarde, een diersoort o.i.d.; alsof ik na een hele tijd leven als een stenen alien ineens weer voelde hoe het was om te leven en dat voelde wel heel diep ofzo; moeilijk uit te leggen.

Bodyload werd wel ff ruw op die dosis; moest in de piek / inkicken van het laatste pijgepakte lijntje zelfs kotsen (daarna trouwens geen spoor meer gehad van misselijkheid) en er was een hele significante tinteling, bijna op het niveau van een goeie dosis keta maar dan DMT achtig (en ik had de hele trip geen keta op).. op de 5 min misselijkheid na was de bodyload geheel comfortabel, gewoon erg sterk, men hoofd voelde soms ook raar.

De dagen er na was er sterke afterglow euforie en FLINK sterke HPPD verschijnselen; zodanig dat tekst moeilijker te lezen was maar dat hief ook op na enkele dagen (dat heb ik van paddo's ook wel es gehad; tryptamines + mijn brein = hppd)

Wat ik vooral wil zeggen met deze post is dat ik 4-aco-dmt meer op DMT vind lijken dan op paddo's of eigenlijk bijna precies een kruizing. Mate van detail en gewoon het hele uiterlijk van en dus de stijl en alles van de visuals is precies DMT maar de kleuren waar in het zich toont, het tempo en toch ook een deel van de sfeer meer paddo achtig met potentie voor schitterende euforie en doch een intense invloed op hoe gedachtes werken; veel minder desorienterend dan paddo's, helderder.

Het HELE plateau lang dacht ik 'shit wat vreselijk jammer dat dit tijdelijk is; dat het weer uitwerkt, zag alles er maar altijd zo uit...' en ik heb ook ontzettend veel zin dat experiment te herhalen (gaat ook gebeuren zodra ik weer in NL ben; en waarschijnlijk een hele reeks van 4-aco-dmt experimenten :) ) in een iets minder gestressede impulsieve setting :) Hoge doseringen 4-aco-DMT; ik ben fan. (laag vond ik het ook wel leuk maar pas op deze dosering onderscheidde het zich voor mij echt als uniek en zeer welkom psychedelicum).

(reportje van die 4-aco trip komt nog trouwens..)
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#143 2C-Jan

2C-Jan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 28 posts

Posted 24 February 2013 - 04:18 PM

Gisteravond met 4 man getript op dit goedje. Ikzelf had samen met een andere maat 30 mg gepakt en de andere 2 jongens 25 mg .
We hebben een super mooie trip gehad alleen tijdens de coming down ging het niet helemaal lekker. Een van ons ( die 25 had gepakt ) stond op om naar de WC te gaan en toen ie in de WC stond viel hij opeens flauw. Jammer genoeg viel hij ook nog eens met zijn hoofd tegen de wasbak waardoor er een snee in zijn ahterhoofd zat en we de avond eindigden op de EHBO :( .

Hebben meer mensen ervaring met flauwvallen op 4-Aco-DMT? Op de EHBO post zeiden ze dat zijn bloeddruk laag was. Ook hadden we voor de trip 5 uur lang niks gegeten en tijdens de trip wel geblowd, dit kan ook meespelen natuurlijk.

We hebben geluk gehad dat het niet in de piek van onze trip gebeurde want dan was het misschien nog flinke paniek geweest, waar het nu met een susser afgelopen is. Uitkijken dus...

#144 ThijsWTF

ThijsWTF

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 24 February 2013 - 04:33 PM

Cannabis verlaagd je bloeddruk en als je daarbij niet eet en al een lage bloeddruk hebt dan ga je out. Heb ik ondertussen ook een paar keer meegemaakt. Ligt niet zozeer aan de 4-Aco-DMT.

#145 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1012 posts

Posted 24 February 2013 - 09:15 PM

Ai, dat is klote 2C-Jan.

De invloed die cannabis op de bloeddruk heeft is trouwens vrij complex. Het kan afhankelijk zijn van de verstreken tijd na inname, frequentie van gebruik, lichaamshouding, soort cannabis, dosis, en al dat soort dingen. Als je zit of ligt kan je bloeddruk bijvoorbeeld juist hoger worden dan normaal en als je staat juist weer lager. Ook kan het (wellicht door combinatie van beide) de kans op het optreden van orthostatische hypotensie vergroten. Een plotselinge bloeddrukdaling als je opstaat waardoor het bijvoorbeeld zwart voor je ogen wordt en je kunt flauwvallen. Dus ik denk zeker dat de cannabis een rol gespeeld zou kunnen hebben.

Geen idee of de 4-AcO-DMT zoiets zou kunnen veroorzaken, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk. Ik heb een keer meegemaakt dat twee vrienden van me tijdens een nachtje paddenstoelen eten beide bijna flauwvielen toen ze na een tijdje liggen plotseling opstonden. Bij de een werd het onderweg naar de wc zwart voor zijn ogen en hij kon zich nog net vastgrijpen aan een deur en zich langzaam naar de grond laten zakken. Toen een tijdje later die andere vriend opstond wilde ik hem nog waarschuwen omdat ik op de een of andere manier het gevoel had dat hij ook wel eens kon gaan flauwvallen. Dat deed ik echter niet, aangezien de kans me klein leek dat zoiets twee keer bij twee verschillende mensen in één nacht zou gebeuren, maar toen ie enkele seconde later de badkamer in was gelopen ging ook hij op een soortgelijke manier naar de grond. Gelukkig zonder een hoofd op de wastafel of wc-pot.

Geen idee waarom het bij hun beide gebeurde die avond. Wel toevallig op zich. Ik denk dat maar hoogstens een van hun cannabis had gerookt die avond, dus bij die ander zal dat sowieso geen rol hebben gespeeld. Dus ja, de wijze les is volgens mij dat je niet te snel en enthousiast moet opstaan als je een tijd lang hebt gezeten of gelegen. Zeker niet als je cannabis hebt gerookt of andere middelen hebt gebruikt. Eigenlijk is dat sowieso iets (en niet vanwege eerdergenoemde ervaringen) wat ik altijd doe als ik onder invloed van paddenstoelen of soortgelijke middelen ben. Rustig omhoog komen en eerst even de verbinding met de grond ervaren en voelen hoe goed je balans is voordat je begint te lopen :duimpje:
The wisest mind has something yet to learn

#146 2C-Jan

2C-Jan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 28 posts

Posted 25 February 2013 - 01:00 PM

Oke thanks voor de reactie :). We gaan de volgende keer extra voorzichtig zijn en tijdens de trip toch wat eten en meer drinken. Misschien ook nog verstandig als de maat die flauw viel de volgende keer niet of minder erbij blowt :)

#147 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 25 February 2013 - 01:24 PM

Ik heb ook wel eens een black out gehad bij paddo's. Met stuiptrekkingen en al... vaak is dit nadat je lang hebt gezeten en dan zomaar op staat. Blijven drinken en rustig opstaan en je hebt de kans tot een black out al behoorlijk verkleint.
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#148 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 25 February 2013 - 01:59 PM

Heb ik ook al meegemaakt op alleen paddestoelen. Toen ik rechstond en naar het toilet ging viel ik bewusteloos. Mijn buurmeisje heeft toen zelfs nog een ambulance gebeld die gelukkig tijdig geannuleerd werd. Was erna nog wel een tijdje heel wazig.
(wilde speculatie: zou het ermee te maken kunnen hebben dat bepaalde delen van de hersenen minder doorbloed worden tijdens een psilocybine trip?)
omgekeerd gaat ook

#149 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 20 May 2013 - 06:17 PM

Afgelopen weekend heb ik samen met mijn vriendin 4-aco-DMT genomen in een glas water.. De tweede glas hadden we niet helemaal op gekregen en toen bleek de volgende dag dat het water een beetje blauw/grijs was geworden...  Weet iemand of het dan nog goed is en hoe dat komt?..

-Carl Sagan

#150 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 20 May 2013 - 07:28 PM

Afgelopen weekend heb ik samen met mijn vriendin 4-aco-DMT genomen in een glas water.. De tweede glas hadden we niet helemaal op gekregen en toen bleek de volgende dag dat het water een beetje blauw/grijs was geworden...  Weet iemand of het dan nog goed is en hoe dat komt?..

4-aco-dmt word een beetje afgebroken door water, je kan het niet lang bewaren in water. Ik heb daar echter ook een keer last van gehad, het blauwe water had ik wat dagen bewaard en het werkte nog prima. Het is nog wel te gebruiken.

#151 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 20 May 2013 - 08:26 PM

Het komt door de oxidatie naar het 'quinone-product' van de 4-AcO-DMT, welke een blauwe kleur heeft, de oplossing is nog wel bruikbaar, maar de kwaliteit zal nu heel snel achteruit gaan en nog hoogstens twee weken goed zijn (en dat is een zeer optimistische gok).

Als ik het goed onthouden heb is dit oxidatie product ook hetgeen wat paddestoelen hun blauwkleuring geeft als ze worden gekneusd.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#152 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 21 May 2013 - 09:15 PM

Toppie bedankt !!!!
-Carl Sagan

#153 2C-Jan

2C-Jan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 28 posts

Posted 06 December 2013 - 11:24 AM

Dit weekend misschien weer trippen op dit goedje. Voorgaande ervaringen waren met 2 trips op 25 mg en 1 trip op 30 mg en die trips bevielen heel goed. Ik denk dat er nog meer uit te halen is en ben nu van plan om de dosis op te schroeven naar bijvoorbeeld 35 mg.  Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze dosering?  Zijn er meer bijwerkingen en/of gevaren ? 

Ik hoor het graag! :zwaai:

#154 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 06 December 2013 - 02:45 PM

Mijn laatste trip was 37mg, iets meer bodyload (misselijkheid) verder een leukere trip dat met 25mg in mijn beleving.

Verder gewoon de standaard voorbereiding treffen, uitgerust zijn, goed eten etc.

Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

#155 2C-Jan

2C-Jan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 28 posts

Posted 20 December 2013 - 10:36 AM

Thanks, dan weet ik dat ik de vorige keer richting de 35 kan gaan zonder mezelf zorgen hoeven te maken over lichamelijke gevaren. Onze laatste trip was uiteindelijk LSD geworden :) . 250 microgram en hebben een hele mooie tijd gehad :woej:

#156 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 15 January 2014 - 09:19 AM

4-aco-dmt word een beetje afgebroken door water, je kan het niet lang bewaren in water. Ik heb daar echter ook een keer last van gehad, het blauwe water had ik wat dagen bewaard en het werkte nog prima. Het is nog wel te gebruiken.

ohja en zuivere alcohol geeft juist zelfde shit, 2 weken in oplossing en blauwe vial, potent of niet, heb het niet getest meer en gewoon weggegooid,

ik had toen ik de eerste keer 4acodmt nam, met 50mg maar een heel lichte trip, was blijkbaar de fumaraat vorm, mar dan nog een hoge dosering dacht ik... Was diezelfde oplossing als hierboven beschreven, maar wel de 4aco gebruikt na zon 12 uur in de alc oplossing. Dus ik denk dat de degradatie erg snel gaat indien het in water/alcohol etc..

#157 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 15 January 2014 - 10:31 AM

Zijn de meeste tryptamines niet als het fumaraat zout? Volgens mij ergens in Tihkal gelezen dat de HCl zout van, met name, de DiMethyl varianten niet stabiel waren?

En mocht je het percentage vrije base willen uitrekenen, bedenk dan dat fumaraten vaak als een 1:2 verhouding zijn met de tryptamine basen. Dus 1 furmaraat zout voor twee moleculen 4-AcO-DMT (bijv.)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#158 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 16 January 2014 - 08:45 AM

Voor zover ik weet is het fumeraat zout is de enige die in staat is kristallen te vormen. Bij 'minerale' ((cl, so4, etc) for lack of a better word) zouten blijft olie achtige pap over. Dat zal ook de stabiliteit beinvloeden.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#159 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 16 January 2014 - 08:52 AM

Het geldt niet voor alle tryptamines, want bijv. DiPT vormt wel kristallen als HCl zout. Net als de vrije bases van sommige tryptamines, bijv DMT. Al zullen de fumeraat zout wel verre weg het meest stabiel zijn.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#160 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 02 December 2014 - 12:09 AM

-Philosophers stone-

2 weken geleden 17 mg 4-AcO-DMT genoemen, omdat ik wat dingen in mijn leven recht wilde zetten en analyseren. Het was een rumoerige tijd geweest en ik had even de tijd nodig om alles op een rijtje te krijgen.

Nadat ik een geschatte 2,5 uur onderweg was in mijn trip merkte ik dat ik niet veel van de gewenste gedachtes had en maar weinig echt diep kon gaan met mijn gedachtes, de trip was overigens erg plesant, met bodyrushes die heel prettig voeld een hele lichte visuals. Toen heb ik besloten om nog 40 mg keta bij te snuiven, om mijn gedahctes wat meer  te stimuleren. Dat bleek een schot in de roos, het heerlijke snoezelige gevoel met de fijne body rushes verdween snel, maar mijn gedachtes gingen mega snel. Ik kon alles fijloos analyseren, mijn problemen relativeren en verwerken. binnen notime, daarna heb ik me nog evne bezig gehouden met de "nature" van de mensen in mijn directe omgevingen en een aantal van hun relaties geanalyseert. dit alles in misschien 20 a 30 minuten. UIteindelijk kwamen mijn gedachtes op mijn nieuwste avontuur, en heb ik het philosopische concept bedacht achter de nieuwe stichting die ik wil gaan oprichten. Deze trip was echt van ongekende waarde voor mij en kan ik echt veel mensen aanraden al sj eeen avondje eens goed diep wil nadenken over je leven en tot grote inzichten wilt komen.

Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users