Nitrazepam
Started by
Chris
, Jul 23 2006 09:19 AM
9 replies to this topic
Posted 23 July 2006 - 09:19 AM
Klinkt vrij vreemd, maar was vandaag lekker in de tuin bezig en kwam weer binnen toen ik zag dat er een verpakt pilletje met daarop "Nitrazepam 5 MG" stond, kan ik hier voor een leuke zondagmiddag iets van verwachten?(heb verder al weken geen drugs aangeraakt!)
Of kan ik het beter laten liggen?
Ooh ik wil het dus puur recreatief gaan gebruiken.
Groeten Chris
Of kan ik het beter laten liggen?
Ooh ik wil het dus puur recreatief gaan gebruiken.
Groeten Chris
Posted 23 July 2006 - 01:58 PM
Zal volgens mij niet zo heel erg gek veel doen, zou het bewaren voor als je een keer niet zo goed kan slapen of als je wat brakkig bent.
Posted 23 July 2006 - 03:58 PM
Voor mij betekent nitrazepam meteen slapie-slapie, maar goed, dat gebeurt mij sowieso al vrij snel....
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!
Helemaal waus van de saus!
Posted 30 July 2006 - 12:31 AM
Dat is inderdaad een slaapmiddel. Je hebt oxazepam, themazepam en nitrazepam. Nitrazepam is de sterkste
Posted 30 July 2006 - 12:40 AM
eh, dan heb je ook nog diazepam, flunitrazepam, lorazepam, clonazepam en nog een paar andere...
Posted 31 July 2006 - 01:10 AM
ik vind nitrazepam nogal langwerkend om veel recreatiefs mee aan te vangen. Het effect is nogal vaag, maar de tijd vliegt ermee voorbij; voor je het weet is het maandagochtend.
Posted 01 August 2006 - 01:26 PM
Voelde er eigenlijk helemaal niks van, ach, maakt ook niet uit

Posted 02 August 2006 - 08:34 PM

Posted 15 August 2006 - 10:45 PM
"Nitrazepam 5 MG" , kan ik hier voor een leuke zondagmiddag iets van verwachten. Of kan ik het beter laten liggen?
Nitrazepam behoort tot de groep 'Benzodiazepinen', oorspronkelijk uitgevonden door Hoffmann-La Roche, grote pharmaceut uit Zwitserland. Benzo's worden in de psychiatrie (zeer) veel gebruikt. De beste nederlandse term voor de gehele groep is 'kalmeringsmiddelen'. Er zijn wel zo'n honderd verschillende 'pammetjes'; bijna alle namen uit de groep eindigen op pam. Er komen nog steeds nieuwe bij.
De eerste veel gebruikte benzo was diazepam (onder de merknaam Valium) en werd in de jaren vijftig/zestig als nieuw wondermiddel gebruikt om mensen rustig te krijgen en het gevoel van spanning weg te nemen. Andere nu veel gebruikte benzo's zijn: oxazepam (Seresta), flurazepam (Dalmadorm) en Nitrazepam (Mogadon).
Uitsluitend in kleine hoeveelheden op recept door huisartsen bij klachten van overspannenheid, stress en om te kunnen slapen. In de psychiatrie tevens om te kalmeren, rustig te worden (onrust wegnemen) en tegen angst.
De psychonaut kan een benzo inzetten om bij een uitsluipende trip de slaap op te wekken en lekker te gaan pitten.
Nadeel: snelle gewenning door het lichaam en afhankelijkheid (Dokter, ik kan niet meer slapen zonder!).
Op 5 mg nitrazepam zal je (afhankelijk van je gevoeligheid) een tukje kunnen doen als je op bed gaat liggen. Als je gewoon in de tuin blijft werken zal je wat roes voelen (als bij alcohol). O ja........met benzo's niet autorijden. Combinatie met alcohol: versterkt elkaar.
Posted 17 August 2006 - 02:23 PM
nitrzapeam heb je zonder tolerantie wel 15-20 mg + blowtje of biertje nodig voor een euforisch effect
ga wel door met graven misschien heeft een apotheker er zn schatkist begraven
ga wel door met graven misschien heeft een apotheker er zn schatkist begraven
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users