Wat vinden jullie van dit spul? Ik heb nu al twee keer zo'n 5 mg genomen en voelde er bijna nix van. Ik merk dat ik drugs binnenheb en 'n o nderliggende triptaminegevoel. Geen visuals, geen andere perceptie, geen love feeling, geen erotic shizzle. Wat 'n crap .. Ik ben normaal erg gevoelig aan tripmidelen .. zou ik es wat meer nemen? 'n Maat van me met enkel ervaring coke/mdma/2c-d/wiet/pado's vond er ook nix aan. Ik was wel alle twee keer dronken, dus msch remde dat het effect.
What's your story?
Ik mot 't niet meer iig. 
Been there, done that. Up to the next research chemical !
Ik zou eerst wat meer nemen voor je het helemaal afschrijft. Ik snap ook niet zo goed dat je weer 5mg neemt terwijl dat de eerste keer niet werkt.
Ik heb zelf een keer 10mg genomen en dat was voor mij een prima dosis. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik met alle middellen die ik tot nu toe gebruikt heb meer nodig heb dan de meeste anderen. Andere mensen waarvan ik wist dat ze meestal wat gevoeliger zijn heb ik rond de 8mg gedoseerd en dat beviel hen ook zeer goed. Het leek een beetje van moment tot moment te wisselen welk aspect van de trip overheerste; het ene moment wat lichte visuals, dan een opgepept gevoel en dan weer MDMA achtige (maar wel anders) rushes.
Wat op zich wel interessant is dat het met MDMA zeer euforisch lijkt te zijn. Ik had 7mg afgewogen voor een vriend van mij waarvan later bleek dat hij al XTC pillen ophad. Als ik dat had geweten had ik het natuurlijk niet gegeven, maar de uitwerking was zeer goed. Hij wist echt niet meer waar hij het zoeken moest van geluk. Tijdens de piek kon hij niets anders uitbrengen dan "ik ben echt heel prettig nu" en "jaaa". Later kwam hij me nog vertellen dat ik dit niet meer moest bestellen omdat het "te euforisch" was. Toen ik hem echter verzekerde dat ik het wel nog zou bestellen leek hij daar toch intens gelukkig mee te zijn. Bovendien vertelde hij nog dat het leek alsof er de hele tijd een soort heilige lichtstraal op hem scheen en dat hij zich bijna goddelijk voelde. Het nadeel was wel dat hij er de hele tijd als een totale debiel bijliep.
4 andere vrienden van mij beviel het ook prima (zonder MDMA erbij). Ikzelf vond het al met al erg leuk en zal het zeker weer doen.