Jump to content

Photo

Slaaptopic

• Please log in to reply
196 replies to this topic

Poll: Slaapkwaliteit (124 member(s) have cast votes)

Waarop slaap je het beste?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#61 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 18 February 2007 - 02:31 PM

ik slaap trouwens het allerlekkerste op.....
Mijn kussen, wel jammer dat de dosering voor mij rond de 3 kilo ligt, erg lastig om nog even naar binnen te werken voor je gaat slapen.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#62 Fenobarb

Fenobarb

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 301 posts

Posted 18 February 2007 - 06:00 PM

ik slaap trouwens het allerlekkerste op.....
Mijn kussen, wel jammer dat de dosering voor mij rond de 3 kilo ligt, erg lastig om nog even naar binnen te werken voor je gaat slapen.

:laugh:

Gewoon met veel water innemen ;)

#63 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 24 February 2007 - 08:29 PM

Hmm eens even kijken,
heb gekozen voor anders, namelijk gewoon nuchter.
Word je tenminste ook enigszins nuchter en fit wakker. Met veel van die drugs uit de lijst val je wel snel in slaap, maar lekker slapen!?!? kweetnie, vind van niet.

#64 Bunzerr

Bunzerr

kweenie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1851 posts

Posted 18 March 2007 - 08:12 PM

helaas is het vaak bij mij toch nog hasj, misschien ligt het er ook aan dat ik muizen/ratten op me kamer heb en dat ik in de binnenstad woon (cafestraat) met veel lawaai van overige huisgenoten?

maar goed, waarschijnlijk helemaal nuchter is het beste alhoewel ik niet zou weten wat melatonine of valeriaan ofzo voor kwaad kan
"Paradise is not a place..it's a state of mind"

Webshop blinkit >> kleding goodies woah

#65 konkor

konkor

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 39 posts

Posted 08 June 2007 - 04:31 PM

Benzo's, bij voorkeur een hoge dosis temazepam (150 mg of meer). Werkt snel in en is snel weer uit je bloed dus je wordt niet zo suf wakker. GHB is voor mij een verhaal zonder einde...3 uur slapen, wakker worden, GHB nemen, 3 uur slapen, wakker worden, GHB nemen, etc. Ik kan niet doorslapen op dat spul. Opiaten zijn ook wel geschikt, maar voor langere periodes gebruik ik toch liever benzo's. Naast de verslavingspotentie heb ik tegenwoordig wat problemen met mijn longen, waardoor ik het niet altijd aan durf om te gaan slapen op een middel dat de ademhaling onderdrukt. Met de combo GHB en speed heb ik daar ook al eens problemen mee gehad (gestopt met ademen terwijl ik out lag...was gelukkig een vriend in de buurt om me wakker te maken).

#66 konkor

konkor

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 39 posts

Posted 10 June 2007 - 11:26 AM

Hmm eens even kijken,
heb gekozen voor anders, namelijk gewoon nuchter.
Word je tenminste ook enigszins nuchter en fit wakker. Met veel van die drugs uit de lijst val je wel snel in slaap, maar lekker slapen!?!? kweetnie, vind van niet.

De clue is ook dat je een middel moet hebbend dat je in slaap knalt en dan zo snel mogelijk weer uit je bloed verdwijnt. Midazolam en temazepam zijn daar wel geschikt voor. Messed verder niet zo met je slaappatroon, dus je wordt heerlijk uitgerust wakker. Doorslapers houdt ik niet van, dan wordt je helemaal wazig en fucked up wakker. Nuchter is natuurlijk altijd beter, maar als je geen slaapproblemen hebt neem je toch ook geen slaapmiddel? Dat lijkt me duidelijk.

#67 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 10 June 2007 - 12:17 PM

Maar kun je het slaapproblemen noemen als de oorzaak bij drugs gebruik ligt?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#68 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 10 June 2007 - 06:52 PM

Ja, want er is een probleem met slapen, dus een slaapprobleem. :)
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#69 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 11 June 2007 - 10:13 PM

Maar kun je het slaapproblemen noemen als de oorzaak bij drugs gebruik ligt?

sjeeeeeeeses dread, af en toe kan je ook té bijdehand zijn ..... :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#70 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 12 June 2007 - 03:17 AM

nou hier wordt natuurlijk wel een goed punt aangekaart. Maar het begin van het topic geeft aan dat het zowel bij gebruik van middelen als in normale staat is.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#71 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 12 June 2007 - 01:09 PM

[thesis schrijven ontwijkende wijsneus mode]
Een probleem definieer je aan de hand van wat er als probleem ervaren wordt. Niet aan de hand van wat de oorzaak kan zijn. Het probleem is het niet kunnen slapen (want daar heeft de persoon last van), dat kan komen door een drugs probleem (waar die naast het niet kunnen slapen misschien geen last van heeft). Maar dat kan dan weer komen door een probleem uit de jeugd, dat weer door een probleem in een huwelijk kan komen, wat weer komt door een probleem van een of beide van de huwelijkspartners, wat weer kan komen door een slechte opvoeding. :D

Je begrijpt het al: zo kan je eeuwig doorgraven naar steeds diepere gronden van een probleem, tot je uiteindelijk bij de oerknal uit komt (of is dat weer erg deterministisch gedacht? Waarschijnlijk wel). In ieder geval het probleem is wat als zodanig ervaren wordt. Als je de oorzaken als het probleem gaat benoemen dan is het niet duidelijk tot hoever je terug moet: de eerste schakel van de causale ketting, of de meest directe oorzaak? De aanleiding kan iets zijn wat niet direct als probleem ervaren wordt, maar de oplossing van het ervaren probleem kan dan natuurlijk wel liggen in het oplossen van het niet als zodanig ervaren probleem: stoppen met drugs (of juist meer drugs er bij). Duidelijk? Lijkt me wel. :cake:
[/thesis schrijven ontwijkende wijsneus mode]
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

#72 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 13 June 2007 - 10:47 AM

tja, maar als je net een gram speed achterover hebt geslagen kan je duidelijk stellen dat je niet kan slapen door de amps.
Rust in vrede Toasted.

#73 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 13 June 2007 - 10:57 AM

^Ja, mar dan heb je een slaapprobleem door die amps en niet meteen een drugsprobleem.

#74 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 13 June 2007 - 09:25 PM

Of een semantisch probleem?

Sjeeses gasten, nog meer van dat offtopic gelul en ik moet de modder eter gaan uithangen!!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#75 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 14 June 2007 - 12:39 AM

ja eet modder!!!
Rust in vrede Toasted.

#76 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 14 June 2007 - 07:49 AM

Beetje pindasaus er bij doet wonderen. :bounce:

Maaaar genoeg geofftopic inderdaad. Ik slaap de laatste tijd trouwens weer best goed en sinds tijden onthoud ik weer eens wat dromen, dat heb ik echt lang niet gedaan. Au naturel slapen blijft toch echt het beste en au naturel niet slapen ook. Ik ben niet zo van de hulpmiddeltjes om te helpen bij het in slaap komen. Ik zou het alleen doen als ik echt al dagen wakker lig ofzo.

#77 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 14 June 2007 - 02:58 PM

kslaap eigenlijk altijd wel zonder probs, behalve als ik me jointje niet gerookt heb, dan wil het nog welis een 30min langer duren, maar uiteindelijk boeit het vrij weinig

#78 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 15 June 2007 - 11:15 AM

Als ik joints heb gerookt slaap ik juist slechter, ik lig dan vaak een uur lang naar de willekeur van gedachtestromen te luisteren.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#79 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 15 June 2007 - 11:32 AM

Ik heb meestal geen zin om te gaan slapen als ik stoned ben, maar als ik dan in mijn kribbe lig is het toch wel erg chill tukken.
Rust in vrede Toasted.

#80 Phant0m

Phant0m

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 189 posts

Posted 16 June 2007 - 12:47 AM

Als ik joints heb gerookt slaap ik juist slechter, ik lig dan vaak een uur lang naar de willekeur van gedachtestromen te luisteren.

Dat komt mij bekend voor, ik heb gekozen voor benzo's temazepam deed het altijd erg goed,maar dat is op, heb nu af en toe nitrazepam 5mg tabletten, en normaal mense begint met 1, maar zelf als k totaal nuchter ben dan slaap ik neit voor dat ik er 3 op heb (15mg dus)

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Bing (1)