Jump to content

Photo

4-AcO-DMThet officiele 4-AcO-DMT topic!

• Please log in to reply
166 replies to this topic

#121 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 11 July 2012 - 11:46 AM

4-AcO-DMT wordt wel in het lichaam omgezet naar psilocine. Of heb ik me huiswerk niet goed gemaakt? :rolleyes:

Wel gemaakt, niet nagekeken.

Zoals in het gequote stuk staat is het theorie dat 4-aco-dmt omgezet wordt naar 4-ho-dmt. Mogelijk is dus 4-aco-dmt zelf al werkzaam en eventueel wordt het niet naar actieve vorm omgezet (of bijvoorbeeld maar een deel).

Van wat ik gehoord heb is het effect wel merkbaar anders dan psiloc(yb)ine.

#122 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 11 July 2012 - 12:46 PM

Maar dat komt volgens mij hoofdzakelijk omdat de meeste mensen die dat zeggen het vergelijken met paddestoelen, maar slechts weinigen hebben psilocine gedaan, dus is het lastig om te vergelijken.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#123 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 11 July 2012 - 12:51 PM

^ true, maar ik vond bijvoorbeeld 4-ho-met bijna identiek met paddestoelen/truffels, dus ik kan me wel voorstellen dat een significant verschil wel enige aanduiding zou kunnen zijn.

#124 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 11 July 2012 - 02:49 PM

Klopt had me huiswerk niet goed nagekeken :bloos:

De keren dat ik het 4-AcO probeerde kon ik toch enig verschil merken met paddo's.
Maar zoals Dreamer zegt dat het effect van 4-ho-dmt bijna indentiek is aan paddostoelen/truffels zo vind ik ook dat er verschil is in werking tussen paddo's en truffels.
Al zijn de effecten wel zo goed als het zelfde toch vind ik dat paddo's meer scherpe randjes heeft dan truffels.

Ik had het idee dat het inwerken van 4-AcO wat soepeler gaat dan bij paddo's. Maar paddo's meer je lichaam in de trip laat meegaan. Meer bodyload.

Me herstel van de operatie gaat voorspoedig dus ik denk dat het volgende week wel ga proberen. Ik bedoel dan de wat hogere dosis van 25 mg. Nu nog niet meer dan +-15mg per x gehad.
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#125 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 11 July 2012 - 02:56 PM

Maar zoals Dreamer zegt dat het effect van 4-ho-dmt bijna indentiek is aan paddostoelen/truffels

Waar zei ik dat? :huh:

ik denk dat het volgende week wel ga proberen. Ik bedoel dan de wat hogere dosis van 25 mg. Nu nog niet meer dan +-15mg per x gehad.

Als je nog nooit meer dan ~15mg hebt gehad, waarom dan meteen ~verdubbelen?

#126 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 11 July 2012 - 03:02 PM

^ true, maar ik vond bijvoorbeeld 4-ho-met bijna identiek met paddestoelen/truffels, dus ik kan me wel voorstellen dat een significant verschil wel enige aanduiding zou kunnen zijn.

hier ?

Verdubbelen 15 + 15 is toch 30?.... maar misschien heb je wel gelijk hoor dat het misschien een te grote stap is....
-Carl Sagan

#127 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 11 July 2012 - 05:00 PM

15 x 15 = 225
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#128 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 11 July 2012 - 05:43 PM

15 x 15 = 225

Oeps :bloos: je hebt gelijk . Scherp . heb het zojuist aangepast naar een plusje ..

Ik maak er sowieso een potje van aangezien ik in mijn tekst 4-ho-met verwarde met 4-ho-dmt.....Sorry Dreamer ook jij had gelijk :bloos:
-Carl Sagan

#129 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 11 July 2012 - 06:06 PM

Hij heeft t over ho-met niet ho-dmt

#130 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 11 July 2012 - 09:00 PM

Other users have reported effects closer to those of an oral DMT experience.

Dit is in ieder geval naar mijn ervaring wel zo; ik vond de effecten van 4-aco-dmt toch wel significant anders dan dat van paddo's; om te beginnen natuurlijk het verschil in bodyload, 4-aco-dmt had bij mij veel minder / geen bijwerkingen en ook de visuals waren niet identiek; ik vond die van 4-aco-dmt véél meer op een lagere dosis DMT lijken, vooral de CEV's en ook de fysieke 'buzz' deed me iets meer aan DMT denken; gedachtes leken weer íets helderder en ik vond het effect van 4-aco-dmt iets 'lomer'; dit komt overigens sterk overeen met wat veel gebruikers ervaren qua verschillen tussen deze tryptamines. Ik moet wel bijvermelden dat ik de 4-aco-dmt nasaal had genomen in hele kleine bumps van enkele mg elk kwartier tot ik de dosis lekker vond (ik had geen weegschaal en wou graag een beetje voorzichtig doseren en dat leek me wel een redelijke methode), de effecten vond ik dan dus precies tussen paddo's en DMT in lijken te zitten. Erg lekkere tryptamine wel :)

Overigens raad ik meteen van 15 naar 25 springen ook af; kan je niet iets bijvoorbeeld 20 nemen? Een iets kleinere verhoging dus; volgens mij is de dosis response curve wel zodanig stijl dat gelijk overgaan op 25 misschien een beetje veel van het goede is.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#131 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 12 July 2012 - 04:55 PM

Bedankt voor de tips Dreamer en azgaza.... 25 mg is dan inderdaad misschien wat te veel van het goeie... Ik denk dat 20mg wel beter is ja...
Maar azgaza... Hoe snel werkt het als je het nasaal inneemt? met een kwartier? en heb je dan niet meer of minder nodig in verhouding?
En bedoel je met een effect tussen paddo's en DMT dan DMT in de vorm van een ayahuasca drankje?
-Carl Sagan

#132 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 01 August 2012 - 04:44 PM

Ik heb deze topic wel vlug doorgelezen maar kon niet echt de antwoorden op de volgende vragen vinden:

Hoe lang is eigenlijk 4-Aco-DMT houdbaar? Jaren?
Hoe kan ik 4-Aco-DMT het beste bewaren? Is donker en droog voldoende?

Ik heb nog een mooie gram van dit spul liggen en kan aan nog meer komen :thumbsup: . Als dit nou jaren houdbaar is dan zou ik voor de zekerheid wel meer van dit spulletje willen kopen namelijk.

Ik hoor het graag en alvast bedankt.
-Carl Sagan

#133 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 01 August 2012 - 07:11 PM

Afhankelijk van hoe je het bewaard, opgelost in water blijft het enkele dagen tot week goed, vacuüm in de vriezer moet zeker goed zijn voor paar jaar.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#134 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 01 August 2012 - 07:22 PM

technisch gezien is 4-AcO-DMT niet illegaal

Ik kom hier op terug, want ik het wetboek staat onder lijst I;

de ethers, esters en enantiomeren van de bovengenoemde substanties

En 4-AcO-DMT is de acetyl-ester van psilocine, dus ik denk dat 4-AcO-DMT technisch wel illegaal is.

(En met dezelfde redenering zou 4-MeO-DMT ook illegaal zijn, wat dat is de methyl-ether van 4-OH-DMT, maar 5-MeO-DMT is niet illegaal, want 5-OH-DMT wordt niet genoemd in het wetboek)

Om hier nog even op terug te komen, weet iemand hier meer vanaf??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#135 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 03 August 2012 - 01:34 PM

Afhankelijk van hoe je het bewaard, opgelost in water blijft het enkele dagen tot week goed, vacuüm in de vriezer moet zeker goed zijn voor paar jaar.

Oké bedankt voor het antwoord.
Al is een "paar jaar" nog een beetje onduidelijk maar wel de moeite om nog wat meer in te slaan :rolleyes:
-Carl Sagan

#136 2C-Jan

2C-Jan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 28 posts

Posted 04 August 2012 - 04:00 PM

Nu 2 keer op dit spul getript, beide keren 25 mg en dat beviel me erg goed :) . Nu willen we de dosis verhogen naar 30 mg, is dit aan te raden en heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

:duimpje:

#137 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 05 August 2012 - 11:04 AM

De meeste tryptamines zijn behoorlijk veilig. 30mg 4-AcO-DMT ligt in ieder geval nog ruim binnen de acceptabele doseringen, zeker als 25mg al goed bevallen is.
Verbing weirds language.

#138 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 05 August 2012 - 01:22 PM

Nu 2 keer op dit spul getript, beide keren 25 mg en dat beviel me erg goed :) . Nu willen we de dosis verhogen naar 30 mg, is dit aan te raden en heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

:duimpje:

Ik heb hierover een trip report geschreven van +-30mg 4-Aco-DMT. Ondanks mijn kleine paniek aanval die ik kreeg (was alleen en was eerste x hogere dosis 4-AcO-DMT) kan ik zeggen dat het een veilige dosis is.
-Carl Sagan

#139 2C-Jan

2C-Jan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 28 posts

Posted 09 August 2012 - 11:51 AM

Thanks! 30 mg it is, over een paar weken dan. Eerst nog een 2C-I tripje op de planning staan :D

#140 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 23 January 2013 - 09:19 PM

Ik denk dat dit een slechte of halve quote is. Volgens mij moet het in een bepaalde vorm gegoten zijn wil het onder de geneesmiddelenwet vallen. dus pillen en capsules bv zullen er dan wel onder vallen maar poeder niet. Ook geloof ik niet dat er ooit iemand is gepakt vanwege die wetgeving..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users