5-MeO-MiPTbevindingen?
Posted 27 July 2006 - 04:29 PM
Posted 28 July 2006 - 05:33 AM
Posted 01 August 2006 - 12:17 AM
net die extra push zeker op (kleine)feestjes waar het niet echt gepast
is om zwaartrippend en/of klappertandend rond te lopen

Op een een of andere manier denk ik ook altijd dat ik iedereen ken.
Maakt het wel gezellig

En als je toch echt "van de kaart" wil gaan van MIPT kan je beter de 4-HO
variant nemen. (of nog een andere maar daar heb ik geen ervaring mee)
De MIPTS combineren ook erg goed met MDMA/pilletje.
Zelf vind ik de 5meo tot de 6-7 mg leuk, maar anderen vinden 12mg ook nog
goed te houden.
Posted 01 August 2006 - 06:25 PM
Het is naar mijn idee een verbinding met veel potentieel.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 25 October 2006 - 07:58 PM
t=0 beetje achter computer gaan zitten
t=0.45 Duidelijk effect
t=1.5 Lekker muziek op en in bed gaan liggen. Totaal geen closed eye visuals maar met ogen open wel dat alle puntjes en gaatjes in je muur naar voren komen, net als op paddo's.
t=2 Dikke trails als je je hoofd beweegt. Super geil gevoel ook. Erectie mogelijk

t=6 uur Nog steeds wel echt aan trippen, maar word langzaam minder.
t=10 practisch geen effect meer.
Kon de nacht erg moeilijk slapen. Volgende dag lichte irritante hoofdpijn en 's avonds vroeg op bed gegaan.
Kan me voorstellen dat het in lichte dosis relaxt is... je kan tegelijk nog dingen doen. 15mg was voor mij toch wat te veel om daadwerkelijk iets te doen. Vond het fysiek ook erg aanwezig. Trillen en krampen zo nu en dan. Echt een stuiter gevoel. Ga het nog eens in lichtere dosis proberen, maar voor echt trippen toch liever iets anders.
Posted 28 November 2006 - 12:53 PM
Overdag op een nuchtere maag had het wel een ander effect, ik had 15-20 mg op. Eerst een relaxte ayahuasca achtige visualtrip, na de trip een uur of 6 vooral energieke effecten. Veel praten, extrovert, emphatisch, humor, filosofische gedachten. Het voegde geen inzichten toe maar ik kon wel beter eerdere inzichten uit een combinatie harmala-dmt van een maand eerder beter terughalen. Het voelde wel goed.
Dit testje was voor mij overigens de eerste keer dat ik een niet-in-de-natuur-voorkomende tryptamine nam; ik hield mijn ego 'aan' omdat ik me niet zomaar wil overgeven aan welke stof dan ook. Niet alles komt er bij mij in. Nu ik het karakter als positief, verleidelijk, opwekkend en ongevaarlijk voor mij heb geanalyseerd komt er zeker een vervolg!
Dmt-achtig, minder diep maar dat wordt gecompenseerd door het kunnen rondlopen. Ik heb een lange wandeling met de hond gemaakt, de natuur was zeker invoelbaar als bij paddo's. Bij dmt aya gaat de interesse naar binnen bij mij. Dit is voor mij een middel dat ik ook op feestjes kan nemen.
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 06 February 2007 - 01:22 PM
Of misschien wel samen met m'n vriendin. Anyhoo, een van deze twee opties klinkt alsof het de beste omstandigheid ervoor zou zijn.
Iemand het er mee oneens?
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 06 February 2007 - 11:26 PM
Heb er opzich een mooie herrinering aan.
Posted 07 February 2007 - 07:40 AM

Posted 07 February 2007 - 10:28 PM
#
Posted 07 February 2007 - 11:06 PM
denken jullie dat het ook geschikt is op om een feestje te nemen bij een vriend van me thuis met voornamelijk mensen die aan de mdma en coke zitten?
#
Dat zou zeker goed te doen zijn, de drug brengt een lichte vlaag van euroforie mee en mits je de dosering laag houd weet ik zeker dat et zal bevallen.
Posted 17 February 2007 - 08:32 PM
Gister 10 mg genomen en de visuals vlogen me om de oren (ogen), op een gegeven moment bijna zal als de 2C dat kunnen. Ik heb wel vaker 10 mg genomen en dat was toen niet visueel.
Het kan te maken hebben de 2C-B-BZP (100 mg) die ik daar anderhalf uur voor had genomen, maar dat is van zichzelf niet visueel, ook niet een heel klein beetje. dus lijkt me ook niet echt logische, ook al kan ik niks anders bedenken.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 19 February 2007 - 07:56 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 19 February 2007 - 08:31 PM
De DiPT- versie heb ik namelijk nog steeds te proberen.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 19 February 2007 - 11:32 PM

Helemaal waus van de saus!
Posted 19 March 2007 - 10:42 AM
Anyhoo, for me there's better stuff out there. Deze kan van 't lijstje af, weten we dat ook weer...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 19 March 2007 - 01:35 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 19 March 2007 - 02:06 PM
Thank you, the mdgt.
Posted 19 March 2007 - 03:16 PM

Maar nog niemand anders visuals gehad??
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 20 March 2007 - 07:54 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users