Jump to content

Photo

5-MeO-MiPTbevindingen?

• Please log in to reply
56 replies to this topic

#41 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 16 August 2010 - 03:26 PM

Tijd geleden een test-dose van ~2 mg genomen en gaan slapen. Werd na een uurtje slapen wakker met een naar depressief gevoel. Bleef een tijdje aanhouden en uiteindelijk toch weer de slaap kunnen vatten.
Denkend dat het aan de threshold dose lag, de keer daarna rond de 6-7mg genomen. De come-up was niet verkeerd en voelde aardig prettig, maar dit ging uiteindelijk over in een nare bodyload die zich voornamelijk voordeed in m'n gezicht/nek. Ademen werd (voor mijn gevoel) erg lastig en dit leidde uiteindelijk tot een bad trip. Het depressieve gevoel van de eerste keer kwam daarbij ook terug.

Hoe denken jullie hier over? Zou dit door set/setting kunnen komen, of is het gewoon een slechte reactie op de stof?
Wil de stof eigenlijk nog niet afschrijven, maar ben geneigd om te denken dat ik het beter wel kan doen.

P.S. Sorry voor de bump :).
"I sometimes worry about my short attention span, but not for very long."

#42 Moonshine

Moonshine

is goed bezig

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 426 posts

Posted 16 August 2010 - 03:32 PM

ligt dat niet gewoon aan het feit dat je bent gaan slapen? Formeel gezien heb ik 1x in mijn leven een keer lsd gehad. Kreeg na het stappen een zeer oude zegel van een kameraad, zou niet veel meer doen zei die. Ben toen gaan slapen, werd later downig wakker met wat vreemde 'vibes' en viel later weer in slaap. That's it
Aleyhup

#43 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 16 August 2010 - 04:12 PM

^ Gaat me dan ook meer om de 2de keer. Toen ben ik niet gaan slapen.

#44 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 17 August 2010 - 08:39 AM

Wat was dan je setting (en set)?

Dit stofje zelf al een aardige tijd niet genomen, maar wat ik me ervan herinner is dat het een best sociale drug is, maar als jij op 6-7 mg, wat een normale dosis is, al een nare ervaring krijgt (en zelfs al eigenlijk met 2 mg) is het misschien wel het beste om dit te laten voor wat het is.

Ik bedoel, niet elke drug hoeft toch per se een winnaar te zijn, zolang je er maar een paar hebt die dat wel zijn. :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#45 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 17 August 2010 - 12:25 PM

Ik zou dit weleens willen proberen, aangezien 4-AcO-MiPT zeer goed beviel. Nu weet ik dat de 4- en 5- positie heel veel verschil uitmaakt, maar toch...

#46 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 17 August 2010 - 12:52 PM

Echt totaal niet te vergelijken..

Het verschil is net zo groot als het verschil tussen 5-MeO-DMT en psilocine..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#47 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 17 August 2010 - 08:07 PM

Setting was alleen thuis. Maar het lijkt me stug dat dat zo'n grote invloed heeft op bodyload.
Gisteravond nog eens geprobeerd, alleen nu gerookt (dacht dat dit wat uit zou maken voor de lengte van de trip, niet dus..). Zelfde effect alleen wat milder dan de vorige trip, constante spanning in m'n lichaam, moeite met ademen en weer een ontzettend depressieve stemming. Heel af en toe CEVs, maar was zeker niet de moeite waard. Voorlopig laat ik het liggen, denk dat deze niet voor mij bestemd is.

#48 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 17 August 2010 - 08:57 PM

Wat was je gerookte dosis?

Las zojuist in TiHKAL dat de gerookte dosis hoger ligt dan een orale, wat ik opzich wat vreemd vond..

DOSAGE : 4 - 6 mg, orally; 12 - 20 mg, smoked

Ik weet niet of de test-service dit soort dingen testen, maar weet je zeker dat het de juiste stof is? Of jij bent gewoon uniek.. :thumbsup:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#49 Kirito

Kirito

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 391 posts

Posted 17 August 2010 - 09:01 PM

Weet het niet 100% zeker, maar wel bijna zeker. Wilde het inderdaad een keer laten testen. Gerookte dosis was ~5-6mg. Had ook gelezen dat gerookte dosis hoger lag ja, wat zeker apart is..

#50 Tryptamine

Tryptamine

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 39 posts

Posted 06 September 2010 - 09:43 PM

Heb het een aatal maal genomen tot maximaal 12 mg, ik vond het redelijk euforisch en stimulerend en werd er ook behoorlijk geil van.
De visuals waren kwalitatief uitermate telleurstellend, een beetje bobbelende muren en de kleuren waren wat helderder maar verder niks speciaals.
Ik vind het altijd erg moeilijk om in slaap te komen na gebruik van dit spul.

"Waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka waka" - Pac Man

#51 konijn

konijn

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 318 posts

Posted 21 June 2011 - 07:49 PM

Afgelopen zaterdag 11 mg genomen op een festival. Het leverde geen grote nieuwe inzichten op maar ik kon wel lekker nadenken over alle dingen die me de laatste tijd bezig houden. Ik werd me erg bewust van sociale interactie tussen mensen maar had zelf wel redelijk wat moeite om me in gesprekken te mengen. Verder leek m'n ruimtelijk inzicht wat verstoord, dingen die zich op verschillende afstanden van me bevonden leken zich te bevinden in verschillende 2-dimensionale vlakken. Ik kon niet echt de afstand inschatten tussen lagen mensen bijvoorbeeld en had dan ook moeite om m'n vrienden terug te vinden nadat ik wat te drinken had gehaald. Verder was er op visueel gebied niet veel bijzonders te melden en speelde het zich vooral in mijn gedachten wereld af.
Het was een leuke ervaring waarin ik wat ideeën die ik in de afgelopen tijd had opgedaan nog eens herinnerde en waardoor ik ze waarschijnlijk beter kan integreren in m'n dagelijks leven. Ik ben niet heel geïnteresseerd om het binnenkort nog eens te nemen, maar mocht het toevallig ter tafel komen dan staat m'n mond open :)

#52 Brombaard

Brombaard

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 19 September 2011 - 10:00 PM

Wat vinden jullie van dit spul? Ik heb nu al twee keer zo'n 5 mg genomen en voelde er bijna nix van. Ik merk dat ik drugs binnenheb en 'n o nderliggende triptaminegevoel. Geen visuals, geen andere perceptie, geen love feeling, geen erotic shizzle. Wat 'n crap .. Ik ben normaal erg gevoelig aan tripmidelen .. zou ik es wat meer nemen? 'n Maat van me met enkel ervaring coke/mdma/2c-d/wiet/pado's vond er ook nix aan. Ik was wel alle twee keer dronken, dus msch remde dat het effect.

What's your story?

Ik mot 't niet meer iig. ;)

Been there, done that. Up to the next research chemical !

Ik zou eerst wat meer nemen voor je het helemaal afschrijft. Ik snap ook niet zo goed dat je weer 5mg neemt terwijl dat de eerste keer niet werkt.

Ik heb zelf een keer 10mg genomen en dat was voor mij een prima dosis. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik met alle middellen die ik tot nu toe gebruikt heb meer nodig heb dan de meeste anderen. Andere mensen waarvan ik wist dat ze meestal wat gevoeliger zijn heb ik rond de 8mg gedoseerd en dat beviel hen ook zeer goed. Het leek een beetje van moment tot moment te wisselen welk aspect van de trip overheerste; het ene moment wat lichte visuals, dan een opgepept gevoel en dan weer MDMA achtige (maar wel anders) rushes.

Wat op zich wel interessant is dat het met MDMA zeer euforisch lijkt te zijn. Ik had 7mg afgewogen voor een vriend van mij waarvan later bleek dat hij al XTC pillen ophad. Als ik dat had geweten had ik het natuurlijk niet gegeven, maar de uitwerking was zeer goed. Hij wist echt niet meer waar hij het zoeken moest van geluk. Tijdens de piek kon hij niets anders uitbrengen dan "ik ben echt heel prettig nu" en "jaaa". Later kwam hij me nog vertellen dat ik dit niet meer moest bestellen omdat het "te euforisch" was. Toen ik hem echter verzekerde dat ik het wel nog zou bestellen leek hij daar toch intens gelukkig mee te zijn. Bovendien vertelde hij nog dat het leek alsof er de hele tijd een soort heilige lichtstraal op hem scheen en dat hij zich bijna goddelijk voelde. Het nadeel was wel dat hij er de hele tijd als een totale debiel bijliep.

4 andere vrienden van mij beviel het ook prima (zonder MDMA erbij). Ikzelf vond het al met al erg leuk en zal het zeker weer doen.

#53 Marlinte

Marlinte

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 28 December 2015 - 06:27 PM

Afgelopen zaterdag 6 Mg met mijn lief genomen. Grappig is dat we het beiden totaal verschillend hebben ervaren. Ik vond het bijzonder trippy, alles lekker wollig en zachte kleuren, net of alles ge-airbrushed was. Mijn lief vond het niet meer dan een ietwat pittige MDMA rush. We voelden ons beiden erg relaxed, maar beiden totaal niet actief. Ik heb zelfs een paar keer bij opkomst met mijn ogen dicht liggen soezen. Heerlijk.
Maar niks van een erotisch tintje, waar we dan eigenlijk wel een beetje op gerekend hadden, ik was daar way to passief voor.
Na een uurtje of 5 weer bijna terug op aarde, wat we op zich best jammer vonden.
Maar beiden geen behoefte bij te nemen.
Wel zin in MDA, hebben we toen ook maar gedaan.
Werden we in ieder geval een héél stuk helderder en actiever van.
Conclusie: wel aardig.
Geen spektakel.
Wel een fijne nacht gehad!

#54 Daturae

Daturae

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 82 posts

Posted 29 December 2015 - 12:36 AM

Klinkt toch niet verkeerd! En heb je toen MDA genomen? Wat is dat? Of bedoelde je MDMA?

Voor wat meer erotisch vuurwerk heb ikzelf leuke ervaringen met Kratom en Hawaian baby woodrose.  :whistle:

#55 Marlinte

Marlinte

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 29 December 2015 - 10:58 AM

Nee geen MDMA, MDA is wel vergelijkbaar, maar wat milder vind ik en ietsjes psychedelischer. Sloot prima aan op het eerdere tripje Meo.

#56 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 29 December 2015 - 12:29 PM

Klinkt toch niet verkeerd! En heb je toen MDA genomen? Wat is dat? Of bedoelde je MDMA?

MDMA vs. MDA

@ Marlinte:

Foxy (5-MeO-DiPT) staat ook bekend als de meer erotische variant van deze twee en 5-MeO-MiPT als de iets meer trippy.

En hier nog een leuk topic over Drugs & Sex: https://www.dhpforum...452-drugs-seks/

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#57 Marlinte

Marlinte

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 29 December 2015 - 03:31 PM

Thans! Er is hier nog een boel te lezen en te ontdekken! 😜

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users