Jump to content

Photo

4-AcO-DMThet officiele 4-AcO-DMT topic!

• Please log in to reply
166 replies to this topic

#41 Tryptamine

Tryptamine

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 39 posts

Posted 30 December 2010 - 04:57 PM

Bedankt voor de reacties.
Dat word binnenkort toch maar eens een DMT extract maken van bijvoorbeeld mimosa hostilis.

"Waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka" - Pac Man

#42 Brakobama

Brakobama

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 74 posts

Posted 12 January 2011 - 05:14 PM

Ik krijg deze binnen een weekje tot mijn beschikking.
Rond het zelfde moment heb ik ook 2CB.

Weet iemand van jullie iets over de combo ?
Of algemene tips over 4-Acetoxy-DMT ?
Ik heb een neus voor dat soort dingen !

#43 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 12 January 2011 - 08:54 PM

Ik weet niet hoeveel spelingsruimte je hebt qua voorraad en hoeveel ervaring je hebt met tryptamines, maar ik zou het zeker eerst apart nemen, niet als combo. Dan kan je een volgende trip altijd nog combineren.

Volgens mij kan de combo op zich wel, al lijkt het me geen prettige, vanwege het stimulerende effect van 2-CB. Meeste tryptamines zijn toch fijner met een beetje wiet of iets anders kalmerends, met een dissociatief zoals lachgas, gecombineerd met elkaar of uiteraard gewoon puur. :)

Edited by Feroxium, 12 January 2011 - 08:54 PM.

Verbing weirds language.

#44 Global Warning

Global Warning

Silent one

• Members
  • 15 posts

Posted 12 January 2011 - 09:06 PM

Ik krijg deze binnen een weekje tot mijn beschikking.
Rond het zelfde moment heb ik ook 2CB.

Weet iemand van jullie iets over de combo ?
Of algemene tips over 4-Acetoxy-DMT ?

Ik heb het wel eens gecombineerd met 2cb. Er was wel enige synergie, maar toch vind ik dat je beter tryptamines met tryptamines combineert, dan met een phenethylamine. Tryptamines onderling sluiten beter bij elkaar aan.

Maar het is dus zeker te doen. Echter in jouw geval zou ik gewoon voor een hoge dosis 4aco gaan ipv meteen te combineren.

#45 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 12 January 2011 - 09:14 PM

^ hij kan beter met een lage dosis 4-AcO-dmt beginnen als hij het nog niet eerder heeft gedaan.

Succes trouwens. Heb er zelf geen ervaring mee, maar vooralsnog wel erg benieuwd :)

#46 Brakobama

Brakobama

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 74 posts

Posted 12 January 2011 - 09:38 PM

Ik was in ieder geval al zeker van plan Het eerst apart te proberen.
Als ik me aan de combo gewaagd heb laat ik het weten ;)

Edit: Eventueel combineer ik het wel met een lage dosis ketamine, dus die DMT met Ketamine, zonder de 2CB
Ik heb een neus voor dat soort dingen !

#47 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 12 January 2011 - 09:47 PM

Nog een tip bij combineren: weeg van te voren alles af, leg de doseringen duidelijk van te voren neer, en ruim het overschot weer goed op. ;)
Verbing weirds language.

#48 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 January 2011 - 11:21 PM

Ik weet niet meer of ik het ooit gepost heb, dus hierbij nog een keer:

Een tijd geleden heb ik 4-AcO-DMT laten testen en er bleek psilocin, 4-AcO-DMT en nog 2 onbekende stoffen in te zitten. Als ik het me goed herinner, heb ik toen geen percentages te horen gekregen. Maar pas dus op ivm illegaliteit.

#49 terrorjaap

terrorjaap

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 15 March 2011 - 06:40 PM

Is 4-aco eigenlijk legaal in ons kikkerlandje? Ze verkopen het hier namelijk nog gewoon open en bloot in de smartshop.

#50 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 15 March 2011 - 07:08 PM

Staat hier niet in: http://www.wetboek-o....nl/wet/Ow.html

Maar misschien dat ze kunnen zeggen dat het een vorm van DMT is ofzo? Weet het niet.

#51 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 15 March 2011 - 08:38 PM

Er is in Nederland geen analogenwet, dus 4-AcO-DMT en zelfs 5-MeO-DMT zijn in principe "legaal". Net als 4-FMP, of 2C-E (maar 2C-B,I & T2/T7 dan weer niet).
Toch zou het onverstandig zijn van een smartshop om dat soort middelen te verkopen, dat is vragen om heksenjachten.
Verbing weirds language.

#52 terrorjaap

terrorjaap

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 15 March 2011 - 09:31 PM

Figures. Ze zijn al een keer een half jaar dichtgegaan wegens het onder de toonbank door blijven verkopen van Flux, dus zo nauw nemen ze het niet met de wet volgens mij. De 4-AcO is daar ook aardig aan de prijs maar ik heb t er wel voor over, werkt bij mij vaak beter dan paddo's ookal heb ik dan wel een dubbele dosis nodig.

#53 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 15 March 2011 - 10:08 PM

Een smartshop waar ik eerst nog wel eens kwam verkocht ook ná het paddoverbod gewoon nog verse en gedroogde paddestoelen. En paddo chocolade, erg lekker. :)

Tsja, als ik een smartshop zou runnen en geld geinvesteerd zou hebben in mijn eigen bedrijfje zou ik er toch wel huiverig voor zijn, zowel voor mijn eigen situatie/inkomsten als voor resultaat op wetgeving/media als het aan het daglicht komt.
Verbing weirds language.

#54 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 15 March 2011 - 11:16 PM

Vreemd van die Flux, ik vermoed dat dit niet de echte reden geweest kan zijn, want alle Flux die ik ken is 4-FMP en dus niet illegaal.

Maar weer on-topic:
4-AcO-DMT is al weer een iets meer tricky-verhaal, technisch gezien is 4-AcO-DMT niet illegaal, zoals Ferox als aan gaf, maar er zal altijd een klein beetje terug naar 4-HO-DMT (psilocine) hydrolyseren, wat het dus technisch gezien weer wel illegaal zou maken..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#55 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 16 March 2011 - 01:01 PM

Ik heb een keer zogenaamde 4-AcO-DMT laten testen en er zat psylocin, 4-AcO-DMT en nog twee onbekende stoffen in. Grote kans dus dat die smartshop deels illegaal spul verkoopt.

#56 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 16 March 2011 - 01:12 PM

Wordt 4-AcO-DMT niet heel makkelijk omgezet in 4-HO-DMT? Of is dat alleen in water? Blijft natuurlijk zo dat ze dan alsnog een illegale stof verkopen, natuurlijk, maar dan buiten hun schuld en/of medeweten...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#57 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 16 March 2011 - 01:22 PM

Heel makkelijk zou ik het niet willen noemen, maar heel moeizaam gaat het zeker niet.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#58 terrorjaap

terrorjaap

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 16 March 2011 - 01:30 PM

Vreemd van die Flux, ik vermoed dat dit niet de echte reden geweest kan zijn, want alle Flux die ik ken is 4-FMP en dus niet illegaal.

Maar weer on-topic:
4-AcO-DMT is al weer een iets meer tricky-verhaal, technisch gezien is 4-AcO-DMT niet illegaal, zoals Ferox als aan gaf, maar er zal altijd een klein beetje terug naar 4-HO-DMT (psilocine) hydrolyseren, wat het dus technisch gezien weer wel illegaal zou maken..

De flux die ze daar verkochten was (wat ik heb horen zeggen, heb t zelf nog nooit geprobeerd) gespiked met 100mg MDMA. Vandaar ook dat er nu een andere eigenaar op zit, wat er met de oude is gebeurd kan ik wel raden denk ik. Of het illegaal is of niet interesseert me ook weinig hoor, ik koop het maar af en toe omdat mn vriendin niet zo goed tegen andere goedjes kan. Vind 12 euro voor 20mg ook vrij aan de prijs.

#59 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 26 March 2011 - 06:31 PM

technisch gezien is 4-AcO-DMT niet illegaal

Ik kom hier op terug, want ik het wetboek staat onder lijst I;

de ethers, esters en enantiomeren van de bovengenoemde substanties

En 4-AcO-DMT is de acetyl-ester van psilocine, dus ik denk dat 4-AcO-DMT technisch wel illegaal is.

(En met dezelfde redenering zou 4-MeO-DMT ook illegaal zijn, wat dat is de methyl-ether van 4-OH-DMT, maar 5-MeO-DMT is niet illegaal, want 5-OH-DMT wordt niet genoemd in het wetboek)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#60 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 26 March 2011 - 11:33 PM

In Nederland ligt dat anders, weet drugson­derzoeker Peter van Dijk van het Trim­bos- instituut. „Hier vallen middelen die een psychoactieve werking hebben onder de geneesmiddelenwet. Ze worden be­schouwd als niet-geregistreerde middelen en zijn daarmee illegaal. Designer drugs zijn in Nederland dan ook stukken minder populair dan in bijvoorbeeld Engeland.”

Uit berichtgeving.

Vraag me toch af hoe en wat precies, en of dit überhaupt klopt. Dan zou namelijk alles wat "werkt" bij de smartshop ook per definitie "illegaal" zijn.
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users