Jump to content

Photo

4-AcO-DMThet officiele 4-AcO-DMT topic!

• Please log in to reply
166 replies to this topic

#101 Lucide

Lucide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 17 October 2011 - 08:26 PM

^ maar als je begint bij het einde is er geen beginnen aan natuurlijk ..

Wat is het einde en wat is het begin ;)

En ik heb geen zin in om weer een avond te gaan zitten van had ik maar wat meer gepakt. Dan is het maar een keer wat heftiger.
Onderschatten doe ik het zeker niet.

#102 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 17 October 2011 - 08:33 PM

20mg kan ook best, heb dit spul nu zo'n 3 x gedaan, eerste keer 17mg en toen 5mg (waar ik toen weinig van voelde), toen een 2e x 25mg geloof ik en een 3e keer (in een groep) blijven bijpakken tot ongeveer 50 a 45mg. (lees bijpakken, dus niet in 1 x!)

Edit: research chemical, meer dan 25 a 30mg pakken is denk ik onverstandig. Raad het af bij deze.

#103 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 17 October 2011 - 09:23 PM

Het lijkt me ook sterk dat je er dood aan gaat, maar als iemand bij 20mg begint hoop ik wel dat diegene weet dat het potentieel wel heel heftig kan worden.
En dat diegene ervaring heeft met zware trips, zodat er geen ongelukken gebeuren. :)

Met 4-AcO-DiPT moest ik ook 30-40mg nemen voordat ik op een niveau zat dat ik lekker vond, maar het is wel handig dat het als weloverwogen besluit genomen wordt en niet door een inschattingsfout.
Verbing weirds language.

#104 Lucide

Lucide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 17 October 2011 - 09:31 PM

Heb wel wat ervaring met trippen (paddo`s,truffels,2C-I,2C-B)en ik ben wel toe aan een stapje verder.
En vandaar de 20mg. Ik dacht eerst nog aan 25mg maar dat is zeker teveel van het goede.

Maar om jullie advies mee te nemen begin ik denk ik met een dosis van 18mg. Less is more toch :)

En ja werkt het niet zoals ik het wil kan het altijd een volgende keer nog iets meer zijn.
Moet denk ik gewoon niet te hard van stapel lopen naar enkele dikke mislukingen.

En Feroxium wat verta jij onder een fijn niveau?

#105 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9432 posts

Posted 17 October 2011 - 09:32 PM

@ Lucide: dan weet je dat toch voor de volgende keer? Je kunt altijd een andere ervaring wat meer nemen.

Waarom zijn mensen toch altijd zo gehaast met het nemen van hogere doseringen? Alsof een introductie tot een middel meteen de laatste keer is ofzo.
Vaak kan minder zelfs veel meer zijn, omdat je dan veel beter je gedachten en ervaring kunt observeren/integreren in plaats van overwelmd te raken van alle input.

[edit: en over dat 'stapje verder'. Waarom neem je niet een keer een hogere dosering paddo's? Of een ander middel waar je al ervaring mee hebt? Als je daar dieper in wil duiken zijn die middelen toch veel geschikter?]

#106 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 17 October 2011 - 10:33 PM

^Dat vind ik in het algemeen eigenlijk heel vaak... en in dit geval dus ook. Je hebt in principe je hele leven nog om te experimenteren, niets mis om een beetje voorzichtig op te bouwen, met het risico op een laffe trip daarbij.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#107 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 17 October 2011 - 10:37 PM

^wijze woorden weer van Dreamer & Snaap.

Vergelijk het met drank: een dure wijn neem je extra de tijd voor om te proeven, en neem je kleine slokjes van. Als je bezopen wil worden, kun je beter goedkoop bier nemen. ;)

Maar ik ken de "haast" ook wel, meestal door beperkte voorraad die niet goed op te delen is in opbouwende porties, of doordat er te weinig vrije weekenden zijn waarin ik kan trippen.
Verbing weirds language.

#108 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 18 October 2011 - 10:04 PM

of doordat er te weinig vrije weekenden zijn waarin ik kan trippen.

junk!! :) :thumbsup: ken ik ook ja, ook al heb ik zo ongeveer elk weekend tijd :P
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#109 Lucide

Lucide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 27 October 2011 - 12:05 AM

2C-I en 4-Aco-DMT is dat een leuke combi??

Alvast bedankt.

#110 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 27 October 2011 - 12:36 AM

Je bent wel weer gehaast hè :P
Wat vond je van 4-aco-DMT alleen dan? En research + research, misschien eens goed gaan relativeren of dit soort dingen wel helemaal zo verstandig zijn ;)

#111 Lucide

Lucide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 27 October 2011 - 01:06 PM

Is gewoon een vraagje ;)

En de 4-AcO-DMT tja eigenlijk een beetje een tegenvaller(18mg)
Visueel is het ook niet echt geweldig wel wat natuurlijk maar ik had wel iets meer verwacht. Alleen een heel zwaar gevoel net of ik erg verdrietig was. Dat was ik niet maar zo voelde ik mezelf. Gelukkig ben ik van mezelf een gelukkig en vrolijk persoon en was er niet veel aan de hand.
Heb ook wel wat inzichten gekregen in bepaalde dingen in mijn leven dat was wel erg leuk.

En nu dacht ik aangezien ik bij 2C-I ook een hoge dosering nodig heb om er iets van te merken misschien is het wel leuk om die te combineren. Werken allebei relatief lang en misschien tilt het 1 het ander naar een hoger sfeertje ofzo. Of niet wie zal het zeggen.
Ik weet het ook niet daarom vraag ik het hier.

En een RC v.s een RC is dat zo raar dan?

#112 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 27 October 2011 - 03:30 PM

^Ik vind dat 4-aco-dmt nou niet echt lang werkt fzo :P

RC + een RC is niet heel raar (ik beken doe het zelf ook wel es) maar omdat er van RC's weinig bekend is enzo, weet je niet hoe schadelijk iets is.
Dus als je 2 stoffen combineert waarvan je geen van beiden goed weet hoe schadelijk het is, snap je al wel dat dat niet geheel verstandig is.

Alhoewel vanuit persoonlijke ervaring kan ik me prima voorstellen dat je 4-aco-dmt wilt boosten, ik vind het ook best een pussy-psychedelic. (Wel leuk trouwens)

#113 Lucide

Lucide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 27 October 2011 - 04:08 PM

Ik vind 8 uurtjes wel redelijk lang hoor ;) En 2C-I voel ik zelf toch ook wel een uurtje 8 a 10.

Maar ik vind de 4-AcO-DMT niet echt lijken op paddo`s. Wel het "trip" gevoel (voor mij dan). Maar dat is bij mij eigenlijk bij ieder tripmiddel wel hetzelfde ongeveer. Misschien dat het anders/leuker word bij een hogere dosis. Maja tijd zat nog.

#114 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 27 October 2011 - 05:31 PM

Ik vond ~5 mg 2C-E en ~16 mg 4-AcO-DMT wel een leuke combinatie, alhoewel de come-up niet prettig was. Mocht ik het herhalen, dan zou ik denk ik voor een paar mg 2C-E meer gaan en misschien de 4-AcO dosering ook wel verhogen naar ~20 mg.

Al met al was het een leuke en vrij heldere trip, alhoewel ik hoofdpijn krijg toen het allemaal al een tijdje uitgewerkt was. Dit kan aan dehydratatie gelegen hebben.

#115 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 27 October 2011 - 05:59 PM

^Hoe lang duurde de trip toen eigenlijk? Ik zou het zelf niet zomaar durven, omdat ik 2c-e daar veelte serieus voor vind maar ik ben wel benieuwd!

#116 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 28 October 2011 - 08:17 AM

Een uurtje of vijf a zes? De nastimulatie duurde langer, dat was opzich prettig, ware het niet dat ik moest slapen op een gegeven moment.

2C-E is voor mij vrij analytisch, maar niet heel emotioneel geladen. Aangezien ik van mezelf al vrij analytisch ben, leek het me een interessant experiment om de tryptaminewarmte te combineren het heldere, maar soms ook enigzins kille analytische van 2C-E. Dat concept is voor herhaling vatbaar :)

#117 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 28 October 2011 - 11:37 AM

Ik zou zelf eigenlijk nooit zo snel geneigd zijn om phenethylamines en tryptamines to combineren. Het enige wat daarbij in de buurt komt is LSD met 2C-B, of een andere uit de 2C-series... maar twee research chemicals voelt op de een of andere manier niet goed. Misschien ben ik een purist, en sowieso ligt er geen rationele redenering aan ten grondslag, maar ik zou het zelf niet zo snel doen. Misschien om wat Immad ook zegt: zo voelen een beetje tegengesteld somehow. Can't explain myself well.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#118 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 04 November 2011 - 09:44 PM

Hypocriete huppelkut dat ik ben.. eerst zeg ik dat ik geen rc met een rc zou willen combineren.. nu twijfel ik toch sterk over 4-aco-dmt met een klein beetje 4fa.
Ik hoor steeds vaker (hier en daar) dat 4fa wel leuk is in de mix, en ik vond 4-aco-dmt niet écht een heel heftig middel o.i.d. daarom lijkt die combi me niet heel heftig.

Ideeën suggesties, commentaar, ervaring kritiek? Iemand die 4-aco-dmt ooit met 4fa heeft gecombineerd, of miss met mdma?

#119 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 05 November 2011 - 12:13 AM

Ik zou zelf eigenlijk nooit zo snel geneigd zijn om phenethylamines en tryptamines to combineren. Het enige wat daarbij in de buurt komt is LSD met 2C-B, of een andere uit de 2C-series... maar twee research chemicals voelt op de een of andere manier niet goed. Misschien ben ik een purist, en sowieso ligt er geen rationele redenering aan ten grondslag, maar ik zou het zelf niet zo snel doen. Misschien om wat Immad ook zegt: zo voelen een beetje tegengesteld somehow. Can't explain myself well.

Het maant tot extra voorzichtigheid, maar als je de doseringen laag houdt, kan het in dit geval niet zoveel kwaad, lijkt me. Voornamelijk omdat 4-AcO-DMT en 2C-E niet meer de nieuwste middelen zijn. Er is al aardig wat over bekend en zeker 4-AcO is erg vergevingsgezind imo, bij 2C-E ben ik daar nog niet zo uit.

Het combineren kan juist een extra dimensie geven, door bijvoorbeeld de helderheid van 2C-E toe te voegen aan het emotionele van 4-AcO. En altijd: for science! ;)

#120 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 11 July 2012 - 11:01 AM

Welkom! :)

Is Psilocybine niet 4-PO-DMT?
En Psilocine 4-HO-DMT?

^Correct. 4-AcO-DMT psiloc(yb)ine noemen is incorrect.

Ja ik ben er ook achter Immad en nexus.
4-AcO-DMT wordt wel in het lichaam omgezet naar psilocine. Of heb ik me huiswerk niet goed gemaakt? :rolleyes:

Even een stuk uit wiki:
O-Acetylpsilocin is theorized to be metabolized into psilocin, as such is the case with psilocybin, however reports indicate that O-Acetylpsilocin may be active on its own. The effects of O-Acetylpsilocin are therefore somewhat similar to the effects of psilocybin and psilocin. Users report dose-dependent colorful visual effects and a sense of physical energy or euphoria, sometimes accompanied by abstract, associative, "trippy" thought patterns, or derealization. Other users have reported effects closer to those of an oral DMT experience.
"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users