Jump to content

Photo

5-MeO-MiPTbevindingen?

• Please log in to reply
56 replies to this topic

#21 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 27 July 2006 - 04:29 PM

ik moet zeggen dat ik dit middel toch leuker vind als 2c-b, bij 10mg erg leuke effecten gehad, al had ik wel gedacht dat de stof wat sterker zou zijn, of de kwaliteit van mijn 5meo-mipt is gewoon wat minder :S

#22 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 28 July 2006 - 05:33 AM

Volgens mij is het gewoon niet zo'n hele zware ervaring? Maar toch lijkt het me erg interessant om een keer te proberen.

#23 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 01 August 2006 - 12:17 AM

Die 5meo-mipt vind ik een heerlijk subtiel drugje, erg fijn voor
net die extra push zeker op (kleine)feestjes waar het niet echt gepast
is om zwaartrippend en/of klappertandend rond te lopen :blink:

Op een een of andere manier denk ik ook altijd dat ik iedereen ken.
Maakt het wel gezellig :)

En als je toch echt "van de kaart" wil gaan van MIPT kan je beter de 4-HO
variant nemen. (of nog een andere maar daar heb ik geen ervaring mee)
De MIPTS combineren ook erg goed met MDMA/pilletje.

Zelf vind ik de 5meo tot de 6-7 mg leuk, maar anderen vinden 12mg ook nog
goed te houden.
They don't like my lifestyle..

#24 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 01 August 2006 - 06:25 PM

Als ik het ooit nog is ga proberen ga ik zeker voor een hogere dosis dan ik reeds geprobeerd. Denk dat ik dan ook ga zorgen dat ik op een feestje ben.

Het is naar mijn idee een verbinding met veel potentieel.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#25 Darkice

Darkice

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 25 October 2006 - 07:58 PM

15 mg geprobeert.
t=0 beetje achter computer gaan zitten
t=0.45 Duidelijk effect
t=1.5 Lekker muziek op en in bed gaan liggen. Totaal geen closed eye visuals maar met ogen open wel dat alle puntjes en gaatjes in je muur naar voren komen, net als op paddo's.
t=2 Dikke trails als je je hoofd beweegt. Super geil gevoel ook. Erectie mogelijk :P
t=6 uur Nog steeds wel echt aan trippen, maar word langzaam minder.
t=10 practisch geen effect meer.

Kon de nacht erg moeilijk slapen. Volgende dag lichte irritante hoofdpijn en 's avonds vroeg op bed gegaan.

Kan me voorstellen dat het in lichte dosis relaxt is... je kan tegelijk nog dingen doen. 15mg was voor mij toch wat te veel om daadwerkelijk iets te doen. Vond het fysiek ook erg aanwezig. Trillen en krampen zo nu en dan. Echt een stuiter gevoel. Ga het nog eens in lichtere dosis proberen, maar voor echt trippen toch liever iets anders.

#26 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 28 November 2006 - 12:53 PM

vorige week heb ik overdag 5meo mipt genomen, nadat ik er met alcohol erbij niets van had gemerkt in het weekend. Toen had ik redelijk wat geslikt en gerookt, maar alleen een wakker effect.. Die combi doet het niet goed.

Overdag op een nuchtere maag had het wel een ander effect, ik had 15-20 mg op. Eerst een relaxte ayahuasca achtige visualtrip, na de trip een uur of 6 vooral energieke effecten. Veel praten, extrovert, emphatisch, humor, filosofische gedachten. Het voegde geen inzichten toe maar ik kon wel beter eerdere inzichten uit een combinatie harmala-dmt van een maand eerder beter terughalen. Het voelde wel goed.

Dit testje was voor mij overigens de eerste keer dat ik een niet-in-de-natuur-voorkomende tryptamine nam; ik hield mijn ego 'aan' omdat ik me niet zomaar wil overgeven aan welke stof dan ook. Niet alles komt er bij mij in. Nu ik het karakter als positief, verleidelijk, opwekkend en ongevaarlijk voor mij heb geanalyseerd komt er zeker een vervolg!

Dmt-achtig, minder diep maar dat wordt gecompenseerd door het kunnen rondlopen. Ik heb een lange wandeling met de hond gemaakt, de natuur was zeker invoelbaar als bij paddo's. Bij dmt aya gaat de interesse naar binnen bij mij. Dit is voor mij een middel dat ik ook op feestjes kan nemen.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#27 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 06 February 2007 - 01:22 PM

Op de gemiddelde doseringen lijkt 5meo-mipt me aardig geschikt voor een feestje... am I right?
Of misschien wel samen met m'n vriendin. Anyhoo, een van deze twee opties klinkt alsof het de beste omstandigheid ervoor zou zijn.
Iemand het er mee oneens?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#28 Flut

Flut

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 449 posts

Posted 06 February 2007 - 11:26 PM

Heb 1x 15mg 5 meo mipt gebruikt van de zomer. Vind het een milde psychedelic, khad de effecten ook sterker verwacht. Wel zeer vriendelijk.. heb lekker op de bank een boek zitten lezen met een rlxst muziekje op de achtergrond. Het regende die ochtend (ik was terug van een avondje stappen op terschelling), kweet nog dat ik kickte op de regen die volledig rood was.

Heb er opzich een mooie herrinering aan.

#29 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 07 February 2007 - 07:40 AM

het lijkt me een goede introducing psychedelic, ook geschikt voor feestjes op lage/gemiddelde dosering , althans dat is mijn ervaring ermee :koffie:

#30 Floodgear

Floodgear

floodnoob

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 07 February 2007 - 10:28 PM

denken jullie dat het ook geschikt is op om een feestje te nemen bij een vriend van me thuis met voornamelijk mensen die aan de mdma en coke zitten?

#

#31 Flut

Flut

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 449 posts

Posted 07 February 2007 - 11:06 PM

denken jullie dat het ook geschikt is op om een feestje te nemen bij een vriend van me thuis met voornamelijk mensen die aan de mdma en coke zitten?

#

Dat zou zeker goed te doen zijn, de drug brengt een lichte vlaag van euroforie mee en mits je de dosering laag houd weet ik zeker dat et zal bevallen.

#32 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 17 February 2007 - 08:32 PM

5-MeO-MiPT kan WEL! visueel zijn!!

Gister 10 mg genomen en de visuals vlogen me om de oren (ogen), op een gegeven moment bijna zal als de 2C dat kunnen. Ik heb wel vaker 10 mg genomen en dat was toen niet visueel.
Het kan te maken hebben de 2C-B-BZP (100 mg) die ik daar anderhalf uur voor had genomen, maar dat is van zichzelf niet visueel, ook niet een heel klein beetje. dus lijkt me ook niet echt logische, ook al kan ik niks anders bedenken.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#33 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 19 February 2007 - 07:56 PM

Je zei tegen mij op msn dat je foxy had ipv 5-meo-mipt
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#34 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 19 February 2007 - 08:31 PM

Dan was dat een type fout, ik weet heel zeker dat ik de MiPT-versie had!
De DiPT- versie heb ik namelijk nog steeds te proberen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#35 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 19 February 2007 - 11:32 PM

Ga eens doen dan! Erg chil spul , vooral in de combi met andere spullen ;) (<--wat een meesterlijke smiley!)
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#36 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 19 March 2007 - 10:42 AM

Persoonlijk ben ik er toch niet zo over te spreken. Afgelopen zaterdag begonnen met zo'n 10 a 11 mg (hoog voor mijn doen, omdat ik meestal rustig begin met iets nieuws) en na anderhalf uur en niet echt noemenswaardig interessante effecten nog ongeveer 3 mg. per persoon bij gedoseerd. Daarna werd het wel iets heftiger, we hadden beide een soort vibrerend gezichtsveld (waar het normaal wel eens wil golven of ademen, was dit toch echt een soort trilling). Verder vond ik het persoonlijk én niet echt fun genoeg én niet diepgaand genoeg én niet visueel genoeg. Niet bijster interessant en ik heb ook niet het gevoel dat het heel veel toffer wordt als ik hoger doseer. Tenminste, dan denk ik dat de bodyload nóg aanweziger wordt.

Anyhoo, for me there's better stuff out there. Deze kan van 't lijstje af, weten we dat ook weer...

:)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#37 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 19 March 2007 - 01:35 PM

Maar lijkt het je ook niks voor op een feestje, als je bijvoorbeeld niet hard wilt trippen (als in acid) of als een debiel er wilt uitzien (als in MDMA), maar toch geen zin om te drinken en nuchter ook niet het beste plan lijkt voor de avond, vind ik dit stofje toch echt de meest geschikte kandidaat.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#38 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7701 posts

Posted 19 March 2007 - 02:06 PM

Tsja, het geeft je wel een beetje een andere mind-space, maar toch was ik er echt niet van onder de indruk. Mdma doe ik al lang niet meer op feestjes (heel lang) en dr is niks wat acid of 2c-b niet kan verhelpen, me dunkt. Ik zou het nog een keer kunnen proberen, maar eerlijk gezegd heb ik er niet heel veel zin in. Beetje teleurstellend dus.

Thank you, the mdgt.

#39 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 19 March 2007 - 03:16 PM

Ieder zijn ding he :)

Maar nog niemand anders visuals gehad??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#40 azzazza!?

azzazza!?

Silent one

• Members
  • 2 posts

Posted 20 March 2007 - 07:54 PM

bij hogere doseringen 12+mg krijg ik er wel visuals van, maar steeds heel mild. Ik heb verder nog ergens een ervaring gelezen van iemand die 18 of 20 genomen had, en dat het op dat niveau wel veel meer klassiek psychedelisch werd. Hoewel ik persoonlijk niet zou aanraden zo hoog te gaan, het stimulatieve aspect wordt mij wat te sterk als ik boven 12 a 13 mg zou gaan denk ik

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users