Slaaptopic
Posted 09 September 2006 - 04:34 PM
Posted 26 November 2006 - 05:31 PM

Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 26 November 2006 - 06:02 PM
Ik kan geen weloverwogen keuze maken, omdat ik het overgrote deel van de middelen niet gebruik.
Posted 26 November 2006 - 06:51 PM
Las laatst dat gedurende de afgelopen eeuw het gemiddelde van acht uur slaap dat een mens normaal gesproken nodig heeft, structureel verminderd is (West-Europa).
Zou er een verband zijn tussen dat gegeven en het toegenomen gebruik van anti-depressiva en slaapmiddelen vraag ik me wel eens af...Het lijkt wel of mensen maar blijven meedoen aan de ratrace zonder zich structureel dingen af te vragen.
Ik gebruik echt niets om in slaap te vallen, behalve het leegmaken van m'n hoofd als meditatie als ik écht m'n slaap goed kan gebruiken.
Posted 26 November 2006 - 07:25 PM
Als ik alcohol gedronken heb kan ik wel goed de slaap vatten, maar die slaap geeft meestal niet veel voldoening (zeker als je veel gezopen hebt).
Met wiet/hash is het heel erg wisselend, soms val ik vrij gemakkelijk in slaap en slaap ook wel ok, maar soms kan ik er ook erg van gaan liggen malen (bij wiet meer dan hash). En echt uitgerust raak ik meestal ook niet echt.
Ghb heb ik nooit echt vlak voor het slapen genomen, maar het geeft je een rustige warme buzz waar je lekker in weg kan dommelen, dus kan me voorstellen dat het wel chill is.
Melatomine heb ik nooit enige werking van gemerkt.
Kortom: Al die middeltjes zijn niet echt bevordelijk voor de slaap. Het beste helpt een tevreden rustige geest en daar is een tripje op z'n tijd een goed middel voor.

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 26 November 2006 - 07:46 PM
ik heb btw gemerkt dat je van weinig DXM voor het slapen gaan (1á2 standaardcaps, vergruisd als je kort moet slapen, anders werkt onvergruisd ook; dus laten we zeggen zo rond de 50mg) heel veel meer gaat dromen! en uitgebreid ook! een maat van me heeft hetzelfde geconcludeerd en ik heb het inmiddels al een aantal keer geprobeerd (was eerst tegen hoest maar zonder hoest werkt het dus ook).
afijn werd er de 1e keer niet echt uitgeruster door wakker, maar toen was ik dus ook verkouden. Opzich is het wel interessant en heb ik er 1 keer (toen ik uit kon slapen) echt heerlijk van geslapen en een aantal bijblijvende dromen gehad.

- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -
Posted 27 November 2006 - 08:06 PM
En toen ik dus van de week bromazepam op had, kon ik echt niet slapen en had bovendien nog super spierpijn ook, en aangezien benzo's spierverslappers zijn kwam dat ook nog is goed uit.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 28 November 2006 - 10:19 PM
Meditatie doe ik helaas te weinig, maar diepe buikademhaling is absoluut een rustgever als ik op bed lig en geen alcohol/ wiet op heb.
2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 28 November 2006 - 11:46 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 29 November 2006 - 12:17 AM
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Posted 29 November 2006 - 11:07 AM
Posted 29 November 2006 - 03:50 PM

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Posted 29 November 2006 - 06:54 PM

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 29 November 2006 - 08:06 PM

Posted 29 November 2006 - 11:08 PM
Hehe, al moet ik toegeven dat ik ooit een keer >6 uur heb gedaan over Amsterdam-Groningen. Via Almelo enzo. Sindsdien let ik altijd heel goed op wanneer ik moet overstappen en beloof ik mezelf niet voor die tijd in snaap te vallen.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 29 November 2006 - 11:16 PM
Posted 29 November 2006 - 11:36 PM
Hahahaha, ben je gek. Waarom zou ik er anders 6 uur over doen? Sterker nog... langer! Hehehe, dat feestje was ergens buiten in Oost, vlakbij tankstation Kriterion, vanaf zaterdagmiddag. In mn eentje heengegaan, zon aan de ene kant van de brug zien ondergaan, midden in de nacht onder de brug geslapen voor een box, volgende ochtend de zon aan de andere kant weer op zien komen. Wel mooie ervaring, en nog leerzaam ook (^Djieez! Ik mag hopen dat die lange trip niet na een nachtelijk feestje was in übergare toestand?

Thank you, the mdgt.
Posted 17 February 2007 - 12:16 AM

Posted 17 February 2007 - 11:04 PM
Bij mij helpt trouwens verder niets echt. Ik slaap meestal pas als ik moe ben. Tenzij het een zwaar verdovingsmiddel is, blijf ik met de meeste drugs makkelijk wakker.
Nuchter slaap ik het slechts, met wiet of hasj voor het slapen gaan al iets beter. Maar vaak lig ik uren wakker, ben een moeilijk geval wat betreft slapen.
.
Posted 18 February 2007 - 11:40 AM
Een klein btje opium in een pijpje voor het slapen gaan doet ook wonderen

0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users