Jump to content

Photo

4-AcO-DMThet officiele 4-AcO-DMT topic!

• Please log in to reply
166 replies to this topic

#21 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 22 February 2009 - 10:23 PM

....en dan hebben we het niet over de smaak!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#22 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 22 February 2009 - 11:28 PM

^Voor mijn gevoel was het minder chaotisch. Maar dat kan ook liggen aan set + setting, plus dat ik al tijden niet meer overdag op paddo's getript heb. Wat vinden jullie?

#23 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 23 February 2009 - 06:14 PM

Ik vind ze overduidelijk niet vergelijkbaar..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#24 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 24 February 2009 - 12:08 AM

Het deed mij meer aan ayahuasca denken dan aan paddo's. Een beetje dezelfde soort introspectie.

#25 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 24 February 2009 - 08:02 AM

Dan hebben wij het denk ik niet over een zelfde dosis :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#26 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 24 February 2009 - 09:58 AM

De dosis waar ik het over heb staat hierboven vermeld. Over wat voor hoeveelheden heb jij het?

#27 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 24 February 2009 - 06:10 PM

Oh even overheen gelezen, maar ik had een 15-tal milligrammetjes op, dus zijn niet echt vergelijkbare dosissen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#28 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 24 February 2009 - 06:50 PM

Over een weekje of twee waarschijnlijk een 30+ mg trip. Ben benieuwd of het dan wat minder van m'n ego heel laat als bij ~25. Het was een zeer waardevolle trip, maar het mag nog wel wat heftiger.

#29 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 05 April 2009 - 02:19 AM

De grootte vraag is nu, vind je het vergelijkbaar met paddestoelen??

Nee, eigenlijk niet. Ik nam zo'n 16mg schat ik..

#30 Spor

Spor

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 10 September 2009 - 11:25 PM

Ik ben geen pharmaceut. maar dit is wat ik heb begrepen:

4-aco-dmt metaboliseert zich in het lichaam naar psylocine, waardoor je vergelijkbaar effect krijgt. Nou is het zo dat psylocibine illegaal is, en 4-aco-dmt (nog) niet, vandaar is het een goeie oplossing.

Dan heb je ook nog een verschil tussen HCL of F. (Furmarate)
Namelijk dat HCL ietwat potenter is, maar Fumarate een steviger molecuul. Daarom is een Fumarate "langer houdbaar" en zet het zich niet zomaar om naar (illegale) psylocine.

Wat betreft het effect ben ik bijzonder teleurgesteld. Ik vind er persoonlijk niet erg veel aan. Heb het nu verschillende keren gedaan tot 40mg, maar vond het niet veel speciaals.

Vergelijkbaar met paddestoelen vind ik het dus ook niet: die kunnen heel wat speciaals opbrengen namelijk !

#31 etang

etang

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 16 October 2009 - 01:08 AM

Voor mij is binnenkort een trip 4-AcO-DMT weggelegd alleen kan ik enkel de fumarate versie bemachtigen.

Hoeveel mg zou ik hiervan moeten nuttigen om gewoon een matig/normale trip te krijgen ?

Op Erowid praten ze over tussen de 10 - 25 mg , alleen probleem is dat ze hier vast niet vanuit zijn gegaan van een fumarate.

tnx

#32 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 16 October 2009 - 10:40 AM

4-AcO-DMT... hmmm... eigenlijk een van de weinig research chems waar ik nog serieus in geinteresseerd ben!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#33 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 16 October 2009 - 11:22 AM

Ondanks mijn scepsis (vanwege uitsluitend negatieve ervaringen met paddo's en truffels), ben ik meer dan aangenaam verrast van mijn eerste 4-AcO-DMT-trip onlangs!

Het was im Grunde genommen alles wat een paddotrip niet bij me was: vrolijk en euforisch vs negatief en deprimerend, lichamelijke stimulatie vs passiviteit.
Prachtig! clappus

Na orale inname van 25mg de ganse avond zitten tetteren, turnen, yoga en kama sutra :P
Dit vraagt gewoon een vervolg...

Merkwaardig dat deze chemische variant van psylocybine zo radicaal anders kan inwerken dan de natuurlijke variant.
Bij paddo's val ik steeds in een duister gat van deprimerende gedachten. 4-ACO-DMT is één van m'n favoreiten aan het worden!

#34 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 16 October 2009 - 11:28 AM

Voor mij is binnenkort een trip 4-AcO-DMT weggelegd alleen kan ik enkel de fumarate versie bemachtigen.

Hoeveel mg zou ik hiervan moeten nuttigen om gewoon een matig/normale trip te krijgen ?

Op Erowid praten ze over tussen de 10 - 25 mg , alleen probleem is dat ze hier vast niet vanuit zijn gegaan van een fumarate.

tnx

Definitely more stable, increased water solubility, and it's just a bit of dosage readjustment!

4-AcO-DMT freebase: 246.3049 g/mol

4-AcO-DMT fumarate: 608.6798 g/mol

You'd need 40% more fumarate than freebase.

15mg 4-AcO-DMT freebase = 21mg 4-AcO-DMT fumarate

Ik zou persoonlijk voor een 15mg begindosis gaan (en een allergietest? heb ik zelf wel gedaan).

Edit: 15mg fumarate bedoel ik dan :P
"I sometimes worry about my short attention span, but not for very long."

#35 etang

etang

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 16 October 2009 - 02:21 PM

He bedankt voor de info!

Ja ik ga ook eerst voor een minimale inname om te kijken hoe ik reageer , wel zo verstandig.

Op paddo's / truffels heb ik tot dus ver alleen prettige ervaringen gehad , maar icm 1 goede hijs wiet reageerde ik wel heftig opzich , hoofden die geel werden en helemaal uitgerekt werden tot oneindig. Daarna ook niet weer gedaan icm wiet

[Admin: overtollige quote verwijderd]

#36 Spor

Spor

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 29 October 2009 - 04:42 PM

Definitely more stable, increased water solubility, and it's just a bit of dosage readjustment!

4-AcO-DMT freebase: 246.3049 g/mol

4-AcO-DMT fumarate: 608.6798 g/mol

You'd need 40% more fumarate than freebase.

15mg 4-AcO-DMT freebase = 21mg 4-AcO-DMT fumarate

Thanks voor die info ! Daar heb ik al vaker naar gezocht.

Dan kan ik tenminste mijn volgende keer een degelijke dosis nemen, ik heb namelijk freebase doses gehanteerd terwijl ik fumarate heb. Dat verklaard misschien de milde werking.

Ik vond het overigens wel enigsinds op paddo's lijken, maar over het algemeen gewoon te mild. Heb nog wat over, ik zal verslag uitbrengen als het op is gegaan. (wat nog wel even kan duren)

#37 Tryptamine

Tryptamine

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 39 posts

Posted 29 December 2010 - 03:22 PM

Ik had afgelopen zaterdag 40 mg 4-AcO-DMT en een LSD zegel genomen (sterkte geen idee) met als doel het bereiken van een ego-dood op eerste kerstdag. Dit is jammer genoeg mislukt maar ik heb wel ontzettend hard getript.
Ik zag voor een moment een elf in de hoek van mijn huiskamer die mij begrijpend toelachte en toen ik naar mijn donkere slaapkamer verhuisde om de diepte van de trip op te zoeken hingen letterlijk honderden knuffel-achtige aapjes aan de muur die mij gade sloegen,
ook 'leek' echt werkelijk alles doorzichtig en van pure golvende energie te zijn gemaakt.
Dit heb ik echt nooit eerder meegemaakt (salvia trips uitgesloten dan), bij eerdere trips zag ik altijd de gebruikelijke vervorming van de 'realiteit' zoals patronen en objecten die leken te leven.
Nadat ik in mijn bed ging liggen en mijn ogen sloot kwam ik in een zeer koortsachtige en snel veranderde droom wereld terecht en werd ik afgeleid door allerlei avonturen die door mijn hoofd heen spookten. Dit is geen manier om een ego dood te bereiken bedacht ik me toen, en ik begon mijn ademhaling te tellen en te volgen (zoals bij meditatie) dit zorgde ervoor dat mijn hoofd leeg werd en mijn ego snel naar de achtergrond verdween maar ik bleef me er wel bewust van dat ik in mijn slaapkamer was en dat ik nog gewoon ik was ipv heel het universum/"god".
De hele ervaring duurde ongeveer 8 á 10 uur.

Ook een flinke hijs uit mijn bong hielp mij niet bij het berijken van mijn doel maar bezorgde wel de inhoud van mijn maag over de slaapkamervloer.

Mijn LSD is nu op dus de volgende keer maar 50 of 60 mg 4-AcO-DMT nemen?
of..... De avond ervoor had ik een capsule phenazapam (inhoud tussen de 2 en 3 mg) genomen, zou dit ook hebben geholpen in het voorkomen van mijn doel.
Of moet ik het advies van Terrence mc Kenna letterijk nemen en bij twijfel de dubbele dosis nemen? :glare:

De trip verder was verder wel zeer euforisch en de moeite waard en kleurrijker dan ik ooit heb meegemaakt(en dat zijn héééél wat trips) ook entiteiten had ik nooit eerder echt gezien maar alleen wat schimmige viguren, ik vind het wel een beetje vreemd dat ik veel minder van mijn inzichten kan herinneren dan normaal, misschien door de hoge dosis? Of de phenazapam de avond ervoor.

"Waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka" - Pac Man

#38 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 29 December 2010 - 07:32 PM

Misschien is het middel verkeerd voor het doel? Ik zou in ieder geval niet gewoon doorstapelen tot je ego bezwijkt...

ik vind het wel een beetje vreemd dat ik veel minder van mijn inzichten kan herinneren dan normaal, misschien door de hoge dosis?

Lijkt me wel :)
Meeste tryptamines die ik heb geprobeerd zijn sowieso wat "waziger" qua herinnering achteraf, zeker bij hoge dosis. Niet dat de inzichten verloren waren, het duurde alleen wat langer om het in nuchtere toestand te implementeren.
Verbing weirds language.

#39 sent

sent

Silent one

• Members
  • 15 posts

Posted 30 December 2010 - 01:28 PM

hmm, interessant.

Heb zelf net een batch van dit spul binnen.
Wat ik begrepen heb is dat het in je lichaam wordt omgezet naar psilocin vergelijkbaar dus met paddo's, echter aan jullie reacties te horen is het toch net ietsje anders...

Zal het komende week proberen en zal ook mijn ervaring achterlaten.

#40 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 30 December 2010 - 02:10 PM

Misschien is het middel verkeerd voor het doel? Ik zou in ieder geval niet gewoon doorstapelen tot je ego bezwijkt...

Wat Ferox zegt..
Mocht je perse een ego-dood willen bereiken, zou ik mezelf eerder keren tot een middel als 5-MeO-DMT, nn-DMT of misschien zelfs wel ketamine.

En ik denk zeker dat die phenazepam een remmende werking heeft gespeeld aangezien de halfwaardetijd 60 uur is.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users