Jump to content

Photo

4-AcO-DMThet officiele 4-AcO-DMT topic!

• Please log in to reply
166 replies to this topic

#61 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 29 March 2011 - 12:33 PM

Volgens mij klopt dat ook niet; ik heb ooit ergens gelezen dat Methylone wel onder de geneesmiddelenwet viel omdat dat doorgevoerd was.

#62 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 09 June 2011 - 06:08 PM

Ben van plan dit binnenkort eens te gaan proberen!

Ik las hier in het topic over doseringen van 25 mg, dus dat is denk ik ook de hoeveelheid die ik tot mij zal nemen.
Heeft iemand bedenkingen over deze dosering?
Ik ga uiteraard zelf nog even wat verder rondneuzen hier over.

#63 JJJ

JJJ

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 10 June 2011 - 05:49 AM

http://www.erowid.or..._dmt_dose.shtml voor wat het waard is, Erowid schaart 25 mg op het randje van 'strong'. Zou het zelf voorzichtiger proberen als eerste keer, maar dat is ook omdat ik heel gevoelig ben voor paddo's.
Sometimes we live
no particular way
but our own

#64 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 10 June 2011 - 07:13 AM

Een maat van me heeft onlangs een paar trials met deze stof gedaan en vond 25-30mg wel echt zijn bovengrens.
Voornamelijk vanwege de fysieke effecten.

#65 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 June 2011 - 08:49 AM

Als je rustig wilt beginnen dan zal 25 mg zeker wat hoog zijn, maar verder is er volgens mij niks mis met die dosis.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#66 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 10 June 2011 - 02:10 PM

Ah, bedankt voor de reacties.
Heb besloten de dosis iets te verlagen naar 20 mg, om te beginnen. Ik zal hier laten weten hoe het was!

#67 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 11 June 2011 - 11:50 AM

Uiteindelijk toch nog iets minder dan 20 mg genomen, ongeveer 17 mg was het. En dat was eigenlijk al wel zat.
Vond het best zwaar en vooral heel emotioneel spul, maar ook erg mooi. Erg visueel ook, vond het wat dat betreft meer van lsd weg hebben dan paddo's.
Ik nam het rond 21.00 en het kwam eigenlijk supersnel op, na ongeveer 40 minuten ging ik maar liggen.
Rond een uur of 12 even gewandeld en tussen 3 en 4 uur ging ik naar bed.

#68 JJJ

JJJ

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 12 June 2011 - 10:56 AM

Mooi dat het mooi was :) .
Sometimes we live
no particular way
but our own

#69 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 12 June 2011 - 04:36 PM

Op Erowid paar triprepports gelezen, schijnt een beetje een soft spot zo rond de 15-18mg te zitten, daarna ervaren enkele mensen gebrek aan emoties/leegte.
Hoe hoger de dosis, hoe kutter de stof, en vanaf rond 30mg ben ik nog geen leuke rapports tegen gekomen. (3 echt gelezen, 5 ofzo globaal gescand)

Ben wel benieuwd, het is wel stukken visueler dan paddo's zeggen ze, staat wel op m'n lijstje.

#70 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 June 2011 - 02:16 PM

^Ik heb 1x 0,05 gr genomen en daarbij was niet bepaald sprake van een emotieloosheid of iets dergelijks, integendeel.

#71 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 13 June 2011 - 03:33 PM

^ 50mg lijkt me toch wel erg veel. Heb je dit verspreid over een dag gedoseerd?

#72 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 13 June 2011 - 04:17 PM

Lijkt mij ook erg veel, was het geen heel intense heftige trip? Moeilijk?

#73 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 June 2011 - 05:02 PM

Nee, dat was in 1x. Het was een erg intense trip, maar het voelde niet echt verlichtend of iets dergelijks. Eerder delerisch en insectachtig.

#74 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 27 July 2011 - 03:57 PM

Ik denk dat ik ervan uit kan gaan dat er kruistolerantie is met paddo's? Ik heb het hier liggen maar 2 dagen geleden paddo's gedaan. Netjes 2 weekjes wachten toch?

#75 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 27 July 2011 - 04:08 PM

Ja, er is zonder twijfel een kruistolerantie tussen 4-AcO-DMT en psilocine en psilocybine!

(Je kan er in principe van uit gaan dat er een kruistolerantie bestaat tussen alle (serotonerge) psychedelica)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#76 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 27 July 2011 - 06:09 PM

Netjes 2 weekjes wachten toch?

2 weken wordt vaak aangeraden om de psyche rust te geven. Direct de volgende dag werkt inderdaad niet, maar tolerantie is voor mij na 3-4 dagen al niet meer echt merkbaar. Ik heb eens 6 weken lang elke 3 dagen paddestoelen gebruikt (zomervakantie), en hoewel dat psychisch absoluut niet aan te raden is merkte ik weinig van tolerantie.

Beter is het natuurlijk om wel minstens 7 dagen te wachten. :)
Verbing weirds language.

#77 terrorjaap

terrorjaap

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 03 August 2011 - 02:02 PM

Paar weken geleden nog 36mg + 12mg (4u na inname) genomen. Totaal andere uitwerking dan de lagere dosis die ik gewend was van de vorige keren, bijna een puur visuele ervaring en totaal geen mindtrip of diepe gedachten.

#78 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 09 August 2011 - 01:15 PM

Gister begonnen met onegveer 17 mg, jezus wat kwam dat spul snel op. Na 15minuten voelde ik al echt een verschil. Het begin van de trip (eerste anderhalf uur) was best ongemakkelijk. Misselijk (de wereld draaide dan ook écht letterlijk) zwaar loom gevoel en erg onrustig. Daarna werd het al beter, alleen had ik het idee nog niet helemaal in de trip te zitten, zodra ik begon te lopen of te praten voelde ik me weer veelste nuchter. Later nog 5mg bijgenomen waar ik weinig van voelde. Super visueel trouwens wel, echte 3d patronen voor m'n ogen, supertof. Jammer van het lichamelijk ongemak. Ga het zeker nog een x proberen maar het lichamelijk ongemak maakt veel stuk!

Groetn!

#79 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 09 August 2011 - 01:21 PM

Denk je dat het ongemak deels te voorkomen is door niet te eten?

Vraag me af: als dit spul paar jaar oud is, maar bewaard in de koelkast, is het dan nog even poten? omdat het een aco is ..
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#80 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 09 August 2011 - 05:10 PM

Het zou kunnen, maar er is maar 1 manier om daar echt achter te komen.

Een indicatie zou kunnen zijn, als het niet echt van kleur is veranderd. Tryptamines worden meestal wat grouwer en donkerder (rood bruinig) als ze beetje uit elkaar gevallen zijn.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users