Jump to content

Photo

DXM Jeuk

• Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 W00tz0r

W00tz0r

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 24 June 2006 - 02:53 PM

Ik heb ongeveer 2 uur geleden 300mg DXM voor het eerst geprobeert.
Het waren Daro Retard Capsules.

Ik heb ongeveer een half uur na iname een onwijze jeuk gekregen en een vreselijk rode en droge huid.
Na 2 uur was dat wel over.

Weet iemand mischien of ik de volgende keer als ik dxm gebruik minder jeuk kan verwachten?
Daarmee bedoel ik dat je lichaam mischien went aan dxm.

Als dit een beetje vaag overkomt kan het kloppen.
Op het moment ben ik nog steeds onder invloed van dxm.

#2 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 24 June 2006 - 06:07 PM

Kan. Je hoeft er niet altijd last van te hebben. Het is een histamine release, wat anti-histamines bij inname van de DXM verhelpen het.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#3 W00tz0r

W00tz0r

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 24 June 2006 - 06:56 PM

weet je ook mischien of deze legaal te verkrijgen zijn?

#4 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 24 June 2006 - 07:06 PM

Wat dacht je van de apotheek.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#5 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 24 June 2006 - 07:18 PM

antihistamine is een duur woord voor anti-allergie stuff als goedjes tegen hooikoorts etc.

dxm en jeuk gaan vaak samen helaas ja.

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

#6 JD86

JD86

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 364 posts

Posted 25 June 2006 - 11:16 AM

Moet je nou eens horen. Ik ben zo'n figuur die last heeft van chronisch bronchitis en shit en een paar jaar geleden moest ik in het ziekenhuis getest worden en kreeg ik de hele tijd een steeds grotere dosis histamine toegediend, hiermee testten ze mijn longen en allergie als ik het niet fout heb. Maar wat ik me wel kan herinneren is dat ik na die histamine de hele middag een vreselijke kortademigheid heb gehad.
Nu hoor ik vaak dat sommige mensen allergisch zijn voor dxm, ben ik dan zo eentje die die allergie heeft ?

#7 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 25 June 2006 - 03:02 PM

^ heb je misschien een bron voor de 'allergie voor dxm' waar je het over hebt? Ik denk eerder dat je het over de "enzym CYP2D6"-defficientie hebt die bij zo'n 7% van de westerse bevolking voorkomt. Dit heeft niks met allergie te maken.

#8 JD86

JD86

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 364 posts

Posted 25 June 2006 - 03:14 PM

ik denk dat het idd is waar jij het over hebt, maar zou dat dan in verband staan met mijn ziekenhuis-histamine-ervaring?

En dat ik dus onder het deel van de bevolking val dat niet tegen dxm zou kunnen ?

#9 W00tz0r

W00tz0r

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 25 June 2006 - 04:01 PM

Mijn ervaring met dxm is dat ik vlak na inname een dikke keel kreeg (kenmerk van een allergische reactie) ook kreeg ik een heel erg rode en geiriteerde huid op mijn borst. Dit heb ik wel vaker gehad omdat ik soms last heb van zonneallergie. De kenmerken zijn vrijwel identiek.

Dus ik zou denken dat er inderdaad mensen zijn (ikzelf ook) die echt allergisch zijn voor dxm.

Nu is het maar afvragen of anti-histamine werkt.

P.S

Is het trouwens niet gevaarlijk om anti-histamines te nemen samen met dxm?

#10 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 12 July 2006 - 12:09 PM

Dude, ik heb die test ook gehad toen ik asthma had, maar dat heeft helemaal niks te maken met of je 'allergisch" bent voor DXM of niet, valt er verder ook niet op te baseren.

En het is logisch dat je kortademig bent na die test, dat is wat ze testen, hoe snel je hoe kortademig wordt en je longen niet goed genoeg meer werken...

Met DXM gewoon altijd met een minimale hoeveelheid beginnen en omhoog werken als het veilig lijkt.

#11 C20H25N3O

C20H25N3O

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 84 posts

Posted 12 July 2006 - 05:45 PM

Ik heb hier ook last van gehad en het gelukkig weten te negeren voordat het m'n hele trip zou gaan beheersen... deze jeuk + andere mindere dingen zoals kotsen en misselijkheid hebben me doen besluiten DXM bij een eenmalig experiment te laten.

#12 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 12 July 2006 - 11:39 PM

Heb wel eens jeuk met DXM, vooral op m'n rug. Dag later allemaal krassen op m'n rug, niet altijd overigens. Moeilijk slikken en dikke keel komen me ook wel bekend voor, maar niet te erg iig.

Maar ben blij dat DXM er is, 1 keer in de 6 weken een goede dosis en ik voel me een paar dagen een stuk boven baseline :P

#13 C20H25N3O

C20H25N3O

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 84 posts

Posted 13 July 2006 - 12:28 AM

Heb wel eens jeuk met DXM, vooral op m'n rug. Dag later allemaal krassen op m'n rug, niet altijd overigens. Moeilijk slikken en dikke keel komen me ook wel bekend voor, maar niet te erg iig.

Maar ben blij dat DXM er is, 1 keer in de 6 weken een goede dosis en ik voel me een paar dagen een stuk boven baseline :P

Heb je weleens Keta gehad? Zo ja? heb je niet liever Keta omdat het een gelijksoortig (IMHO zelfs beter) dissociatief effect heeft zonder die nasty bijwerkingen?

#14 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 13 July 2006 - 12:55 PM

DXM is anders, maar net zo gruwelijk als ket. Ik kan me alleen niks voorstellen bij allemaal daro dingen kapot malen en hoestsiroop sappen. Als het enigszins mogelijk is, koop puur poeder(is nu dus echt moeilijk...). Gaat een stuk makkelijker en ik word er niet misselijk van en space 'm altijd chill. DXM is nog steeds een van m'n favoriete drugs allertijden, beetje jammer dat mn gruwelijke voorraad op is :(

Nu dus maar gewoon vol aan de ket :P

oh, en die jeuk is echt gruwelijk irritant, heb 'm 2x gehad en 2x met antihistamines binnen 20 minuten er weer vanaf, maar jeuk kan ik dus echt niet hebben... Allergiepillen werken wel gewoon goed en doen volgens mij niks om de trip te beinvloeden verder(tenzij je giga dosissen gaat nemen natuurlijk)

#15 U231

U231

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 09 November 2006 - 11:24 PM

Ik kwam toevallig op dit forum terecht en heb vrijwel hetzelfde probleem als w00tz0r.
De eerste keer dat ik DXM nam gebruikte ik ook iets van daro capsules. Deze had ik opgengebroken en vijngemaald.
Helaas ben ik toen zo stom geweest om het poeder in mijn koffie te gooien en het op te drinken. Dit was waarschijnlijk het ergste wat ik ooit heb geproeft en lust ook sindsdien ook geen koffie meer :welcome:

Afijn, ik zo graag willen weten wat voor anti-hestamine ik heb beste kan nemen. Ik heb namelijk bij de apotheek rondgekeken en heb alleen een aantal dingen tegen hooikoorts gevonden. Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.

#16 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 12 November 2006 - 01:37 PM

waarsch zijn antihooikoorts-pillen prima. loratadine zit daar volgensmij in.

ik ken de DXM jeuk wel maar heb gemerkt dat je 'm gewoon moet negeren. Eerst zeg je: "ow dus dat is de DXM-jeuk" dan: "ok nu weet ik hoe die voelt" dan: "hee lopen! dat is grappig... ben net een robot... ff wat bijpassende muziek aanknallen!"
Zo is het volgenmij bij vele vormen van allergie. ze zijn er wel maar negeren is het beste medicijn. wel het moeilijkste.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#17 U231

U231

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 20 November 2006 - 09:47 PM

Ik zou het graag willen negeren. het probleem is alleen dat mijn huid vreselijk rood en geiriteerd is. licht aanraken doet dan al behoorlijk veel pijn, net alsof je heel erg verband bent.
En krabben zit er helemaal niet bij omdat je dan echt gek word van de pijn.

#18 telefoon

telefoon

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 130 posts

Posted 07 October 2007 - 02:14 PM

DXM en jeuk heb ik ook enorm
bij hogere dosisen niet ( dan log ik al out op de vloer te trippen om daar nog last van te hebben )

maar bij 10+- caps heb ik ook jeuk gewoon negeren en dan is het zo weg of een Jointje roken helpt ook geweldig en is Nog Super lekker ook

#19 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 09 October 2007 - 09:46 PM

Ik zou het graag willen negeren. het probleem is alleen dat mijn huid vreselijk rood en geiriteerd is. licht aanraken doet dan al behoorlijk veel pijn, net alsof je heel erg verband bent.
En krabben zit er helemaal niet bij omdat je dan echt gek word van de pijn.

misschien moet je dan wat meer nemen, dan voel je helemaal geen pijn meer door het dissociatief effect.
maar laat ik geen slecht advies geve. misschien helpen die histamines je beter.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users